Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2010 Monaco Grand Prix
    1. Home
    2. Formula 1
    3. 2010 Monaco Grand Prix
    • 1
    • 2
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 26
    • 27
    • 20 / 27
    Formula 1
    60
    526
    562
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikos last edited by

      Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
      Έβαλα συγκροτημένα τις σκέψεις μου σε ένα αρθράκι.

      http://www.f1grip.gr/index.php/componen ... lty-monaco

      Με την ευκαιρία δείτε και το site μας όσοι δεν το έχετε επισκεφτεί ήδη. Πιστεύουμε θα σας αρέσει.

      Πολύ ωραίο!!

      Keep up the excelent work

      Nikos @ YouTube

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nikos last edited by

        Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:

        H πράσινη σημαία έχει διάφορες έννοιες και μια από αυτές είναι και υπογραμμισμένη:

        'A green flag indicates that any previous danger has been attended to. The track is now clear, and drivers may proceed at racing speed and may again overtake. When the race director so directs, this may be displayed during the parade lap or at the beginning of a practice session; in this case all marshals positions will signal green flags. Green flashing lights are used in addition in modern races.'

        Γράφει ναι μεν ότι μπορούν να προσπεράσουν (κι εδώ πατάει η γάτα ο Brawn), αλλά ξεχνάει ότι ο κανονισμός περί SC αναφέρει ότι αν μπει στον τελευταίο γύρο πρακτικά απαγορεύεται να προσπεράσεις.

        Κανονικά έπρεπε νομίζω να είχαν κίτρινες σημαίες...αλλά προφανώς έκαναν πατάτα.

        Υπογράμμισε και τη συνέχεια της πρότασης... Ίδια πρόταση είναι που ολοκληρώνει το νόημα.
        **
        'A green flag indicates that any previous danger has been attended to. The track is now clear, and drivers may proceed at racing speed and may again overtake.'**

        Ξεκάθαρα τα πράγματα.

        Είναι?

        Γιατί μετά σου λέει ο άλλος ότι το άρθρο 40.13 λέει το εξής:

        'if the race ends whilst the safety car is deployed it will enter the pitlane at the end of the last lap and the cars will take the chequered flag as normal without overtaking'

        Άρα επειδή μπήκε στη τελευταία στροφή το SC, ΥΠΕΘΕΣΑΝ λογικά οι ομάδες ότι έληξε υπό τέτοιες συνθήκες.

        Σίγουρα τη πατάτα την έχει κάνει το race control για το οποίο ο Σούμι λογικά δε φταίει επειδή βλέπει πράσινες σημαίες...αλλά μπορεί μετά ο Αλόνσο και ο Χάμιλτον (και ο Μάσσα) να επιχειρηματολογήσουν ότι 'είπαμε στην ομάδα να περάσουμε και μας είπαν όχι'.

        Το σωστότερο - πάντα ΙΜΟ - να επιστρέψουν και οι δύο στις θέσεις που έιχαν πριν από το SC ...6ος ο Αλο και 7ος ο Σουμι .

        Ακριβώς! Αυτή ακριβώς πρέπει να ήταν η απόφαση. Αναμφισβήτητα η ποινή ήταν ΠΟΛΥ αυστηρή. Αλλά όμως υπάρχει τέτοια ποινή? Υπάρχει δηλαδή ποινή που πρακτικά βάζει κάποιον σε συγκεκριμένη θέση? Νομίζω πως όχι.

        Είναι λίγο πολύπλοκο το θέμα πιστεύω και όχι τόσο ξεκάθαρο όσο πιστεύουμε κατά την άποψή μου γιατί υπάρχουν δύο κανονισμοί που έρχονται σε σύγκρουση επειδή υπήρχαν πράσινα φώτα/σημαίες.

        Μήπως οι κανονισμοί περί λήξης αγώνα κάτω από SC έχουν αλλάξει φέτος καθώς και οι ενδείξεις στη πίστα? Γιατί η φώτο με τη Brawn GP είναι περσινή. Έχει αλλάξει κάτι? (Λογικά όχι)

        Και μια ενδιαφέρον ανάλυση:

        The FIA’s badly-written rules leave Formula 1 looking stupid once again
        16 May 2010 by Keith Collantine

        The rules made Schumacher's punishment inevitable - and excessively harsh

        It’s not hard to see why so many people are screaming ‘foul’ over Michael Schumacher being stripped of sixth place in the Monaco Grand Prix.

        At the end of a processional race Schumacher’s pass on Alonso was, at first glance, a smart of piece opportunism – not unlike the one pulled off on the last lap at Monaco five years ago.

        But those feeling frustrated with today’s outcome should direct their frustration not at the FIA’s stewards, but the confusing and contradictory rules they have to enforce.

        Why Schumacher got a penalty

        Monaco Grand Prix in pictures

        Here’s the stewards’ explanation for Schumacher’s penalty:

        [list:t618xcfm]The overtaking manoeuvre was in breach of Article 40.13 of the 2010 F1 Sporting Regulations, the Stewards decided to impose a drive through penalty but, as it occurred during the last five laps, 20 seconds will be added to the elapsed race time of car Nr 3.[/list:u:t618xcfm]

        And here’s the relevant part of the rules:

        [list:t618xcfm]40.13: If the race ends whilst the safety car is deployed it will enter the pit lane at the end of the last lap and the cars will take the chequered flag as normal without overtaking.[/list:u:t618xcfm]

        The same rule was in effect last year (article 40.14 in the 2009 F1 Sporting Regulations).

        What has changed since then is the creation of a safety car line – the point after which drivers may overtake when the race is re-started. Mercedes believed the race was being restarted at the safety car line.

        How Mercedes got it wrong

        Here’s Ross Brawn’s explanation for why Schumacher continued racing:

        [list:t618xcfm]*With regard to the penalty given to Michael, we believed that the track had gone green and the race was not finishing under a safety car when article 40.13 clearly would have applied.

        The reason for the safety car had been removed, the FIA had announced ‘Safety Car in this lap’ early on lap 78 and the track had been declared clear by race control. This was further endorsed when the marshals showed green flags and lights after safety car line one. On previous occasions when it has been necessary to complete a race under a safety car, full course yellows are maintained, as in Melbourne 2009.

        On the last lap, we therefore advised our drivers that they should race to the line and Michael made his move on Fernando for sixth place. We have appealed the decision of the stewards.
        Ross Brawn*[/list:u:t618xcfm]

        Brawn’s reasoning is persuasive but if his interpretation of the rules were correct we would have the strange situation where drivers were allowed to race from the safety car line to the finishing line. That scenario seems to be what article 40.13 was written to prevent.

        It’s hardly surprising other teams were of the opinion that it would not be allowed. McLaren quite clearly told Lewis Hamilton:

        [list:t618xcfm]Lewis this is the last lap of the race we’ll be finishing behind the safety car. No overtaking.
        McLaren team radio
        [/list:u:t618xcfm]

        Hamilton saw Schumacher passing Alonso in his mirrors and registered his surprise:

        [list:t618xcfm]I thought you said we couldn’t pass after safety car? Michael passed Fernando.
        Lewis Hamilton
        [/list:u:t618xcfm]

        If cars are not supposed to be racing at this point one might reasonably ask why green flags were being waved. The regulations say:

        [list:t618xcfm]As the safety car is approaching the pit entry the yellow flags and SC boards will be withdrawn and replaced by waved green flags with green lights at the Line. These will be displayed until the last car crosses the Line.[/list:u:t618xcfm]

        However the green flags visible when Schumacher passed Alonso were before the finishing line. This makes Mercedes’ confusion rather more understandable.

        The penalty

        The rules are clear when it comes to what sort of penalty the stewards can give:

        [list:t618xcfm]16.3: The stewards may impose any one of three penalties on any driver involved in an Incident:
        a) A drive-through penalty. The driver must enter the pit lane and re-join the race without stopping;
        b) A ten second time penalty. The driver must enter the pit lane, stop at his pit for at least ten seconds
        and then re-join the race.
        c) A drop of any number of grid positions at the driver’s next Event.
        [/list:u:t618xcfm]

        However, should either of the penalties under a) and b) above be imposed during the last five laps, or after the end of a race, Article 16.4b) below will not apply and 20 seconds will be added to the elapsed race time of the driver concerned in the case of a) above and 30 seconds in the case of b).

        Having found Schumacher at fault, they couldn’t let him go unpunished. But, as with Lewis Hamilton at Spa in 2008, the time penalty is too harsh as it drops him behind people he wouldn’t have been behind if he hadn’t made the move.

        Simply putting Schumacher back behind Alonso would have been a fair penalty, but the rules did not allow the stewards to do this.

        The blame game

        Schumacher’s penalty was excessive but it’s not the stewards who are at fault. Poorly-written rules are to blame.

        The use of green flags made it unclear whether overtaking was allowed at the corner where Schumacher passed Alonso. It’s not hard to see how Mercedes could have thought the race was restarting.

        And tight rules on penalties gave the stewards no option to give Schumacher a suitably mild penalty – such as docking him one position in the finishing order – for an infraction that was borne not out of malice but a misunderstanding.

        A lot of comments have been made here criticising Damon Hill for the decision. Hill, a rival of Schumacher’s for many years, was serving as the drivers’ representative to the stewards.

        It should be remembered that the decision to penalise Schumacher will not have been taken by Hill on his own. The other three stewards were Jose Abed, Paul Gutjahr and Christian Calmes.

        Hill’s role this weekend was public knowledge and no-one he might conceivably have had prejudicial opinions for or against raised an objection. In an interview with the BBC before the race Hill freely acknowledged his former rivalry with Schumacher and said he would not allow it to sway his judgement.

        Hill is too obvious and too easy a scapegoat. The rules are at fault, and not for the first time.

        Like the Hamilton-Trulli incident at Melbourne last year, and Hamilton being stripped of his win at Spa in 2008, clearer rules could have prevented all these controversies.

        Source: http://www.f1fanatic.co.uk/2010/05/16/t ... nce-again/

        Nikos @ YouTube

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          jarnot last edited by

          Ο χρήστης ripper έγραψε:
          Τα σχολιάκια μου:

          • Συγχαρητήρια σην McLaren που μπήκε στο ρεκόρ γκίνες για το ταχύτερο μπαρμπεκιου στον κόσμο. Μάλλον θα μείνει ακατάριπτο.

          Χεχ, εγώ γιατί θυμάμαι ένα κόκκινο μονοθέσιο να καπνίζει στο γύρο σχηματισμού (και να εγκαταλείπει φυσικά...) πριν κάμποσα χρόνια (καμια 10αριά;).
          Κάποιο από τα τζιμάνια στις θύμησες εδώ μέσα, ας θυμηθεί πού και πότε.
          Μη φοβάσαι αδερφέ... σε όλα πρώτη η Ferrari!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            jarnot last edited by

            Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

            Το σωστότερο - πάντα ΙΜΟ - να επιστρέψουν και οι δύο στις θέσεις που έιχαν πριν από το SC ...6ος ο Αλο και 7ος ο Σουμι .

            Ακριβώς! Αυτή ακριβώς πρέπει να ήταν η απόφαση. Αναμφισβήτητα η ποινή ήταν ΠΟΛΥ αυστηρή. Αλλά όμως υπάρχει τέτοια ποινή? Υπάρχει δηλαδή ποινή που πρακτικά βάζει κάποιον σε συγκεκριμένη θέση? Νομίζω πως όχι.

            Θα ήταν δίκαιο για το κοινό αίσθημα. Όσο δίκαιο (για το κοινό αίσθημα) είναι για μια ομάδα που χάνει με μαϊμού γκολ στο 93΄ να τις δοθεί κατόπιν εορτής ο πόντος της ισοπαλίας.
            Αλλά δυστυχώς δεν μπορεί να σταθεί έτσι νομική δικαιοσύνη. Τιμωρείς τον διαιτητή που δεν το 'είδε', τιμωρείς ενδεχομένως και τον παίκτη που έκανε την μαϊμουδιά. Κι όπως λέει κι ο christos.dimou, περιμένεις στη γωνία και τιμωρείς σε επόμενο αγώνα (η καφρίλα της υπόθεσης) την ομάδα που ευνοήθηκε.

            Οπότε, εφόσον αποδεικνύεται ότι ήταν λάθος το προσπέρασμα βάσει κανονισμών (πλέον αδυνατώ να πω ότι ήταν), τιμωρείς τον δράστη (MS), τιμωρείς και τον διαιτητή (βλέπε αλυτάρχες και λοιπούς εμπλεκομένους για τις σημαίες) για κακή εφαρμογή κανονισμών.

            Ξαναλέω, όλοι θα θέλαμε να πούνε 'σαν να μην έγινε τπτ, άντε σπίτια σας', αλλά τέτοιες αποφάσεις θα οδηγούσαν σε μελλοντικές ανομίες.

            Και αφήστε τον Damon ήσυχο... Εκτός κι αν δημοσιεύτηκε η επιχειρηματολογία ή η γνώμη του και δεν το πήρα χαμπάρι. Πάω πάσο τότε.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              phaethon last edited by

              Ο χρήστης JarnoT έγραψε:

              Και αφήστε τον Damon ήσυχο... Εκτός κι αν δημοσιεύτηκε η επιχειρηματολογία ή η γνώμη του και δεν το πήρα χαμπάρι. Πάω πάσο τότε.

              Μα τί λες τώρα! Θα κόψεις τέτοια τροφή για κουτσομπολιό και Τατιανιές??? Πιστεύω από τη στιγμή που ανακοινώθηκε το όνομα του Hill γύρω στα 20 εκατομμύρια κόσμου προσευχόταν για μια αμφησβητούμενη φάση με πρωταγωνιστή τον Schumacher...

              Και φυσικά... επόμενο χτύπημα θα είναι ενδεχόμενη παρουσία του Villeneuve ανάμεσα στους κριτές!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                coupeas last edited by

                Ωστε ο Αλονσο δηλωσε οτι δεν αγωνιζόταν στα τελευταία μετρα.
                Με τοσες π@@@@ες που εχει κανει θα τον πιστεψει κανείς άραγε.
                Μπραβο στον Σουμι που τον περασε γιατι και αν γνωριζε ή μπερδευτηκε άθελά του και εκανε λαθος δικαιούται πολλες τετοιες π@@@ες για να φτασει τον ισπανό.
                Δεν αγωνιζόμουν ειπε έ βέβαια τι θα έλεγε.
                Τιμιος και αληθινός οπως πάντα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cabala10 last edited by

                  ε ναι τα δυο drift που εκανε ηταν απλα για μοστρα στις γκομενες εκει διπλα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pik last edited by

                    εχει ενα μπαρακι εκει διπλα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      s-loeb last edited by

                      Καθομαστε και ασχολουμαστε για τους Shumi-Alonso, και τα όσα συνέβησαν και δεν καθόμαστε να αναρωτηθούμε....ΤΟΥΣ Ταύρους ΠΟΙΟΣ θα τους πιάσει φέτος???

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nikos last edited by

                        Κάτι που βρήκα σχετικά με τα green flags:

                        Brawn and Schumacher argued that at this point green flags were displayed, meaning they were able to race.

                        But the rule-makers would say that is the case every time the safety car pulls in. The reason for it is to let all the drivers know, wherever they are on the track, that the safety car has pulled in. But they are still not allowed to overtake until the specified point - which on the last lap means not at all.

                        Από εδώ: http://www.bbc.co.uk/blogs/andrewbenson ... rules.html

                        Nikos @ YouTube

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          sparticle last edited by

                          Ο χρήστης pik. έγραψε:
                          εχει ενα μπαρακι εκει διπλα...

                          ...μήπως είναι αυτό που λένε ότι αν κάποιος πετάξει τη μπύρα του θα πετύχει μονοθέσιο ???

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            sparticle last edited by

                            Ο χρήστης pik. έγραψε:
                            εχει ενα μπαρακι εκει διπλα...

                            ...μήπως είναι αυτό που λένε ότι αν κάποιος πετάξει τη μπύρα του θα πετύχει μονοθέσιο ???

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • elteo
                              elteo last edited by

                              Ο χρήστης S.Loeb έγραψε:
                              Καθομαστε και ασχολουμαστε για τους Shumi-Alonso, και τα όσα συνέβησαν και δεν καθόμαστε να αναρωτηθούμε....ΤΟΥΣ Ταύρους ΠΟΙΟΣ θα τους πιάσει φέτος???

                              +οο ...έχουν κάνει την τρίχα....τριχιά.

                              Μακάρι να το σηκώσει φέτος ο Webber να φύγει με ψηλά το κεφάλι. Το αξίζει το παληκάρι...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nikos last edited by

                                Ο χρήστης elteo έγραψε:

                                Καθομαστε και ασχολουμαστε για τους Shumi-Alonso, και τα όσα συνέβησαν και δεν καθόμαστε να αναρωτηθούμε....ΤΟΥΣ Ταύρους ΠΟΙΟΣ θα τους πιάσει φέτος???

                                +οο ...έχουν κάνει την τρίχα....τριχιά.

                                Μακάρι να το σηκώσει φέτος ο Webber να φύγει με ψηλά το κεφάλι. Το αξίζει το παληκάρι...

                                Θέλω Vettel εγώ

                                Nikos @ YouTube

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • elteo
                                  elteo last edited by

                                  Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

                                  Καθομαστε και ασχολουμαστε για τους Shumi-Alonso, και τα όσα συνέβησαν και δεν καθόμαστε να αναρωτηθούμε....ΤΟΥΣ Ταύρους ΠΟΙΟΣ θα τους πιάσει φέτος???

                                  +οο ...έχουν κάνει την τρίχα....τριχιά.

                                  Μακάρι να το σηκώσει φέτος ο Webber να φύγει με ψηλά το κεφάλι. Το αξίζει το παληκάρι...

                                  Θέλω Vettel εγώ

                                  έχει χρόνο μπροστά του αυτός, για τον αυστραλό τελευταία χρονιά είναι.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    st-devote last edited by

                                    Ο χρήστης JarnoT έγραψε:

                                    Το σωστότερο - πάντα ΙΜΟ - να επιστρέψουν και οι δύο στις θέσεις που έιχαν πριν από το SC ...6ος ο Αλο και 7ος ο Σουμι .

                                    Ακριβώς! Αυτή ακριβώς πρέπει να ήταν η απόφαση. Αναμφισβήτητα η ποινή ήταν ΠΟΛΥ αυστηρή. Αλλά όμως υπάρχει τέτοια ποινή? Υπάρχει δηλαδή ποινή που πρακτικά βάζει κάποιον σε συγκεκριμένη θέση? Νομίζω πως όχι.

                                    Θα ήταν δίκαιο για το κοινό αίσθημα. Όσο δίκαιο (για το κοινό αίσθημα) είναι για μια ομάδα που χάνει με μαϊμού γκολ στο 93΄ να τις δοθεί κατόπιν εορτής ο πόντος της ισοπαλίας.
                                    Αλλά δυστυχώς δεν μπορεί να σταθεί έτσι νομική δικαιοσύνη. Τιμωρείς τον διαιτητή που δεν το 'είδε', τιμωρείς ενδεχομένως και τον παίκτη που έκανε την μαϊμουδιά. Κι όπως λέει κι ο christos.dimou, περιμένεις στη γωνία και τιμωρείς σε επόμενο αγώνα (η καφρίλα της υπόθεσης) την ομάδα που ευνοήθηκε.

                                    Οπότε, εφόσον αποδεικνύεται ότι ήταν λάθος το προσπέρασμα βάσει κανονισμών (πλέον αδυνατώ να πω ότι ήταν), τιμωρείς τον δράστη (MS), τιμωρείς και τον διαιτητή (βλέπε αλυτάρχες και λοιπούς εμπλεκομένους για τις σημαίες) για κακή εφαρμογή κανονισμών.

                                    .... Μισό φίλε Νίκο ....

                                    Εάν - λέω εγώ - ο ΜΣ πει ότι δεν είχα ενδοεπικοινωνία με την ομάδα μου ( δεν απαγορεύεται ... συμβαίνουν και αυτά ) ....και είδα πράσινο σημαία/φώς στην πίστα ...περίμενα να περάσω την γραμμή που επιτρέπει το προσπέρασμα μετά την αποχώρηση του SC ... και πέρασα .... τι θα πεις ?

                                    Οτι όφειλε να ξέρει τους κανόνες και έπρεπε να την αγνοήσει ?

                                    Ξαναλέω, όλοι θα θέλαμε να πούνε 'σαν να μην έγινε τπτ, άντε σπίτια σας', αλλά τέτοιες αποφάσεις θα οδηγούσαν σε μελλοντικές ανομίες.

                                    Φαντάζεσαι τι θα γίνει εάν τεθεί υπο αμφισβήτηση η εγκυρότητα-νομιμότητα του σήματος που
                                    κατεβαίνει κάτω στην πίστα και είναι υποχρεωμένοι όλοι να υπακούσουν.... ?

                                    Φαντάζεσαι τι θα γίνει εάν αύριο μεθαύριο ο ΚΑΘΕ ΣΟΥΜΑΧΕΡ θέσει υπό συζήτηση την ( πχ κίτρινη ) σημαία που εμφανιστεί μπροστά του , λέγοντας το απλό επιχείρημα ότι ' την προηγούμενη φορά που την ακολούθησα εφαγα ποινή' ?

                                    ( οπότε δωστε μου λίγο χρόνο να το ψάξει η ομάδα μου )

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      phaethon last edited by

                                      Ο χρήστης St.Devote έγραψε:

                                      Φαντάζεσαι τι θα γίνει εάν τεθεί υπο αμφισβήτηση η εγκυρότητα-νομιμότητα του σήματος που
                                      κατεβαίνει κάτω στην πίστα και είναι υποχρεωμένοι όλοι να υπακούσουν.... ?

                                      Εξαιρετικά ενδιαφέρουσα οπτική. Εδώ αφαιρούν το f-duct από το χέρι του Alonso για να μην αποσπάται... να του βάλουν να ξεφυλλίζουν και το regulation handbook σε κάθε τους κίνηση είναι κάπως βαρύ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pik last edited by

                                        Ο χρήστης elteo έγραψε:

                                        Καθομαστε και ασχολουμαστε για τους Shumi-Alonso, και τα όσα συνέβησαν και δεν καθόμαστε να αναρωτηθούμε....ΤΟΥΣ Ταύρους ΠΟΙΟΣ θα τους πιάσει φέτος???

                                        +οο ...έχουν κάνει την τρίχα....τριχιά.

                                        Μακάρι να το σηκώσει φέτος ο Webber να φύγει με ψηλά το κεφάλι. Το αξίζει το παληκάρι...

                                        αμ μπραβο αυτο λεω...

                                        ασχολουμαστε με τους τριτοτεταρτους...και μπροστα οι αλλοι αλωνιζουν...

                                        ακομα και το MSfree μου κανει εντωπωση...

                                        Massa Alonso περιφημα...για μια ομαδα που δεν ξερω αλλα μαλλον εχει πολλαπλασιο προυπολογισμο απο τα Ρεντ Μπουλ...
                                        το ιδιο για Μclaren...

                                        +1 για Webber.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          ripper last edited by

                                          Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
                                          Χεχ, εγώ γιατί θυμάμαι ένα κόκκινο μονοθέσιο να καπνίζει στο γύρο σχηματισμού (και να εγκαταλείπει φυσικά...) πριν κάμποσα χρόνια (καμια 10αριά;).
                                          Κάποιο από τα τζιμάνια στις θύμησες εδώ μέσα, ας θυμηθεί πού και πότε.
                                          Μη φοβάσαι αδερφέ... σε όλα πρώτη η Ferrari!!

                                          Βασικό όταν λέω ταχύτερο εννοώ αυτό που τρέχει πιο γρήγορα. Μπάρμπεκιου που πιάνει τα 300++

                                          Όσον αφορά τους αγωνοδίκες (ήθελα να το πω και πριν αλλά τώρα βρήκα αφορμή), όλοι σχολιάζουν λες και ο εκάστοτε παλιός οδηγός που είναι εκεί για να βοηθήσει τους άλλους αγωνοδίκες, πέρνει ότι απόφαση γουστάρει, σαν να είναι τσιφλίκι του ένα πράγμα. Ο Hill καλή ώρα τιμώρησε τον Schumacher και οι άλλοι τρεις εκεί μέσα πετούσαν τον αετό τους. Συμβουλευτικός είναι ο ρόλος τους, έλεος με τις θεωρίες συνομωσίας.

                                          Όσον αφορά τις ποινές έχουμε πει πολλές φορές ότι η ποινή πρόσθεσης χρόνου είναι μια βλακεία και μισή.
                                          Θα πρέπει κάποια στιγμή να θεσπιστεί ποινη θέσεων. Σε αυτό το περιστατικό πχ θα δίνανε μία θέση ποινή στον Schumacher (άντε δύο) και θα τελείωνε το παραμύθι.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            jarnot last edited by

                                            Ο χρήστης St.Devote έγραψε:

                                            Εάν - λέω εγώ - ο ΜΣ πει ότι δεν είχα ενδοεπικοινωνία με την ομάδα μου ( δεν απαγορεύεται ... συμβαίνουν και αυτά ) ....και είδα πράσινο σημαία/φώς στην πίστα ...περίμενα να περάσω την γραμμή που επιτρέπει το προσπέρασμα μετά την αποχώρηση του SC ... και πέρασα .... τι θα πεις ?

                                            Οτι όφειλε να ξέρει τους κανόνες και έπρεπε να την αγνοήσει ?

                                            Χμμ, ακόμα δεν έχουμε ξεκαθαρίσει τελικά ποιος είναι ο κανονισμός. Μήπως ισχύει και θα έπρεπε να είναι γνωστό στις ομάδες ότι:

                                            But the rule-makers would say that is the case every time the safety car pulls in. The reason for it is to let all the drivers know, wherever they are on the track, that the safety car has pulled in. But they are still not allowed to overtake until the specified point - which on the last lap means not at all.

                                            Αλλά γενικά, φυσικά και εννοείται ότι κάθε οδηγός οφείλει να είναι γνώστης των κανονισμών. Τρομάζω με την ιδέα ότι κάποιος αγωνιζόμενος δεν είναι βαθύς γνώστης των κανονισμών... δεν θα έπρεπε να παίρνει άδεια αλλιώς. Ακριβώς για τις περιπτώσεις που αναφέρεις St.Devote, τις περιπτώσεις που χάνεται η επικοινωνία με τα pit. Αυτή είναι η δουλειά τους στην τελική. Το επαγγελμά τους. Δεν μπορώ να φανταστώ ότι δεν είναι πλήρως κατηρτισμένοι σε αυτό. Ας μας πει ο Hannibal ίσως που έχει δυνατές εμπειρίες αγώνων.

                                            Τώρα θα μου πεις 'είδα πράσινο και όρμηξα'. Λάθος των οργανωτών; Σωστά. Η δική σου η κρίση πού είναι; Είναι στο ότι ρώτησες την ομάδα, πολύ ωραία. Η ομάδα τι είπε; Όρμα! Ε, το ομαδικό ρίσκο, άλλοτε αμοίβεται πλουσιοπάροχα, άλλοτε σε στέλνει στο ...

                                            Θυμάστε πολλές φορές κατά το παρελθόν που λανθασμένα κριτές κουνούσαν μπλε σημαίες σε αργό οδηγό που κρατούσε πίσω του πρωτοκλασσάτο μονοθέσιο, που όμως είχε βρεθεί εκεί και παιζόταν αγώνας, δεν του έριχνε γύρο. Εκεί δεν είχε κρίση ο 'αργός' οδηγός να παλέψει για τη θέση του παρά τη μπλε σημαία του κριτή;; Είχε κρίση βέβαια. Και αμφισβητούσε το σήμα του κριτή. ΗΞΕΡΕ ότι ο κριτής έκανε λάθος. Ή τουλάχιστον δεν παραδιδόταν αμαχητί στα σήματα του αγώνα.
                                            Κι ο MS, μάλλον αναρωτήθηκε και καλά έκανε. Αλλά όταν τον 'έπρωξε' και η ομάδα, φυσικά και το τόλμησε. Η τιμωρία βαραίνει την ομάδα. Η μεγαλειώδης κίνηση μονάχα τον MS
                                            Αυτά.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 20 / 27
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr