-
Φορολόγηση ίππων από τα 130 άλογα και πάνω ανεξαρτήτου κυβικών υπέρ του ταμείου πράσινης ανάπτυξης...
-
Ο χρήστης zedeor έγραψε:
Φορολόγηση ίππων από τα 130 άλογα και πάνω ανεξαρτήτου κυβικών υπέρ του ταμείου πράσινης ανάπτυξης... -
Ο χρήστης zedeor έγραψε:
Φορολόγηση ίππων από τα 130 άλογα και πάνω ανεξαρτήτου κυβικών υπέρ του ταμείου πράσινης ανάπτυξης...Link ?
-
Παιδία κάτι
Τι γνωρίζετε για τον φόρο υπεραξίας στην αγορά αγροτικού αυτοκινήτου?
Ψάχνω αλλά δεν μπορώ να βρω πληροφορίες...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Φορολόγηση ίππων από τα 130 άλογα και πάνω ανεξαρτήτου κυβικών υπέρ του ταμείου πράσινης ανάπτυξης...
Link ?
Δεν έχω link δύο φίλοι μου το είπαν που δουλευούν στην suzuki...
Μπορεί να μην ισχύει αλλά εγώ δεν το διακυνδυνεύω διότι είμαστε στο ΔΝΤ και τα πράγματα είναι αρκετά αβέβαια...
-
Ο χρήστης zedeor έγραψε:
Φορολόγηση ίππων από τα 130 άλογα και πάνω ανεξαρτήτου κυβικών υπέρ του ταμείου πράσινης ανάπτυξης...
Link ?
Δεν έχω link δύο φίλοι μου το είπαν που δουλευούν στην suzuki...
Μπορεί να μην ισχύει αλλά εγώ δεν το διακυνδυνεύω διότι είμαστε στο ΔΝΤ και τα πράγματα είναι αρκετά αβέβαια...
από ράδιο-αρβύλες άλλο τίποτα...
νομίζεις ότι αν δεν τους βγαίνουν τα κουκιά είναι δύσκολο να πουν ...1400αρια +Χ φόρος πράσινης πιπεριάς...;
-
Ένα αυτοκίνητο πήγαμε να πάρουμε και μας έχουν γ@μη@σει.... ήμαρτον...
Εμείς έχουμε ένα αυτοκίνητο από το 1978 1.200 κυβικά και δεν το έχουμε αλλάξει επειδή δεν μπορούμε και πληρώνουμε τα μαλιοκέφαλα μας για τέλη, μας τιμωρεί το κράτος επειδή δεν έχουμε λεφτά....
-
Ο χρήστης zedeor έγραψε:
Εμείς έχουμε ένα αυτοκίνητο από το 1978 1.200 κυβικά και δεν το έχουμε αλλάξει επειδή δεν μπορούμε και πληρώνουμε τα μαλιοκέφαλα μας για τέλη, μας τιμωρεί το κράτος επειδή δεν έχουμε λεφτά....Δεν έχεις άδικο σ' αυτό ... πέρσι το χειμώνα το κράτος φαντάζομαι σας τιμώρησε με τα οικολογικά τέλη ... λες και συντηρείτε αντίκα ή ιστορικό αυτοκίνητο απο χόμπυ!
Από την άλλη όμως σκέψου ότι ο νεοέλληνας έμαθε ότι προέκταση του 'εγώ' του είναι η 3αρα ή το Rav4 που απέκτησε ... πουλώντας χωράφια!
Και απο την στιγμή που 'απλώνει τα πόδια πέρα απο το πάπλωμα' λογικό να υπάρχει και ένα κράτος που το εκμεταλλευεται! -
Ο χρήστης zedeor έγραψε:
Ένα αυτοκίνητο πήγαμε να πάρουμε και μας έχουν γ@μη@σει.... ήμαρτον...Εμείς έχουμε ένα αυτοκίνητο από το 1978 1.200 κυβικά και δεν το έχουμε αλλάξει επειδή δεν μπορούμε και πληρώνουμε τα μαλιοκέφαλα μας για τέλη, μας τιμωρεί το κράτος επειδή δεν έχουμε λεφτά....
Πόσα γρ CO2 βγάζει το αμάξι σου του '78; Μην παραξενευτείς αν είναι 10 φορές πάνω από ένα μοντέρνο 1200ρι. Κατά τη γνώμη μου αυτό πρέπει να φορολογηθεί παραπάνω από ένα 1200 του 2005 και μετά. Το οποίο νομίζω έχει κάτω από 150 € τέλη.
-
http://www.youtube.com/watch?v=knbGwGcHkFQ&feature=related
ενα βιντεο του 308


-
Απο ολαυτα που διαβασα θα σου προτεινα το Suzuki swift sport . Δεν του λειπει τπτ ειναι νεανικο κ κυριως JAPAN ....
-
Volvo and the minds in the

-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
Απο ολαυτα που διαβασα θα σου προτεινα το Suzuki swift sport . Δεν του λειπει τπτ ειναι νεανικο κ κυριως JAPAN ....Ουγγαρία δεν κατασκευάζεται ;
-
Δεν το ξερω , αλλα japan ειναι μωρε νταξ ..
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Απο ολαυτα που διαβασα θα σου προτεινα το Suzuki swift sport . Δεν του λειπει τπτ ειναι νεανικο κ κυριως JAPAN ....
Ουγγαρία δεν κατασκευάζεται ;
Ναι αλλά στην ουγγαρέζικη γραμμή παραγωγής συχνά-πυκνά θυσιάζονται γιαπωνέζες παρθένες...
Πιο σοβαρά τώρα...
Εμένα πάντως και το 308 1.4 95bhp μια χαρά μου είχε φανεί, καθόλου ψόφιο δεν θα το χαρακτήριζα, γενικά του συγκεκριμένου μοτέρ το λέει η καρδούλα του!Και το 308 , αν είναι καλή η τιμή, είναι αξιόλογο αυτοκίνητο... Τώρα βέβαια αν το φορτώσεις πολύ, θα σέρνεται, αλλά με 2 άτομα και μπόλικα πράγματα, μια χαρά πήγαμε ταξιδάκια εταιρικά...
Από τα 1400άρια που έχω οδηγήσει, το θεωρώ από τα καλύτερα και από αυτά που δεν κάνεις πολλούς συμβιβασμούς... Με είχε εκπλήξει μάλιστα και δεν το πίστευα πως ήταν 1.4!
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Από τα 1400άρια που έχω οδηγήσει, το θεωρώ από τα καλύτερα και από αυτά που δεν κάνεις πολλούς συμβιβασμούς... Με είχε εκπλήξει μάλιστα και δεν το πίστευα πως ήταν 1.4!
εχει καλη ελαστικοτητα ο 1,4 .
Συγκεκριμενα αν κανεις τεστ ρεπριζ με 4η σχεση και απο 60-100 με ενα 207 1,6 vti θα δεις οτι το 308 1,4 vti μενει πισω μονο κατα 1'' ...
Αν υπολογισουμε την διαφορα βαρος υπερ του 207 και τον πιο δυνατο κινητηρα του 207 ειναι καλη επίδοση.
Σε πιο μεγαλες ταχυτητες υπαρχουν μεγαλυτερες διαφορες αλλα και παλι δειχνουν το ποιον του 1,4 vti
για αυτο μην βλεπουμε μονο τα αλογα -
ΗΙ-fi δεν αντιλεγω για το 308 , αν κ μαουνιζει λιγο ..Εγω προτεινα το SSS γτ για ενα 23 αρη νομιζω ειναι πιο ενδεδειγμενη επιλογη απο οτι το 308 κ εχει κ το γκαζακι του...
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
ΗΙ-fi δεν αντιλεγω για το 308 , αν κ μαουνιζει λιγο ..Εγω προτεινα το SSS γτ για ενα 23 αρη νομιζω ειναι πιο ενδεδειγμενη επιλογη απο οτι το 308 κ εχει κ το γκαζακι του...Ναι, αλλά ο άνθρωπος λέει πως θέλει και χώρους γιατί θα χρησιμοποιείται σαν οικογενειακό...
Επίσης, απ' όσο ξέρω το SSS απαιτεί μόνον 100άρα ή κάνω λάθος;
-
Ναι το sport έχω διαβάσει ότι θέλει μόνο 100 άρα. Άσχετο, Γρηγόρη το δικό σου καίει 100άρα ή απλή;
-
100 ΑΡΑ TO SSS ??? Τhat i didnt know...
peugeot 308 1400 or ?