Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί Μπλοκέ QUAIFE,πληροφορίες
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περί Μπλοκέ QUAIFE,πληροφορίες
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 6 / 7
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    28
    123
    240
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      Ο χρήστης HUNTER έγραψε:

      Αν ειχα μπλοκε και την ωρα που παρουσιαζοταν η υποστροφη εγω αντι να αφησω γκαζι και να τοποθετησω το αμαξι παταγα παραπανω γκαζι μπας και βρει προσφυση και αυτο δεν εβρισκε...

      Ως συνήθως όμως,δέν ισχύει τό 'μπάς'!!!
      Τό αυτοκίνητο θά βρεί πρόσφυση,εκτός καί άν τήν χάσεις σπινιάροντας καί μέ τούς δύο τροχούς.Αυτό γιά νά γίνει,είτε θά βρίσκεσαι πάνω σέ πάγο,ή θά έχεις πάνω από διακόσια άλογα στόν μπροστινό άξονα,άν κινείσαι στήν άσφαλτο.

      Ok τοτε.
      Αν ειναι ετσι δε χρειαζεται και το καλυτερο δυνατο δρομο για να κατεβασει τη δυναμη του κατω.
      Πχ αρκετοι δρομοι στην Αθηνα ειναι σαν καφθεπτης. Εκει τι γινεται πατας και αλλο το γκαζι για να βρει προσφυση ή αφηνεις για να μη βγαλει μουτρα;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        techadmin admin last edited by

        Ο χρήστης rallye32v έγραψε:
        Αν ειναι ετσι δε χρειαζεται και το καλυτερο δυνατο δρομο για να κατεβασει τη δυναμη του κατω.
        Πχ αρκετοι δρομοι στην Αθηνα ειναι σαν καφθεπτης. Εκει τι γινεται πατας και αλλο το γκαζι για να βρει προσφυση ή αφηνεις για να μη βγαλει μουτρα;

        Μάλλον το πρώτο αν όντως ισχύουν αυτά:

        Αυτα που εχει γραφει ο HUNTER τα εχω ζησει και εγω, απλα συνεχιζεις να πατας το γκαζι και στριβεις το τιμονι εκει που θελεις να πας!Τοσο απλο ειναι!Ακομα και σε μειωμενη προσφυση, οπως χιονια και παγους!

        Εφ'όσον δεν υπάρχει ούτε στην Ελλάδα δρόμος με χαμηλότερο συντελεστή τριβής από τον πάγο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alfasud last edited by

          αν αφησεις το γκαζι τοτε θα γυρισει το πισω μερος μπροστα και ειναι χειρωτερα!
          Σπυρος

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            hunter last edited by

            Ο χρήστης alfasud έγραψε:
            αν αφησεις το γκαζι τοτε θα γυρισει το πισω μερος μπροστα και ειναι χειρωτερα!
            Σπυρος

            Στίς έως τώρα περιπτώσεις πάντως πού έχω αφήσει τό γκάζι μέσα στή στροφή,τό αυτοκίνητο συμπεριφέρθηκε όπως συμπεριφερώτανε καί πρίν τό μπλοκέ.Απλά δείχνει νά βάζει μέσα τή μούρη του,ή άν θέλετε,νά βγάζει λίγο έξω τόν κώλο του.
            Η περίπτωση τού Σπύρου,πρέπει νά έχει νά κάνει μέ κατά πολύ χειρότερο συντελεστή τριβής στόν πίσω άξονα.Αυτό πού περιγράφει παραπάνω,τό έχω πάθει πάρα πολλές φορές στήν πίστα,όταν είχα τά φθαρμένα λάστιχα πίσω καί τά καινούρια μπροστά.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              hunter last edited by

              Ο χρήστης rallye32v έγραψε:

              Αυτα που εχει γραφει ο HUNTER τα εχω ζησει και εγω, απλα συνεχιζεις να πατας το γκαζι και στριβεις το τιμονι εκει που θελεις να πας!Τοσο απλο ειναι!Ακομα και σε μειωμενη προσφυση, οπως χιονια και παγους!
              Σπυρος

              Δεν αμφισβητω αυτα που λεει ο HUNTER απλα το ενστικτο λεει αλλα.
              Θελει αρκετη προσπαθεια την ωρα που γλυστραει το αμαξι εσυ αντι να αφηνεις γκαζι να πατας και αλλο.

              Ε,καλά!!!Τό ένστικτο λέει πολλά πού δέν είναι σωστά κατά τήν οδήγηση.Οπως,άς πούμε,τό νά πατάς φρένο πάνω στήν στροφή!!!Αν δέν έχεις ABS τό αποτέλεσμα είναι καταστροφικό.
              Αλήθεια,πόσα άλογα έχει τό ραλάκι σου;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                techadmin admin last edited by

                Ο χρήστης HUNTER έγραψε:

                Αυτα που εχει γραφει ο HUNTER τα εχω ζησει και εγω, απλα συνεχιζεις να πατας το γκαζι και στριβεις το τιμονι εκει που θελεις να πας!Τοσο απλο ειναι!Ακομα και σε μειωμενη προσφυση, οπως χιονια και παγους!
                Σπυρος

                Δεν αμφισβητω αυτα που λεει ο HUNTER απλα το ενστικτο λεει αλλα.
                Θελει αρκετη προσπαθεια την ωρα που γλυστραει το αμαξι εσυ αντι να αφηνεις γκαζι να πατας και αλλο.

                Ε,καλά!!!Τό ένστικτο λέει πολλά πού δέν είναι σωστά κατά τήν οδήγηση.Οπως,άς πούμε,τό νά πατάς φρένο πάνω στήν στροφή!!!Αν δέν έχεις ABS τό αποτέλεσμα είναι καταστροφικό.
                Αλήθεια,πόσα άλογα έχει τό ραλάκι σου;

                HUNTER συμφωνω μαζι σου για το ενστικτο, αλλα μην ξεχνας οτι ο ανθρωπος προσαρμοζεται.
                Ετσι ξερω πως παντα οταν αφησω το γκαζι ή ισως το γλυστρησω με τιμονια το αμαξι θα υπερστρεψει.
                Ομως εσυ δεν ξερεις αν **καθε φορα **που θα πατησεις το γκαζι για να σου βαλει τη μουρη μεσα το μπλοκε αυτο θα γινει ή αν θα συνεχισεις ευθεια.
                Δηλαδη μαθαινεις απο πριν αναλογα με το δρομο αν εχει προσφυση για να σε τραβηξει ή αν θα συνεχισει να υποστρεφει;

                Το rallye μου ειναι ενα ταπεινο 16v το οποιο παραμενει μαμα, αν και συνεχεια δοκιμαζει καινουργια πραγματα.
                Μοτερικα θα παραμεινει μαμα και συντομα ευελπιστω να αποκτησει μονιμα μια καλη αναρτηση.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  hunter last edited by

                  Τό ξαναείπα καί νωρίτερα.Αφού δέν έχω ΤΑ ''ΓΚΑΖΙΑ',γιά νά σπινιάρουν καί οι δύο μπροστινοί τροχοι ώστε νά υποστρέφω μέχρις ότου φύγω από τό δρόμο,γνωρίζω ότι θά βρώ πρόσφυση καί δέν θά έχω πρόβλημα.
                  Μία τέτοια περίπτωση είχα,σέ κατηφορική δεξιά φουρκέτα,μέ δευτέρα καί τέρμα γκάζι,όπου καί διόρθωσα αφήνοντας τό γκάζι.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kouk last edited by

                    Ρε συ Αντρέα,τώρα μου'ρθε!!

                    Σκέψου να είχες το μπλοκέ πέρσι στην Λίμνη!!Ε ρε γλέντιαααα!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      hunter last edited by

                      Ο χρήστης kouk έγραψε:
                      Ρε συ Αντρέα,τώρα μου'ρθε!!

                      Σκέψου να είχες το μπλοκέ πέρσι στην Λίμνη!!Ε ρε γλέντιαααα!!!

                      Ναί Κάπταιν!!!
                      Γλέντια!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kouk last edited by

                        Ο χρήστης HUNTER έγραψε:

                        Ρε συ Αντρέα,τώρα μου'ρθε!!

                        Σκέψου να είχες το μπλοκέ πέρσι στην Λίμνη!!Ε ρε γλέντιαααα!!!

                        Ναί Κάπταιν!!!
                        Γλέντια!!!

                        Γιατι ρε φίλε?Θα ψηλώναμε επιτόπου το αυτοκίνητο και θα λύσσαγες!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          hunter last edited by

                          Ο χρήστης kouk έγραψε:

                          Γιατι ρε φίλε?Θα ψηλώναμε επιτόπου το αυτοκίνητο και θα λύσσαγες!!

                          Η Scuderia...4TF σέ δράση έ;
                          Πάντως ήταν αξέχαστη εκείνη η χωμάτινη καί 'ότι πρέπει γιά παιχνίδια'...'φλαταδούρα'!!!Τόσο αργά είχα νά πάω από τή μέρα πού έμαθα νά...μπουσουλάω!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kouk last edited by

                            Ο χρήστης HUNTER έγραψε:

                            Γιατι ρε φίλε?Θα ψηλώναμε επιτόπου το αυτοκίνητο και θα λύσσαγες!!

                            Η Scuderia...4TF σέ δράση έ;
                            Πάντως ήταν αξέχαστη εκείνη η χωμάτινη καί 'ότι πρέπει γιά παιχνίδια'...'φλαταδούρα'!!!Τόσο αργά είχα νά πάω από τή μέρα πού έμαθα νά...μπουσουλάω!!!

                            Με τον Βασίλη στην σύνθεση...σιγουρα Scuderia!!

                            Μπααα....και μπουσουλώντας πιο γρήγορα πήγαινες!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              meco last edited by

                              Διάβασα σε ένα άλλο φόρουμ το εξής:

                              Με νεκρό και τις 2 ρόδες στον αέρα θα έπρεπε όταν γυρνάς την μία να μην γυρνάει η άλλη αν έχει ελέυθερο διαφορικό **ή **να γυρνάει αν έχει περιορισμένης ολίσθησης.

                              Ακόμα και με εντελώς ελεύθερο υπάρχει το ενδεχόμενο να γυρνάει και ο άλλος τροχός λόγω τριβών αλλα θα περιστρέφεται πολύ αργά γιατι η ροπή που περνάει απο τις τριβές είναι μικρή.

                              Είναι σωστό αυτό??

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • H
                                hunter last edited by

                                Ο χρήστης meco έγραψε:
                                Διάβασα σε ένα άλλο φόρουμ το εξής:

                                Με νεκρό και τις 2 ρόδες στον αέρα θα έπρεπε όταν γυρνάς την μία να μην γυρνάει η άλλη αν έχει ελέυθερο διαφορικό **ή **να γυρνάει αν έχει περιορισμένης ολίσθησης.

                                Ακόμα και με εντελώς ελεύθερο υπάρχει το ενδεχόμενο να γυρνάει και ο άλλος τροχός λόγω τριβών αλλα θα περιστρέφεται πολύ αργά γιατι η ροπή που περνάει απο τις τριβές είναι μικρή.

                                Είναι σωστό αυτό??

                                Στό quaife γυρνάνε καί οι δύο μέ τήν ίδια ταχύτητα.Σέ διαφορετικό μπλοκέ,δέν γνωρίζω.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  meco last edited by

                                  Ο χρήστης HUNTER έγραψε:

                                  Στό quaife γυρνάνε καί οι δύο μέ τήν ίδια ταχύτητα.Σέ διαφορετικό μπλοκέ,δέν γνωρίζω.

                                  Ας μου εξηγήσει τότε κάποιος γιατί στο Golf μου με σηκωμένους τους μπροστινούς τροχούς και με νεκρό στο κιβώτιο, όταν γύριζα τον ένα τροχό γύριζε και ο άλλος με την ίδια ταχύτητα???
                                  Μπλοκέ πάντως δεν (πρέπει να) έχω...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    markvag last edited by

                                    Τι Golf;;; Με αναμένο κινητήρα;

                                    Ρωτάω, γιατί σε κάποια μοντέλα υπήρχε το EDL (Electronic Dif. Lock - με άλλα λόγια, ένα απλό traction control). Νομίζω ότι υπάρχει από το 1,8Τ και πάνω, αλλά δεν είμαι σίγουρος. Μήπως είναι αυτό;;;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Ο χρήστης meco έγραψε:

                                      Στό quaife γυρνάνε καί οι δύο μέ τήν ίδια ταχύτητα.Σέ διαφορετικό μπλοκέ,δέν γνωρίζω.

                                      Ας μου εξηγήσει τότε κάποιος γιατί στο Golf μου με σηκωμένους τους μπροστινούς τροχούς και με νεκρό στο κιβώτιο, όταν γύριζα τον ένα τροχό γύριζε και ο άλλος με την ίδια ταχύτητα???
                                      Μπλοκέ πάντως δεν (πρέπει να) έχω...

                                      Αυτό που διάβασες στο άλλο φόρουμ είναι θεωρητικό.
                                      Στη πράξη , σωστά σου γυρνάνε και οι δύο ρόδες , αφού η δύναμη που χρειάζεται για να υπερνικηθεί η τριβή των γραναζιών του διαφορικού είναι σαφώς μεγαλύτερη από τη δύναμη που χρειάζεται για να υπερνικηθεί η τριβή των ρουλεμάν του τροχού.
                                      Αν την ώρα που τους γυρνούσες προσπαθούσες να κρατήσεις τον έναν , θα μπορούσες να τον σταματήσεις (με κάποια μικρή δύναμη) , ενώ αν είχε μπλοκέ αυτό δεν γίνεται.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        meco last edited by

                                        Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:

                                        Αυτό που διάβασες στο άλλο φόρουμ είναι θεωρητικό.
                                        Στη πράξη , σωστά σου γυρνάνε και οι δύο ρόδες , αφού η δύναμη που χρειάζεται για να υπερνικηθεί η τριβή των γραναζιών του διαφορικού είναι σαφώς μεγαλύτερη από τη δύναμη που χρειάζεται για να υπερνικηθεί η τριβή των ρουλεμάν του τροχού.
                                        Αν την ώρα που τους γυρνούσες προσπαθούσες να κρατήσεις τον έναν , θα μπορούσες να τον σταματήσεις (με κάποια μικρή δύναμη) , ενώ αν είχε μπλοκέ αυτό δεν γίνεται.

                                        Ευχαριστώ, μάλλον αυτό πρέπει να συμβαίνει...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          sailo last edited by

                                          Επειδη δεν καταλαβαίνω όλα αυτα που γραφονται εδω μήπωσ μπορεί κάποιοσ να μου εξηγήσει τι είναι το μπλοκέ και σε ποιέσ περιπτώσεισ χρησιμοποιείται???

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ρίξε μια ματιά εδώ ... θα σου λυθούν οι απορίες.

                                            http://www.houseofthud.com/differentials.htm

                                            http://auto.howstuffworks.com/under-the ... hannel.htm

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 6 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr