-
Μεγάλα καραγκιοζιλίκια πάντως... Μου φαίνεται οι ομάδες 'θυμήθηκαν' τον κανονισμό μετά το προσπέρασμα, αφού η αττάκα του Brawn σχετικά με το ότι όλοι έτρεξαν κανονικά είναι πέρα για πέρα αληθινή.
H MercedesGP στηρίζεται στην καθαρά τυπικη βάση του 'τί εντολή πήραμε από τους αγωνοδίκες'. Φυσικά η ουσία είναι στον κανονισμό περί τελευταίου γύρου και αν η εντολή είχε μεταδοθεί σωστά, δε θα υπήρχε πρόβλημα. ΠΡΩΤΟΙ κάνουν τη γκάφα οι αγωνοδίκες επειδή δίνουν ίδιο σήμα με μία φυσιολογική λήξη περιόδου αυτοκινήτου ασφαλείας. Μια ομάδα εκμεταλλεύεται την τυπική ατέλεια και τους εκθέτει. Για να μην αποδεχτούν τη δική τους γκάφα, τιμωρούν την ομάδα.
Σε περιπτώσεις αυτοκινήτου ασφαλείας που είναι ΣΑΦΕΣ ότι απαγορεύονται τα προσπεράσματα έχουμε δει οδηγούς να καθυστερούν επίτηδες για να αναγκάσουν άλλους από πίσω να υποπέσουν σε παράνομο προσπέρασμα... η υποκρισία δεν έχει όρια. Δηλαδή αν βγει ο Αlonso και πει ότι εκείνη την ώρα πήγαινε κρουαζιέρα μέχρι τη γραμμή του τερματισμού και ΔΕΝ έτρεχε τέρμα γκάζι, ποιός θα τον πιστέψει? Αγωνιστικά ο Schumacher έχει κερδίσει τη θέση, στο μυαλό των πιλότων εκείνη τη στιγμή υπήρχε αγώνας. Νομικά το προσπέρασμα είναι άκυρο.
Για μένα είναι εκτεθειμένοι όλοι από αυτό το σκηνικό, ΕΚΤΟΣ από τη MercedesGP, η οποία δηλώνει πιό ΕΙΛΙΚΡΙΝΩΣ απ'όλους το τί έκανε και το θέτει στην κρίση του κόσμου και των κριτών.
Η κίνηση του Schumacher ΤΑ ΕΣΠΑΣΕ και έχει τρομερή φάση το in car πλάνο που δείχνει το Γερμανό να του έχει βγει ο λαιμός κοιτώντας δεξιά από την αρχή της Rascasse για να ψάξει ευκαιρία να περάσει. -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
α. Τελικά ο κόσμος θα συνεχίζει να μιλά για ΦΙΑ(Τ) ενώ στην προκειμένη τα πράγματα αφορούν και μόνον την ν-οστή αλλαγή του κανονισμού από τη ΦΙΑ.
Αυτό μάλλον αγαπητέ Χρήστο είναι περισσότερο πρόβλημα του 'κόσμου' και του shortsightedness του.
Ο κανονισμός είναι ξεκάθαρος: “if the race ends whilst the safety car is deployed it will enter the pit lane at the end of the last lap and the cars will take the chequered flag as normal without overtaking.'.
H κίνηση του Σούμι ήταν από τις καλύτερες της χρονιάς έως τώρα...πανέξυπνη και με @@. Μήπως το πρόβλημα είναι οι υπερβολικοί κανονισμοί.
Το ζήτημα είναι αν θέλουμε από τους αγώνες bold moves όπως θα έλεγαν οι Βρεταννοί ή 'κυρίες' με το 'σεις' και με το 'σας'. Τελικά η λύση θα ήταν μία επιτροπή αγωνοδικών σταθερή και ίδια για όλη τη season και σε κάθε αγώνα.
Το πόσο κοντόφθαλμος είναι ο κόσμος... θέσε και εμένα μέσα καθώς αν ήμουν στη θέση του DH θα όριζα ότι ισχύει η θέση που είχε κάθε οδηγός με το κλείσιμο του προ-τελευταίου γύρου και τέρμα και θα έβαζα ένα πρόστιμο 20,000 $ στον MS καθώς έθεσε κόσμο σε μία κατάσταση που θα μπορούσε να οδηγήσει σε 'racing accident'. Τρελή μεν απόφαση αλλά απόφαση.
Να ρωτήσω κάτι και αυτό πάει στον Hannibal.
Τι σημασία έχει λοιπόν, αν τελικά απαγορεύεται να προσπεράσεις σε αυτές τις συνθήκες, τα μονοθέσια να διασχίζουν τη γραμμή του τερματισμού?
Τι θα γινόταν αν ο FA έμενε από καύσιμο και έκλεινε τη Rascasse??
Τι θα γινόταν αν για κάποιος λόγω μπλοκαρίσματος του κιβωτίου έμενε στη 1η έκανε στην άκρη και τον προσπερνούσαν 5 μονοθέσια?? Θα είχαμε 25 δεύτερα ποινή σε 5 μονοθέσια???
-
Ο χρήστης Hakk έγραψε:
Τελος, σχετικα με χθες, ο Massa ηταν σε χρονομετρημενο γυρο και εκοψε για να παρει φορα για τον 3ο του. Get your facts right first...
Δε νομίζω πως έχει το δικαίωμα να χαλάσει τον χρονομετρημένο γύρο (και τον επόμενο) του Button για να φτιάξει το δικό του. Επίτηδες δεν το έκανε και δεν αντιλέγω, αλλά το ό,τι σκότωσε 2 γύρους του Jenson το είδε όλος ο κόσμος...
Φιλε μου μιλαμε για Monaco, για δοκιμαστικα και χρονομετρημενους γυρους. Ο Felipe δεν μπορει να χει το μυαλο του πισω οταν μολις ξεκιναει να κανει χρονο. Αυτα συμβαινουν και δικαια δεν εφαγε ποινη. Οπως ειπες και εσυ δεν το εκανε επιτηδες. Ηταν κατι απο αυτα που τυχαινουν. Και ο Felipe βρηκε κινηση οπως και ο MS απο τον Rosberg και ισως και αλλοι πολλοι. Αυτο σημαινει πως πρεπει να τους τιμωρησουν ολους? Νομιζω αυτα τα εχω πει ηδη σε προηγουμενα post.
Για το bold θα μου επιτρέψεις να πω πως έχεις λάθος άποψη για το τι σημαίνει fair race. Σίγουρα όλοι είχαν προβλήματα με κίνηση, αλλά κανείς δεν παραπονέθηκε όπως ο Jenson ο οποίος έχασε φανερά 2 γύρους. Και όχι επειδή ήταν από την αρχή κολλημένος πίσω από τον Massa (όπως ο rosberg πίσω από τον RB, ή ο MS πίσω από τον nico), αλλά επειδή έτσι αποφάσισε ο Felipe. Τέλος πάντων, τα χθεσινά είναι ήδη ένα τίποτα μπροστά στη σημερινή απόφαση!
Τ οτι δεν παραπονεθηκε κανεις τοσο εντονα οσο ο Button δεν σημαινει πως δεν τους καθυστερησαν. Σημαινει πως το αποδεχτηκαν επειδη ξερουν την φυση του Monaco. Και δεν μπορουμε να μιλαμε για fair race γιατι δεν ηταν αγωνας. Τελος παντων...
-
Εξετέθειν οι οργανωτές/κριτές του αγώνα.
Πράσινες σημαίες σημαίνει αγώνας, έστω και για 300 μέτρα.
Το όλο θέμα προέκυψε από το γεγονός ότι δεν ξεκαθαρίστηκε ο λόγος που μπήκε το SC μέσα.
Μπήκε ενόσω υπήρχε θέμα ασφαλείας και απλά για να πάρει καρώ σημαία ο Ουέμπερ;
Ή μπήκε γιατί είχε καθαρίσει η πίστα και δεν υπήρχε λόγος ύπαρξης του στην πίστα;
Οι πράσινες σημαίες δείχνουν το 2ο. Οπότε σωστά όρμηξε ο παππούς και κακώς τιμωρήθηκε.Ένας ΟΠΑΔΟΣ της ferrari
-
πως και εγινε να συμφωνουμε ...;
-
Δυστυχώς, ο Alonso δήλωσε, εμμέσως πλην σαφώς, ότι εκείνη τη στιγμή δεν αγωνιζόταν κανονικά. Κρίμα ρε Fernando...
-
Αν και με βολευει η ποινη Σουμαχερ σαν φερραρικο, την θεωρω τραγικη. Η πρασινη σημαια ειναι πρασινη σημαια, αρα ο αγωνας ειναι παλι σε κανονικη ροη. Τι βλαμμενος κανονισμος ειναι αυτος; Αμα σωνει και καλα ειχανε τετοιο θεμα, ε ας τερματιζανε με το SC και να τελειωνε εκει η ιστορια. Μου θυμιζει την λαλακια με τα πιτστοπ και το αυτοκινητο ασφαλειας, που στο τελος μερικα μονοθεσια ξεμεναν απο καυσιμα

Δε φτανει ρε χαρτογιακαδες της φ1 που βλεπουμε ενα αρχιδατο προσπερασμα μια φορα στους 10 αγωνες, τραβατε ποινες στον καθενα. 500 κανονισμοι εχουνε αλλαξει τα τελευταια 5 χρονια και η ουσια ιδια: υπνος σε καθε αγωνα, αντε αμα ριξει κανα κατακλυσμο ή γινει καμμια καραμπολα να ξυπνησουμε
Βρεθηκε ομως ενας επτακις παγκοσμιος πρωταθλητης ετων 41 να σας αποδειξει ποσο σκατα εχετε κανει την σημερινη φ1
Φανταζεστε δηλαδη να ισχυαν τετοιοι κανονισμοι επι μαχων Σεννα-Προστ; Απο 100 DSQ θα ειχανε φαει ο καθενας
-
Χμμ, όσο βλέπω και ακούω το Brawn αρχίζουν να έχουν πιό πολύ νόημα όσα λέει. Η φράση 'μας ειδοποίησαν ότι το αυτοκίνητο μπαίνει μέσα' έχει όντως τεράστια διαφορά από το 'ο αγώνας τελειώνει υπό καθεστώς safety car'. Κι αυτό γιατί αν ο κίνδυνος π.χ. εξαλειφθεί μόλις το safety car περάσει το pitlane στον προτελευταίο γύρο, δε μπορεί να μπει μέσα, αλλά ο αγώνας μπορεί να συνεχίσει. Εφόσον δεν απαιτείται παρουσία αυτοκινήτου ασφαλείας πλέον στην πίστα, υπάρχει όντως αγώνας για 500 μέτρα.
Η πράσινη σημαία σημαίνει ότι υπάρχει αγώνας. Αν τα προσπεράσματα δεν επιτρέπονταν, τα μονοθέσια θα τερμάτιζαν τον αγώνα με κίτρινες σημαίες και το αυτοκίνητο ασφαλείας στα pits, όπως μπορεί άνετα να γίνει όταν υπάρχει ατύχημα, αλλά όχι τόσο σοβαρό ώστε να απαιτεί παρουσία αυτοκινήτου ασφαλείας.
Θα είναι σκληρό το παζάρι, αλλά δύσκολα οι αποφάσεις ανατρέπονται στις εφέσεις.
-
εν πάσει περιπτώσει το θέμα μπορούμε να το θεωρήσουμε λήξαν... πάντως 2 πόντοι παραπάνω ο FA και δεν θα ήθελα να δω τι θα γίνει στο Νησί αν η Φερράρι τερματίσει εμπρός από την McLaren για 1 βαθμό και χάσουν οι McLaren μερικές δεκάδες εκατομμύρια δολάρια...
(προβλέπω να στέλνουν κεφαλές αλόγων στο σπίτι του DH).
-
Και λίγα σχόλια για τον αγώνα που δεν έχουν σχέση με τη φάση Alonso-Σούμη.
Φέτος είναι η χρονιά της γαργάρας και της κωλοτούμπας. Κωλοτούμπα όσα λέγαν κάποιοι για τον Button, κωλοτούμπα για όσα λέγαν κάποιοι (και εγώ) και για τον Webber.
Πέρσυ μετά τη νίκη του στη Γερμανία κατέρρευσε και ειλικρινά θεώρησα ότι έχουμε ένα νέο καθαρόαιμο Νο2. Φέτος τι να πω. Όχι μόνο σταθερός αλλά και εκπληκτικά γρήγορος. Τσίμπησε και το Monaco και θέτει πολύ δυνατή υποψηφιότητα για τίτλο αν και για μένα πρώτο φαβορί είναι ο Vettel.
Ο Alonso μπορεί να πέρασε μόνο Lotus και Virgin αλλά δεν ήταν ακριβώς εύκολα προσπεράσματα -ειδικά αυτό στον Καβαλαράινεν- και από την άλλη ήταν μια καλή ευκαιρία να δούμε εύστοχη στρατηγική στη Ferrari μετά από χρόνια ηλιθιοτήτων. Η αλλαγή ελαστικών πιστεύω ότι θα ήταν ένα σενάριο που θα είχαν σκεφτεί από το βράδυ του Σαββάτου σε what if περιπτώσεις. Δεν δέχομαι ότι το μυαλό του Κυριάκου στρόφαρε τόσο γρήγορα.
Νομίζω ότι ο προηγούμενος που έβγαλε το Monaco με ένα σετ ελαστικών (από την αρχή όμως) ήταν ο Salo το '97 με Tyrrell.
Ο Ντι Γράσι κέρδισε τα 15' δημοσιότητας του... (τζάμπα το ρολόι)ΥΓ: Τι βλέπω; Βγήκαν όλοι οι Σουμικοί παλαιάς κοπής να το παίξουν αντικειμενικοί επειδή πέρασε τον Alonso;
(πλάκα κάνω)
-
Οτι το σπορ έχει πάρει την κατιούσα, το ξέραμε και απο πριν. Αλλά σήμερα, με τη νομικίστικη θεώρησή τους, φτάσανε σε μια απόφαση που πιο αστεία δε θυμάμαι.
Προσυπογράφω αυτά που είπαν και οι παραπάνω. Κοιτάξανε το δέντρο και χάσανε το δάσος.
Δηλαδή όντως στην ουσία με αυτή την αποφαση αυτό που έγινε είναι τιμωρείται ενα @@δατο προσπέρασμα σε μια πιστα που... 'προσπεράσματα δε γίνονται'.
Κι επίσης, εγώ αν ήμουν Brawn, θα πηγαινα και θα τους έλεγα, ότι την επόμενη φορά θα πω στους οδηγους μου να σταματήσουν μέσα στη μέση της πίστας. Και να δούμε πως θα τελειώσει ο αγώνας, αφού δεν μπορεί κανεις να προσπεράσει.
Μετά μην αναρωτιόμαστε που πήγαν τα προσπεράσματα και το θέαμα...Περαστικά μας...
Άλλος ένας Φερραρικός.
-
Ειχαμε δεν ειχαμε παντως, απο μια πατατα αγωνα βρηκαμε κατι να φαγωθουμε!
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
ΥΓ: Τι βλέπω; Βγήκαν όλοι οι Σουμικοί παλαιάς κοπής να το παίξουν αντικειμενικοί επειδή πέρασε τον Alonso;
(πλάκα κάνω)
ΝΑΙ ΡΕ... θέλεις τίποτα κύριος..... MS και ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΤΟΥ DH ΣΤΟ ΜΠΛΕΝΤΕΡ...
-
Αν σταματησεις ή δεν κινησε σε κανονικη ταχυτητα πισω απο SC οι αλλοι δικαιουνται να σε περασουν, ετσι εχασε ο Παντανο νκη στο GP2 επειδη για 10 δευτερολεπτα ρεταρισε το μοτερ του. Αφου καθαρισε το μοτερ του, ανεκτησε απο μονος τις χαμενες θεσεις και οι αγωνοδικες πολυ σωστα του εριξαν μαυρη σημαια. Συνεπως αυτο που γραφει ο Gilles και ο Χρηστος υπαρχει στους κανονισμους και δε θα δημιουργουσε κανενα προβλημα.
Επισης ουτε σημερα θα ειχαμε προβλημα αν ο κατα τα αλλα ασσος της στρατηγικης Μπρον ειχε διαβασει τους φετινους κανονισμους. Δεν τους ειχε διαβασει, εκανε απιστευτη γκαφα και εχασε δικαιοτατα τους βαθμους η ομαδα του. Ουτε η FIA φταιει, ουτε ο Hill, ουτε κανενας αλλος.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Δεν τους ειχε διαβασειΕγώ που τον πήρα τηλέφωνο γιατί μου είπε ότι τους είχε διαβάσει? Έτσι για να λέμε καμιά μλκ να περνάει η ώρα...
-
Σου ειπε ψεμματα
-
Σα δε ντρέπεται..
-
μπορει και να μη τους ειχε διαβασει ή μπορει και να μην ρωτησε καθολου ο Σουμι αν μπορει να προσπερασει ή όχι
τεσπα, το βιντεο του αγωνα το εχει κανενας? Πότε ακριβως εβαλαν μεσα τις πράσινες σημαιες οι κριτές? πριν οι Ναντο-Σούμι φτασουν τη Λα Ρασκάς ή μετά? -
Ο χρήστης vengas έγραψε:
μπορει και να μη τους ειχε διαβασει ή μπορει και να μην ρωτησε καθολου ο Σουμι αν μπορει να προσπερασει ή όχι
τεσπα, το βιντεο του αγωνα το εχει κανενας? Πότε ακριβως εβαλαν μεσα τις πράσινες σημαιες οι κριτές? πριν οι Ναντο-Σούμι φτασουν τη Λα Ρασκάς ή μετά?
Από το ποστ του Arrows η φωτό.
Εκείνο το πράσινο πάνω δεξιά, κάτω από το σήμα της LG. Είναι η πράσινη 'σημαία' (φως πλέον). -
1on) O brawn toys ksemprostiase kanonikotata sto video......
2on) Den nomizw na yparxei pio psagmenos se omada se oti afora apo stoys kanonismoys apo oti o Brawn.
3on) Oloi lene oti h poinh einai bash article 40:13 kai anametadidoyn kai grafoyn to 40:15 (krima poy den anoigei to site ths FIA alla yparxei sto f1.com)
4on) Prasinh shmaia shmainei oti exoyme agwna. Poly kalo paradeigma htan o agwnas ths Aystralias.
5on) O Alonso poly ntiba thn exei dei. Xeiroteros apo ton Hamilton poy brizete tosa xronia. Ti dhlwseis htan aytes gia thn Virgin.... Siga re megale mhn soy strwsoyn kai kokkino xali na peraseis.... Blepe merika xronia prin Arrows - McLaren (shmeiwsate 1). Alh8eia ta 6 perasmata poy ta eide? 4 den ekane kai ta ypoloipa logo stratigikhs? Afoy einai o super duper oyaoy giati meta ta SC o Hamilton kai o Massa toy anoigan diafora?
6on) Den moy erxetai.... 8a epanel8w.....EDIT: To site ths FIA ton anaferei kanonika san 40:13.
2010 Monaco Grand Prix