-
Να έχετε υπομονή...αρκετή
-
-
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ με ΥΓΕΙΑ και ΠΡΟΚΟΠΗ !!!
ΕΥΧΟΜΑΙ ο καθενας μας να συναντήσει στο νέο έτος τα όνειρα του !!!.και μια που μιλάμε για Μηχανές σας καταθέτω και εγώ τα αγαπημένα μου 'μοντέλα'.
Βασικά εγώ κυκλοφορώ 99% με ενα Honda Lead 100 κυβικών ετος κατασκευής 2005.
Ομως έχω αλλες 6 μηχανές τις οποίες τις χαίρομαι στο 1% του χρονου που μου μένει ελεύθερος.- Vespa 150 Sprint 1963
- Honda Goldwing Αspencade 1200 1986
- Zundapp KS 50 1964
- DKW RT 125 1951
- Vespa 200E 1983
- BMW R26 1955
- BMW R51 1952
- HONDA PC50 1968
- BETA ΜΟΤΟΠΟΔΗΛΑΤΟ
-
χρονια πολλα σε ολους εγαω εχω λιγο πιο καβουρικο ενα ΤΤ600 με πιστονι μπιελα καπακια εχει κανει σε αυτιν τιν μορφη 5000 χλμ
-
λίγο πριν κλείσει ο χρόνος να πω και τη δικιά μου
φέτος πήρα μια V strom 650, μτχ (κατόπιν προτροπών και στο φόρουμ λόγω νεότητας στα μοτοσυκλετικά δρώμενα)
ίσως η καλύτερη απόφαση που πήρα και εκτέλεσα φέτος.πάρτε και μια ψιλό ατμοσφαιρική φωτό
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
ίσως η καλύτερη απόφαση που πήρα και εκτέλεσα φέτος.Αυτό το έχω ακούσει από όσους απέκτησαν επαφή με 2κυκλα. Το αυτό και για μένα
Φανταστική φωτό
-
Εχουμε και λεμε C 50 παπακι
GSX 400 ψευτοτσοπερ
XT 250
XT 600
KLE 400
KLX 250
DIO 50
BMW F650
BMW F650 2η φορα
VARADERO 1000Αυτα...
-
το klx250 ποιάς χρονολογίας ήταν; (φαντάζομαι προ 10ετίας)
τι έλεγε; -
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
το klx250 ποιάς χρονολογίας ήταν; (φαντάζομαι προ 10ετίας)
τι έλεγε;Μια χαρούλα είναι το KLX.... Το μόνο πρόβλημα ήταν, στα χρόνια μου τουλάχιστον, που ήταν παραεισαγωγής οπότε δεν υπήρχαν ανταλλακτικά (όχι πως χάλαγε ή έσπαγε όταν το έριχνες δλδ)....ή μήπως ήταν το klr... χμμ.... Το είχε χρόνια ο ξαδερφός μου και μου άρεσε πολύ! Βέβαια, ήθελα σκαμνάκι για να ανέβω (ήταν και ψηλωμένο) αλλά δε βαριέσαι...
-
Mετά από χρόνια αποχής από τα δίτροχα απέκτησα ένα Βlack X-Max 250 Yamaha.
-
-
Ο χρήστης volvo164 έγραψε:
Να και η δικιά μου.
Δεν την αλλάζω με καμμία σύγχρονη! -
Η δικιά μου στο λιμάνι
-
εχω ενα BMW R1150GS ADV για παντου πολη και βουνο
-
Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:
θελουμε κ φωτο απ τον βυθο!!!Απ' το βυθό δεν έχω. Αλλά άμα σ' αρέσουν οι θαλασσινές μοτο-φωτογραφίες έχω κι αυτή με την παλιά μου μοτοσυκλέτα.
Στο λιμάνι της Ερμούπολης κι αυτή.
-
Αν και είμαι παλιός μοτ/τής, γράφω α΄φορά στο forum, γιά να προσφέρω τις γνώσεις μου αν χρειαστεί, ή να πάρω νέες ιδέες, ή να μάθω νέα πράγματα. Ξεκίνησα την επαφή μου με τους 2 τροχούς, το 1975, όταν μαζί με ένα φίλο τότε, επισκευάσαμε και κυκλοφορήσαμε, ένα εγκαταλελειμένο sachs 50 cc 3 ταχ/των.Από τότε και μέχρι τώρα σχεδόν ανελλειπώς- κάνοντας χιλιάδες χλμ - στα περίπου 49 χρόνια μου, έχω περάσει από 15-16 διαφορετικές μοτ/τες(οι περισσότερες) και μοτ/τα.Για να μην φανώ υπερβολικός, θα απαντήσω μόνο στην ερώτηση, τι μοτ/τα ΄εχετε. Από την αρχή του χρόνου λοιπόν έχω πάρει μια μεταχειρισμένη Honda transalp xlv 650 μοντέλο 2004,για οικονομικούς κυρίως λόγους , σε αρκετά καλή κατάσταση. Πείραξα λίγο τις αναρτήσεις, άλλαξα τα ελαστικά της, και προσπαθώ να κινουμαι με ασφάλεια πρώτα , και μετά γιά την ευχαρίστηση μου.Την πήρα κυρίως γιά την αξιοπιστία της που λένε, και μου αρεσε και στο μάτι λίγο, γιατί τώρα που έχω κάνει μερικές εκατοντάδες χλμ, βλέπω (αν και το περίμενα) οτι ούτε τα κρατήματα έχει, ούτε τα φρένα, ούτε τη δύναμη βέβαια, και το χειρότερο είναι η κατανάλωσή της, στη εποχή μας ειδικά.Είναι βέβαια άνετη με 1 και με 2 άτομα, εύκολη, πάει παντού, και ελπίζω να μου αποδείξει την αξιοπιστία της.Προς το παρόν αυτα, μένω συντονισμένος.
-
PCX125i Καλό είναι (αν και κακάσχημο). Τεράστιος χώρος αποστευών, τα κλασσικά CBS φρένα της honda, φωτάρες, σχετικά άνετη σέλα (λίγο πιο φαρδύ να ήταν πίσω ήθελε). Κατανάλωση, μετρημένη χωρίς το idle stop αλλά με γκάζι στρωσίματος 2.43l/100km. Ήθελα επίσης, αντί να είχε αυτά τα τρέντυ όργανα να είχε το θερμόμετρο που είχε το παλιό μου σκουτεράκι (αυτό έχει λυχνία) καθώς επίσης και να ηταν μια διάσταση φαρδύτερα τα λάστιχά του (που είναι σα μεγάλα O-ring). Δεν έχει μίζα (γυρίζει το alternator σε μίζα κάθε φορά που πατάς το διακόπτη) και παίρνει απίστευτα γρήγορα, σε βαθμό που με το idle stop δεν καταλαβαίνεις καθυστέρηση στην εκκίνηση (αλλά γενικά το αποφεύγω γιατί φοβάμαι ότι το ταλαιπωρώ και ότι ξεζουμίσω την μπαταρία). Από την άλλη όποτε γουστάρεις το απενεργοποιείες και τελείωσε το θέμα.
Πέρα από τις μικροπαραξενιές του και το γεγονός ότι είναι κακάσχημο, το σκουτεράκι είναι φανταστικό στο δρόμο. Είναι πολύ σταθερό (14'ζάντες γαρ) και ταυτόχρονα πολύ ευέλικτο (κόβει και πολύ το τιμόνι του) ενώ χωρίς να κάνεις τούμπες από τη χαρά σου από την ισχύ συνήθως επαρκεί για να κάνεις τη δουλειά σου (αν και πιστεύω ότι σαν 150άρι θα ήταν καλύτερο) Στην τιμή του (2500Ε) θεωρώ ότι είναι σούπερ ευκαιρία και σε σχέση με τα άλλα που οδήγησα εκεί κοντά στα 2-2.5Κ (κάτι αερόψυκτα 150ρια, κάτι 'σπορ' ιταλικά κουδουνίστρες κλπ κλπ) είναι έτη φωτός μπροστά. Και παίρνει και παζάρι - πατήστε τους στο σβέρκο κανονικά και μην ψαρώνετε που λένε ότι δεν μπορούν να πουλήσουν με έκπτωση.
Συμπέρασμα: το προτείνω ανεπιφύλακτα σε άπειρους και σε εμπειρούς που βαριούνται. Νομίζω ότι είναι και ιδανικό για γυναίκες γιατί είναι στενό και κοντό και δεν πιστεύω ότι θα τους δυσκολέψει και με τη μάζα του επίσης γιατί έχει το κέντρο μάζας πολύ χαμηλά...Από την άλλη μου θέλω και την bonnie μου πίσω γμτ...
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
PCX125i Καλό είναι (αν και κακάσχημο).εμενα μου αρεσει
-
yamaha crypton x 135i telos!!!
ΤΙ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑ ΕΧΕΤΕ ?