-
Όχι δεν έχω Renault Megane II, αλλά σκέφτομαι να το πάρω. Ζητάω λοιπόν από τους κατόχους (ότι τύπος και να είναι, προσανατολίζομαι σε 5d, 1.6) να γράψουν για ό,τι πρόβλημα έχουν αντιμετωπίσει ως τώρα (μαζί με το πόσο καιρό έχετε το αμάξι, χιλιόμετρα κτλ). Σας είμαι ευγνώμων.
ΥΓ - Ζητώ συγγνώμη από τους mods αν το thread δε κολλάει εδώ, έψαξα και στο ευρετήριο και δε βρήκα ανάλογο θέμα για Renault Megane II.
-
Όχι δεν έχω Renault Megane II, αλλά σκέφτομαι να το πάρω. Ζητάω λοιπόν από τους κατόχους (ότι τύπος και να είναι, προσανατολίζομαι σε 5d, 1.6) να γράψουν για ό,τι πρόβλημα έχουν αντιμετωπίσει ως τώρα (μαζί με το πόσο καιρό έχετε το αμάξι, χιλιόμετρα κτλ). Σας είμαι ευγνώμων.
ΥΓ - Ζητώ συγγνώμη από τους mods αν το thread δε κολλάει εδώ, έψαξα και στο ευρετήριο και δε βρήκα ανάλογο θέμα για Renault Megane II.
-
Όχι δεν έχω Renault Megane II, αλλά σκέφτομαι να το πάρω. Ζητάω λοιπόν από τους κατόχους (ότι τύπος και να είναι, προσανατολίζομαι σε 5d, 1.6) να γράψουν για ό,τι πρόβλημα έχουν αντιμετωπίσει ως τώρα (μαζί με το πόσο καιρό έχετε το αμάξι, χιλιόμετρα κτλ). Σας είμαι ευγνώμων.
ΥΓ - Ζητώ συγγνώμη από τους mods αν το thread δε κολλάει εδώ, έψαξα και στο ευρετήριο και δε βρήκα ανάλογο θέμα για Renault Megane II.
-
Για megane ΙΙ δεν έχω πολλά να σου πω (θα μου πεις γιατί γράφεις;)
Έχω,όμως,να σου πω για Megane Ι και πιστεύω ότι κάποια πράγματα δεν αλλάζουν τόσο γρήγορα/εύκολα...
Το δικό μας megane (των γονιών μου,για την ακρίβεια),ένα 1.6 classic 8v, έχει βγάλει διάφορα μικρότερα ή μεγαλύτερα προβλήματα.
Πρώτα αλλάξαμε σαζμάν(εντός εγγύησης).Μετά απ'αυτό έβγαλε μικροπροβλήματα με ηλεκτρολογικά.Αρκετές φορές εμφάνισε αστάθεια το ρελαντί.Ο δε δίσκος του ήταν απ'την αρχή εκνευριστικός και συμπεριφέρονταν σαν φθαρμένος με απότομη αποσύμπλεξη.Τελευταία,πριν απ'το service των 80.000km πληρώσαμε περίπου 230 ευρώ για διάφορα...
Οπως είπα και στην αρχή,νομίζω ότι κάποια πράγματα δεν αλλάζουν εύκολά και τίποτα δε μου λέει ότι το megane II είναι -ξαφνικά- τέρας αξιοπιστίας! (βεβαίως δεν αποκλείεται να ήμασταν και άτυχοι και να αγοράσαμε το πιο ζημιάρικο megane που κυκλοφόρησε + το ότι ήμασταν καλομαθημένοι από ένα civic του '82,που εξακολουθεί να μη βγάζει ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ) -
Το μοντέλο που περιγράφεις το έχουμε ως δεύτερο οικογενειακό για λίγο περισσότερο απο ένα χρόνο. Είμαι πολύ ευχαριστημένος απο το αυτοκίνητο, παρ' όλο που εμφάνησε μερικές 'παιδικές ασθένειες' ( αλλαγή ηλεκτρονικού σένσορα στη μηχανή, προληπτική αλλαγή γρύλλου παραθύρου, στεγανοποίηση πόρτας οδηγού) οι οποίες αντιμετωπίστηκαν άμεσα στην εγγύηση (τα προβλήματα αυτά ηταν στην λίστα ανακλίσεων της Renault αλλα στην Ελλάδα που να κάνει ανάκληση η MAVA...)
Απ' ότι μαθαίνω τα προβλήματα αυτά έχουν λυθεί στις καινούριες φουρνιές αυτοκινήτων. Κατα τα άλλα οδηγικά είναι πολύ καλό, σβέλτο, άνετο και στρίβει με σιγουριά (δεν έιναι σπόρ βέβαια). Είναι τρομερό σε μεγάλα ταξίδια. Το εσωτερικό είναι ευχάριστο, ποιοτικό και αντέχει σε κακομεταχείριση, ενώ έχει και εκπληκτική ηχομόνωση. Οι χώροι για τους πίσω επιβάτες θα μπορούσαν να είναι καλύτεροι βέβαια. Επίσης πολύ καλά είναι και τα διάφορα gadgets (αυτόματα φώτα, υαλοκαθαριστήρες κ.λ.π.).
Με λίγα λόγια το θεωρώ πολύ καλή αγορά στην κατηγορία του.
-
πρέπει να είσαι και ο μόνος που έχει Renault Megane II στο forum, ή απλά οι άλλοι ιδιοκτήτες δεν έχουν αντιμετωπίσει κανένα μα κανένα πρόβλημα ως τώρα.....
strange????
-
Παιδια γεια σας!
Απο τις 31/12/03 ειμαι κατοχος ενος Renault Megane II(5d, 1.4,full εξοπλισμενο) και ομολογω οτι εως και σημερα με 10.000 χλμ στην πλατη του, οι εντυπωσεις που μου εχει αφησει ειναι εξαιρετικες.
Δεν εχω αντιμετωπισει το παραμικρο προβλημα-ουτε καν το δεδομενο με τους γρυλλους παραθυρων!!- οποτε στο συνιστω ανεπιφυλακτα
Βεβαια περα απο οσα θα σου πουν οι συνφορουμιτες μας, σου συνιστω να κανεις πρωτα ο ιδιος ενα καλο test drive για να δεις κατα ποσο ανταποκρινεται στις απαιτησεις σου και μετα αποφασιζεις.
ΥΓ:Παντως , κακα τα ψεματα, θελει και λιγο τυχη η αγορα ενος νεου αυτοκινητου, στο να μη σου βγει προβληματικο 'κομματι'. -
Σε ευχαριστώ για το χρόνο σου. Ποιο δεδομένο πρόβλημα με τις γρύλλιες εννοείς;
-
Όντως, δεν έχω ακούσει για κάποιο πρόβλημα με γρύλλιες!
Μήπως εννούσες τους γρύλλους των παραθύρων?
-
Ένας συνάδελφος με το που το αγόρασε, χάλασε το ψυγείο..... Αντικαταστάθηκε δωρεάν.
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Μήπως εννούσες τους γρύλλους των παραθύρων?
Ακριβως αυτο εννοουσα παιδια,το κειμενο 'editariσθηκε' δεοντως!
-
Κανείς άλλος με Μegane II;
-
Λοιπόν φίλε επειδή ασχολήθηκα με το συγκεκριμένο μοντέλο θα σου πω μερικά πράγματα. Πριν από κανένα χρόνο ήμουνα έτοιμος να το αγοράσω και γιαυτο έψαχνα στο internet σε διάφορα forum να δω τι λένε οι ιδιοκτήτες. Επειδή μεγάλωσα στην Γερμανία έμπαινα κυρίως σε γερμανικά forum. Λοιπόν είχαν μία τεράστια λίστα (δεν θυμάμαι ακριβός πόσες σελίδες περίπου 150) όπου γράφανε οι ιδιοκτήτες του Megan II τα προβλήματα τους. Μιλάμε για πάρα πάρα πολλά προβλήματα που μερικά ήταν τελείως γελοία. Εμένα πάντως αυτό με αποθάρρυνε τελείως και τελικά δεν το αγόρασα. Επίσης σε 2 κολλητούς μου που το αγοράσανε τους τύχανε μέχρι τώρα ουκ ολίγα προβλήματα, από ηλεκτρικά και τριγμούς άλλο τίποτα. Επίσης στον έναν μια φορά το αμάξι γέμισε με νερό μέσα.
-
Μήπως τυχγάνει να θυμάσαι τις διευθύνσεις από αυτά τα fora που λες; Με ενδιαφέρει να κοιτάξω και εγώ. Σε ευχαριστω.
-
Ο χρήστης polizoiss έγραψε:
@tupacΜήπως τυχγάνει να θυμάσαι τις διευθύνσεις από αυτά τα fora που λες; Με ενδιαφέρει να κοιτάξω και εγώ. Σε ευχαριστω.
http://www.greekrenaultclub.gr/
http://213.133.123.93/megane/index.php? ... readid=745 Mangelliste = Σημαίνει προβλήματα
-
Ευτυχώς, ξέρω γερμανικά! Σε ευχαριστώ και πάλι, καλό μου διάβασμα!
-
Καλησπέρα. Έχω ένα Renault Megane II CC του 2004 με αυτόματο κιβώτιο. Προχτές, το έβαλα μπροστά έκανα μερικά μέτρα και ένιωθα ότι είχε αρκετούς κραδασμούς. Άρχισε να αναβοσβήνει το λαμπάκι του κινητήρα (αυτό που είναι για τα καυσαέρια ) και μου πέταξε ένδειξη check gearbox.
Το έσβησα και σήμερα που το έβαλα μπροστά ξανά έκανε τα ίδια μόνο που παρατήρησα ότι οι κραδασμοί ήταν πιο έντονοι όταν βάζω το κιβώτιο στη θέση Ν από όταν το έχω στη θέση D. Επίσης παρατήρησα ότι μύριζαν αρκετά έντονα τα καυσαέρια.
Στην αρχή σκέφτηκα μήπως είναι κάποιος καμμένος πολλαπλασιαστής αλλά η ένδειξη check gearbox με ανησύχησε πολύ.
Έχει αντιμετωπίσει κανείς παρόμοιο πρόβλημα ή έχει καμιά υποψία τι μπορεί να είναι; Ευχαριστώ.
-
Φόρτωσε το αμάξι και πήγαινέ το στο συνεργείο. Να το βάζεις μπρος ΕΛΑΧΙΣΤΑ ή καθόλου αν γίνεται.
Δείτε στο διαγνωστικό τι κόλλησε και αν επισκευάζεται εύκολα (χωρίς να ανοίξει το σασμάν).
Αλλιώς, άλλαξε 2 φορές λάδια (φτηνά, δεν χρειάζεται να βάλεις συνθετικά - βάλε μπρος για λίγο πριν ξαναλλάξεις) μήπως είσαι τυχερός και φτιάξει. Αν δεν φτιάξει με την αλλαγή λαδιών θα χρειαστεί επισκευή = €€€.
Να αλλάζεις τακτικά λάδια στο σασμάν, άσχετα με τα χιλιόμετρα που λέει ο κατασκευαστής και να βάζεις τον ΣΩΣΤΟ τύπο λαδιού.
-
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.
Τελικά το πήγα στο συνεργείο όπου αλλάχτηκε ένας πολλαπλασιαστής (κόστος 50 €) . Δεν ξαναεμφανίστηκε η ένδειξη check gearbox αλλά ούτε είχε καταγραφεί κάποια βλάβη σχετικά με το κιβώτιο . Το αυτοκίνητο τώρα δουλεύει κανονικά. Βέβαια ακόμα μου έχει μείνει η απορία γιατί έβγαλε αυτήν την ένδειξη (ούτε στο συνεργείο μου έδωσαν κάποια εξήγηση).
Σε ερώτησή μου αν πρέπει να αλλάξω λάδια στο κιβώτιο, μου είπαν ότι η Renault δεν προβλέπει αλλαγή λαδιών αλλά μόνο συμπλήρωση και ότι για να αλλαχτούν όλα τα λάδια πρέπει να κατέβει και να ανοιχτεί το σασμάν.
-
Το ίδιο και σε μερικά σασμάν της Μερσεντές αλλά έχω δει σε συνεργείο να τα αλλάζουν σε ταξί (σημαντικά φθηνότερα από την αντιπροσωπεία). Το κόλπο (μου είπαν) είναι στο γέμισμα - δεν γεμίζει εύκολα.
Πόσο θέλουν στην αντιπροσωπεία για λάδια σασμάν;
Πρόβλημα με Renault Megane II