-
Ο χρήστης DANAOS_master έγραψε:
Πάντως εγώ σήμερα γυρνώντας από μαραθώνα-αγιο στέφανο
Μόλις βγήκα απο αγιο στεφανο εθνικη για αθήνα έπιασα χαλαρά (το τονίζω) 230(κοντέρ ένδειξη) με το1.6Τ με το σπορτ κουμπι πατημένο και το αμάξι ήταν σαν να πηγαινε με 140 και ΑΚΛΟΝΗΤΟ!!!!!!!!!Τι κατανάλωση είχες εκείνη τη στιγμή; Μήπως πρόλαβες να δεις;
Πυράυλου
-
Σήμερα έχουν οι 4Τ συγκριτικό το astra 1.6T με το golf 1.4tsi 160 dsg. Πάλι θάβουν το astra στις επιδόσεις. Επιμελώς κρύβουν τις διαστάσεις της ζάντας του golf (για 17' μου φάνηκε, έναντι 19') και την διαφορετική κλιμάκωση των κιβωτίων (dsg με χειροκίνητο).
Η μέτρηση της 3ης σχέσης έβγαλε νικητή το golf κατά 0,4 sec. Σκεφτείτε τι θα γινόταν με 17' το astra. -
για φαντάσου...
-
Ο χρήστης giorgosgudelias έγραψε:
Σήμερα έχουν οι 4Τ συγκριτικό το astra 1.6T με το golf 1.4tsi 160 dsg. Πάλι θάβουν το astra στις επιδόσεις. Επιμελώς κρύβουν τις διαστάσεις της ζάντας του golf (για 17' μου φάνηκε, έναντι 19') και την διαφορετική κλιμάκωση των κιβωτίων (dsg με χειροκίνητο).
Η μέτρηση της 3ης σχέσης έβγαλε νικητή το golf κατά 0,4 sec. Σκεφτείτε τι θα γινόταν με 17' το astra.Πραγματικά και εντελώς φιλικά, πραγματικά όμως, ξεκόλλα από τις απόλυτες επιδόσεις και το τι λένε τα περιοδικά. Έχεις κάνει την επιλογή σου και αυτή είναι πολύ καλή, ανεξαρτήτως αν οι διαφορές σου με το Golf είναι 0,0001 ή 10 δευτερόλεπτα, ανεξαρτήτως αν τα περιοδικά λένε αλήθεια ή ψέμματα.
Και αν θες και μια πιο αντικειμενική γνώμη, το Golf σαν σύνολο (ανεξαρτήτως φρεσκάδας, σχεδιασμού κτλ) με τον TSI και το DSG είναι καλύτερο από το Astra αλλά κι εγώ Astra θα έπαιρνα.
-
Ο χρήστης giorgosgudelias έγραψε:
Σήμερα έχουν οι 4Τ συγκριτικό το astra 1.6T με το golf 1.4tsi 160 dsg. Πάλι θάβουν το astra στις επιδόσεις. Επιμελώς κρύβουν τις διαστάσεις της ζάντας του golf (για 17' μου φάνηκε, έναντι 19'http://www.4troxoi.gr/files/Image/DOKIMES/AstraGolf_01.jpg[/img]) και την διαφορετική κλιμάκωση των κιβωτίων (dsg με χειροκίνητο).
Η μέτρηση της 3ης σχέσης έβγαλε νικητή το golf κατά 0,4 sec. Σκεφτείτε τι θα γινόταν με 17' το astra.Βγαινει και με αλλη κλιμακωση το κιβωτιο του αστρα;Γιατι δεν εβαζε και η οπελ 17αρα ζαντα;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Βγαινει και με αλλη κλιμακωση το κιβωτιο του αστρα;Γιατι δεν εβαζε και η οπελ 17αρα ζαντα;
Δεν βγαίνει με άλλο κιβώτιο αλλά η ζάντα αλλάζει την κλιμάκωση. Δεν το ήξερες αυτό;
Στο τεστ που έκαναν στο leon με διαφορετικές ζάντες, η 16' με την 18' είχαν διαφορά πάνω από 1 sec στο 30-120 με 3η.
Δεν ξέρω τους λόγους που η opel επιλέγει να δίνει αυτοκίνητα με 19' , προφανώς τέτοια έχουν για τεστ drive στις αντιπροσωπίες. Ξέρω οτι οι μεγάλες ζάντες επηρεάζουν σημαντικά τις επιδόσεις στην επιτάχυνση, αλλά έχουν βελτιωμένη πρόσφυση και σε διαδρομή με σταθερή ταχύτητα (εθνικό δίκτυο) μειωμένη κατανάλωση. -
Ο χρήστης giorgosgudelias έγραψε:
αλλά έχουν βελτιωμένη πρόσφυση και σε διαδρομή με σταθερή ταχύτητα (εθνικό δίκτυο) μειωμένη κατανάλωση.Οι μεγαλύτερες ζάντες έχουν μειωμένη κατανάλωση?
-
Δεν το ήξερες;
-
Ο χρήστης giorgosgudelias έγραψε:
Σήμερα έχουν οι 4Τ συγκριτικό το astra 1.6T με το golf 1.4tsi 160 dsg. Πάλι θάβουν το astra στις επιδόσεις. Επιμελώς κρύβουν τις διαστάσεις της ζάντας του golf (για 17' μου φάνηκε, έναντι 19') και την διαφορετική κλιμάκωση των κιβωτίων (dsg με χειροκίνητο).
Η μέτρηση της 3ης σχέσης έβγαλε νικητή το golf κατά 0,4 sec. Σκεφτείτε τι θα γινόταν με 17' το astra.Φίλε μου,scirocco tsi160 και golf tsi160 έχουν το ίδιο μοτέρ.(20-40 κιλά διαφορά).
Χωρίς dsg......... δές τι διαφορές έχεις με ενα scirocco............http://www.zeperfs.com/en/duel3321-2417.htm
Φιλικά πάντα -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Σήμερα έχουν οι 4Τ συγκριτικό το astra 1.6T με το golf 1.4tsi 160 dsg. Πάλι θάβουν το astra στις επιδόσεις. Επιμελώς κρύβουν τις διαστάσεις της ζάντας του golf (για 17' μου φάνηκε, έναντι 19'http://www.4troxoi.gr/files/Image/DOKIMES/AstraGolf_01.jpg[/img]) και την διαφορετική κλιμάκωση των κιβωτίων (dsg με χειροκίνητο).
Η μέτρηση της 3ης σχέσης έβγαλε νικητή το golf κατά 0,4 sec. Σκεφτείτε τι θα γινόταν με 17' το astra.Βγαινει και με αλλη κλιμακωση το κιβωτιο του αστρα;Γιατι δεν εβαζε και η οπελ 17αρα ζαντα;
19αρα ζαντα? 19αρες ζαντες φοραει το rs που εχει και 300 αλογα. Να το αγορασει κανενας με τις 19αρες να παει για λαστιχα να δει εκει τιμη.
-
Ο χρήστης cane_corso_ έγραψε:
Σήμερα έχουν οι 4Τ συγκριτικό το astra 1.6T με το golf 1.4tsi 160 dsg. Πάλι θάβουν το astra στις επιδόσεις. Επιμελώς κρύβουν τις διαστάσεις της ζάντας του golf (για 17' μου φάνηκε, έναντι 19') και την διαφορετική κλιμάκωση των κιβωτίων (dsg με χειροκίνητο).
Η μέτρηση της 3ης σχέσης έβγαλε νικητή το golf κατά 0,4 sec. Σκεφτείτε τι θα γινόταν με 17' το astra.Φίλε μου,scirocco tsi160 και golf tsi160 έχουν το ίδιο μοτέρ.(20-40 κιλά διαφορά).
Χωρίς dsg......... δές τι διαφορές έχεις με ενα scirocco............http://www.zeperfs.com/en/duel3321-2417.htm
Φιλικά πάνταστο δρόμο το σιρόκο είναι σημαντικά πιο γρήγορο Απο το golf...
Άρα ατοπη η σύγκριση σου... -
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
αλλά έχουν βελτιωμένη πρόσφυση και σε διαδρομή με σταθερή ταχύτητα (εθνικό δίκτυο) μειωμένη κατανάλωση.
Οι μεγαλύτερες ζάντες έχουν μειωμένη κατανάλωση?
ναι γιατί σέρνεται το αυτοκίνητο κσι ο οδηγός λέει...
Αφού δεν τραβάει , δεν γ@αμιεται , θα πάω αργά... -
Ο χρήστης cane_corso_ έγραψε:
Φίλε μου,scirocco tsi160 και golf tsi160 έχουν το ίδιο μοτέρ.(20-40 κιλά διαφορά).
Χωρίς dsg......... δές τι διαφορές έχεις με ενα scirocco............http://www.zeperfs.com/en/duel3321-2417.htm
Φιλικά πάνταΘα μπορούσε να είναι και εχθρικά;
Κουβέντα για αυτοκίνητα κάνουμε. Ακόμα και στο λινκ που έβαλες, δεν υπάρχει ρεπρίζ σε 3η που είναι σημαντική και δεν υπάρχει η διάσταση των ελαστικών που επηρεάζει σημαντικά.
Και δεν λέω οτι το astra έχει στάνταρ καλύτερες επιδόσεις, αλλά στα περιοδικά προσπαθούν να εμφανίσουν τις διαφορές ως τεράστιες. Παραθέτω το απόσπασμα το σημερινό των 4ΤΔυστυχώς, όμως, λόγω και των 100+ επιπλέον πραγματικών κιλών του αμαξώματός του, χάνει, και μάλιστα αισθητά, τη μάχη των επιδόσεων από στάση (0-100 χλμ./ώρα, 0-400 μ. και 0-1.000 μ. σε 8,9, 16,3 και 29,6 δλ., έναντι 7,8, 15,7 και 28,6 δλ., αντίστοιχα, για το Golf), αλλά κυρίως εκείνη των ρεπρίζ, με διαφορά που, ανάλογα με τη δοκιμασία, κυμαίνεται από τα 0,4 δλ. (3η σχέση)....
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Σήμερα έχουν οι 4Τ συγκριτικό το astra 1.6T με το golf 1.4tsi 160 dsg. Πάλι θάβουν το astra στις επιδόσεις. Επιμελώς κρύβουν τις διαστάσεις της ζάντας του golf (για 17' μου φάνηκε, έναντι 19') και την διαφορετική κλιμάκωση των κιβωτίων (dsg με χειροκίνητο).
Η μέτρηση της 3ης σχέσης έβγαλε νικητή το golf κατά 0,4 sec. Σκεφτείτε τι θα γινόταν με 17' το astra.Φίλε μου,scirocco tsi160 και golf tsi160 έχουν το ίδιο μοτέρ.(20-40 κιλά διαφορά).
Χωρίς dsg......... δές τι διαφορές έχεις με ενα scirocco............http://www.zeperfs.com/en/duel3321-2417.htm
Φιλικά πάνταστο δρόμο το σιρόκο είναι σημαντικά πιο γρήγορο Απο το golf...
Άρα ατοπη η σύγκριση σου...Συγνώμη δεν το γνώριζα!
-
Οι 4 τροχοι είχαν το γκολφ με το dsg...
Δεν έχει νοημα να κάνουν μετρήσεις με συγκεκριμένες σχέσεις γιατί δεν μπορείς να βγάλεις σαφή συμπεράσματα... -
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
αλλά έχουν βελτιωμένη πρόσφυση και σε διαδρομή με σταθερή ταχύτητα (εθνικό δίκτυο) μειωμένη κατανάλωση.
Οι μεγαλύτερες ζάντες έχουν μειωμένη κατανάλωση?
Είχα την εντύπωση πως όταν φτάσεις κάποια συγκεκριμένη ταχύτητα, η κατανάλωση μειώνεται με μεγαλύτερη ζάντα(με ίδιες στροφές κινητήρα, μεγαλύτερη περίμετρος και άρα μεγαλύτερη καλυπτόμενη απόσταση). Στις επιταχύνσεις εννοείται οτι η μεγάλη ζάντα πίνει.
-
Ο χρήστης giorgosgudelias έγραψε:
αλλά έχουν βελτιωμένη πρόσφυση και σε διαδρομή με σταθερή ταχύτητα (εθνικό δίκτυο) μειωμένη κατανάλωση.
Οι μεγαλύτερες ζάντες έχουν μειωμένη κατανάλωση?
Είχα την εντύπωση πως όταν φτάσεις κάποια συγκεκριμένη ταχύτητα, η κατανάλωση μειώνεται με μεγαλύτερη ζάντα(με ίδιες στροφές κινητήρα, μεγαλύτερη περίμετρος και άρα μεγαλύτερη καλυπτόμενη απόσταση). Στις επιταχύνσεις εννοείται οτι η μεγάλη ζάντα πίνει.
Τα έχεις μπλέξει...
-
Ο χρήστης giorgosgudelias έγραψε:
αλλά έχουν βελτιωμένη πρόσφυση και σε διαδρομή με σταθερή ταχύτητα (εθνικό δίκτυο) μειωμένη κατανάλωση.
Οι μεγαλύτερες ζάντες έχουν μειωμένη κατανάλωση?
Είχα την εντύπωση πως όταν φτάσεις κάποια συγκεκριμένη ταχύτητα, η κατανάλωση μειώνεται με μεγαλύτερη ζάντα(με ίδιες στροφές κινητήρα, μεγαλύτερη περίμετρος και άρα μεγαλύτερη καλυπτόμενη απόσταση). Στις επιταχύνσεις εννοείται οτι η μεγάλη ζάντα πίνει.
π@υτσ€ς μπλε....
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Δεν το ήξερες;'Γηράσκω αεί διδασκόμενος' απ'ότι φαίνεται.
giorgosgudelias, κάτι τέτοιο δεν ισχύει.
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Δεν το ήξερες;
'Γηράσκω αεί διδασκόμενος' απ'ότι φαίνεται.
giorgosgudelias, κάτι τέτοιο δεν ισχύει.
Δηλαδή στην ταχύτητα των 150 πχ με 17' ζάντα δεν έχεις περισσότερες στροφές στον κινητήρα σε σχέση με μια 18'-19' ζάντα;
Γι' αυτό δεν βάζουν μακριές σχέσεις στα αυτοκίνητα; 6η μέχρι και 7η. Νόμιζα οτι οι μεγαλύτερες ζάντες κάνουν μια σχέση πιο μακρυά.
Opel Astra 2009