-
Mιλάμε για Citroen Saxo του 2001.
Οταν βάζω μπρος το αμάξι και είναι σχετικά κρύο, τρέμει σαν τρελό , με 2-3 άτομα μέσα και όλοι κουνιόμαστε λές και γίνεται σεισμός, ο λεβιές ταχυτήτων και αυτός κουνιέται πολύ...
Βάζω 1η ξεκινάω και σε 1-2 λεπτά, το τρέμουλο εξαφανίζεται στην διαδρομή εντελώς.Το αφήνω το αμάξι κάπου για καμιά ώρα, βάζω μπρος, ξανά τα ίδια...οδηγώντας το τρέμουλο εξαφανίζεται....θα τρελλαθώ!
Καμιά ιδέα;
-
Mιλάμε για Citroen Saxo του 2001.
Οταν βάζω μπρος το αμάξι και είναι σχετικά κρύο, τρέμει σαν τρελό , με 2-3 άτομα μέσα και όλοι κουνιόμαστε λές και γίνεται σεισμός, ο λεβιές ταχυτήτων και αυτός κουνιέται πολύ...
Βάζω 1η ξεκινάω και σε 1-2 λεπτά, το τρέμουλο εξαφανίζεται στην διαδρομή εντελώς.Το αφήνω το αμάξι κάπου για καμιά ώρα, βάζω μπρος, ξανά τα ίδια...οδηγώντας το τρέμουλο εξαφανίζεται....θα τρελλαθώ!
Καμιά ιδέα;
-
Mιλάμε για Citroen Saxo του 2001.
Οταν βάζω μπρος το αμάξι και είναι σχετικά κρύο, τρέμει σαν τρελό , με 2-3 άτομα μέσα και όλοι κουνιόμαστε λές και γίνεται σεισμός, ο λεβιές ταχυτήτων και αυτός κουνιέται πολύ...
Βάζω 1η ξεκινάω και σε 1-2 λεπτά, το τρέμουλο εξαφανίζεται στην διαδρομή εντελώς.Το αφήνω το αμάξι κάπου για καμιά ώρα, βάζω μπρος, ξανά τα ίδια...οδηγώντας το τρέμουλο εξαφανίζεται....θα τρελλαθώ!
Καμιά ιδέα;
-
Την ωρα που τρεμει, εχεις προσεξει καποια πτωση στην αποδωση; Αν ναι, για αρχη τσεκαρε τα μπουζοκαλωδια.
-
Kατεβαινει και το ρελαντι οταν γινεται αυτο?
-
Εγώ όταν το είχα πάθει αυτό ήταν φλάντζα κεφαλής (έβαζε νερό στον ένα κύλινδρο, και δεν είχε ανάφλεξη μέχρι να ζεσταθεί). Αλλά αν συμβαίνει αυτό θα χάνεις αισθητά και ψυκτικό.
-
Κγω έχω παρατηρήσει κάτι αντίστοιχο στο δικό μου αμάξι corsa B του 2000.Oι μάστορες που το είχα πάει μου έλεγαν οτί είναι λογικό γιατί είναι 1000cc.Πράγμα που μου φαινόταν περίεργο.Όταν το αμάξι είναι στο ρελαντί και σταματημένο υπάρχει ένα τρέμουλο και φαίνεται και στο λεβιέ των ταχυτήτων αλλά όταν πατήσω το γκάζι και δουλεύει ο κινητήρας σε υψηλότερες στροφές όλα είναι κανονικά και σταματάει το τρέμουλο.Έχει κανείς κάποια ιδέα το τι μπορεί να είναι?
-
Ο χρήστης meletis13forever έγραψε:
Κγω έχω παρατηρήσει κάτι αντίστοιχο στο δικό μου αμάξι corsa B του 2000.Oι μάστορες που το είχα πάει μου έλεγαν οτί είναι λογικό γιατί είναι 1000cc.Πράγμα που μου φαινόταν περίεργο.Όταν το αμάξι είναι στο ρελαντί και σταματημένο υπάρχει ένα τρέμουλο και φαίνεται και στο λεβιέ των ταχυτήτων αλλά όταν πατήσω το γκάζι και δουλεύει ο κινητήρας σε υψηλότερες στροφές όλα είναι κανονικά και σταματάει το τρέμουλο.Έχει κανείς κάποια ιδέα το τι μπορεί να είναι?3 κυλινδρο ειναι?
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Κγω έχω παρατηρήσει κάτι αντίστοιχο στο δικό μου αμάξι corsa B του 2000.Oι μάστορες που το είχα πάει μου έλεγαν οτί είναι λογικό γιατί είναι 1000cc.Πράγμα που μου φαινόταν περίεργο.Όταν το αμάξι είναι στο ρελαντί και σταματημένο υπάρχει ένα τρέμουλο και φαίνεται και στο λεβιέ των ταχυτήτων αλλά όταν πατήσω το γκάζι και δουλεύει ο κινητήρας σε υψηλότερες στροφές όλα είναι κανονικά και σταματάει το τρέμουλο.Έχει κανείς κάποια ιδέα το τι μπορεί να είναι?
3 κυλινδρο ειναι?
Ναι
-
Μπουζοκαλωδια;
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
3 κυλινδρο ειναι?
Nαι τρικύλινδρο είναι.
-
Για τον φίλο με το σάξο, ας κοιτάξει τα μπουζοκαλώδια (και ας τα αλλάξει αν δεν έχουν αλλαχτεί ποτέ, bougicord είναι μια πολύ καλή μάρκα). Αν όμως παρουσιάζει βυθίσματα/αστάθεια στο ρελαντί, ας κοιτάξει και το βηματικό μοτέρ του ρελαντί.
-
Ο χρήστης meletis13forever έγραψε:
3 κυλινδρο ειναι?
Nαι τρικύλινδρο είναι.
Μηπως ειναι οι τριγμοι του κινητηρα?Γιατιοι 3κυλινδροι κινητηρες εχουν παραπανω τριγμους απο τους τετρακυλινδρους.
-
Κραδασμούς.
-
Ο χρήστης teris3 έγραψε:
Mιλάμε για Citroen Saxo του 2001.Οταν βάζω μπρος το αμάξι και είναι σχετικά κρύο, τρέμει σαν τρελό , με 2-3 άτομα μέσα και όλοι κουνιόμαστε λές και γίνεται σεισμός, ο λεβιές ταχυτήτων και αυτός κουνιέται πολύ...
Βάζω 1η ξεκινάω και σε 1-2 λεπτά, το τρέμουλο εξαφανίζεται στην διαδρομή εντελώς.Το αφήνω το αμάξι κάπου για καμιά ώρα, βάζω μπρος, ξανά τα ίδια...οδηγώντας το τρέμουλο εξαφανίζεται....θα τρελλαθώ!
Καμιά ιδέα;
Μια ερωτηση.....εισαι γκαζακιας?
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
3 κυλινδρο ειναι?
Nαι τρικύλινδρο είναι.
Μηπως ειναι οι τριγμοι του κινητηρα?Γιατιοι 3κυλινδροι κινητηρες εχουν παραπανω τριγμους απο τους τετρακυλινδρους.
Μπορεί να έχεις δίκιο.Σε μάστορες που το είχα πάει μου είχαν πει οτί είναι λογικό.Αλλά έχω μπει και σε Chevrolet matiz 800cc και δεν ένιωθες τόσο τον κραδασμό/τρέμουλο.Μπορεί ίσως επειδή το αμάξι εκείνο ήταν και πιο καινούργιο(2006)!Μήπως καποιο ρόλο να παίζει και η καδένα?Δεν έχω ιμάντα εγώ.
-
Ο χρήστης harlek έγραψε:
Εγώ όταν το είχα πάθει αυτό ήταν φλάντζα κεφαλής (έβαζε νερό στον ένα κύλινδρο, και δεν είχε ανάφλεξη μέχρι να ζεσταθεί). Αλλά αν συμβαίνει αυτό θα χάνεις αισθητά και ψυκτικό.Δεν θα το πιστέψεις αλλά σήμερα το πρωί μου άναψε ένδειξη θερμοκρασίας.
Σταματάω και ελέγχω το ψυγείο (είχα μήνες να το δω) και βλέπω μέσα πολύ λίγο υγρό και πολλά λάδια!!!!
Αρα μάλλον μιλάμε για καμένη φλάντζα;;;;Και απλά το τρέμουλο είναι αποτέλεσμα της φλάντζας κεφαλής και όχι κάποιο ξεχωριστό πρόβλημα;;
-
Ο χρήστης teris3 έγραψε:
Εγώ όταν το είχα πάθει αυτό ήταν φλάντζα κεφαλής (έβαζε νερό στον ένα κύλινδρο, και δεν είχε ανάφλεξη μέχρι να ζεσταθεί). Αλλά αν συμβαίνει αυτό θα χάνεις αισθητά και ψυκτικό.
Δεν θα το πιστέψεις αλλά σήμερα το πρωί μου άναψε ένδειξη θερμοκρασίας.
Σταματάω και ελέγχω το ψυγείο (είχα μήνες να το δω) και βλέπω μέσα πολύ λίγο υγρό και πολλά λάδια!!!!
Αρα μάλλον μιλάμε για καμένη φλάντζα;;;;Και απλά το τρέμουλο είναι αποτέλεσμα της φλάντζας κεφαλής και όχι κάποιο ξεχωριστό πρόβλημα;;
εισαι μαγος!!!
-
Φιλε μου τολμω να πω οτι ειναι σιγουρα φλατζα αφου αναφερεσαι και σε TU μοτερ..Δυστυχως μπορουσες να τη γλιτωσεις με παρατηρηση και φροντιδα μιας και ειναι γνωστο οτι αν δε τα φροντιζεις τη βγαζουν..
-
Ο χρήστης teris3 έγραψε:
Και απλά το τρέμουλο είναι αποτέλεσμα της φλάντζας κεφαλής και όχι κάποιο ξεχωριστό πρόβλημα;;
Ναι, το τρέμουλο είναι σύμπτωμα γιατί περνάει νερό από την φλάντζα στον κύλινδρο και όταν είναι κρύο δεν κάνει καύση και δουλεύει τρικύλινδρο.
Βάζω μπρος και τρέμει!