-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Επειδή για μας δεν θα'χει Αύγουστο φέτος, τα κάνουμε απο τώρα...Έλα μη γίνεσαι κακός... το μπροστά μέρος δεν είναι (τόσο) άσχημο... (εντάξει το πίσω δεν την παλεύει )
Οχι φίλε μου...παρερμήνευσες..
Προιόντα όπως ο σκαραβαίος ή το 2CV εμφανίσθηκαν σε συγκεκριμένες χρονικές περιόδους υπό ειδικές συνθήκες.
Θεωρώ πως προσπάθειες αναβίωσης -μόνο των αμαξωμάτων , χωρίς το πνεύμα- είναι καταδικασμένες να αποτύχουν ή να μεταλαγχθούν σε 'μόδα' (βλέπε Μini και τι σχέση έχει με το αρχέτυπο του Ισιγόνη).
Παρ όλα αυτά...ειλικρινά έκανες φιλότιμη προσπάθεια!! -
Υπο αυτή την άποψη δεν μπορώ να διαφωνήσω...
Απλώς βρίσκω πολύ ενδιαφέρουσες τις γραμμές του αρχέτυπου, η εξέλιξη των οποίων μας κάνει ακόμα παρέα μέσα απο αυτοκίνητα όπως η 911 και το ΤΤ...
-
Προσέξτε πόσο μοιάζουν μεταξύ τους τα 2 σχέδια.Πως οι αναζητήσεις των σχεδιαστών ήταν ταυτόσημες...
για το ΤΤ να μου επιτρέψεις να διαφωνήσω...περισότερο για επιροές από Bauhaus το βλέπω.
Βέβαια εγώ δεν συμπαθώ καθόλου τους σκαραβαίους μάλλον λόγω τραυματικών παιδικών παραστάσεων!....
Το πρώτο μεγάλο ταξίδι μου ήταν ακριβώς με ένα σκαραβαίο , πίσω στα 1971-72.Νυρεμβέργη-Μόναχο υπό καταρακτώδη βροχή.Θυμάμαι σαν τωρα...ένα στενάχωρο εσωτερικό , ανυπόφορο θόρυβο,μηδενικές ταχύτητες για 200 χιλιόμετρα περίπου.Αρα η γνώμη μου δεν είναι ιδιαίτερα αντικειμενική.
Βέβαια εδώ πρέπει να προσθέσουμε ότι ήταν ουσιαστικά δημιούργημα των Ναζί για το λαό....
Αλλη σκοτεινή σελίδα της Ιστορίας...τέλος πάντων.
Δεν θα συμμετάσχω σ αυτό το project!... -
Πράγματι έχουν αρκετά κοινά beetle και 2cv... άλλωστε οι σχεδιαστικές τάσεις της κάθε εποχής επηρεάζουν όλη τη βιομηχανία.
Προσωπικά έχω μια ιδιαίτερη συμπάθεια στο beetle γιατί είναι πιο 'γεμάτο' απο το 2cv και ταυτόχρονα πιο αρμονικό (στα δικά μου μάτια τουλάχιστον)...
Οι εμπειρίες σου και οι συνειρμοί που αυτές φέρνουν είναι απολύτως φυσιολογικοί... εμείς που δεν ζήσαμε τότε τα έχουμε απλώς στο πίσω μέρος του μυαλού μας... άλλωστε σήμερα, κάποιος που δεν βίωσε αυτή τη μάυρη σελίδα της ιστορίας, μπορεί να συνδυάσει το σκαθάρι ακόμα και με ευχάριστα πράγματα, δηλαδή ως σύμβολο ελευθερίας, εποχή των λουλουδιών κλπ (άλλωστε αυτή είναι και η εποχή που για ευνόητους λόγους επέλεξε η vw να συνδέσει την αναβίωση του, με λουλουδάκι στο ταμπλώ και έντονα χρώματα... δεν νομίζω να πέρναγε αν ερχόταν με σβάστικα στίκερ στα φτερά a la quadrifoglio )
Για το ΤΤ θα συμφωνήσω οτι έχει Bauhaus επιρροές, αλλά εξίσου Bauhaus είναι και στα δικά μου μάτια ο αρχικός σκαραβαίος, πρίν αρχίσει να διανθίζεται με τα διάφορα μπιχλιμπίδια...
Παροτι στα γραμμικά δεν δείχνουν και πολλά κοινά (πως θα μπορούσαν άλλωστε, τα χωρίζουν και 60 χρόνια), η αίσθηση που τουλάχιστον εγώ αποκομίζω όταν τα βλέπω απο κοντά είναι εντελώς διαφορετική...
Εξ'άλλου, όπως σίγουρα γνωρίζεις καλύτερα απο μένα, τα blueprints λένε πάντα τη μισή αλήθεια... οι όγκοι και οι καμπύλες στον χώρο δίνουν ένα εντελώς διαφορετικό αποτέλεσμα... το οποίο πολύ συχνά ποικίλει σαν αίσθηση που απονέει για τον καθένα...ΥΓ: Εσύ κάνε μας ένα 2CV τότε...
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
......Οι εμπειρίες σου και οι συνειρμοί που αυτές φέρνουν είναι απολύτως φυσιολογικοί... εμείς που δεν ζήσαμε τότε τα έχουμε απλώς στο πίσω μέρος του μυαλού μας... άλλωστε σήμερα, κάποιος που δεν βίωσε αυτή τη μάυρη σελίδα της ιστορίας - **ε, είπαμε είμαι μεγάλος αλλά όχι και τόσο!!! **:lol: -, μπορεί να συνδυάσει το σκαθάρι ακόμα και με ευχάριστα πράγματα, δηλαδή ως σύμβολο ελευθερίας, εποχή των λουλουδιών κλπ (άλλωστε αυτή είναι και η εποχή που για ευνόητους λόγους επέλεξε η vw να συνδέσει την αναβίωση του, με λουλουδάκι στο ταμπλώ και έντονα χρώματα... **Συμφωνώ!**δεν νομίζω να πέρναγε αν ερχόταν με σβάστικα στίκερ στα φτερά a la quadrifoglio )**το φαντάζεσαι????? **:yikes:
Για το ΤΤ θα συμφωνήσω οτι έχει Bauhaus επιρροές, αλλά εξίσου Bauhaus είναι και στα δικά μου μάτια ο αρχικός σκαραβαίος, πρίν αρχίσει να διανθίζεται με τα διάφορα μπιχλιμπίδια...
Παροτι στα γραμμικά δεν δείχνουν και πολλά κοινά (πως θα μπορούσαν άλλωστε, τα χωρίζουν και 60 χρόνια), η αίσθηση που τουλάχιστον εγώ αποκομίζω όταν τα βλέπω απο κοντά είναι εντελώς διαφορετική...
Εξ'άλλου, όπως σίγουρα γνωρίζεις καλύτερα απο μένα, τα blueprints λένε πάντα τη μισή αλήθεια... οι όγκοι και οι καμπύλες στον χώρο δίνουν ένα εντελώς διαφορετικό αποτέλεσμα... το οποίο πολύ συχνά ποικίλει σαν αίσθηση που απονέει για τον καθένα...
ΥΓ: Εσύ κάνε μας ένα 2CV τότε...Το θέμα με τις αναβιώσεις μοντέλων είναι οτι απαιτούν πάρα πολύ ψάξιμο και ενασχόληση - άρα χρόνο και τέτοιος δεν υπάρχει γμτ-.
-
Να κάνω ένα 2CV....ποια όμως θα είναι τα στοιχεία ενός σύγχρονου μοντέλου?
που θα απευθύνεται , τι χαρακτηριστικά θα έχει?
Σκέψεις..σκέψεις....
Μικρό αλλά ικανοποιητικό για τις ανάγκες 4 ατόμων (μια παρέα νέων πχ) , λιτές και απλές γραμμές , οικονομικό , να αποπνέει μια 'αθωότητα'...κλπ κλπ
-
εκανα ενα ρεμιξ, βασικα δεν εχω χρονο και εβαλα μονο πως αλλιώς θα μπορούσαν να πανε οι γραμμες ,αλλά βεβαια χωρις να πληρούν καποιες προυποθεσεις που εβαλες
οι γραμμη του πλαινού παραθυρου θα μπορούσε να ειναι οπως του Boston Bullet
το rendering πρεπει να το εχει κανει με Mayaγμτ εχω μαζεψει παρα πολλα καλα προφιλ στα βιβλια και δεν εχω χρονο λογω του οτι ειμαι επι πτυχιο
από Οκτωβριο ενσωματωθω στην παρεα δυναμικά -
Βασικά προσπαθείς να αναβιώσεις την 'ιδέα' του 2CV (σαφώς πιο δύσκολο) και όχι την 'εικόνα'...
Γι'αυτό και το σχέδιο σου έχει λιγότερα κοινά στοιχεία με το κλασσικό απ'οτι ίσως περίμενε κάποιος να δεί...
Κατευθείαν στα βαθιά...Παρ'ολα αυτά πιστεύω πως το προτότυπο έχει πολύ ωραίες λεπτομέρειες που αξίζει να τις κρατήσεις...
Όπως πχ η εσοχή κάτω απο το καπό... -
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Βασικά προσπαθείς να αναβιώσεις την 'ιδέα' του 2CV (σαφώς πιο δύσκολο) και όχι την 'εικόνα'...
Γι'αυτό και το σχέδιο σου έχει λιγότερα κοινά στοιχεία με το κλασσικό απ'οτι ίσως περίμενε κάποιος να δεί...
Κατευθείαν στα βαθιά...
Παρ'ολα αυτά πιστεύω πως το προτότυπο έχει πολύ ωραίες λεπτομέρειες που αξίζει να τις κρατήσεις...
Όπως πχ η εσοχή κάτω απο το καπό...
Ναι , νομίζω πως μόνο η κολύμβηση στα βαθιά έχει νόημα...
Να αναλωθούμε παρουσιάζοντας όμορφα σκιτσάκια και rendering μοντερνοποιώντας απλά τις κλασσικές γραμμές δεν έχει κανένα νόημα , πέραν της σχεδιαστικής άσκησης - εξάσκησης (προσωπική άποψη βέβαια).
Θέλω ένα προιόν , οικονομικό , προσιτό σε κοινωνικά στρώματα που θα κάνουν τα πρώτα τους αυτοκινητιστικά βήματα μ αυτό , που θα καλύψει όμως όλες τις ανάγκες τους για ένα σεβαστό χρονικό διάστημα.
Απλοικό σε κατασκευή , με 'εύκολες' επιφάνειες , χωρίς επιτηδευμένες γραμμές που θα ανεβάζουν το κόστος κατασκευής , έξυπνες-φθηνές λύσεις για το εσωτερικό ( οπως καθίσματα από ύφασμα τζην....) , δοκιμασμένα μηχανικά μέρη -χωρίς πολλά ηλεκτρονικά - και μια πλατφόρμα δαπέδου (σασί) που να δέχεται διάφορες εκδόσεις αμαξώματος.
Αυτό θα ήταν για εμένα το 2cv του 21ου αιώνα.Απάντηση στην τεχνολογική (?) λαίλαπα των Γερμανών... -
Μ'αρέσει που το πάς ένα βήμα παραπέρα... έχεις την εμπειρία να το κάνεις άλλωστε...
Εμάς βέβαια θα μας επιτρέψεις να μείνουμε στα ρηχά... η ώρα του παιδιού κι'ετσι... -
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Μ'αρέσει που το πάς ένα βήμα παραπέρα... έχεις την εμπειρία να το κάνεις άλλωστε...
Εμάς βέβαια θα μας επιτρέψεις να μείνουμε στα ρηχά... η ώρα του παιδιού κι'ετσι.........
Δουλέψτε , μπορεί να κλέψω καμιά καλή ιδέα! -
Σώθηκες...
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Σώθηκες...Αλήθεια , γιατί ανέφερες ότι φέτος δεν θα έχει Αύγουστο?....αλλάζει κάτι στο ημερολόγιο?...στις εποχές?...στον πλανήτη?...
-
Όχι, απλώς τώρα που διανύουμε περίοδο ισχνών αγελάδων... και τον Αύγουστο εδώ θα είμαστε, να σχεδιάζουμε κανα τουτούνι... οπότε ξεκινάμε τα αμόλουτρα απο τώρα.
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Όχι, απλώς τώρα που διανύουμε περίοδο ισχνών αγελάδων... και τον Αύγουστο εδώ θα είμαστε, να σχεδιάζουμε κανα τουτούνι... οπότε ξεκινάμε τα αμόλουτρα απο τώρα.Mορφέα , έχεις βλέψεις να ασχοληθείς με Automotive Design ή απλά ως χόμπυ?
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Όχι, απλώς τώρα που διανύουμε περίοδο ισχνών αγελάδων... και τον Αύγουστο εδώ θα είμαστε, να σχεδιάζουμε κανα τουτούνι... οπότε ξεκινάμε τα αμόλουτρα απο τώρα.
Mορφέα , έχεις βλέψεις να ασχοληθείς με Automotive Design ή απλά ως χόμπυ?
Πλέον ούτε καν ως χόμπι... Μαζί σας το ξανάπιασα μέσα απο αυτό εδώ το τόπικ (δοκιμάζοντας και νέα εργαλεία)... Εσείς με παρασύρατε!
Η τελευταία φορά που με θυμάμαι να πιάνω μολύβι για αυτοκίνητο ήταν πριν καμια 10ετία...
Μέχρι και τα 20, που οποιαδήποτε λευκή επιφάνεια ήταν καμβάς για μια νέα δημιουργία, μου άρεσε η ιδέα του automotive design αλλά σιχαινόμουν το industrial στη γενική του μορφή (δρόμος απαραίτητος)...
Πλέον βρίσκω και το industrial ενδιαφέρον (εξακολουθώ όμως να σιχαίνομαι τα γραμμικά ) αλλά μετά το πέρας των 30 δεν δέχονται επιστροφές...
Κάπως έτσι το automotive design έχασε μια μεγάλη πένα... -
............. αλλά **μετά το πέρας των 30 **δεν δέχονται επιστροφές...
Κάπως έτσι το automotive design έχασε μια μεγάλη πένα...Αυτό ειναι γεγονός...πλέον η αυτοκινητοβιομηχανία ψάχνει 'πιτσιρίκια'.
Αυτό λέω στον Θάνο , αν θέλει και μπορεί πρέπει να βιαστεί.
Εχει πέσει πολύ το όριο ηλικίας (στα 23-25). -
Πράγματι...
Και όχι μόνο στο automotive...Πάντως σαν χόμπυ είναι πολύ αγχολυτικό...
-
ωραία όλα αυτά περι βαθύτερων νοημάτων, με βρίσκουν σύμφωνο απόλυτα αλλά για πλάκα και μόνο εμείς οι ρομαντικοί θα κάνουμε μικρά τερατάκια που μοιάζουν με τις θεες του παρελθόντος όπως η DS. Αυτά έκανα στο σημερινό μάθημα επηρεασμένος εμφανώς από την παρουσίαση που έκανα στα αγγλικά για το σημαντικότερο αυτοκίνητο που βγήκε ποτέ.
-
Πάρα πολύ ωραίο το δεύτερο, με τους ημικαλυμμένους πίσω τροχούς και το περίεργο τελείωμα της οροφής.
Κάνε και ένα πρόχειρο προφίλ να καταλάβουμε πως το φαντάζεσαι σαν σιλουέτα
Σχεδιασμός Αυτοκινήτου