-
Ελάχιστες γνώσεις (θεωρητικά πολλές, αλλά στην πράξη... όσο χρειάζεται για να ελέγχω τα υγρά και τις πιέσεις...), αλλά με διάθεση να γίνουν καλύτερες.
Άμα μεγαλώσω (ή μου πέσει κανένα μικρό ποσό στο Τζόκερ) θα πάρω ένα 2CV (αν μου πέσει το τζακ ποτ, έφυγα για την 911 ) και 1-2 manual της Haynes και, μιας και δεν θα το φοβάμαι (ούτε πόσο θα κοστίσει, ούτε πόσο θα πάρει να το φτιάξουν τα μαστόρια...) θα μάθω...
Βέβαια, θα μου πεις... Το καϋμένο το Γαλλάκι τι φταίει... Αλλά θα το περιποιούμαι... Αλήθεια... -
Ο χρήστης SharpShooter έγραψε:
Στο συνεργείο παρακαλουθώ πάντα τον μηχανικό και προσπαθώ να μαθαίνω.
Μακάρι να ήταν έτσι και οι αντιπροσωπείες...... Απαράδεκτο πάντως το να μη σε αφήνουν να είσαι δίπλα στο αυτοκίνητο......
Εμένα γιατί μ' αφήνουν;Με βλέπουν μικρό;Χωρίς πλάκα,είμαι όχι μόνο δίπλα στο αυτοκίνητό μου,αλλά κόβω βόλτες και σε ολόκληρο το συνεργείο βλέποντας και τα άλλα αυτοκίνητα που βρίσκονται εκεί.Βέβαια δεν πειράζω,δε μιλάω και κάθομαι σε απόσταση,αλλά δε μου έχει πει ποτέ κανείς τίποτα.Να πω την αλήθεια στο αμάξι μόνο μια αλλαγή λαδιών και ένα πέρασμα καινούριου κλειδιού έχει γίνει,αλλά έκατσα και παρακολούθησα και πιο περίπλοκες 'εγχειρήσεις' και όλα ωραία...
Στο θέμα μας τώρα,από θεωρία καλά πάμε,αλλά στην πράξη κάπου χάνομαι ανοίγοντας το καπώ και βλέποντας το χάος με τα καλώδια,σωλήνες κλπ,κλπ,οπότε μόνο για αλλαγές υγρών είμαι.Θα ήθελα κι εγώ πάντως να πάρω ένα χρέπι και να του αλλάξω τα φώτα,μπας και ξεστραβωθώ...
Επίσης η Haynes δεν έχει manual για το punto
-
Ο χρήστης Giannis_K έγραψε:
Στο συνεργείο παρακαλουθώ πάντα τον μηχανικό και προσπαθώ να μαθαίνω.Εγώ έχω ένα φίλο χειρούργο και παρακολουθόντας κάποιες εγχειρήσεις έχω μάθει αρκετά πράγματα
Πλάκα κάνω...
Μέτριες, αν και τα χέρια μου πιάνουν και πάρα πολύ, αλλά το αυτοκίνητο θέλει χώρο και πολλά εξειδικευμένα εργαλεία, οπότε δύσκολο να κάνεις κάτι περισσότερο από τα βασικά, ακόμη και αν υποθέσουμε ότι μπορείς. Π.χ. πως θα κατεβάσεις κινητήρα? Ακόμη και αν υποθέσουμε ότι μπορείς να τον λύσεις και να τον δέσεις. Φυσικά με λίγη θέληση όλα γίνοντε! Κάποιος φίλος είχε κρεμάσει ένα παλάγκο σε ένα δέντρο και έκανε αλλαγή κινητήρα, αλλά λέμε τώρα, μη φτάσουμε σε ακρότητες! -
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Επίσης η Haynes δεν έχει manual για το punto
κι όμως έχει! απλώς είναι για το παλιό πούντο (94-99), δεν ξέρω αν σε καλύπτει...
-
Εμένα γιατί μ' αφήνουν;Με βλέπουν μικρό;Χωρίς πλάκα,είμαι όχι μόνο δίπλα στο αυτοκίνητό μου,αλλά κόβω βόλτες και σε ολόκληρο το συνεργείο βλέποντας και τα άλλα αυτοκίνητα που βρίσκονται εκεί.
Μάλλον είναι θέμα αντιπροσωπείας. Μια φορά έχω πάει στο συγκεκριμένο, και απ' ότι είδα, κανείς πελάτης δεν ήταν στο αυτοκίνητό του. Ούτε και οι ταξιτζήδες, που υποτίθεται ότι τους προσέχουν περισσότερο.
-
Ψήφισα μάστορας αλλά θα προσθέσω με ιδιαιτερότητες. Είναι η ειδικότητα μου εξάλλου αλλά οι γνώσεις μου είναι ελάχιστες στα ηλεκτρονικά και στις μετατροπές. Είμαι μανούλα όμως στις πατέντες ώστε να μην μείνεις η να ξεπεραστεί ένα πρόβλημα αν όχι μόνιμα τουλάχιστον μέχρι την επόμενη στάση. Για όλα τα παραπάνω φταίει φυσικά οι Πολεμική Αεροπορία που μου έδωσε την ειδικότητα και τις γνώσεις βασιζόμενη σε ξεπερασμένα στάνταρ μια και τα αμάξια της στην πλειοψηφία είναι ξεπερασμένης τεχνολογίας. Η αλήθεια είναι ότι τα τελευταία χρόνια έχω χάσει την επαφή γιατί έχω αναλάβει ποιο επιτελικά καθήκοντα και είμαι μακριά από το συνεργείο.
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Επίσης η Haynes δεν έχει manual για το punto
κι όμως έχει! απλώς είναι για το παλιό πούντο (94-99), δεν ξέρω αν σε καλύπτει...
Παλιό punto και μάλιστα dieselοκίνητο!Αν δεν υπάρχει ούτε για το προ facelift punto,για το δικό μου που έχει και καινούριο κινητήρα (1.4) θα πρέπει να περιμένω καμιά δεκαετία.
-
Ούτε για το Xsara MkII έχουν βγάλει...
-
Οποιος ενδιαφερεται για manual ας ριξει μια ματια σε αυτο το μικρο link http://www.haynes.co.uk/webapp/wcs/stor ... gory=10001
-
Χειριστες! Αν ανοιξω το καπο του αυτοκινητου το μονο που θα αναγνωρισω ειναι ο κινητηρας, και αυτο επειδη θα γραφει πανω κανενα VVT-i ...16V κλπ...
Και να σκεφτει κανεις οτι ειμαι δευτεροετης φοιτητης Μηχανολογος/Μηχανικος στο ΕΜΠ....τι ντροπη...
Αλλα αν αποφασισω να ασχοληθω πιστευω κατι θα μαθω... -
Ξερετε ποσες φορες εχω πει 'να το δεσω οπως ηταν και δεν το ξαναπειραζω' ;Απειρες!!Γενικα ειμαι πολυ περιεργος και θελω να ξερω πως δουλευει το καθετι.Πολλες φορες κανω και ζημιες αλλα μαθαινω!!!.Και λαδια εχω αλλαξει,και αμορτισερ εχω αλλαξει, και καπακι εχω βγαλει.Γενικα μου αρεσει να μαστορευω ,να γεμιζω γρασσο.Ποσες βιδες περισσευουν ειναι αλλο θεμα .Τωρα τελευταια βεβαια δεν πολυ ανακατευομαι γιατι δεν εχω γκαραζ να βαζω το αυτοκινητο οποτε πηγενω στον μηχανικο μου.Πολλες φορες ανακατευομαι και εγω γιατι θελω να ξερω ακριβως τι κανει στο αυτοκινητο μου.Τις περισσοτερες βλαβες μπορω να καταλαβω απο που προερχονται και ξερω τι χρειαζεται για να επιδιορθωθει ,οποτε δεν κανω περιττα εξοδα και ουτε μπορει να με κοροϊδεψει ο καθενας.Αν και πολλες φορες ο μηχανικος μου με διωχνει λεγοντας οτι 'δεν εχει τιποτα μην το πειραζεις'.Επισης κοιταζω και στα αλλα αυτοκινητα που μπορει να υπαρχουν στο συνεργειο τι φτιαχνουν για να παιρνω ιδεες.ΠΟΤΕ βεβαια δεν ακουμπω σε ξενο αυτοκινητο ,μονο κοιτω.Αυτο ειναι ενα καλο τεστ για τα συνεργεια ,ποσο υπολογιζουν την περιουσια του πελατη τους.Αν σας αφησουν να μπειτε σε ξενο αυτοκινητο τοτε ειναι απλως απαραδεκτοι.
Πως είναι οι μηχανολογικές ικανότητες σας πάνω στο αυτοκίνητ