-
Μετα την συνεχόμενη αύξηση της τιμής της βενζίνης αλλα και γενικά τους κόστους συντηρησης ενός αυτοκινήτου (τελη κυκλοφορίας,ασφάλειες) σκέφτηκα να προχωρήσω στην αγορά ενός opel corsa 1,3 diesel στην έκδοση cosmo. Θα ήθελα αν είναι δυνατόν πληροφορίες απο κατόχους του συγκεκριμένου μοντέλου σε τομείς όπως : κατανάλωση, οδική συμπεριφορά, ποιότητα, κοστος service, ζημιές, επιδόσεις κτλ
-
Μετα την συνεχόμενη αύξηση της τιμής της βενζίνης αλλα και γενικά τους κόστους συντηρησης ενός αυτοκινήτου (τελη κυκλοφορίας,ασφάλειες) σκέφτηκα να προχωρήσω στην αγορά ενός opel corsa 1,3 diesel στην έκδοση cosmo. Θα ήθελα αν είναι δυνατόν πληροφορίες απο κατόχους του συγκεκριμένου μοντέλου σε τομείς όπως : κατανάλωση, οδική συμπεριφορά, ποιότητα, κοστος service, ζημιές, επιδόσεις κτλ
-
Μετα την συνεχόμενη αύξηση της τιμής της βενζίνης αλλα και γενικά τους κόστους συντηρησης ενός αυτοκινήτου (τελη κυκλοφορίας,ασφάλειες) σκέφτηκα να προχωρήσω στην αγορά ενός opel corsa 1,3 diesel στην έκδοση cosmo. Θα ήθελα αν είναι δυνατόν πληροφορίες απο κατόχους του συγκεκριμένου μοντέλου σε τομείς όπως : κατανάλωση, οδική συμπεριφορά, ποιότητα, κοστος service, ζημιές, επιδόσεις κτλ
-
Το corsa που κυκλοφορεί από 06 είναι αξιόλογο αυτοκίνητο έχει ποιότητα κατασκευής αλλά σε οδική συμπεριφορά έχει ξεπεραστεί από τον σύγχρονο ανταγωνισμό ο κινητίρας της isuzu είναι αποδοτικός και οικονομικός αλλά εγώ θα κοιτούσα προς gruppo μεριά evo , mito.
-
audipassion είσαι λάθος, ο κινητήρας δεν είναι της isuzu αλλά της fiat.
-
Απ
όσο γνωρίζω ο κινητήρας είναι της Fiat, η οποία έχει πολύ καλή φήμη στους diesel. Η έκδοση ecoflex έχει πολύ χαμηλή κατανάλωση (3,7λ/100χλμ αν δεν λάνω λάθος) και εκπομπές ρύπων 98-99γρ/100 χλμ, που μπορεί μελλόντικά να σου φανεί χρήσιμο σε ενδεχόμενη αλλαγή του τρόπου υπολογισμού τελών κυκλοφορίας. Λαμβάνοντας υπ
όψη ότι από αξιοπιστία είναι ΟΚ , τα service της OPEL έχουν λογικό κοστολόγιο και ότι γενικά είναι ένα από τα καλύτερα supermini, τότε το θεωρώ μία πολύ καλή επιλογή. -
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
audipassion είσαι λάθος, ο κινητήρας δεν είναι της isuzu αλλά της fiat.Που με τη σειρά της και αυτή έχει πάρει από την isuzu .
-
επειδη εχουμε ενα τετοιο (1,3 diesel 90 hp)στην οικογενεια θα σου το προτηνω ανετα!
Ειδικα η εκδοση 111sport εχει αρκετα πραγματακια και σε πολυ καλη τιμη. Απο καταναλωση ειμαστε στα 5,2 με κυριως εκτος πολης διαδρομες αλλα εχει λιγα χιλιομ. ακομη (κοντα στα 1000).
Εσωτερικα το πηραμε με το κοκκινο υφασμα και το μαυρο ταμπλο και ειναι πολυ ομορφο.
Ποιοτητα κατασκευης ειναι καλη εσωτερικα.
Τωρα κανει αρκετο φορηβο ( ο κινητηρας ακουγετε αρκετα στην καμπινα)σε σχεση με το bravo diesel που εχω πραγμα που συμαινει οχι και τοσο καλη υχομονοση!! Αυτο μεχρι να 40-50 χιλ , μετα δεν καταλαβαινεις τιποτα.
Απο επιδοσεις..... η πρωτη ειναι απλα για να ξεκιναει,οι υπολοιπες φενεται οτι κατι κανουν αλλα το στρωνουμε ακομη και δεν μπορω σα σου πω με λεπτομερειες.Οικονομικο και συμπαθεστατο με λιγα λογια.Σου προτηνω την εκδοση 111 sport . Μην δωσεις παραπανω για την cosmo γιατι θα παει πολυ ψηλα οικονομικα!!!
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
audipassion είσαι λάθος, ο κινητήρας δεν είναι της isuzu αλλά της fiat.
Που με τη σειρά της και αυτή έχει πάρει από την isuzu .
Εχεις καποιο λινκ;Πρωτη φορα ακουω για ισουζου.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
audipassion είσαι λάθος, ο κινητήρας δεν είναι της isuzu αλλά της fiat.
Που με τη σειρά της και αυτή έχει πάρει από την isuzu .
Εχεις καποιο λινκ;Πρωτη φορα ακουω για ισουζου.
Όχι αλλά το είχα ακούσει σε μια παρουσίαση ότι η isuzu είναι ο προμυθευτής πετρελαικινητίρων της gm και της fiat.
-
Καμία σχέση... Ο κινητήρας είναι 100% σχεδιασμού FIAT ...
Την ίδια μηχανή την πουλάει η FIAT εκτός από την Opel, και στην Ford και στα Suzuki και είναι πολύ καλή επιλογή τόσο λόγο της πολύ χαμηλής κατανάλωσης, της πολυ καλής αξιοπίστίας αλλα και της πολύ μεγάλης ειδικής απόδοσης (βγαίνει μέχρι 105HP)
-
Ο χρήστης noe έγραψε:
επειδη εχουμε ενα τετοιο (1,3 diesel 90 hp)στην οικογενεια θα σου το προτηνω ανετα!Ειδικα η εκδοση 111sport εχει αρκετα πραγματακια και σε πολυ καλη τιμη. Απο καταναλωση ειμαστε στα 5,2 με κυριως εκτος πολης διαδρομες αλλα εχει λιγα χιλιομ. ακομη (κοντα στα 1000).
Εσωτερικα το πηραμε με το κοκκινο υφασμα και το μαυρο ταμπλο και ειναι πολυ ομορφο.
Ποιοτητα κατασκευης ειναι καλη εσωτερικα.
Τωρα κανει αρκετο φορηβο ( ο κινητηρας ακουγετε αρκετα στην καμπινα)σε σχεση με το bravo diesel που εχω πραγμα που συμαινει οχι και τοσο καλη υχομονοση!! Αυτο μεχρι να 40-50 χιλ , μετα δεν καταλαβαινεις τιποτα.
Απο επιδοσεις..... η πρωτη ειναι απλα για να ξεκιναει,οι υπολοιπες φενεται οτι κατι κανουν αλλα το στρωνουμε ακομη και δεν μπορω σα σου πω με λεπτομερειες.Οικονομικο και συμπαθεστατο με λιγα λογια.Σου προτηνω την εκδοση 111 sport . Μην δωσεις παραπανω για την cosmo γιατι θα παει πολυ ψηλα οικονομικα!!!
Η διαφορά του cosmo apo to sport edition είναι γύρω στα 500 euro . Στο sport edition δεν μου αρέσουν τα φιμε και οι μαύρες ζάντες.Ακόμα το cosmo έχει μερικά καλούδια παραπάνω μου φαίνετε αν και δεν ξεκαθαρίζονται και καλά στο site και στον διαμορφωτή της opel.
Το δικό σου corsa σε τι τιμή το πήρες και με ποιό χρηματοδοτικό προγραμμα; -
σε αντιθεση με εμενα που μου αρεσαν πολυ οι μαυρες ζαντες και τα φημε τζαμια.
Εγω το πηρα με ΦΠΑ στο 21% γυρω στα 15600 €(εβαλα + esp+ AFL φωτα+προβολης ομιχλης= 750 €) αλλα και με μια εκπτωση λογω αποσυρσης στα 600 €.Σε γενικες γραμμες ειμαι ευχαριστημενος. Αλλα θα πρεπει να σου προτυνω να δεις και το πουντο με τον ιδιο κινητηρα(οταν αγορασα εγω συμφερε περισσοτερο το Οπελ λογω της εκπτωσης-αποσυρσης. Τωρα δεν ξερω)
-
Χθες πέρασα απο αντιπροσωπεία της opel και ειδα το συγκεκριμένο μοντέλο.Η τιμή με το κλειδί στο χέρι στην έκδοση cosmo ειναι στα 16800.Με το esp παει +609ευρω. Ακόμα του ζήτησα αισθητηρες σταθμευσης και υποβραχιόνιο και μου ειπε οτι θα τους βαλει δωρο. Τ χρηματοδοτικα που τρέχουν τωρα ειναι με χαμηλα επιτοκια (1,11 και 3,9) και με ικανοποιητικό αριθμό δόσεων. Η εκπτωση ειναι στα 400 ευρω.
-
kalhspera kai apo mena,
exw paraggeilei edw kai ena mhna to corsa diesel me ta 95hp sthn ekdosh edition , 5thyro, me metalliko xrwma kai rezerva kanonikoy megethoys kai paketo kapnistoy (ta patakia, to paketo asfaleias - trigwna kai ta sxetika periexontai sthn ekdosh).
epidi katalavainw thn agwnia toy gker tha ithela na enaferw merika stoixeia poy prohlthan apo thn dikh moy ereuna agoras h opoia ksekinise ligo meta to pasxa kai teleiwse se ligotero apo ena mhna.
oi times toy parapanw monteloy opws tis vrika stis parakatw perioxes gia thn sygekrimenh xronikh periodo htan oi eksis:
drama 16 040
kavala 15 800
ksanthi 16040 (me epikoinwnia diamesw thlefwnoy)
larisa 15 700
agrinio 15 240
na anaferw pws oi parakatw times ap' oso exw katalavei diamorfwnontai symfwna me toys eksis paragontes: thn arxikh timh toy monteloy (poy apo oso exw katalavei einai gia oloys toys antiproswpoys idia), T.K. kai T.T poy einai gia to sygkekrimeno montelo 204 eurw, eksoda metaforas toy aytokinhtoy (koinws h ntalika) kai telos h eyxeria kai thn diathesh toy kathe antiproswpoy - pwlhth na soy kanei EKPTWSH.elpizw na voithisa, an exw lathos se kati diorthwste me
Γραφε με ελληνικους χαρακτηρες γιατι τα greeklish δεν επιτρεπονται στο φορουμ[mod] -
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
audipassion είσαι λάθος, ο κινητήρας δεν είναι της isuzu αλλά της fiat.
Που με τη σειρά της και αυτή έχει πάρει από την isuzu .
Εχεις καποιο λινκ;Πρωτη φορα ακουω για ισουζου.
Όχι αλλά το είχα ακούσει σε μια παρουσίαση ότι η isuzu είναι ο προμυθευτής πετρελαικινητίρων της gm και της fiat.
Καλά το τι μαλακία λέει ο καθένας δεν λέγεται,κι εσείς ότι ακούτε το παπαγαλίζετε και με σιγουριά μάλιστα.
Η Fiat,η PSA,VAG και MB στα πετρελαιοκινητήρια δεν παίζονται.
Η Fiat,η εταιρία που σχεδίασε τον multijet τι ανάγκη έχει τους κινητήρες της isuzu?
Ιuzu diesel φορέσανε μέχρι και χθες(σήμερα δεν ξέρω τι μοτερ έχουν πάνω και δεν με ενδιαφέρει εδώ που τα λέμε με τα ανέραστα αμάξια ) τα opel καθ ότι στον ιδιο όμιλο της GM και οι δύο.
Oi πετρελαιοκινητήρες της isuzu είναι πράγματι σκυλιά μαύρα αλλά τεχνολογικά σε σχὲση με τους ευρωπαικούς είναι έτη φωτός πίσω κι αυτό φαίνετε στη.......φασαρία
ΑΓΟΡΑ OPEL CORSA 1,3 DIESEL