-
Τον τελευταίο καιρό ολοένα αυξάνονται οι φήμες ότι κάποιοι κινητήρες όταν χρησιμοποιούν συνεχώς βενζίνες υψηλών προδιαγραφών παρουσιάζουν προβλήματα (υψηλό ρελαντί ,κομπιάσματα ).
Πρόσφατα άκουσα κάτι παρόμοιο από ιδιοκτήτη HONDA (το εξουσιοδοτημένο συνεργείο απέδωσε βλάβη λόγω συνεχής χρήσης V-POWER ) .Η αλήθεια είναι ότι όλα αυτά μου ακούγονται ράδιο αρβύλα αλλά διαβάζοντας το τεύχος 401,στο άρθρο δοκιμής αμόλυβδης βενζίνης 100 οκτανίων ,μου έκανε εντύπωση το γεγονός ότι το αυτοκίνητο δοκιμής έπρεπε να διανύσει πρώτα 250 χιλιόμετρα πριν την δυναμομέτρηση ώστε να προσαρμοστεί στις ιδιαιτερότητες του κάθε καυσίμου.
Μήπως λοιπόν κάποια αυτοκίνητα δεν μπορούν να προσαρμοστούν τελικά σε τέτοιου είδους βενζίνες , μήπως όταν αργότερα οι οικονομικές συνθήκες το επιτρέψουν και όλο και περισσότεροι θα μπορούν να τις χρησιμοποιούν τακτικά ,αποδειχτεί, ότι κάποιοι κινητήρες δεν είναι σε θέση να τις δεχτούν; -
Τον τελευταίο καιρό ολοένα αυξάνονται οι φήμες ότι κάποιοι κινητήρες όταν χρησιμοποιούν συνεχώς βενζίνες υψηλών προδιαγραφών παρουσιάζουν προβλήματα (υψηλό ρελαντί ,κομπιάσματα ).
Πρόσφατα άκουσα κάτι παρόμοιο από ιδιοκτήτη HONDA (το εξουσιοδοτημένο συνεργείο απέδωσε βλάβη λόγω συνεχής χρήσης V-POWER ) .Η αλήθεια είναι ότι όλα αυτά μου ακούγονται ράδιο αρβύλα αλλά διαβάζοντας το τεύχος 401,στο άρθρο δοκιμής αμόλυβδης βενζίνης 100 οκτανίων ,μου έκανε εντύπωση το γεγονός ότι το αυτοκίνητο δοκιμής έπρεπε να διανύσει πρώτα 250 χιλιόμετρα πριν την δυναμομέτρηση ώστε να προσαρμοστεί στις ιδιαιτερότητες του κάθε καυσίμου.
Μήπως λοιπόν κάποια αυτοκίνητα δεν μπορούν να προσαρμοστούν τελικά σε τέτοιου είδους βενζίνες , μήπως όταν αργότερα οι οικονομικές συνθήκες το επιτρέψουν και όλο και περισσότεροι θα μπορούν να τις χρησιμοποιούν τακτικά ,αποδειχτεί, ότι κάποιοι κινητήρες δεν είναι σε θέση να τις δεχτούν; -
Τον τελευταίο καιρό ολοένα αυξάνονται οι φήμες ότι κάποιοι κινητήρες όταν χρησιμοποιούν συνεχώς βενζίνες υψηλών προδιαγραφών παρουσιάζουν προβλήματα (υψηλό ρελαντί ,κομπιάσματα ).
Πρόσφατα άκουσα κάτι παρόμοιο από ιδιοκτήτη HONDA (το εξουσιοδοτημένο συνεργείο απέδωσε βλάβη λόγω συνεχής χρήσης V-POWER ) .Η αλήθεια είναι ότι όλα αυτά μου ακούγονται ράδιο αρβύλα αλλά διαβάζοντας το τεύχος 401,στο άρθρο δοκιμής αμόλυβδης βενζίνης 100 οκτανίων ,μου έκανε εντύπωση το γεγονός ότι το αυτοκίνητο δοκιμής έπρεπε να διανύσει πρώτα 250 χιλιόμετρα πριν την δυναμομέτρηση ώστε να προσαρμοστεί στις ιδιαιτερότητες του κάθε καυσίμου.
Μήπως λοιπόν κάποια αυτοκίνητα δεν μπορούν να προσαρμοστούν τελικά σε τέτοιου είδους βενζίνες , μήπως όταν αργότερα οι οικονομικές συνθήκες το επιτρέψουν και όλο και περισσότεροι θα μπορούν να τις χρησιμοποιούν τακτικά ,αποδειχτεί, ότι κάποιοι κινητήρες δεν είναι σε θέση να τις δεχτούν; -
εγω στο πολο μου που αυριο κλεινει 1 χρονο βαζω παντα BP ultimate εκτος απο μερικες φορες που δεν εβρισκα ανοιχτη bp. Δεν εχω αντιμετωπισει κανενα απολυτος προβλημα αλλα απειδη παντα εβαζα 100αρα δεν ξερω τι διαφορες θα εκανε απο την απλη.
-
Για να έχεις κάποιο όφελος σε επιδώσεις με χρήση αμόλυβδης 100 οκτανίων ο κινητήρας πρέπει να έχει κάποιες τεχνικές προδιαγραφές.
Πρέπει να έχει ηλεκτρονικό διανομέα και αισθητήρα για τα λεγόμενα πιρακια (knock sensor). -
Εγω χρησιμοποιω v-power στο αυτοκινητο μου(σαξο 1.1) απο την στιγμη που αυτη λανσαριστηκε στην αγορα και εχω παρατηρησει μονο οφελη.Ισως το πρατηριο απο το οποιο προμηθευτηκε την βενζινη ο συγκεκριμενος ιδιοκτητης να ηταν υποπτο αν και οι μεγαλες εταιριες κανουν υποτιθεται ελεγχους(εχω πετυχει πρατηριο shell που δεν εχει καθολου vpower )
υσ:το πρατηριο παντως στην χαρ.τρικουπη στην ν.ερυθραια που χρησιμοποιω ειναι οκ
-
Σε Alfa 147 εδώ και τρία χρόνια βάζω ή BP Ultimate ή Shell V Power Racing και δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα...
-
Χρησιμοποιώ σε BMW -απο τότε που βγήκε η Shell- 100άρα και δεν εχω δει πρόβλημα!!
-
Τα ιδια και εδωωωωωω.
Απο τη στιγμη που αυξηθηκε και η συμπιεση του μοτερ μου βλεπω και πολυ καλυτερες επιδοσεις...
Κανενα προβλημα μεχρι στιγμης μετα απο 2 χρονια συνεχους χρησιμοποιησης Vpower 95 αρχικα και 99 και ΒΡ ultimate στη συνεχεια... -
20.000 χλμ με V Power95 και καμιά φορά την Racing και δεν έχω κανένα πρόβλημα.
Αντίθετα όταν μια φορά χρειάστηκε από ανάγκη να βάλω βενζίνη από ένα πρατήριο *Τ.Κ. μου έσβησε 2 φορές και είχα συνεχώς προβλήματα.
Τίγκα νοθευμένη δηλ..- Του Κ@λου
-
λογικα επρεπε να διανυσει καποια χιλιομετρα για να προσαρμοστει ο εγκεφαλος στο νεο καλυτερο καυσιμο και ετσι να βελτιωσει λιγο την χαρτογραφηση
-
Bαγγέλη εάν αναφέρεσαι σε μένα μάλλον το ανάποδο έπρεπε να γίνει..
Λέω ότι έβαζα (κ βάζω) για 20.000 χλμ την καλή βενζίνη της Shell.Τα προβλήματα δημιουργήθηκαν όταν έβαλα μια απλή 95αρα(?) από ένα πρατήριο S*** Oil...
Kαλύτερο μίγμα να είχε η απλή δεν νομίζω..
-
Σχετικά με την ποιότητα των βενζινών:
έχω συγγενή που εργάζεται πολλά χρόνια στα διυλιστήρια της AVIN. Μου λέει ότι δεν μπορεί να καταλάβει (που λέει ο λόγος...) πως ορισμένα πρατήρια στην Αθήνα πουλάνε τόσο χαμηλά τη βενζίνη αυτή, αφού το διυλιστήριο πουλάει σχεδόν όσο και τα πρατήρια ή μερικές φορές και ακριβότερα.
Παρατηρήστε τις τιμές της AVIN στην ΕΟ Αθηνών-Κορίνθου, δηλαδή πολύ κοντά στο διυλιστήριο, είναι σαφώς πιο ακριβά απ' ότι σε αρκετά πρατήρια της Αθήνας, ενώ τα έξοδα μεταφοράς είναι λιγότερα. Βέβαια όταν είσαι τόσο κοντά στα κεντρικά της εταιρείας δεν μπορείς να κάνεις εύκολα βρωμιές, γι'αυτό και πουλάς ακριβότερα ώστε να έχεις κέρδος. -
Μία φήμη που άκουσα εχθές είναι ότι η μόνη απλή αμόλυβδη 98 οκτανίων είναι αυτή της BP.
Οι V-Power της Shell είναι λέει 95. Δλδ η απλή πόσα είναι; 95 ή ακόμα λιγότερα;
Το δικό μου αμάξι δεν έχει ανάγκη από πολύ καλή βενζίνη (9.6:1 συμπίεση) αλλά τον τελευταίο καιρό άρχισε και εμένα να μου κολλάει το ρελαντί στις 1200 και πέφτει μόνο με ξερογκαζιά.
Παρατήρησα ότι αυτό γινόταν περισσότερο έντονο όταν η μηχανή είχε δουλέψει αρκετά και μέσα στην πόλη και είχε ζεσταθεί αρκετά.
Στο προηγούμενο γέμισμα έβαλα V-Power (βάζω απλή γενικά) και παρατήρησα ότι το ρελαντί κολλάει λιγότερο έως καθόλου.Θεωρώντας ότι αυτά τα κόλπα του ρελαντί οφείλονται στην βενζίνη (παρουσιάζεται παρόμοιο σύμπτωμα και σε γνωστό με Nissan Ν13, αλλά δεν ξέρω αν οφείλεται σε άλλη αιτία) πιστεύω ότι δεν έχει να κάνει με το ότι το αμάξι δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στην καλύτερη βενζίνη (κάτι που πιστεύω ότι δεν είναι δυνατό γενικά) αλλά μάλλον οφείλεται σε κάποια αλλάγή της σύστασής της, ίσως για περιορισμό του κόστους.
Μία εκτίμηση που κάνω είναι ότι το ρελαντί ανεβαίνει λόγω υψηλής θερμοκρασίας σε μία προσπάθεια της ECU να δουλέψει περισσότερο η αντλία νερού.
Και αυτό το λέω διότι η μηχανή μόνο κρύα δεν είναι αφού στις περισσότερες περιπτώσεις που επιμένει ψηλά το ρελαντί έχω και ελαφρά πειράκια. -
Εγω βαζω συνηθως εκο 100 ή bp ultimate και σπανιως v-racing και αντιμετωπιζω πολλα προβληματα και με τις τρεις...........στην τσεπη
-
Äýï ÷ñüíéá ìå ôÝôïéåò âåíæßíåò ìå äýï äéáöïñåôéêá áõôïêßíçôá êáé :
1.ÓÝáô Êïñíôïìðá 1,4 8âÜëâéäï ìå Vpower & Vpower Racing ðïõ êáé ðïõ .Ôá áêñéâþò áíôßèåôá áðïôåëÝóìáôá ðéï óôáèåñü ñåëáíôß êáé áâßáóôï áíÝâáóìá óôñïöþí
2.Ðåæþ 206 1.6 16âáëâéäï Vpower ,Vpower racing & BP 100 Åõôõ÷þò ðïõ õðÜñ÷ïõí êáé ôÝôïéåò âåíæßíåòΟ χρήστης platon_kar έγραψε:
Ôïí ôåëåõôáßï êáéñü ïëïÝíá áõîÜíïíôáé ïé öÞìåò üôé êÜðïéïé êéíçôÞñåò üôáí ÷ñçóéìïðïéïýí óõíå÷þò âåíæßíåò õøçëþí ðñïäéáãñáöþí ðáñïõóéÜæïõí ðñïâëÞìáôá (õøçëü ñåëáíôß ,êïìðéÜóìáôá ).
Ðñüóöáôá Üêïõóá êÜôé ðáñüìïéï áðü éäéïêôÞôç HONDA (ôï åîïõóéïäïôçìÝíï óõíåñãåßï áðÝäùóå âëÜâç ëüãù óõíå÷Þò ÷ñÞóçò V-POWER )Ãéá íïèåßá êáé óå áõôÝò ðéï ðéèáíï
-
Ο χρήστης YiannisWalker έγραψε:
Οι V-Power της Shell είναι λέει 95. Δλδ η απλή πόσα είναι; 95 ή ακόμα λιγότερα;
Η Shell έχει την V-Power 95 οκτανίων και την V-Power Racing 99+, που έχει 99+ οκτάνια...
Απ' όσο ξέρω πλέον έχει καταργήσει την απλή αμόλυβδη 95 οκτανίων (δηλαδή, που να μην είναι V-Power) ή απλά της έχει αλλάξει το όνομα... -
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Οι V-Power της Shell είναι λέει 95. Δλδ η απλή πόσα είναι; 95 ή ακόμα λιγότερα;
Η Shell έχει την V-Power 95 οκτανίων και την V-Power Racing 99+, που έχει 99+ οκτάνια...
Απ' όσο ξέρω πλέον έχει καταργήσει την απλή αμόλυβδη 95 οκτανίων (δηλαδή, που να μην είναι V-Power) ή απλά της έχει αλλάξει το όνομα...Οχι Μάρκο...εγώ σε 6 πρατήρια στην περιοχή μου την βλέπω ότι υπάρχει...και η 95 απλή και η VPower95.
-
Την SUPER 98οκτ εχει σταματησει ,τουλαχιστον δεν την βρισκω εγω πουθενα.
-
Η BP έχει 98 οκτανίων.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΔΙΑΡΚΗ ΧΡΗΣΗ SUPER ΑΜΟΛΥΒΔΗΣ 100 ΟΚΤΑΝΙΩΝ