-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Γενικώς όμως...είχαν παρόμοιο pace οι δυο τους.
απο τον 37ο και μετα πλησιασε ο Αλονσο...
παρομοιο...
επισης ειδα κατι αρχικα να φευγει απο τη ροδα του Χαμιλτον...
βασικα κατι πρεπει να πατησε αυτο καταλαβα εγω.
τεσπα παμε Μονακο...το πρωταθλημα πηρε φωτια...
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Na kanw mia erwtisoyla? To fytilia mprostino pws to prosdiorizete? Blepate to elastiko h apla to ypo8etete?
O vettel eixe thn polyteleia toy oti o ms toys kratage oloys pisw kai htan aiwnes makrya... H McLaren den to eixe ayto. Kai an o0ntws to lastixo htan fytilia 8a to legane sigoyra ka8ws aytoi mporoyn kai kseroyn kalytera apo ton ka8ena mas poy ka8etai ston kanape toy kai blepei tv (poy den edeixne kati tetoio sta onboard stoys prohgoymenoys gyroys sthn idia strofh poy efyge) opote mallon 8a prepei na milame gia 'pancture'.
Mhn biazeste loipon na krinete....
Τώρα στο BBC έχει F1 Forum...θα μιλήσει ο Whitmarsh...θα δούμε τι θα πει. Πάντως όπως είπα πριν, μίλησε για deflation αρχικά...πρέπει να δούμε ακριβώς τι έγινε.
Deflation einai oti xanei ksafnika aera. Koinws pancture.....
Anyway egw geniko sxolio ekana prin akoma ypo8ei kati episima toy pws ti kai giati efyge..... -
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Εγω Ferrari υποστηριζω αλλα το εχω πει οτι φετος εχω μεγαλο προβλημα. Δεν μπορω να υποστηριξω Alonso. Πολυ ικανος αλλα τρομερα τυχερος. Οφειλω να αναγνωρισω οτι φετος με τα σκασιματα των μοτερ του ηταν και ατυχος αλλα ταυτοχρονα μεσα στην οποια ατυχια του ειναι κωλοφαρδος. Οπως ειπε και ενα αλλο μελος βρωμαει 2005 η δουλεια. Επισης πλην της τυχης εχει το θρασος να πανηγυριζει μονιμως προκλητικα ανεξαρτητα αν νικησε δικαια η κωλοφαρδα. Μακαρι να ειχαμε στη Ferrari το Vettel η το Button που ειναι συμπαθης.δηλαδή έχεις πρόβλημα να έχει τυχερό πιλότο η ομάδα σου. Ok......
-
Ο χρήστης St.Devote έγραψε:
World Championship standings, round 5:
Drivers:
- Button 70
- Alonso 67
- Vettel 60
- Webber 53
- Rosberg 50
- Massa 49
- Hamilton 49
- Kubica 44
- Schumacher 22
> > >``` 1. McLaren-Mercedes 119 >2. Ferrari 116 >3. Red Bull-Renault 113.... εάν δεν πανηγυρίζουν στηνν Φερραρι είναι πολύ
Κανονικά θα επρεπε να ετοιμάζονται για το 2011 αλλά κοίτα που είναι ...
υγ .... ή ο νεος τρόπος βαθμολόγησης οφέλησε το σπορ
Oι Hamilton-Rosberg καταποντίστηκαν
Ειδικά ο Χάμιλτον θα ήταν 2ος με 67 βαθμούς με πρώτο τον Μπάτον με 68...Το νέο σύστημα βαθμολόγησης θεωρώ ότι δεν άλλαξε κάτι. Μη σου πω ότι μας μπερδεύει κιόλας.
Έχει κανείς τη βαθμολογία με βάση το παλιό σύστημα; Είμαι σίγουρος ότι θα ήταν και πάλι κοντά οι διαφορές. -
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Na kanw mia erwtisoyla? To fytilia mprostino pws to prosdiorizete? Blepate to elastiko h apla to ypo8etete?
O vettel eixe thn polyteleia toy oti o ms toys kratage oloys pisw kai htan aiwnes makrya... H McLaren den to eixe ayto. Kai an o0ntws to lastixo htan fytilia 8a to legane sigoyra ka8ws aytoi mporoyn kai kseroyn kalytera apo ton ka8ena mas poy ka8etai ston kanape toy kai blepei tv (poy den edeixne kati tetoio sta onboard stoys prohgoymenoys gyroys sthn idia strofh poy efyge) opote mallon 8a prepei na milame gia 'pancture'.
Mhn biazeste loipon na krinete....
Τώρα στο BBC έχει F1 Forum...θα μιλήσει ο Whitmarsh...θα δούμε τι θα πει. Πάντως όπως είπα πριν, μίλησε για deflation αρχικά...πρέπει να δούμε ακριβώς τι έγινε.
Deflation einai oti xanei ksafnika aera. Koinws pancture.....
Anyway egw geniko sxolio ekana prin akoma ypo8ei kati episima toy pws ti kai giati efyge.....Deflation δε σημαίνει ξεφούσκωμα (μπορεί να προκληθεί από οτιδήποτε) και puncture ότι έσκασε γιατί κάτι το τρύπησε?
-
Συμπερασματα:
-
Οταν με φρεσκα μαλακά μία Μερτσεντες δεν μπορει να περασει τη Γουΐλιαμς του Χουλκ, τοτε το ευλογο συμπερασμα ειναι οτι η Bridgestone εχει πηδηξει το πρωταθλημα. Ενταξει ντροπη... Στο ίδιο μοτιβο το γεγονος και μονο οτι ο Αλονσο με μιση ωρα πισω του τον Σουμαχερ ΔΕΝ μπηκε 15-16 γυρους πριν το τελος να ρισκαρει με μαλακά και να γυριζει περιπου 1.21 (δε θα μου φαινοταν απιθανο), δειχνει οτι ακομα και τους λιγους δρομους που ανοιγει η στρατηγικη οι ομαδες δεν φαινονται προθυμες να τους ακολουθησουν
-
Οτι και να λενε διαφοροι φανατιλες (ο 2ος χειροτερος μαλιστα απο αυτους κατα καιρους εχει προσφερει κατι γελοιωδεστατα ποστ εναντιον του οπαδισμου ), εγω ξερω οτι επι 7 χρονια που ειμαι εδω περα βαρεθηκα να διαβαζω τα γιδια και τα γιδια ποστ περι μεταφυσικης-τυχης και ατυχιας απο συγκεκριμενους που προφανως δεν καταλαβαινουν τι παιζει μπροστα τους η τηλεοραση. Αυτο που ξερω οτι συγκεκριμενες 'ατυχιες' και 'αστοχίες' συμβαινουν σε συγκεκριμενους 'ατυχους' οδηγους, ενω δε συμβαινουν ποτέ ή εντελως σπάνια σε καποιους αλλους. Δε χρειαζεται αλλη αναλυση, πλεον μιλαμε για αυτισμο.
-
Κατι πρεπει να γινει. Οπως πανε ετσι τα πραματα το πρωταθλημα γινεται χλωμο. Μόνο πλεονεκτημα ειναι οτι ο συνδυασμος οδηγου - αυτοκινητου ειναι τετοιος που ευνοει τη βαθμοθηρία. Μπορει και να φτανει σε χρονια με πολλους πρωταγωνιστες.
-
Ολα καλά εκει στη Μερκ; Ολα καλά. Μπολικα πλάνα, μπροστα ο Σουμι απο τον αλλο, δεν εφαγε και το προσπερασμα, μια χαρρρρρρρα που λενε και στην Αρβυλα.
-
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Deflation einai oti xanei ksafnika aera. Koinws pancture.....Puncture είναι όταν κάποιο αιχμηρό αντικείμενο τρυπάει το λάστιχο. Το να εκρήγνυται το εμπρός αριστερό λάστιχο υπό πλήρη φόρτιση στη στροφή Renault, χωρίς να υπάρχει κανένα προηγούμενο συμβάν εκεί που να μπορεί να άφησε σπασμένα ανθρακονήματα στο οδόστρωμα, τι μπορεί να σημαίνει;
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
2. Οτι και να λενε διαφοροι φανατιλες (ο 2ος χειροτερος μαλιστα απο αυτους κατα καιρους εχει προσφερει κατι γελοιωδεστατα ποστ εναντιον του οπαδισμου ), εγω ξερω οτι επι 7 χρονια που ειμαι εδω περα βαρεθηκα να διαβαζω τα γιδια και τα γιδια ποστ περι μεταφυσικης-τυχης και ατυχιας απο συγκεκριμενους που προφανως δεν καταλαβαινουν τι παιζει μπροστα τους η τηλεοραση. Αυτο που ξερω οτι συγκεκριμενες 'ατυχιες' και 'αστοχίες' συμβαινουν σε συγκεκριμενους 'ατυχους' οδηγους, ενω δε συμβαινουν ποτέ ή εντελως σπάνια σε καποιους αλλους. Δε χρειαζεται αλλη αναλυση, πλεον μιλαμε για αυτισμο.Φαντάζομαι φανατίλες είναι μόνο όσοι δεν υποστηρίζουν τους κόκκινους, έτσι;
-
Ο χρήστης UnicornF1 έγραψε:
Το νέο σύστημα βαθμολόγησης θεωρώ ότι δεν άλλαξε κάτι. Μη σου πω ότι μας μπερδεύει κιόλας.
Έχει κανείς τη βαθμολογία με βάση το παλιό σύστημα; Είμαι σίγουρος ότι θα ήταν και πάλι κοντά οι διαφορές.Προφανώς δεν θα υπήρχε μεγάλη διαφορά. Σε αναλογική προβολή στους 10 βαθμούς, το νέο σύστημα δίνει 10 - 7,2 - 6 - 4,8 - 4 - 3,2 - 2,4 - 1,6 - 0,8 - 0,4 και το παλιό 10 - 8 - 6 - 5 - 4 - 3 - 2 - 1, δλδ ανεπαίσθητες διαφορές πλην των 0,8 βαθμών της 2ης θέσης
-
σιγα παντογνωστη greo να κραταμε σημειωσεις οταν γραφεις...
δειξε μας τα φωτα σου...
-
Ο χρήστης St.Devote έγραψε:
υγ .... ή ο νεος τρόπος βαθμολόγησης οφέλησε το σποροχι, απλά τι μια φορά ήταν η βροχή την άλλοι ηταν η αναξιόπιστη red bull και έτσι έχουμε αυτοί την εικόνα, αν ολα είχαν παει με φυσιολογικούς (οτι μπορεί να είναι η να θεωρείται normal στην f1) ρυθμούς η μισές ομάδες* θα παρατούσαν το 2010 και θα επικεντρώνονταν στο 2011.
Αν τυχών και red bull καταφέρει να βελτιώσει την αξιοπιστία τοτε θα κάνουν βολτούλα η ταύροι μόνοι τους και η υπόλοιπη θα παίζουν για την τρίτη θέση (πράγμα που σχεδόν συμβαίνει).
*Hispania / Virgin / Lotus / πρέπει ειδή να τον κάνουν, τι αναβάθμισης και σαχλαμάρες 5-7 δευτερόλεπτα πίσω είναι και μάλλον θα είναι μέχρι το τέλος της σεζόν.
-
Ο χρήστης aggelosf έγραψε:
Εγω Ferrari υποστηριζω αλλα το εχω πει οτι φετος εχω μεγαλο προβλημα. Δεν μπορω να υποστηριξω Alonso. Πολυ ικανος αλλα τρομερα τυχερος. Οφειλω να αναγνωρισω οτι φετος με τα σκασιματα των μοτερ του ηταν και ατυχος αλλα ταυτοχρονα μεσα στην οποια ατυχια του ειναι κωλοφαρδος. Οπως ειπε και ενα αλλο μελος βρωμαει 2005 η δουλεια. Επισης πλην της τυχης εχει το θρασος να πανηγυριζει μονιμως προκλητικα ανεξαρτητα αν νικησε δικαια η κωλοφαρδα. Μακαρι να ειχαμε στη Ferrari το Vettel η το Button που ειναι συμπαθης.
δηλαδή έχεις πρόβλημα να έχει τυχερό πιλότο η ομάδα σου. Ok......
Ρε παιδια δεν είπε αυτό το πράγμα ο άνθρωπος. Πολλοι τιφόζι έχουν/έχουμε πρόβλημα με τον Ισπανό στην ομάδα, λόγω και του παρελθόντος, και του χαρακτήρα του. Είναι τέτοιος αυτός, που είτε τον λατρεύεις είτε τον μισείς.
Επίσης +1 και για τους πανηγυρισμούς...
Τουλάχιστον φέτος εγώ διασκεδάζω περισσότερο με τα όσα γίνονται, γιατί απ' όλο αυτό κερδίζει πόντους και η ομάδα.
-
Ο χρήστης lack έγραψε:
*Hispania / Virgin / Lotus / πρέπει ειδή να τον κάνουν, τι αναβάθμισης και σαχλαμάρες 5-7 δευτερόλεπτα πίσω είναι και μάλλον θα είναι μέχρι το τέλος της σεζόν.Και (επαναλαμβάνω) θα είναι απολύτως υπεύθυνοι για τον χαμό που θα ακολουθήσει στο επόμενο GP.
Φανταστείτε τώρα Μονακό με αυτούς και προσπάθεια για quali...
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
*Hispania / Virgin / Lotus / πρέπει ειδή να τον κάνουν, τι αναβάθμισης και σαχλαμάρες 5-7 δευτερόλεπτα πίσω είναι και μάλλον θα είναι μέχρι το τέλος της σεζόν.
Και (επαναλαμβάνω) θα είναι απολύτως υπεύθυνοι για τον χαμό που θα ακολουθήσει στο επόμενο GP.
Φανταστείτε τώρα Μονακό με αυτούς και προσπάθεια για quali...
Εδώ κατάφεραν να δυσκολέψουν τις κανονικές ομάδες στην ισπανία. Στο μονακό θα γίνει Ο χαμός...
-
Βαρετος αγωνας αλλα εμεινα ευχαριστημενος! Πρωτα απ ολα συγχαρητηρια στον Webber που οδηγησε τελεια! Οι RBR πετανε και στον αγωνα αλλα ακομα εχουν προβληματα. Οι McLaren πιστευω ειναι λιγο πιο γρηγορες απο τις Ferrari στον αγωνα αλλα με μικρη διαφορα.
Πολυ ευχαριστημενος και απο τους 2 οδηγους μας που εκαναν ο,τι καλυτερο μπορουσαν! Να ευχαριστησω βεβαια και τον Hamilton που νομιζει οτι τρεχει στο GP2 ακομα

Εχω την εντυπωση παντως πως η McLaren θα πει οτι εσπασε η ζαντα...
Παμε για Monaco!
-
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
Εχω την εντυπωση παντως πως η McLaren θα πει οτι εσπασε η ζαντα...Ναι φάνηκε ότι κάτι στρογγυλό έφυγε...αλλά νομίζω έφυγε μετά το σκάσιμο.
-
Ferrari-McLaren παρόμοιο pace. Red Bull μπροστά και Mercedes πίσω. Βγήκαμε κερδισμένοι (από τύχη) σε μια δύσκολη για μας (Ferrari) πίστα φέτος. Ακολουθεί το καταραμένο Monaco όμως... Στην Τουρκία θα ανασάνουμε πάλι. Α και να πει κάποιος στον Massa ότι δεν τρέχει σε track day για το κέφι του!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Α και να πει κάποιος στον Massa ότι δεν τρέχει σε track day για το κέφι του!Kατι αλλο πρεπει να του πουνε, αλλα δε βαριε...
-
Ο χρήστης Gilles_27 έγραψε:
Έλεος ρε παίδες τί γκαστόνε και κολόφαρδος. Το γεγονός ότι ο Λούης σκίζει τα λάστιχά του ενώ ο Αλόνσο όχι έχοντας τον ίδιο ρυθμό με πιθανότατα κατώτερο μονοθέσιο είναι καθαρά θέμα ικανοτήτων
Δε μιλάω τόσο στενά για το περιστατικό.
Εμένα όλη η χρονιά μου αφήνει μια γευση 2005, με την έννοια ότι ακόμη και σε αγώνες που είναι εκτός διεκδίκησης ο FA, τσιμπάει πονταλάκια απο ατυχίες των μπροστινών του... Σήμερα πχ βάζω και τον SV σε αυτούς.
Επίσης άλλη τρομακτική σύμπτωση το γεγονός ότι και τότε και τώρα το απόλυτο pace το έχουν τα μονοθέσια του Newey και δεν μπορούν να το εκμεταλλευτούν σε βαθμούς.Δεν πρόκειται για ατυχίες των μπροστινών του.....αλλά για κακή διαχείριση του αγώνα μέσω της εξουθένωσης των μονοθεσίων τους.Ο Luiginio και ο Vettel (κυρίως ο πρώτος)εκεί πάσχουν και ενώ κλέβουν τις εντυπώσεις σε αγώνα και δοκιμαστικά αντίστοιχα.... δεν μπορούν να μεταφράσουν σε αντίστοιχους πόντους τις εμφανίσεις τους.
Για την περίπτωση των μονοθεσίων του Newey το θέμα είναι άλλης τάξης.Ο άνθρωπος το έχει κάνει τάμα να μην φτιάχνει μη εύθραστα μονοθέσια.Ο φινλανδός θα έπρεπε να τον κυνηγά ακόμα για τον τίτλο που έχασε το 2005
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ferrari-McLaren παρόμοιο pace. Red Bull μπροστά και Mercedes πίσω. Βγήκαμε κερδισμένοι (από τύχη) σε μια δύσκολη για μας (Ferrari) πίστα φέτος. Ακολουθεί το καταραμένο Monaco όμως... Στην Τουρκία θα ανασάνουμε πάλι. Α και να πει κάποιος στον Massa ότι δεν τρέχει σε track day για το κέφι του!Παρόμοιο...αλλά η McL ήταν εμπρός...λίγο...αλλά εμπρός και αυτό έχει σημασία. Χρειαζόμαστε δουλειά για να πούμε ότι είμαστε μπροστά. Πάντως, ο Αλόνσο ανέβασε pace μετά το μέσον του αγώνα...κάτι που σημαίνει ότι μάλλον τα πράγματα είναι καλύτερα όταν 'σηκώνεται' λίγο το μονοθέσιο καθώς ελαφραίνει.
Ο Μάσσα έχει θεματάκι...θα δούμε.
2010 Gran Premio de España