-
Ο χρήστης zeppelin έγραψε:
Κατοικος ορεινης περιοχης -
Ο χρήστης zeppelin έγραψε:
[
Αργο δεν ειναι, λιγο σπρωξιμο για να εκκινησει στην ανηφορα χρειαζεται. Ειναι αυτοκινητο για τη πολη, δηλαδη σαραβαλο με χωρους για τη πολη. Αν ενδιαφερει τον φιλο ενα σαραβαλο μονο για τη πολη ας παρει ενα μεταχειρισμενο της (σαραβαλο)κατηγοριας με τα μισα λεφτα.Παιδαριώδη επιχειρήματα...
Να έχεις καλή μέρα.
-
Με τις νέες προσφορές της Renault μπορεί να χτυπήσει κάποιος μέχρι 13.000 είτε:
Twingo 1.2 GT TCE 100 hp: 13.100-800=12.300 + χρώμα-πινακίδες
Clio 1.2 TCE 3d Expression 100hp: 13.950-1.500=12.450 +χρώμα-πινακίδεςΚαι τα 2 κάτω από 13.000 με το κλειδί στο χέρι.
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Και τα 2 κάτω από 13.000 με το κλειδί στο χέρι.Αυτές οι τιμές σήμερα κιόλας θα αλλάξουν με τον αυξημένο ΦΠΑ...
-
KIA CEEED!!!!!!!!!
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Με τις νέες προσφορές της Renault μπορεί να χτυπήσει κάποιος μέχρι 13.000 είτε:Twingo 1.2 GT TCE 100 hp: 13.100-800=12.300 + χρώμα-πινακίδες
θεωρω την καλυτερη λυση αυτο το αυτοκινητο...πρεπει να το κανει Test drive ...θα καταλαβει αμεσως την τεραστια διαφορα απο τα αλλα που πιστευει οτι της κανουν...
Καλο θα ηταν να μην το αφησει ειναι ισως το πιο ολοκληρομενο μικρο σε τριθυρο αμαξωμα
επισης να κοιταξει τις τιμες αντλακτικων οπου στο Iq καποιος φιλος εδω ειπε οτι ειναι μεγαλες.
Μεταξυ Aygo και Twingo (σε επιδωσεις,χωρους, ποιοτητα,κρατημα και ποιότητα κύλισης) δεν υπαρχει συγκριση φυσικα υπερ του Twingo gt
το Αυγο ειναι καθαρα αυτοκινητο πολης με δυνατοτητα βολτας εκτος των τοιχων.
ειναι πολυ αξιοπιστο και ευκολο στην πολη αλλα μεχρι εκει.
οι επιδώσεις χρειαζονται σε ρεπριζ κατι που το IQ μπορει να τρομαξει καθως ''κρεμαει'' σε προσπεράσεις
Αν οδηγουσε matiz 800 χωρις υπερβολη θα νομιζει οτι οδηγει κατι πολυ ακριβο και ΠΑΡΑ πολυ δυνατο.
το αυτοκινητο ειναι ισαξιο σε δυναμη με tsi μοντελα και με πολυ μικρο κοστος -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
Με τις νέες προσφορές της Renault μπορεί να χτυπήσει κάποιος μέχρι 13.000 είτε:
Twingo 1.2 GT TCE 100 hp: 13.100-800=12.300 + χρώμα-πινακίδες
θεωρω την καλυτερη λυση αυτο το αυτοκινητο...πρεπει να το κανει Test drive ...θα καταλαβει αμεσως την **τεραστια διαφορα απο τα αλλα **που πιστευει οτι της κανουν...
Καλο θα ηταν να μην το αφησει ειναι ισως το πιο ολοκληρομενο μικρο σε τριθυρο αμαξωμα
επισης να κοιταξει τις τιμες αντλακτικων οπου στο Iq καποιος φιλος εδω ειπε οτι ειναι μεγαλες.
Μεταξυ Aygo και Twingo (σε επιδωσεις,χωρους, ποιοτητα,κρατημα και ποιότητα κύλισης) δεν υπαρχει συγκριση φυσικα υπερ του Twingo gt
το Αυγο ειναι καθαρα αυτοκινητο πολης με δυνατοτητα βολτας εκτος των τοιχων.
ειναι πολυ αξιοπιστο και ευκολο στην πολη αλλα μεχρι εκει.
οι επιδώσεις χρειαζονται σε ρεπριζ κατι που το IQ μπορει να τρομαξει καθως ''κρεμαει'' σε προσπεράσεις???
-
τι?????
δεν καταλαβα -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Και τα 2 κάτω από 13.000 με το κλειδί στο χέρι.
Αυτές οι τιμές σήμερα κιόλας θα αλλάξουν με τον αυξημένο ΦΠΑ...
Ακόμη κι αν ενσωματωθεί και ο νέος ΦΠΑ γιατί αυτές είναι ήδη οι νέες τιμές που ισχύουν από σήμερα, η αύξηση δεν θα είναι πάνω από 150-200 euro, που λογικά δεν θα ενσωματωθεί άμεσα! Αρα και πάλι παραμένουν κάτω από τα 13.000 euro.
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
τι?????
δεν καταλαβαειλικρινα χωρις καμια δοση ειρωνειας δεν καταλαβαινω ποιες ειναι οι τεραστιες διαφορες...
και επειδη (λογικο) οι αποψεις στο θεμα επιλογης αυτοκινητου ειναι υποκειμενικες κατα κυριο λογο, θα ηταν χρησιμο να τεκμηριωσεις εστω και υποκειμενικα την αποψη σου παραθετωντας τις τεραστιες αυτες διαφορες για να βοηθησεις και τον ενδιαφερομενο
-
εχω δοκιμασει σχεδον ολα τα αυτοκινητα αυτα.
Το ιq αν δεν εχεις οικονομικη ανεση καλο ειναι να το ξεχασεις ... δεν μπορει να αγοραζεις το πιο αργο (καποιες φορες επικίνδυνο) αυτοκινητο στην πολη και να εχεις πανακριβα ανταλακτικα...πρεπει να πας σε μεγαλητερη εκδοση
το yaris ειναι πολυ καλο αυτοκινητο αλλα σε ποιοτητα ειναι κατωτερο του renault καθως και σε οδηγηκη αισθηση ενω εχει προσφυση και κραταει αλλα δεν εχει τιποτα το καλυτερο που να μην μπορει να το κανει και το reanult
Αν εχεις μπει σε twingo gt και εκατσες στις πισω θεσεις μιας και εισαι ψηλος δεν θα μπορεσεις να πιστεψεις το ποσο ανετα θα καθεσε χάρις τα συρομενα καθισματα...κυριολεκτηκα ''κολυμπας'' στις πισω θεσεις
Σε δυναμη το μοτερ ειναι το κατι αλλο ( αν δεν εχεις προβλημα με τα Turbo ( το turbo του και γενικα ολο το συστημα σχεδιαστηκε στην ιαπωνια (?) δεν υπαρχει λογος της μη αγορας του)
συνδυάζει μεγαλη ανεση και την κλασικη γαλλικη αναρτηση και διαθετει με 500-600 και esp ..
επισης η διαμορφωση του εσωτερικου ειναι αυτη ενος mpv και ολα αυτα σε ενα μηκος αυτου ενος αυτοκινητου πολης.
κανενα αυτοκινητο πολης δεν εχει τετοιες δυνατοτητες
http://www.youtube.com/watch?v=mMHsCjiGRNM
Για αυτο θεωρω οτι ειναι η καλυτερη προταση.υ.γ στα ανταλακτικα του εχει τις καλυτερες τιμες συμφωνα με το auto bild (πριν ενα χρονο, δεν ξερω αν αλλαξαν οι τιμες).
μιας και εισαι μικρος και ισως σ αρεσουν οι κοντρες **ποιο αυτοκινητο πολης μπορει να σταθει εστω και για 200 + μετρα διπλα σε αυτο??? **
http://www.youtube.com/watch?v=pUDyfwGM-gc&feature=related
ειναι δειγμα της δυναμης του μοτερ που θα βοηθαει σε προσπερασεις . -
φανταζομαι οτι δεν απαντας σε εμενα...
αρα αφου απαντας στο παλικαρι που ξεκινησε το thread καλο θα ηταν να λαβεις υποψην οτι ο οδηγος θα ειναι γυναικα.
υγ1 το IQ ΔΕΝ ειναι το πιο αργο αυτοκινητο στην πολη
υγ2 η ποιοτητα του γιαρις κατωτερη του ρενο? (με ποια κριτηρια)
υγ3 αν δεν κανω λαθος και το γιαρις εχει ρυθμιση εμπρος πισω το πισω καθισμα
υγ4 δες το bold ... αρα το επιχειρημα στο τελος του ποστ σου δεν εχει ισχυfinal απο τα οσα παρεθεσες εγω δεν βλεπω ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ διαφορες
φιλικα
-
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
φανταζομαι οτι δεν απαντας σε εμενα...σε μπερδεψα με τον γιωργο
αρα αφου απαντας στο παλικαρι που ξεκινησε το thread καλο θα ηταν να λαβεις υποψην οτι ο οδηγος θα ειναι γυναικα. τις προσπερασεςι τις κανουν και γυναικες...καλο θα ηταν το αυτοκινητο να μην κρεμαει και γινεται επικίνδυνο και για αυτην και για τους αλλους
υγ1 το IQ ΔΕΝ ειναι το πιο αργο αυτοκινητο στην πολη ναι ειναι το εχω δοκιμασει για παρα πολλα χιλιομετρα
υγ2 η ποιοτητα του γιαρις κατωτερη του ρενο? (με ποια κριτηρια) με τα δικα μου και με το να χτυπαω το χερι μου στο ταμπλο καθως και τους ανύπαρκτους τριγμους και στα δυο
υγ3 αν δεν κανω λαθος και το γιαρις εχει ρυθμιση εμπρος πισω το πισω καθισμα εχει αλλα η διαφορα στα ποδια των πισω επιβατων δεν ειναι καθολου η ιδια με το twingo το εχω δοκιμασει αρκετα το αυτοκινητο Αλλωστε στα 13,000 εχει πολλες ελλειψης στον εξοπλισμο του εκτος αν μιλαμε για το 1000 αρι που εκει φαίνεται αστεια η οποια σύγκριση συν του οτι το yaris ειναι πιο ''οικογενειακο'' σε οτι μεταφράζεται αυτο στο μηκος του
υγ4 δες το bold ... αρα το επιχειρημα στο τελος του ποστ σου δεν εχει ισχυ
θεωρω πως ειναι δειγμα της δυναμης του μοτερ...κανενα iq ουτε θα τολμουσε καν να ξεκινησει διπλα σε ενα **abarth ** να τονισω οτι μιλαμε με θεμα το τι μπορεις να αγορασεις με 13,000€
καθως και σε ρεπριζ ειναι πολλα μετρα μπροστα απο ολα τα μικρα ποληςfinal απο τα οσα παρεθεσες εγω δεν βλεπω ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ διαφορες
φιλικα
-
** IQ - - clio 1.2**
0-100 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 12,7 13,6
0-60 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 2,1 5,4
0-80 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 8,5 8,9
0-120 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 20,9 21,5
0-140 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 33,7 34,2
0-400 Μ. (ΔΛ.) 115,5 114,2
0-1000 Μ. (ΔΛ.) 35,3 35,6IQ--CUORE--Fiat 500 1.2
0-100 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 12,7 12,2 14,5
0-60 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 2,1 4,9 5,9
0-80 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 8,5 7,8 9,4
0-120 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 20,9 18,8 21,9
0-140 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 33,7 31,8 34,6
0-400 Μ. (ΔΛ.) 115,5 118,9 114
0-1000 Μ. (ΔΛ.) 35,3 34,5 36
60-100 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 17,2 17,1 16,1
80-120 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 31,7 36,5 27,1μαλλον το IQ ΔΕΝ ειναι το πιο αργο αυτοκινητο πολης οπως ειπες νωριτερα με σιγουρια
-
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
** IQ - - clio 1.2**
0-100 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 12,7 13,6
0-60 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 2,1 5,4
0-80 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 8,5 8,9
0-120 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 20,9 21,5
0-140 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 33,7 34,2
0-400 Μ. (ΔΛ.) 115,5 114,2
0-1000 Μ. (ΔΛ.) 35,3 35,6IQ--CUORE--Fiat 500 1.2
0-100 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 12,7 12,2 14,5
0-60 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 2,1 4,9 5,9
0-80 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 8,5 7,8 9,4
0-120 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 20,9 18,8 21,9
0-140 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 33,7 31,8 34,6
0-400 Μ. (ΔΛ.) 115,5 118,9 114
0-1000 Μ. (ΔΛ.) 35,3 34,5 36
60-100 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 17,2 17,1 16,1
80-120 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 31,7 36,5 27,1μαλλον το IQ ΔΕΝ ειναι το πιο αργο αυτοκινητο πολης οπως ειπες νωριτερα με σιγουρια
μιλαμε για το 1.2 gt
το iq 1,0 με την καμια δεν πιανει τετοιες επιταχυνσεις απο στασεις...μαλιστα εχω γραψει βιντεακια με τις επιταχυνσεις του για να τις δειξω σε εναν φιλο μου..
Με την ΚΑΜΙΑ δεν εχει τετοια νουμερα στο λεω απο πρωτο χεριστα 13,000 μιλαμε για το gt twingo
οπου χαρακτηριστηκα και ετσι για να σπασουμε πλακα να δουμε τις ρεπριζ 80-120 me 5η...reanult twingo 12,4 ολα τα αλλα 31,7- 36,5- 27,1
ειναι πραγματικα αστεια η συγκριση
μαλλον μπερδευτηκες.....το παθαινω και εγω συχνα , απλα νομιζες μιλαμε για το 60 αρι 1,2 το οποιο βγαινει στα 10,000€ (αλλιως εχεις βαλει το clio στην συγκριση) -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
εχω δοκιμασει σχεδον ολα τα αυτοκινητα αυτα.
... δεν μπορει να αγοραζεις το πιο αργο (καποιες φορες επικίνδυνο) αυτοκινητο στην πολη ...ΑΠΑΝΤΗΣΗ μου: υγ1 το IQ ΔΕΝ ειναι το πιο αργο αυτοκινητο στην πολη
ΑΠΑΝΤΗΣΗ σου: ναι ειναι το εχω δοκιμασει για παρα πολλα χιλιομετρααυτο ειχες πει λιγο νωριτερα
και εγω σου παρεθεσα χρονους ΔΟΚΙΜΩΝ και οχι του τι δηλωνει η εταιρεια
επισης απο οσο γνωριζω και βασει ΚΟΚ 'οταν πραγματοποιουμε προσπεραση θα πρεπει να θετουμε τον επιλογεα στην μικροτερη δυνατη σχεση για να πραγματοποιησουμε την προσπεραση οσο το δυνατον γρηγοροτερα'το πιο σημαντικο ομως ειναι οτι δεν ενδιαφερουν τον οδηγο οι δυνατοτητες του μοτερ
απο μονη της αυτη η δηλωση μας λει οτι προκειται για ενα συντηρητικο οδηγο ο οποιος θελει ενα αξιοπρεπες οχημα για να πηγαινει απο το Α στο Β κυριως εντος πολης οποτε και το πλεονεκτημα το μηκους του IQ σε συνδυασμο με την μικροτερη ακτινα στροφης απο ολα τα αυτοκινητα της αγορας (ακομα και απο το smart MK1 που τυγχανει να ειμαι κατοχος) το καθιστουν ειδανικη επιλογη -
δεν λεω το iq ειναι ο βασιλιας της πολης μ αρεσει και θα το αγοραζα για την ΠΟΛΗ..... αλλα και η ενεργητικη ασφαλεια ειναι πολυ σπουδαια
περισσοτερο απο το αν εχει μικροτερο κυκλο στροφης.
ΠΙστεψε με δεν θελεις να δεις τα νουμερα στο twingo οταν κατεβαζεις ταχυτητα.... παμε σε αλλη κατηγορια αυτοκινητων και επιδόσεων το ξεσκισμα με 5η ταχυτητα ειναι δειγμα της τρομερης δυναμης του σε συγκριση με τα αλλα ...φυσικα και μπορεις να κατεβασεις ταχυτητα.
Και τονιζω το να εχεις δυναμη δεν σημαινει οτι δεν μπορεις να οδηγησεις κανονικα και οικονομικοτατα αλλα οταν σου χρειαστει ειναι εκει παρων .
επίσης οταν ο αγοραστης κοιταει και το yaris μαλλον δεν θελει μονο ενα iq το οποιο του αρεσει αισθητικα αλλα και κατι παραπανω και εδω το twingo καλυπτει τα παντα...και μικρο μηκος και χωρους, πατημα και τρομερη δυναμη σε προσπεραση
Τονιζω τα σερβις και τα ανταλακτικα του iq που ειναι διπλασια ενος Aygo και ενος twingo
δες λιγο την δοκιμη στο τελος ...ειναι δειγμα της δυναμης του μοτερ του iq ...
εγω στα videos μου το μετραω σχεδον 15 κατι που συμπίπτει και με τον τυπο στο videohttp://www.youtube.com/watch#playnext=1&playnext_from=TL&videos=maQfwxHAYHk&v=pdkpFUZUt-Y
-
νομιζω οτι και οι 2 καναμε ξεκαθαρες τις αποψεις μας...
δεν νομιζω οτι το παλικαρι εχει πλεον αναγκη περαιτερω αναλυσης απο εμας για το πιο αμαξι ειναι το γρηγοροτερο...
σιγουρα εχει βγαλει τα συμπερασματα του βασει των αναγκων τουτο παραπανω ειναι και το πιο σημαντικο
δεν πρεπει τα δικα μας υποσυνειδητα 'θελω' να τα αναγαγουμε σε θελω ολου του συνολου...υπαρχουν διαφορετικα αυτοκινητα για να ικανοποιουν διαφορετικα γουστα
για σενα μπορει το twingο gt να ειναι το κορυφαιο αυτοκινητο απο ολα τα μικρα πολης....(μιαλαμε για μια αγορα με τουλαχιστον 100 διαφορετικα μοντελα συμπεριλαμβανομενων και των διαφορετικων κινητηρων) παρολα αυτα oi πωλησεις του twingo τοσο σε ελληνικο (http://www.seaa.gr/data/segments/2010-3-seg.pdf σελιδα 2) οσο και σε ξενο εδαφος δεν ειναι καλες γεγονος που καταδεικνυει πως για τους περισσοτερους των καταναλωτων το συγκεκριμενο αυτοκινητο δεν ειναι οτι καλυτερο μπορουν να αγορασουν στα χρηματα που διαθετουν σύμφωνα με τα κριτηρια ΤΟΥΣ και οχι τα δικα ΜΑΣ
-
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
(http://www.seaa.gr/data/segments/2010-3-seg.pdf σελιδα 2) οσο και σε ξενομολις κερδισα στοίχημα.
εβαλα στοιχημα με εναν φιλο μου πως η τελευταια απαντηση θα ειναι να παραθεσεις στοιχεια πωλησεων και το κερδισα
5 ευρω just like this
Συμφωνω δεν πουλαει ...αλλα δεν σημαινει οτι οτι πουλαει αξιζει καθως και οτι δεν πουλαει δεν αξιζει (η c6 δεν πουλαει ποιος τολμα να πει οτι δεν αξιζει) το εχω αναλυσει το θεμα twingo μαζι με εμενα και κατι περιοδικα και αν εξαιρεσεις την αισθητικη του που σε αλλους αρεσει σε αλλους οχι (απολυτα δεκτο ) το αυτοκινητο στα 13,500€ με esp δεν εχει αντιπαλο
εχω ψαξει και ανταλακτικα και σερβις και εκει παλι ειναι το καλυτερο στην κατηγορια -
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
δεν πρεπει τα δικα μας υποσυνειδητα 'θελω' να τα αναγαγουμε σε θελω ολου του συνολου...υπαρχουν διαφορετικα αυτοκινητα για να ικανοποιουν διαφορετικα γουστα
για σενα μπορει το twingο gt να ειναι το κορυφαιο αυτοκινητο απο ολα τα μικρα πολης....(μιαλαμε για μια αγορα με τουλαχιστον 100 διαφορετικα μοντελα συμπεριλαμβανομενων και των διαφορετικων κινητηρων) παρολα αυτα oi πωλησεις του twingo τοσο σε ελληνικο (http://www.seaa.gr/data/segments/2010-3-seg.pdf σελιδα 2) οσο και σε ξενο εδαφος δεν ειναι καλες γεγονος που καταδεικνυει πως για τους περισσοτερους των καταναλωτων το συγκεκριμενο αυτοκινητο δεν ειναι οτι καλυτερο μπορουν να αγορασουν στα χρηματα που διαθετουν σύμφωνα με τα κριτηρια ΤΟΥΣ και οχι τα δικα ΜΑΣ
αυτη ειναι η ουσια
Καινούργιο αυτοκίνητο μέχρι 13000 ευρώ