-
χοντρη ταλακια των κριτών ή οποιου τους ειπε να βγαλουν πρασινη σημαια
-
Bayern, αμα εμφανισεις και ολη την εικονα (την κοβει το φορουμ), θα δεις κατω δεξια εναν κριτη να κυματιζει και αυτος την πρασινη σημαια
-
Rules are rules, like them or not! Ούτε εμένα μου αρέσει ο κανονισμός που απαγόρευσε στον Αλόνσο να χρησιμοποιήσει το εφεδρικό μονοθέσιο στα δοκιμαστικά αλλά έτσι είναι η ζωή. Από τη στιγμή που ο κανονισμός απαγορεύει τα προσπεράσματα το θέμα θεωρείται λήξαν και ο Σούμι ειναι 12ος.
-
Ο χρήστης KaragouniS έγραψε:
Bayern, αμα εμφανισεις και ολη την εικονα (την κοβει το φορουμ), θα δεις κατω δεξια εναν κριτη να κυματιζει και αυτος την πρασινη σημαιαΣωστός! Δεν το χα προσέξει.
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Afoy einai o super duper oyaoy giati meta ta SC o Hamilton kai o Massa toy anoigan diafora?ε νταξει δε μπορούσε να τους περασει(Μονακό) και ειχε και λαστιχα ταλαιπωρημενα κατα 10+ γυρους παραπάνω και επρεπε να τα φυλαξει μην την παθει οπως το 2005
-
Afoy einai o super duper oyaoy giati meta ta SC o Hamilton kai o Massa toy anoigan diafora
Γιατί ήθελε να βγάλει ολόκληρο αγώνα με ένα σετ ελαστικών...
Χωρίς να θέλω να υπερασπιστώ τον Alonso και γνωρίζοντας ότι αν το προσπέρασμα το είχε κάμει ο Λούης το τοπικό θα έβριθε από μπινελίκια πάσης φύσεως. -
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Επισης ουτε σημερα θα ειχαμε προβλημα αν ο κατα τα αλλα ασσος της στρατηγικης Μπρον ειχε διαβασει τους φετινους κανονισμους. Δεν τους ειχε διαβασει, εκανε απιστευτη γκαφα και εχασε δικαιοτατα τους βαθμους η ομαδα του. Ουτε η FIA φταιει, ουτε ο Hill, ουτε κανενας αλλος.Ακριβώς!
Rules are rules όπως λέει και ο REALZEUS.
Ο κανονισμός πιο ξεκάθαρος δε γίνεται. Ο Ross δε το ήξερε?
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Prasinh shmaia shmainei oti exoyme agwna. Poly kalo paradeigma htan o agwnas ths Aystralias.Κανεις λαθος, το τι σημαινει καθε χρωματος σημαια εξαρταται απο τους κανονισμους που αρμοζουν στην περισταση. Σε αυτη την περισταση δεν σημαινει οτι εχουμε αγωνα, οι κανονισμοι ειναι ξεκαθαροι, τους ηξερε η Φεραρι, τους ηξερε η ΜακΛαρεν, ο μονος που τους αγνοησε ηταν ο Μπρον.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Afoy einai o super duper oyaoy giati meta ta SC o Hamilton kai o Massa toy anoigan diafora
Γιατί ήθελε να βγάλει ολόκληρο αγώνα με ένα σετ ελαστικών...
Χωρίς να θέλω να υπερασπιστώ τον Alonso και γνωρίζοντας ότι αν το προσπέρασμα το είχε κάμει ο Λούης το τοπικό θα έβριθε από μπινελίκια πάσης φύσεως.Den antilegw oti eixe lastixa me 10+ gyroys panw. Kai malista ekane kalh diaxeirish alla mhn kanei tetoies dhlwseis.... Ef'oson loipon den mporoyse logo elastikwn h stratigikhs mhn leei ma moy... Ayto ennow....
-
Καλη φαση παντως
Λεω ο επομενος αγωνας να γινει καθολην την διαρκεια του με SC, εξαλλου δεν θα εχει και πολυ διαφορα στο θεαμα
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Prasinh shmaia shmainei oti exoyme agwna. Poly kalo paradeigma htan o agwnas ths Aystralias.
Κανεις λαθος, το τι σημαινει καθε χρωματος σημαια εξαρταται απο τους κανονισμους που αρμοζουν στην περισταση. Σε αυτη την περισταση δεν σημαινει οτι εχουμε αγωνα, οι κανονισμοι ειναι ξεκαθαροι, τους ηξερε η Φεραρι, τους ηξερε η ΜακΛαρεν, ο μονος που τους αγνοησε ηταν ο Μπρον.
Btw (κάτι που δεν έχετε σκεφτεί) είναι ότι green flags βγαίνουν και όταν μπαίνει το SC μέσα και η πίστα έχει καθαρίσει. Όχι απαραίτητα ότι έχουμε πάλι αγώνα. Στη προκειμένη περίπτωση ο κανονισμός πιο ξεκάθαρος δε γίνεται γιαυτό και ο κανονισμός 40.15 ισχύει.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Prasinh shmaia shmainei oti exoyme agwna. Poly kalo paradeigma htan o agwnas ths Aystralias.
Κανεις λαθος, το τι σημαινει καθε χρωματος σημαια εξαρταται απο τους κανονισμους που αρμοζουν στην περισταση. Σε αυτη την περισταση δεν σημαινει οτι εχουμε αγωνα, οι κανονισμοι ειναι ξεκαθαροι, τους ηξερε η Φεραρι, τους ηξερε η ΜακΛαρεν, ο μονος που τους αγνοησε ηταν ο Μπρον.
Ax agaph moy.... H prasinh shmaia einai prasinh shmaia.... Check 'Appendix H to the International Sporting Regulations opoy leei :
GREEN FLAG - Go!
The green flag is waved by the starter to indicate the beginning of
a race, qualifying or practice session.
It is waved after a caution to tell the drivers that the race has been restarted.
The green flag also is an indication that the course is clear of any obstacles or debris. -
Ο Nτι Γκράσης όμως το παράκανε και ενώ φαινόταν ότι προσπαθούσε οριακά να κρατηθεί στην αγωνιστική γραμμή. Ήταν ξεκάθαρο ότι ήθελε να κρατήσει για 2-3 γύρους παραπάνω για δημοσιότητα. Από τους υπόλοιπους μόνο ο Trulli συνέναισε. Στην περίπτωση Coulthard-Bernoldi απ' όσο θυμάμαι ο DC δεν το είχε παλέψει ιδιαίτερα.
Και όσο έχετε φρέσκα τα πλάνα δείτε και αυτό το βιντεάκι για να έχετε και μια άποψη του τι εστί προσπέρασμα στο Monaco...
http://www.youtube.com/watch?v=xgYRkP6Z ... =1&index=8
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
It is waved after a caution to tell the drivers that the race has been restarted.Μονο που εδω ο αγωνας δεν ξαναξεκινησε, ειναι αλλη η περισταση. Να πεις οτι δεν εχει ενημερωθει το Appendix να το καταλαβω.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Επισης ουτε σημερα θα ειχαμε προβλημα αν ο κατα τα αλλα ασσος της στρατηγικης Μπρον ειχε διαβασει τους φετινους κανονισμους. Δεν τους ειχε διαβασει, εκανε απιστευτη γκαφα και εχασε δικαιοτατα τους βαθμους η ομαδα του. Ουτε η FIA φταιει, ουτε ο Hill, ουτε κανενας αλλος.
Ακριβώς!
Rules are rules όπως λέει και ο REALZEUS.
Ο κανονισμός πιο ξεκάθαρος δε γίνεται. Ο Ross δε το ήξερε?
Μα ο Ross γνωρίζει τον κανονισμό και ισχυρίζεται ότι ο αγώνας δεν δηλώνεται ότι τελειώνει υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας. Δηλαδή δεν ισχύει η περίπτωση του 40.31.
Αυτό θα συνέβαινε π.χ. αν είχαμε συντρίμμια στην πίστα και οι συνθήκες απαιτούσαν safety car μέχρι τέλους. Το αυτοκίνητο απλά πέρασε τη γραμμή για τον τελευταίο γύρο αφού μόλις είχε καθαριστεί η πίστα. Επειδή δε μπορεί να μπει στα πιτς στη μέση του γύρου, μπαίνει στο τέλος του.
Δεν ξέρουμε την πρόθεση των αγωνοδικών, αν δηλαδή θεωρούσαν ότι ο αγώνας έπρεπε να τελειώσει υπό καθεστώς safety car, αλλά η ουσία είιναι ότι ΔΕΝ τον τελειώνουν έτσι, αφού δεν βγαίνουν κίτρινες σημαίες. Εκτιμώ αυθαίρετα ότι πράγματι οι κριτές θα θέλανε να τελειώσουν το ματσάκι με safety car, αλλά κάποιοι τα μπέρδεψαν και θεώρησαν ότι 'είσοδος του safety car στα pits' ισοδυναμεί με 'πράσινη σημαία', που δεν ισχύει, γιατί υπάρχει πάντα και η κίτρινη για 500 μέτρα άμα λάχει...
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Επισης ουτε σημερα θα ειχαμε προβλημα αν ο κατα τα αλλα ασσος της στρατηγικης Μπρον ειχε διαβασει τους φετινους κανονισμους. Δεν τους ειχε διαβασει, εκανε απιστευτη γκαφα και εχασε δικαιοτατα τους βαθμους η ομαδα του. Ουτε η FIA φταιει, ουτε ο Hill, ουτε κανενας αλλος.
Ακριβώς!
Rules are rules όπως λέει και ο REALZEUS.
Ο κανονισμός πιο ξεκάθαρος δε γίνεται. Ο Ross δε το ήξερε?
Μα ο Ross γνωρίζει τον κανονισμό και ισχυρίζεται ότι ο αγώνας δεν δηλώνεται ότι τελειώνει υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας. Δηλαδή δεν ισχύει η περίπτωση του 40.31.
Αυτό θα συνέβαινε π.χ. αν είχαμε συντρίμμια στην πίστα και οι συνθήκες απαιτούσαν safety car μέχρι τέλους. Το αυτοκίνητο απλά πέρασε τη γραμμή για τον τελευταίο γύρο αφού μόλις είχε καθαριστεί η πίστα. Επειδή δε μπορεί να μπει στα πιτς στη μέση του γύρου, μπαίνει στο τέλος του.
Δεν ξέρουμε την πρόθεση των αγωνοδικών, αν δηλαδή θεωρούσαν ότι ο αγώνας έπρεπε να τελειώσει υπό καθεστώς safety car, αλλά η ουσία είιναι ότι ΔΕΝ τον τελειώνουν έτσι, αφού δεν βγαίνουν κίτρινες σημαίες. Εκτιμώ αυθαίρετα ότι πράγματι οι κριτές θα θέλανε να τελειώσουν το ματσάκι με safety car, αλλά κάποιοι τα μπέρδεψαν και θεώρησαν ότι 'είσοδος του safety car στα pits' ισοδυναμεί με 'πράσινη σημαία', που δεν ισχύει, γιατί υπάρχει πάντα και η κίτρινη για 500 μέτρα άμα λάχει...
To 8ema einai oti bgalane kai prasinh kai anapsane kai ta prasina fwta gia ta teleytaia 500m.... Ara den etyxe... Apla petyxe.....
-
Ρε παιδιά είναι ψεγάδι του κανονισμού. Δεν είναι απόλυτος ο κανονισμός όταν ο brawn επικαλείται ήδη αυτό που δείξαμε εδώ και λέει ο brawn στην ιστοσελίδα της ομάδας για την Αυστραλία του 09, έχουμε πράσινη σημαία, φώτα κτλ.. . Επίσης. Ο αγώνας τελείωσε υπό καθεστώς safety car? Να το πάρουμε έτσι? Υπό safety car? Ωραία που ήταν οι πινακίδες SC. Δείξτες μου! Τα κάνανε μούτι οι Fiaτζίδες γτ δε το περιμένανε αυτό. Ας το φροντίσουν από εδώ και πέρα.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Ο Nτι Γκράσης όμως το παράκανε και ενώ φαινόταν ότι προσπαθούσε οριακά να κρατηθεί στην αγωνιστική γραμμή. Ήταν ξεκάθαρο ότι ήθελε να κρατήσει για 2-3 γύρους παραπάνω για δημοσιότητα. Από τους υπόλοιπους μόνο ο Trulli συνέναισε. Στην περίπτωση Coulthard-Bernoldi απ' όσο θυμάμαι ο DC δεν το είχε παλέψει ιδιαίτερα.Και όσο έχετε φρέσκα τα πλάνα δείτε και αυτό το βιντεάκι για να έχετε και μια άποψη του τι εστί προσπέρασμα στο Monaco...
http://www.youtube.com/watch?v=xgYRkP6Z ... =1&index=8
Όχι, όχι, φίλε μου Eddie... το προσπέρασμα στο Μονακό είναι ΑΥΤΟ:
http://www.youtube.com/watch?v=H8nN_e8U ... re=related
Στράβωσαν τα ψαλίδια, αλλά στα αχαμνά μας
-
Πρακτικα με βαση τους κανονισμους αν το αυτοκινητο ασφαλειας δεν μπει στα πιτς στο τελειωμα του προτελευταιου γυρου, τοτε ο αγωνας ουσιαστικα (σαν racing) τελειωνει. Δεν υπαρχουν ναι μεν αλλα, απλα τελειωνει.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Πρακτικα με βαση τους κανονισμους αν το αυτοκινητο ασφαλειας δεν μπει στα πιτς στο τελειωμα του προτελευταιου γυρου, τοτε ο αγωνας ουσιαστικα (σαν racing) τελειωνει. Δεν υπαρχουν ναι μεν αλλα, απλα τελειωνει.Ε ναι ρε παιδιά. Αυτό ακριβώς συμβαίνει.
Φέτον...όταν το αυτοκίνητο ασφαλείας μπαίνει στον τελευταίο γύρο είναι ξεκάθαρο βάση του κανονισμού ότι τελείωσε κάτω από το αυτοκίνητο ασφαλείας:
'if the race ends whilst the safety car is deployed it will enter the pitlane at the end of the last lap and the cars will take the chequered flag as normal without overtaking'
Νομίζω πιο ξεκάθαρο δε γίνεται.
Τέλος, green flags σημαίνει ότι η πίστα έχει καθαρίσει...όταν όμως το SC μπαίνει μέσα μια στροφή πριν τον τερματισμό ε προφανώς σημαίνει ότι ο αγώνας έληξε υπό καθεστώς SC.
2010 Monaco Grand Prix