-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Αν ο Μπαριτσέλο έγραφε τους χρόνους αυτούς(και μπορούσε αφού δεν είχε κίνηση) τότε δε θα είχε κανένα πρόβλημα βγαίνοντας από τα πιτς.
Μα σου ξαναλεω, το θεμα δεν ειναι τι εκανε ή τι θα μπορουσε να κανει ο RB. Το θεμα ειναι τι εκανε η ομαδα, η οποια στα δικα μου ματια δεν εκανε τιποτα για αυτον. Ανεξαρτητα αν ειναι το πρωτο ή το τελευταιο pit stop (θεωρητικα) καποιος εγκεφαλος πρεπει να βασανιζεται για αυτα τα θεματα.
ΥΓ Το οτι ο Γερμανος μπορει οταν χρειαζεται να γραφει γρηγορους γυρους, το ξερουν ολοι. Δε νομιζω ομως οτι ειναι ο μονος που εχει την ικανοτητα να το κανει και σιγουρα πιστευω οτι ειναι αδικο ο RB να κατηγορειται οτι δεν το κανει οταν κανεις δε του λεει/δειχνει ποτε να πιεσει. Σε τελικη αναλυση οι αγωνες εχουν το στοιχειο της τακτικης, αν εισαι στα 10/10 συνεχεια ρισκαρεις πολυ το αυτοκινητο σου.
Γνωρίζεις σίγουρα ότι η ομάδα δεν είπε στον RB να πιέσει; Θυμάσαι πολλές φορές η τακτική του MS να αλλάζει από πρώτο κιόλας πιτ-στοπ; Σου θυμίζω ότι στον προηγούμενο κιόλας αγώνα, αμέσως μετά το πρώτο πιτ-στοπ ο Σουμάχερ βρέθηκε 'στο τσακ' πίσω από τον Sato, κάτι που δε θα συνέβαινε αν του έβαζαν λιγότερα καύσιμα ώστε από εκεί να ξεκινήσουν να δουλεύουν την τακτική των 4 στοπ. Ο λόγος πιστεύω είναι ότι είναι πολύ νωρίς αυτό το σημείο για να κάνεις σημαντικές αλλαγές. Θυμάμαι κι' άλλες φορές τον MS να κολλάει μετά τα πιτ-στοπ του. Ούτε αυτός, ούτε η ομάδα μπορούν να υπολογίζουν τα πάντα, απλώς μερικές φορές συμβαίνουν!
Ξανατονίζω, είναι προφανές ότι γενικά ο MS απολαμβάνει περισσότερης προσοχής σε τέτοια θέματα, κανείς δεν το αρνείται. Απλώς στην προκειμένη περίπτωση, δε θα μπορούσε να γίνει κάτι διαφορετικό.
-
Πάντως, σαν γενική παρατήρηση πιστεύω ότι σίγουρα μέχρι το τέλος της χρονιάς η Mclaren θα πάρει μια νίκη.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
ΥΓ Το οτι ο Γερμανος μπορει οταν χρειαζεται να γραφει γρηγορους γυρους, το ξερουν ολοι. Δε νομιζω ομως οτι ειναι ο μονος που εχει την ικανοτητα να το κανει και σιγουρα πιστευω οτι ειναι αδικο ο RB να κατηγορειται οτι δεν το κανει οταν κανεις δε του λεει/δειχνει ποτε να πιεσει. Σε τελικη αναλυση οι αγωνες εχουν το στοιχειο της τακτικης, αν εισαι στα 10/10 συνεχεια ρισκαρεις πολυ το αυτοκινητο σου.Τα ίδια και τα ίδια. 2 γρήγορες ερωτήσεις
- τον Raikkonen δεν τον στήριξε η ομάδα του που ήταν συχνά πίσω από κίνηση; άλλωστε για αυτό έχασε την πρώτη θέση στο 1ο pit-stop, ούτε καν στη Ferrari περίμεναν ότι θα περάσει ο MS μπροστά τόσο γρήγορα.
- προσωπικά αν ήμουν ο RB και πίστευα τα μισά από αυτά που γράφεις σε αυτό και σε άλλα threads θα έφευγα από την ομάδα με την πρώτη καλή ευκαιρία, η οποία κατά την γνώμη μου του δώθηκε τώρα με την Williams. Αυτός γιατί δεν φεύγει; Μπορείς για λίγο να έρθεις στην θέση του και να απαντήσεις γιαυτόν;
περιμένω τις απαντήσεις σου
-
Εγω να πω με ευχαριστησε πολυ η επιδοση του Κιμι κ της McLaren που εδωσαν μεγαλο ενδιαφερον στον αγωνα. Ελπιζω να συνεχισουν μ αυτες τις επιδοσεις ωστε να τονωθει το ενδιαφερον λιγακι. Μ αρεσε πολυ η επιδοση του Σαββατου κλεβοντας αυτα τα 4.5 δεκατα απο τον Rubens στο 2ο κ 3ο split στον κατακτηριο γυρο του. Ειδικα τους υποστηρικτες του θα τους εξιταρε αρκετα οπως αφησε αφωνους κ τους υπολοιπους ακομα κ τους παρουσιαστες.
Κατα τ αλλα για Scuderia σταθερη στο podium αλλα ο MS σιγουρα ενιωσε της ανασες της McLaren χθες!
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Κατα τ αλλα για Scuderia σταθερη στο podium αλλα ο MS σιγουρα ενιωσε της ανασες της McLaren χθες!
Αν δεν υπήρχε το SC, η διαφορά τους θα ήταν πολύ μεγάλη! Ο MS ήταν μπροστά και ο kimi χρώσταγε ένα ακόμα pit-stop.
Και μετά το SC, o Σουμάχερ άνοιξε πολύ εύκολα την διαφορά.
H McLaren όντως βελτιώθηκε πολύ, αλλά δεν ήταν ανταγωνιστική με την Ferrari. -
Ο χρήστης gvala έγραψε:
Κατα τ αλλα για Scuderia σταθερη στο podium αλλα ο MS σιγουρα ενιωσε της ανασες της McLaren χθες!
Αν δεν υπήρχε το SC, η διαφορά τους θα ήταν πολύ μεγάλη! Ο MS ήταν μπροστά και ο kimi χρώσταγε ένα ακόμα pit-stop.
Και μετά το SC, o Σουμάχερ άνοιξε πολύ εύκολα την διαφορά.
H McLaren όντως βελτιώθηκε πολύ, αλλά δεν ήταν ανταγωνιστική με την Ferrari.Χμμ, αφησε το GP μετα το 2ο pit stop του Κιμι κ ενω χρωστουσε ενα ακομα ο Γερμανος. Πηγα κ επεσα στο νερο κ τους βρηκα στον τερματισμο κοντα! Ουτε τα σχολια δεν ακουσε αν κ μου εκανε εντυπωση που ειδα κοντα στον Kimi τον Rubinio.
Αλλα κ παλι ετσι να ειναι πιστευω οτι η McLaren εβαλε σε καποιες σκεψεις την SF μια κ ελπιζω οτι αυτο ηταν η αρχη μιας ανοδικης πορειας για την ομαδα του Ron Dennis. -
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Επιτέλους ο αγώνας που έπεσαν οι μάσκες και διαλύθηκαν οι μύθοι. Για πάμε λοιπόν:
Είναι αδύνατο να κάνεις μεγάλη πρόοδο μέσα στη χρονιά
Πείτε και στον Newey αυτό! Αυτό που κατάφερε η McLaren εκθέτει πολλούς. Ας πούμε τη Δευτέρα που θα πάρει τηλέφωνο ο Theissen τον Williams και τον Head δε θα ρωτήσει γιατί εμείς τόσο καιρό δεν κλείνουμε ούτε για λίγο την απόσταση από τους κόκκινους ενώ η McLaren με τη μια έφτασε τόσο κοντά; Αλλά κι ο Haug δε θα έχει κάθε δίκιο να ρωτήσει γιατί η 19Β δε σπάει ενώ έχει ακριβώς τον ίδιο κινητήρα με την τρισκατάρατη 19;Αλλάξανε κάρτερ και βελτίωσαν την απαγωγή θερμότητας
Η ομάδα όμως που θα εκθέσει κόσμο και κοσμάκη είναι η Sauber. Είμαι περίεργος τι θα λένε οι Αγγλάρες που τόσα χρόνια κάνουν πάρτι με τα λεφτά των άλλων όταν οι Ελβετοί με ατού το τούνελ θα βγάζουν το ένα καλούδι μετά το άλλο. Ήδη πήραμε μια πρώτη γεύση και φαντάζομαι τα καλύτερα ακόμη έρχονται. Δίδαγμα; όποια ομάδα επενδύει θα προοδεύσει.
H Ferrari έχει δυο αυτοκίνητα
Τελικά έχουν πολλοί γέλιο αυτοί οι Brawn, Todt και σία. ΟΚ έχουν έρωτα παράφορο με τον Γερμανό που τους κάνει πλούσιους και μάγκες αλλά το φτύσιμο που έχει φάει ο RB είναι άνευ προηγουμένου. Δε φτάνει που συνήθως του χαρίζουν την τακτική που θα δούλευε αν ο ήλιος έβγαινε από τη δύση, όταν κάνει καλό αγώνα βλέπει την ομάδα να του γυρίζει την πλάτη. Σήμερα ας πούμε όταν έβγαινε ο Γερμανός στη πίστα από τα pit είχε πάντα καθαρή άσφαλτο ενώ ο Βραζιλιάνος έβγαινε στο αντίστοιχο του Κηφισού στο πρωινό πήξιμο. Εντελώς τυχαία φυσικά…**Δεν έγινε συνέχεια αυτό. Και εδώ που ήταν με τρια pit stop ενώ ο M.S είχε δυο γιατί δεν πήγε ποτέ πιο γρήγορα; **
Η Ferrari κερδίζει λόγω στρατηγικής ή ικανότητας του MS
Ναι καλά! Αποδεικνύεται ότι δεν έχει καμία σημασία πόσα λάθη θα κάνει ο Γερμανός στα προκριματικά, από πού θα ξεκινήσει, τι στρατηγική θα επιλέξει. Όλα αυτά ισχύουν μέχρι τα πρώτα pit stop. Μετά ο Γερμανός γυρίζει 5 φορές στο όριο της κόκκινης και η σεμνή τελετή τελειώνει. Βέβαια κανείς δημοσιογράφος δε πρέπει να πει ή να γράψει κάτι τέτοιο γιατί θα βλάψει την τηλεθέαση. Επίσης τελευταία για το καλό του σπορ ο Γερμανός που και που κόβει (δε φαντάζομαι να πιστεύετε ότι ο MS θα έχανε 4 δευτερόλεπτα σε οποιοδήποτε γύρο με υγιές μονοθέσιο) ή η ομάδα του κάνει πειράματα. Σε όποιον παρακολουθεί προσεκτικά όμως είναι τόσο φτηνά και χοντροκομμένα που αφήνουν μια πικρή γεύση…Πράγματι έχεις την αίσθηση ότι παίζουν για να διασκεδάσουν την ανία τους
Ο Alonso είναι το επόμενο φαινόμενο
Έχουμε γράψει και πει όλοι μας τόσα για την ανικανότητα ανάκαμψης των DC και RS μετά από μια καταστροφή στα προκριματικά αλλά και αυτός ο super duper FA τι έκανε σήμερα; Μια ολοστρόγγυλη τρύπα στο νερό…Έχει έντονες διακυμάνσεις απόδοσεις το έχουμε γράψει πολλές φορές. Κατά την άποψή μου δείγμα ανωριμότητας. Δεν πήγαινε όμως και το Renault στο Σίλβερστον
Ο Kimi όμως είναι όλα τα λεφτά ε;[/quote]
-
Αν κατάλαβα καλά Τάκη , συμφωνείς με αυτά που έγραψε ο Go_For_Pole
και τόνισες τα SOS !!!Αν είναι έτσι , συμφωνώ απόλυτα
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Αν κατάλαβα καλά Τάκη , συμφωνείς με αυτά που έγραψε ο Go_For_Pole
και τόνισες τα SOS !!!Αν είναι έτσι , συμφωνώ απόλυτα
Tα bold είναι οι σημειώσεις του Τακη.....
-
Το έφτιαξα για να είναι πιο αντιληπτό το που απαντάει ο Τάκης!!
Πάντως απο αυτόν τον αγωνα θα μου μείνει η προσμονή της κόντρας McLaren-Ferrari και η διάψευση με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο!!
ΟΚ η Ferrari εχει μακράν το καλύτερο μονοθέσιο και απο τους καλύτερους κινητήρες (απόδειξη η Sauber)!Αλλά τόοοοοσο πολύ πιά??!!Κανένας δεν μπορεί ούτε να την πλησιάσει??!Αν είναι δυνατόν!
Ειλικρινά οι φωνές του Τάκη όταν πλησίασε ο KR και έδειχνε οτι μπορούσε να προσπεράσει με γύρισαν πίσω σε άλλα χρόνια!!
Μπορεί κανείς να δώσει μια εξηγηση?Δεν νομιζω!!
-
Ειναι γεγονος αν και δεν τους παω οτι ο συνδυασμος Ferrari-MS δινει ρεστα φετος. Ακομη και ο Ron Dennis φανηκε στις δηλωσεις του καπως θυμωμενος που εχασε στα ισια αυτη την ευκαιρια.
ΥΓ1 Ειναι αληθεια η ειχα παραισθησεις οτι το τριτο απιστευτο sector του KR στα δοκιμαστικα δεν ηταν τελειως στεγνο? Μαστορας ο iceman!
ΥΓ2 Για μενα η μ*****α του RB να αφησει πανω απο 2 δευτερα αποσταση απο τον Kimi οταν εφυγε το SC ηταν αντιστοιχη με αυτη του Trulli στη Γαλλια, ειδικα τη στιγμη που ηταν ταχυτερος στο 1ο sector.
-
Ο χρήστης gsina έγραψε:
- τον Raikkonen δεν τον στήριξε η ομάδα του που ήταν συχνά πίσω από κίνηση;
Τον κατεστεψε προφανως, αλλα απο την αλλη η McLaren δε διαθετει τους πολυδιαφημισμενους εγκεφαλους που η διαθετει η σκουντερια σωστα;
- προσωπικά αν ήμουν ο RB και πίστευα τα μισά από αυτά που γράφεις σε αυτό και σε άλλα threads θα έφευγα από την ομάδα με την πρώτη καλή ευκαιρία, η οποία κατά την γνώμη μου του δώθηκε τώρα με την Williams. Αυτός γιατί δεν φεύγει; Μπορείς για λίγο να έρθεις στην θέση του και να απαντήσεις γιαυτόν;
Εσυ εχεις τη κοσμοθεωρια σου, ο RB καποια αλλη. Δε μπορω και δε θελω να μπω στη θεση του. Αυτου δηλαδη που τις περισσοτερες περιπτωσεις δε μπορει και οταν καποτε μπορει δεν του επιτρεπουν να κερδισει. Απο το πνευματικο παιδι του Ayrton περιμενα περισσοτερα. Το οτι μενει μπορει να ειναι φιλαργυρια (τετοιο μισθο δε θα επαιρνε πουθενα αλλου), μπορει ματαιοδοξια (θα μεινει στην ιστορια ως οδηγος της Φεραρι και μαλιστα με καποιες νικες), μπορει ομως απλα να περναει καλα. Ποιος ξερει; Το θεμα ειναι οτι παραμενει ξεδοντιασμενος υποστηρικτης καποιου αλλου. Ειμαι απολυτα σιγουρος οτι ενα οδηγο που θα ζουσε με μια τετοια κατασταση δε θα τον ηθελε ουτε για αστειο ο Frank και o Patrick στην ομαδα τους. Πιθανοτατα το ιδιο ισχυει και για αλλους team managers.
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Ξανατονίζω, είναι προφανές ότι γενικά ο MS απολαμβάνει περισσότερης προσοχής σε τέτοια θέματα, κανείς δεν το αρνείται. Απλώς στην προκειμένη περίπτωση, δε θα μπορούσε να γίνει κάτι διαφορετικό.Τελικα αυτη ειναι η ουσια, νομιζω συμφωνουμε.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Εσυ εχεις τη κοσμοθεωρια σου, ο RB καποια αλλη. Δε μπορω και δε θελω να μπω στη θεση του. Αυτου δηλαδη που τις περισσοτερες περιπτωσεις δε μπορει και οταν καποτε μπορει δεν του επιτρεπουν να κερδισει. Απο το πνευματικο παιδι του Ayrton περιμενα περισσοτερα. Το οτι μενει μπορει να ειναι φιλαργυρια (τετοιο μισθο δε θα επαιρνε πουθενα αλλου), μπορει ματαιοδοξια (θα μεινει στην ιστορια ως οδηγος της Φεραρι και μαλιστα με καποιες νικες), μπορει ομως απλα να περναει καλα. Ποιος ξερει; Το θεμα ειναι οτι παραμενει ξεδοντιασμενος υποστηρικτης καποιου αλλου. Ειμαι απολυτα σιγουρος οτι ενα οδηγο που θα ζουσε με μια τετοια κατασταση δε θα τον ηθελε ουτε για αστειο ο Frank και o Patrick στην ομαδα τους. Πιθανοτατα το ιδιο ισχυει και για αλλους team managers.
Ξεδιοντασμενος υποστηρικτης καποιου αλλου; Ο αλλος ειναι ο MS. K δεν υπαρχουν πολλοι σαν κ αυτον! Για την ακριβεια κανενας. Απο την στιγμη που δεν μπορει να τον επισκιασει ο Rubens, τι θα πρεπει να κανει να φυγει απο την F1; Γιατι αν ηταν αλλος στην θεση του Rubi, γρηγορετος θα ηταν απο τον MS; I guess not.
Δεν εχει δειξει πολλες φορες γρηγοροτερος του Michael ο Βραζιλιανος, αλλα αυτο δεν τον κανει κ αργο!!! -
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Ξεδιοντασμενος υποστηρικτης καποιου αλλου; Ο αλλος ειναι ο MS. K δεν υπαρχουν πολλοι σαν κ αυτον! Για την ακριβεια κανενας. Απο την στιγμη που δεν μπορει να τον επισκιασει ο Rubens, τι θα πρεπει να κανει να φυγει απο την F1; Γιατι αν ηταν αλλος στην θεση του Rubi, γρηγορετος θα ηταν απο τον MS; I guess not.
Δεν εχει δειξει πολλες φορες γρηγοροτερος του Michael ο Βραζιλιανος, αλλα αυτο δεν τον κανει κ αργο!!!Συμφωνώ και επαυξάνω. Πέρυσι αλλά και φέτος ο RB έχει δείξει
ότι είναι και ταχύτερος του MS. Το πρόβλημα είναι ότι όταν βρίσκεσαι
με team-mate τον παγκόσμιο πρωταθλητή που φέτος έχει κάνει
και την καλύτερη πορεία στην καριέρα του (πόσα λάθη έχουμε
μετρήσει φέτος του MS στον αγώνα? πόσα?) φαίνεσαι λίγος αλλά
αμφιβάλλω να υπάρχουν πέρα από ένα ή δύο άτομα στο grid που
να μπορούν να αποδόσουν καλύτερα με τον Γερμανό.... -
Ωραία ξηγήθηκε η Φεράρι!
Πλέον δεν δίνουν μόνο τα αξιόπιστα κομμάτια στον ΜΣ, αλλά και τις αξιόπιστες στρατηγικές! Γουστάρω φάση!!! Έχετε δει ποτέ στο παρελθον να ξεκινά κανείς 4ος, να μην προσπερνά ΚΑΝΕΝΑΝ και να τερματίζει πρώτος, και μάλιστα να τους προσπερνά όλους στο 1ο πιτ στοπ; Νομίζω πως αυτό είναι νέο ρεκόρ...Μάλιστα προσπέρασε ΜΕ ΤΗΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΩΝ ΠΙΤ ΣΤΟΠ την δυνατότερη ΜακΛάρεν, την δυνατή Μπαρ και τον Μπαρικέλο.
Ωχ, μα καλά, αυτός τους ΙΔΙΟΥΣ 'στρατηγούς' δεν έχει;Τέλοσπάντων, θα γυρίσει ο τροχός, θα... ξυπνήσει κι ο φτωχός...
Αν σκεφτεί κανείς πως η τριετής εγγύηση για μηχανικοηλεκτρικά προβλήματα της Φεράρι του ΜΣ έληξε... (μόνο στα όνειρα... ) -
Υ.Γ. Η διαφορά στην στρατηγική άρχισε από το Σάββατο, όπου ο ΜΣ (και καλά) το έχασε με την ουρά, ενώ ο ΡΜ (και καλά) το έχασε με τα μούτρα!
Να πάρει, με την Φεράρι και τον Κούλθαρντ αρχικά είχα πιστέψει πως μπορεί όντως να ρετάριζαν, όντως να έκαναν το λάθος και είχε πλάκα. Οι άλλοι το παραξήλωσαν... Ή αλλιώς πώς μπορεί η Φ1 να ξεπέσει ΑΚΟΜΑ πιο πολύ...
-
Είμαι στον 7ο ουρανό!!! Τι απίστευτη επίδοση του Κίμι και της McLaren γενικόρετα ήταν αυτή??? Παρεπιπτόντως ο Coulthard δήλωνε ότι έχει σκοπό να εκμηδενίσει τον μικρό κ να αποδείξει άτι άδικα φεύγει. Έίδατε κάτι τέτοιο. Πραγματικά η βελτίωση της McLaren είναι απίστευτη! Όχι μόνο έχουν προς το παρόν αξιοπιστία τύπου φερράρι αλλά εκεί που όταν τερματίζανε ήταν πίσω ένα γύρο+ τώρα απέχουν 'μόλις' μισό λεπτό!
Η πρώτη νίκη είναι καθοδόν!!!
-
Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:
Όχι μόνο έχουν προς το παρόν αξιοπιστία τύπου φερράρι αλλά εκεί που όταν τερματίζανε ήταν πίσω ένα γύρο+ τώρα απέχουν 'μόλις' μισό λεπτό!Ε,οχι και μισο λεπτο δηλαδη 30δλ.Μαλλον μισο δλ. θα ηθελες να πεις!
-
Σε περίπτωση που δεν το καταλάβατε παιδιά, ο ΜΣ ήταν πολύ ταχύτερος του KR με 1 ολόκληρο πιτ-στοπ λιγότερο!
Επίσημο thread - Βρετανικο GP