-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
Οι καιροι αλλαξαν θα μου πεις καθως και η παθητικη ασφαλεια που παρεχουν. Συμφωνοι ,οπως και οι τιμες των αυτοκινητων εχουν αναιβει κατα πολυ και ειναι τραγικο και κοροιδια για εναν αγοραστη να υποβιβαζει την ενεργητικη του ασφαλεια για νικελακια και led-ακια και δεν ξερω και εγω τι και να μην δινει καν σημασια στο γεγονος οτι το αυτοκινητο που αγοραζει ειναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ για ολους.Συμφωνω, ομως κυριως την υποβιβαζει για τους χαμηλους ρυπους και τη χαμηλη καταναλωση παρα για τα λεντακια. Και παλι οι τιμες τους ψηλες ειναι
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
** IQ - - clio 1.2**
0-100 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 12,7 13,6
0-60 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 2,1 5,4
0-80 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 8,5 8,9
0-120 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 20,9 21,5
0-140 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 33,7 34,2
0-400 Μ. (ΔΛ.) 115,5 114,2
0-1000 Μ. (ΔΛ.) 35,3 35,6IQ--CUORE--Fiat 500 1.2
0-100 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 12,7 12,2 14,5
0-60 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 2,1 4,9 5,9
0-80 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 8,5 7,8 9,4
0-120 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 20,9 18,8 21,9
0-140 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 33,7 31,8 34,6
0-400 Μ. (ΔΛ.) 115,5 118,9 114
0-1000 Μ. (ΔΛ.) 35,3 34,5 36
60-100 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 17,2 17,1 16,1
80-120 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 31,7 36,5 27,1μαλλον το IQ ΔΕΝ ειναι το πιο αργο αυτοκινητο πολης οπως ειπες νωριτερα με σιγουρια
δες καμια σωστη μετρηση για το ατμοσφαιρικο clio 1,2
το ειχαμε συζητησει και πιο παλια και σου ειχα παραθεσει αήθινες μετρησεις
εισαι σιγουρος οτι το ειχες συζητησει μαζι μου και μου ειχες κιολλας παραθεσει αληθινες μετρησεις? εγω δεν θυμαμαι κατι...
επισης λεγοντας αληθινες τι εννοεις οτι αυτες που ανεφερα εγω ειναι ψευτικες η φτιαχτες?
παρολαυτα εξακολουθουμε να ειμαστε εκτος θεματος και να μην βοηθαμε ουσιαστικα το παλικαρι στο ερωτημα του καποιοι απο εμας.-
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
νομιζω οτι και οι 2 καναμε ξεκαθαρες τις αποψεις μας...
δεν νομιζω οτι το παλικαρι εχει πλεον αναγκη περαιτερω αναλυσης απο εμας για το πιο αμαξι ειναι το γρηγοροτερο...
σιγουρα εχει βγαλει τα συμπερασματα του βασει των αναγκων τουτο παραπανω ειναι και το πιο σημαντικο
δεν πρεπει τα δικα μας υποσυνειδητα 'θελω' να τα αναγαγουμε σε θελω ολου του συνολου...υπαρχουν διαφορετικα αυτοκινητα για να ικανοποιουν διαφορετικα γουστα
για σενα μπορει το twingο gt να ειναι το κορυφαιο αυτοκινητο απο ολα τα μικρα πολης....(μιαλαμε για μια αγορα με τουλαχιστον 100 διαφορετικα μοντελα συμπεριλαμβανομενων και των διαφορετικων κινητηρων) παρολα αυτα oi πωλησεις του twingo τοσο σε ελληνικο (http://www.seaa.gr/data/segments/2010-3-seg.pdf σελιδα 2) οσο και σε ξενο εδαφος δεν ειναι καλες γεγονος που καταδεικνυει πως για τους περισσοτερους των καταναλωτων το συγκεκριμενο αυτοκινητο δεν ειναι οτι καλυτερο μπορουν να αγορασουν στα χρηματα που διαθετουν σύμφωνα με τα κριτηρια ΤΟΥΣ και οχι τα δικα ΜΑΣ
οι πωλησεις του twingo σε ξενο εδαφος..? 3ο ειναι σε πωλησεις στην κατηγορία του στην Ευρωπη..! Γιωργο το νου σου οταν πετας κοτσανε απο δω και απο κει
στοιχεια να παραθεσεις εχεις η αερολογεις? δειξε μου στοιχεια που να παρουσιαζουν το Twingo gt 3o se pvlhseiw sthn Eyrvph kai ta janaleme
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
Νομίζω ότι ξεφύγαμε από το θέμα μας. . . .
Yaris 1.0 ή IQ city 1.0 ?? ας μας πει κάποιος, αν είναι εύκολο, συγκεντρωτικά τα + και τα - και των δύο.
Επίσης, τι γνώμη έχετε για το νέο Polo 1.2 όχι το TSI??? Τα + και - του???
φιλε μου οι επιλογες σου ειναι εκτος θεματος το λεω σε κλιμα παρεας
Τι σημαινει iq 1,0 η yaris 1,0 και στις δυο περιπτωσεις τα αυτοκινητα ειναι επικυνδηνα εχουν μετρημενα τις χειροτερες ρεπριζ ολων.... ποσο μαλλον αν ο οδηγος του δεν ξερει και πολλα απο οδηγηση..
Αυτο στο λεμε μιας και μας ρωτας,αλλιως καλοταξιδο οτι και να αγορασετε
Ιδαιτερα το χιλιαρι yaris ειναι τραγικο σε ενεργητικη ασφαλεια..
Ανατρεξτε στο παρελθον και κοιταξτε πως με 2,500,000 δρχ επαιρνες μικρα αυτοκινητα ( γαλλικα) και μη με τρομερα υψηλη ενεργητικη ασφαλεια ...που προσπερναγαν με δυναμη σε ολο το φασμα των στροφων και μπορουσες να κινηθεις σε καθε δρομο με περησια ασφαλεια .
Αυτο δεν σημαινει οτι δεν ειναι οικονομικα τα μικρα turbο συνολα μαλιστα σε πολλες των περιπτωσεων ειναι πιο οικονομικα και απο τα σημερινα χιλιαριαΟι καιροι αλλαξαν θα μου πεις καθως και η παθητικη ασφαλεια που παρεχουν. Συμφωνοι ,οπως και οι τιμες των αυτοκινητων εχουν αναιβει κατα πολυ και ειναι τραγικο και κοροιδια για εναν αγοραστη να υποβιβαζει την ενεργητικη του ασφαλεια για νικελακια και led-ακια και δεν ξερω και εγω τι και να μην δινει καν σημασια στο γεγονος οτι το αυτοκινητο που αγοραζει ειναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ για ολους.
Οι επιλογες μεταξυ iq - yaris - polo ( και οχι το tsi διοτι τα χρηματα δεν φτανουν (????) δεν εχουν λογικη ακολουθεια)Επιμενω πως δεν ειναι εκτος θεματος η προταση για twingo gt καθως συνδιαζει τα παντα.
Αλλωστε το γεγονος οτι μεταφερεσαι στις επιλογες σου απο τα 3 στα 4 μετρα διχνει οτι δεν σε νοιαζει και πολυ ο χωρος σταθμευσηςΑν το γεγονος ειναι οτι δεν συμπαθει η κοπελα την τεχνολογια turbo εκει ναι δεν εχω να σχολιασω (αλλωστε και εμενα πολλες φορες μου ξυνιζει αλλιως ειναι κοροιδια να μην αγορασει turbo )
σε αυτην την περιπτωση να δει το splash οχι ομως το 1,0 yaris ειναι κακο αυτοκινητο για τους συγχρονους δρομους
Τελειως φιλικα προσπαθω να μπω στην λογικη της βοηθειας που μας ζητας για την επιλογη καλυτερου αυτοκινητου στα 13,000€νομιζα οτι καταλαβαινομασταν αλλα εκανα λαθος
τι σημαινει τα αυτοκινητα ειναι επικινδυνα?
και μετα λες οτι αποδεδειγμενα ειναι τα πιο αργα ολων...
σπεριμενω αποδειξεις επισημες εγκυρες και απο ειδημονες με οργανα και οχι της πλακας
αν δεν μου παραθεσεις τεκμηριωμενα και αδιασυστα στοιχεια συγνωμη που το λεω αλλα εσυ εισαι επικινδυνος με τις συμβουλες που δεινεις...λιγη ωριμοτητα δεν βλαπτει
-
Το να είναι κάποιο μέλος φανμπόυ και προσκολλημένος σε μια χώρα ή Κατασκευαστή αυτοκινήτων, δεν είναι κατακριτέο. Το θέμα αρχίζει και γίνεται εκνευριστικό, όταν αγνοώντας τα τερτίπια του Κατασκευαστή, που υποστηρίζει με σθένος, προσπαθεί να προβάλει όσο δεν πάει τα αντίστοιχα αντίπαλου Κατασκευαστή (που προφανώς δεν έχει και την ίδια καταγωγή με την αγαπημένη του, φίρμα).
Εν ολίγοις, φίλτατε 106_4_ever και σύμφωνα με τα λεγόμενά σου, πρέπει να συγκεντρωθούν όλα τα 106 με μοτέρ ενός και 1.1. λίτρων και να καούν προς παραδειγματισμό. Αφού σύμφωνα με τα λεγόμενά σου, παρομοίως κι αυτά έχουν 0-100 την άλλη μέρα, ενώ από ρεπρίζ ...αλλού. Τα έχω οδηγήσει και τα δυο μοτέρ αυτά ,αλλά ευχαριστώ δεν θα ξαναπάρω...
Λες και οι άνθρωποι, που τα αγόρασαν, τα πήραν για να τα στρίβουν ή να τα τελικιάζουν. Κάποιο λόγο θα είχε η Πεζώ, για να βγάλει αυτές τις ταπεινές μοτερικές εκδοχές, δε νομίζεις (οικονομία, ήσυχο ταξίδι κλπ)?Και πώς ορίζεται ένα ενεργό, από τη βασική του κιόλας έκδοση, μοντέλο κατ'εσέ?
Τέτοιο είναι το 206 1.1 & 1.4? Μήπως το 207 1.4 των 90 ίππων?Ή μήπως τα 306, 307 &308 των 75, 90 ή 95 ίππων?Αν το πάρεις έτσι, εξαιρετικά μοτέρ, παράγουν όλοι οι κατασκευαστές. Με επαρκέστατη δύναμη και ροπή, αλλά τι να το κάνεις, όταν τα παραπάνω ισχύουν μέχρι και λίγο τοποθετηθεί ο κινητήρας στο πλαίσιο του αυτοκινήτου.
Τέλοσπάντων, ποτέ δεν περίμενα να γράψω τέτοιες κουβέντες για μια εταιρία, η οποία συγκαταλέγεται στο Top5 των προτιμήσεών μου. Αλλά για το όνομα του θεού, ας ηρεμήσουμε και λίγο. Βγάλτε λίγο τις παρωπίδες. Ο Τροχός δεν ανακαλύφθηκε, από τους αγαπημένους μας Κατασκευαστές. Ξεπωρωθείτε.
-
Μεγάλο πράγμα το 0-1000μ στην πόλη. Τόση ακριβώς είναι η απόσταση από το τελευταίο φανάρι της Βενιζέλου ώς το σπίτι μου.
Είναι πολύ βολικό να γνωρίζεις ότι άν τσιτώσεις το γκάζι και κάψεις μόλις 1-2 λίτρα βενζίνης παραπάνω θα φθάσεις 2-3 δευτερόλεπτα πιο γρήγορα στο σπίτι και έτσι θα έχεις χρόνο και για το υπόλοιπο βράδυ.
Που πας ρε φίλε με τα 5 λεπτά στο 40-240 με 6η σχέση στην πόλη? Μπορεί να έχουμε μέση ταχύτητα κάπου 25-30km/h, αλλά το μοτέρ δεν τραβάει.
-
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
** IQ - - clio 1.2**
0-100 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 12,7 13,6
0-60 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 2,1 5,4
0-80 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 8,5 8,9
0-120 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 20,9 21,5
0-140 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 33,7 34,2
0-400 Μ. (ΔΛ.) 115,5 114,2
0-1000 Μ. (ΔΛ.) 35,3 35,6IQ--CUORE--Fiat 500 1.2
0-100 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 12,7 12,2 14,5
0-60 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 2,1 4,9 5,9
0-80 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 8,5 7,8 9,4
0-120 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 20,9 18,8 21,9
0-140 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 33,7 31,8 34,6
0-400 Μ. (ΔΛ.) 115,5 118,9 114
0-1000 Μ. (ΔΛ.) 35,3 34,5 36
60-100 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 17,2 17,1 16,1
80-120 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 31,7 36,5 27,1μαλλον το IQ ΔΕΝ ειναι το πιο αργο αυτοκινητο πολης οπως ειπες νωριτερα με σιγουρια
δες καμια σωστη μετρηση για το ατμοσφαιρικο clio 1,2
το ειχαμε συζητησει και πιο παλια και σου ειχα παραθεσει αήθινες μετρησεις
εισαι σιγουρος οτι το ειχες συζητησει μαζι μου και μου ειχες κιολλας παραθεσει αληθινες μετρησεις? εγω δεν θυμαμαι κατι...
επισης λεγοντας αληθινες τι εννοεις οτι αυτες που ανεφερα εγω ειναι ψευτικες η φτιαχτες?
παρολαυτα εξακολουθουμε να ειμαστε εκτος θεματος και να μην βοηθαμε ουσιαστικα το παλικαρι στο ερωτημα του καποιοι απο εμας.-
οντως δεν το ειχαμε συζητησει μαζι, συγγνωμη..
μια προχειρη αναζητηση και κατεβαινοντας στη σελιδα θα δεις οτι το twingo ειναι τριτο στο segment του πανευρωπαικα, για να μην γραφεις ανακριβειες..
http://europeanmotornews.com/2010/01/14 ... -for-2009/Twingo, the best-seller in France, placed top three in sales in its segment in Europe. Clio was number five in its segment in Europe. Twingo registrations rose 33.6% in Europe in 2009, totalling nearly 175,000 registrations. Twingo took a 9.9% share of its segment in Europe. In France, Twingo was the clear number one in its segment with a 30.5% share, up 64.3% on 2008. It was number one in the segment in Belgium and number three in Germany.
-
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
νομιζω οτι και οι 2 καναμε ξεκαθαρες τις αποψεις μας...
δεν νομιζω οτι το παλικαρι εχει πλεον αναγκη περαιτερω αναλυσης απο εμας για το πιο αμαξι ειναι το γρηγοροτερο...
σιγουρα εχει βγαλει τα συμπερασματα του βασει των αναγκων τουτο παραπανω ειναι και το πιο σημαντικο
δεν πρεπει τα δικα μας υποσυνειδητα 'θελω' να τα αναγαγουμε σε θελω ολου του συνολου...υπαρχουν διαφορετικα αυτοκινητα για να ικανοποιουν διαφορετικα γουστα
για σενα μπορει το twingο gt να ειναι το κορυφαιο αυτοκινητο απο ολα τα μικρα πολης....(μιαλαμε για μια αγορα με τουλαχιστον 100 διαφορετικα μοντελα συμπεριλαμβανομενων και των διαφορετικων κινητηρων) παρολα αυτα oi πωλησεις του twingo τοσο σε ελληνικο (http://www.seaa.gr/data/segments/2010-3-seg.pdf σελιδα 2) οσο και σε ξενο εδαφος δεν ειναι καλες γεγονος που καταδεικνυει πως για τους περισσοτερους των καταναλωτων το συγκεκριμενο αυτοκινητο δεν ειναι οτι καλυτερο μπορουν να αγορασουν στα χρηματα που διαθετουν σύμφωνα με τα κριτηρια ΤΟΥΣ και οχι τα δικα ΜΑΣ
οι πωλησεις του twingo σε ξενο εδαφος..? 3ο ειναι σε πωλησεις στην κατηγορία του στην Ευρωπη..! Γιωργο το νου σου οταν πετας κοτσανε απο δω και απο κει
στοιχεια να παραθεσεις εχεις η αερολογεις? δειξε μου στοιχεια που να παρουσιαζουν το Twingo gt 3o se pvlhseiw sthn Eyrvph kai ta janaleme
επειδη εγω δεν γραφω ανακριβειες ...
μαθε να διαβαζεις σωστα και ολο το κειμενο και οχι επιλεκτικα οτι σε συμφερει.- -
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
παρολα αυτα oi πωλησεις του twingo τοσο σε ελληνικο (http://www.seaa.gr/data/segments/2010-3-seg.pdf σελιδα 2) οσο και σε ξενο εδαφος δεν ειναι καλεςΜάλλον εδώ έγινε το μπέρδεμα.-
-
Eγω παντως ελαχιστα twingo εχω δει στους δρομους.
-
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
νομιζω οτι και οι 2 καναμε ξεκαθαρες τις αποψεις μας...
δεν νομιζω οτι το παλικαρι εχει πλεον αναγκη περαιτερω αναλυσης απο εμας για το πιο αμαξι ειναι το γρηγοροτερο...
σιγουρα εχει βγαλει τα συμπερασματα του βασει των αναγκων τουτο παραπανω ειναι και το πιο σημαντικο
δεν πρεπει τα δικα μας υποσυνειδητα 'θελω' να τα αναγαγουμε σε θελω ολου του συνολου...υπαρχουν διαφορετικα αυτοκινητα για να ικανοποιουν διαφορετικα γουστα
για σενα μπορει το twingο gt να ειναι το κορυφαιο αυτοκινητο απο ολα τα μικρα πολης....(μιαλαμε για μια αγορα με τουλαχιστον 100 διαφορετικα μοντελα συμπεριλαμβανομενων και των διαφορετικων κινητηρων) παρολα αυτα oi πωλησεις του twingo τοσο σε ελληνικο (http://www.seaa.gr/data/segments/2010-3-seg.pdf σελιδα 2) οσο και σε ξενο εδαφος δεν ειναι καλες γεγονος που καταδεικνυει πως για τους περισσοτερους των καταναλωτων το συγκεκριμενο αυτοκινητο δεν ειναι οτι καλυτερο μπορουν να αγορασουν στα χρηματα που διαθετουν σύμφωνα με τα κριτηρια ΤΟΥΣ και οχι τα δικα ΜΑΣ
οι πωλησεις του twingo σε ξενο εδαφος..? 3ο ειναι σε πωλησεις στην κατηγορία του στην Ευρωπη..! Γιωργο το νου σου οταν πετας κοτσανε απο δω και απο κει
στοιχεια να παραθεσεις εχεις η αερολογεις? δειξε μου στοιχεια που να παρουσιαζουν το Twingo gt 3o se pvlhseiw sthn Eyrvph kai ta janaleme
επειδη εγω δεν γραφω ανακριβειες ...
μαθε να διαβαζεις σωστα και ολο το κειμενο και οχι επιλεκτικα οτι σε συμφερει.-τι εννοεις το twingo gt..?? το μονο μοντελο που συγκρινεται ειναι το panda 100... δειξε μου εσυ στοιχεια που λενε οτι εχει πιασει πατο σε πωλησεις οπως λες, τη στιγμη που σου δειχνω οτι ειναι 3ο.. αν ειναι ετσι, να συγκρινουμε τα αυτοκινητα οχι ανα κατηγορια, αλλα ανα εκδοση εξοπλισμου...
σταματα να λες ανακριβειες και να εφευρισκεις δικα σου κριτηρια συγκρισης... το να παιζεις με τις λεξεις δε βγαζει πουθενα, ειδικοτερα δε βοηθαει στην επιλογη αυτοκινητου απο τον ενδιαφερομενο -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
Eγω παντως ελαχιστα twingo εχω δει στους δρομους.εγω βλεπω ελαχιστα νεα ρενω στους δρομους
-
κουβεντα και η προταση σας (δεν προκειται για πλυθηντικο ευγενειας) ειναι για το twingo gt και οχι για το twingo γενικα.-
οποτε αφου μιλατε ειδικα ζηταω και εγω να μου απαντησετε ειδικα και οχι γενικα.-
απο κει και περα πολυ ασχοληθηκα μαζι σου και ανεχτηκα τους χαρακτηρισμους σου.-
-
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
κουβεντα και η προταση σας (δεν προκειται για πλυθηντικο ευγενειας) ειναι για το twingo gt και οχι για το twingo γενικα.-οποτε αφου μιλατε ειδικα ζηταω και εγω να μου απαντησετε ειδικα και οχι γενικα.-
απο κει και περα πολυ ασχοληθηκα μαζι σου και ανεχτηκα τους χαρακτηρισμους σου.-
αρχικα εγω δεν προτεινα κανενα αυτοκινητο, αν διαβασεις καλυτερα θα το διαπιστωσεις
σε χαρακτηρισα με βαση τις ανακριβειες που πετας σε αυτο το τοπικο και τις υποστηριζεις, παρολο που καταβαθος ξερεις και εσυ οτι γραφεις οτιναναι χωρις να το εχεις ψαξει πρωτα..
οσο το συνεχιζεις θα χρειαζεται να δεχεσαι χαρακτηρισμους, ως προς την αληθεια των ισχυρισμων σουεπι του συγκεκριμενου θεματος, εσυ μαλλον εχεις καπου στοιχεια για τις πωλησεις του twingo GT και των ανταγωνστων του, αλλα δε μας τις παραθετεις... ειναι επτασφραγιστο μυστικο ε?
αντι αυτου, ενω υποτιθεται οτι συζητας μονο για το twingo GT, και οχι για το twingo γενικα, παραθετεις στοιχεια του ΣΕΑΑ, οπου περιλαμβανονται οι πωλησεις της κατηγορίας γενικα και οχι του twingo GT συγκεκριμενα, σαν τεκμηριο για την εμπορικη αποτυχια του twingo (GT?) οχι μονο στην Ελλάδα, αλλα και παντου...
ειναι ξεκαθαρο οτι επεσες στο λακκο των ανακριβειων που γραφεις
-
get a life 3
-
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
get a life 3YO!
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
που το λεει ?και ετσι να ειναι ....Ποσο πιστευεις οτι κερδισε 0,5 0,8 δευτερα??? καπου εκειμακαρι αυτο ειναι πραγματικα ενα καλο αυτοκινητο
ιναι θεμα ενεργητικης ασφαλειας οπως ειναι και το esp η οχι σε ενα αυτοκινητο και ομως δες δοκιμες για την καταναλωση του λογω μεγαλου βαρους πιεζεται ο κινητηρας αρκετα ...και η καταναλωση ειναι στα επιπεδα ενος 1,2 turbo. εγω οταν το οδηγουσα ημουν μονιμως με 9 λιτρα αλλα το πιεζα
Τα 120 ερχονται κοντα σε -18+ δευτερα η σταθεροτητα για το μεταξονιο του ειναι εκπληκτικη εκει δινω ρεστα στην Toyota ...
To γεγονος ειναι οτι ειναι υποχρεωση τους να το κανουν ενεργητικα ασφαλες...αν οδηγησεις citroen Ax 1.1 θα διαπιστωσεις οτι προσπερναει για πλακα (ειναι μαζι με σημερινα 1,4 αρια) σε συγκριση με ενα iq 1,0.Στον τομεα αυτο η αυτοκινηση πηγε πισω αντι για μπροστα
οντως δεν ειναι κατι το φοβερο αλλα οχι κατωτερη του yaris και μαλιστα σε κρυφα σημεια κατω απο την κονσολα καλυτεραειχε λιγα χιλιομετρα αλλα οχι φρεσκο φρεσκο .... δεν μιλαω για το cvt εκει τα πραγματα εχουν αλλο χαρακτηρα και αλλες κριτικες
Καλό το σύστημα του Κίκιζα αλλα για να απαντήσεις θέλεις μετά 2 οθόνες.
-
Το λέει στα σχόλια,διάβασε τα. Δεν ξέρω πόσο κερδίζει, ανάλογα το αμάξι. Ένα Colt CZT για παράδειγμα κερδίζει σημαντικά με ένα φπε.Το θέμα είναι οτι ήταν φτιαγμένο.&-
-
Θέμα ενεργητικής ασφάλειας ναι, που δεν υπάρχει όμως. Εϊπαμε κυρίως πόλη το όχημα.
Εφόσον υπάρχει σύνεση με τα 70 άλογα, κάνεις και την εξόρμηση σου εκτός. Δεν πάσχει το αμάξι
δηλαδή σε φρένα, συμπεριφορά στο δρόμο και σταθερότητα στην ευθεία. Κάθε άλλο... -
Φίλτατε, για να το πας 9 σημαίνει οτι το βίαζες,όχι απλά πήγαινες γρήγορα και επέτρεψε μου να το
ξέρω καθώς και το έχω οδηγήσει (μόνος, χαλαρά και γρήγορα) αλλά και στις μετρήσεις του
sv2 ο οποίος με CVT, 50% κίνηση πόλη-50% κίνηση εκτός γράφει απο 6.1 με 6.9.
Προσωπικά, σε σβέλτους ρυθμούς και δυσκολεύτηκα να δω πάνω απο 7.5 με χειροκίνητο. Όταν πας
χαλαρά εντάξει, πλησιάζεις Prius καταναλώσεις. -
Citroen AX? Η αυτοκίνηση πήγε πίσω επειδή κατασκευάστηκε ένα μικρότερο σε μήκος αυτοκίνητο
με πολύ περισσότερη παθητική ασφάλεια, με όλες τις ανέσεις όντας ταυτοχρονα οικονομικότερο
και εύκολότερο,πιο καλοκατασκευασμένο κλπα? Περίεργη άποψη έχεις για την αυτοκίνηση
mate
Συνοψίζοντας, θυμάμαι την αναζήτηση σου σε μικρά αμαξάκια.Θυμάμαι οτι οδήγησες τα μικρά αμαξάκια και προσπαθούσες να βρεις ψήγματα της ομολογουμένως απολαυστικής συμπεριφοράς και επιδόσεων στην κατηγορία αυτή του πολυαγαπημένου σου Peugeot 106 Rallye.
Τι να κάνουμε ρε συ 106, δεν γίνονται όλα σε αυτή τη ζωή. Κι εγώ όταν έψαχνα μηχανή ήθελα μια Suzuki να καίει λίγο (250) να πηγαίνει σαν του Mladin το 1000άρι στα AMA SBK και στην εθνική να είναι σαν το Yamaha FJR 1300.E, παραδόξως δεν τη βρήκα
Η κατηγορία αυτή είναι ξεκάθαρα προσανατολισμένη σε ασφαλείς, άνετες και οικονομικές μετακινήσεις, ενίοτε και στυλάτες (500, IQ, Fortwo). Οπότε όταν μια κοπέλα ψάχνει όχημα για την πόλη καλό είναι να είμαστε ξεκάθαροι σε αυτό το τομέα και σενάριο χρήσης.Οπότε, definetely, το IQ είναι πολύ καλό για τη χρήση που το θέλει η κοπελιά.
-
-
Τα εχετε κανει...
Ποτε δε καταλαβα γιατι ειναι καλυτερο οποιο πουλαει και περισσοτερο.. το οτι το twingo ειναι μια πιο τιμια αγορα στα χρηματα αυτα ειναι πασιφανες..Το οτι επισης ολα μα ολα τα toyota ειναι υπερτιμημενα παραδοσιακα εδω και χρονια ειναι επισης γνωστο.
-
Hyundai i10 το εχει η κοπελα μου και τα σπαει αυτοματο.
-
Χμ, το 500 1.2 στα πόσα χρήματα βγαίνει;
Αν και αφού δεν έχει αναφερθεί ήδη ( άρα δεν κάνει αίσθηση στους ενδιαφερόμενους η στυλιστική πλευρά του), σημαίνει πως δεν θα μας απασχολήσει γιατί από vfm λίγα πράγματα..Από σχέδιο το twingo πως σας φαίνεται; Αν σ'αρέσει, φύγατε για test-drive. Άσε τις πωλήσεις και τα χαζά. Το twingo φαίνεται να προσφέρει τα πιο πολλά για τα λεφτά του. Και σ'αυτήν την κατηγορία τιμής κάτι τέτοιο είναι παραπάνω από επιθυμητό.
Από την άλλη, αν σου φαίνεται 'κάπως'( δεκτόν ), πήγαινε για το yaris. Κλάσσικ στάφ..
Αν σκέφτεσαι το iq, για το fortwo τί λες; Αν δεν απατώμαι, η έκδοση με τα 70 άλογα, θα σου αφήσει πολλά ρέστα.
Καινούργιο αυτοκίνητο μέχρι 13000 ευρώ