Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
    • 1
    • 2
    • 38
    • 39
    • 40
    • 41
    • 42
    • 179
    • 180
    • 40 / 180
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    37
    3584
    110026
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      drdino last edited by

      Ύψος βλέπει, ο μηχανισμός είναι στην αριστερή ράβδο ουσιαστικά και ρυθμίζεται. Οι αισθητήρες του abs πάντως δεν έχουν σχέση από όσο ξέρω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        plaketokofths last edited by

        Ο χρήστης drdino έγραψε:
        Ύψος βλέπει, ο μηχανισμός είναι στην αριστερή ράβδο ουσιαστικά και ρυθμίζεται. Οι αισθητήρες του abs πάντως δεν έχουν σχέση από όσο ξέρω.

        μου το εξηγείς λίγο? Δεν το καταλαβαινω.

        Να σημείωσω οτι έβγαλα το abs και σε δοκιμή, εμφανώς και πρόωρα μπλοκαρουν πρώτα οι πίσω τροχοί. Αν θεωρήσουμε οπότε οτι δεν εχει abs, πως γίνεται να ρυθμιστεί σωστά?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          drdino last edited by

          O κατανεμητής πίσω αλλάζει ουσιαστικά την κατανομή όταν είσαι φορτωμένος (=καθισμένο πίσω μέρος). Αν είσαι χαμηλωμένος, τότε 'νομίζει' ότι έχεις παραπάνω βάρος πίσω, άρα δίνει και περισσότερο φρένο πίσω. Αυτό σημαίνει μεγαλύτερη τάση για μπλοκάρισμα εφόσον δεν έχει την απαιτούμενη φόρτιση ο άξονας.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            plaketokofths last edited by

            Ο χρήστης drdino έγραψε:
            O κατανεμητής πίσω αλλάζει ουσιαστικά την κατανομή όταν είσαι φορτωμένος (=καθισμένο πίσω μέρος). Αν είσαι χαμηλωμένος, τότε 'νομίζει' ότι έχεις παραπάνω βάρος πίσω, άρα δίνει και περισσότερο φρένο πίσω. Αυτό σημαίνει μεγαλύτερη τάση για μπλοκάρισμα εφόσον δεν έχει την απαιτούμενη φόρτιση ο άξονας.

            Δηλαδή για 106/σαξο με abs η μόνη λύση αν ειναι χαμηλώμενο το αυτοκ είναι να έχει και το αντιστοιχο φορτίο που αντιστοιχεί? Αν δεν υπάρχει αυτο το βάρος θα τυγχάνει της παραπάνω δυσλειτουργίας?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drdino last edited by

              Όχι βρε, από όσο ξέρω είναι ρυθμιζόμενος ο κατανεμητής. Απλά φαντάζομαι πρέπει να ξέρει ο μάστορας πόσο πρέπει να βιδώσει ή να ξεβιδώσει για να το φέρει σωστά.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mirage last edited by

                Ο χρήστης drdino έγραψε:
                Όχι βρε, από όσο ξέρω είναι ρυθμιζόμενος ο κατανεμητής. Απλά φαντάζομαι πρέπει να ξέρει ο μάστορας πόσο πρέπει να βιδώσει ή να ξεβιδώσει για να το φέρει σωστά.

                Ή απλά να διαβάσει το FM

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  plaketokofths last edited by

                  Ο χρήστης mirage έγραψε:

                  Όχι βρε, από όσο ξέρω είναι ρυθμιζόμενος ο κατανεμητής. Απλά φαντάζομαι πρέπει να ξέρει ο μάστορας πόσο πρέπει να βιδώσει ή να ξεβιδώσει για να το φέρει σωστά.

                  Ή απλά να διαβάσει το FM

                  fm? frequency modulation ?

                  Ντινο, ευχαριστώ! Μηπως στην Αθήνα ξέρουμε κάποιον εμπιστο φρενά?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    FM = ?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kospapad last edited by

                      Και εγώ όταν είχα χαμηλώσει είχα παρόμοιο πρόβλημα και η λύση είαναι η ρύθμιση του κατανεμητη
                      Μου πήρε πολύ καιρό να πείσω τον μαστορα ότι έφταιγε αυτό
                      Τελικά μόνος μου αφού εντόπισα τον κατανεμητή, ρύθμισα την βίδα με ένα κλειδάκι 10 που έχει ως ρεγουλατόρο και μετά από μερικές δοκιμές το πήγα στο βέλτιστο.
                      Τώρα έχεις πολύ πίεση φρένου πίσω , που κλέβεται από μπροστά. Πρέπει να έχεις και πισω όμως για σταθερότητα. Οπόε πρεπει να πετύχεις την ισορροπία.
                      Αν έχεις χαμηλώσει περί τα 3 εκ, υπολόγισε περίπου μια πλήρη στροφή στο κλειδί

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dodger last edited by

                        Η EBC βγάζει καλά τακάκια, δίσκους;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • 2
                          21-quadra last edited by

                          Ο χρήστης Dodger έγραψε:
                          Η EBC βγάζει καλά τακάκια, δίσκους;

                          Ναί.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            saxon_747 last edited by

                            Ο χρήστης Dodger έγραψε:
                            Η EBC βγάζει καλά τακάκια, δίσκους;

                            Εβαλα EBC (τα πρασινα) τακακια πριν λιγες μερες στο Punto.
                            Υποσχονται υψηλοτερη αντοχη σε θερμοκρασιες, αποδοση απο το πρωτο φρεναρισμα και λιγοτερη σκονη.
                            Αρχικα μια χαρα φαινονται, θα σου πω με μεγαλυτερη σιγουρια σε μερικα χλμ.

                            Αλλο θεμα:

                            Citroen ZX:
                            Tα τακακια εχουν ακομα ζωη, οπως και οι δισκοπλακες.
                            Υγρα φρενων εχει αλλαξει πριν απο περιπου ενα χρονο.
                            Παρ'ολα αυτα το πενταλ θελει περισσοτερη πιεση σχετικα με το Punto πχ για να φρεναρει καλα και οντως φρεναρει καλα εαν το πατησεις αντρικα. (Ειχα και αρκετο καιρο να το οδηγησω και η διαφορα μου φανηκε πιο εντονη)

                            Ιs it a feature ή κατι θελει επισκευη? πχ Σωληνακια φρενων , κατανεμητης κτλ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              italakias last edited by

                              σεβρο;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • 2
                                21-quadra last edited by

                                [quote='italakias']**σεβρο;[/**quote]

                                Σεβρό, το λείο κατσικίσιο δέρμα, παπούτσια από σεβρό.

                                Στα φρένα είναι σέρβο, σερβόφρενο, σερβομηχανισμός.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  italakias last edited by

                                  εμεις της πιατσας αλλαζουμε τις ονομασιες
                                  εκει κολλησες

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dodger last edited by

                                    Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

                                    Η EBC βγάζει καλά τακάκια, δίσκους;

                                    Ναί.

                                    Eyχαριστώ

                                    Η EBC βγάζει καλά τακάκια, δίσκους;

                                    Εβαλα EBC (τα πρασινα) τακακια πριν λιγες μερες στο Punto.
                                    Υποσχονται υψηλοτερη αντοχη σε θερμοκρασιες, αποδοση απο το πρωτο φρεναρισμα και λιγοτερη σκονη.
                                    Αρχικα μια χαρα φαινονται, θα σου πω με μεγαλυτερη σιγουρια σε μερικα χλμ.

                                    Τα πράσινα τακάκια μου πρότειναν και μένα για το αυτοκίνητο μου. Άντε να δούμε...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Τα πράσινα φοράω μπρος πίσω εδώ και λίγο καιρό μαζί με δίσκους της ίδιας εταιρείας.
                                      Φθορά μάλλον χαμηλή που δεν το περίμενα, σκόνη κάπως μειωμένη που το περίμενα και από φρενάρισμα από τα ίδια όταν είναι κρύα μέχρι εντυπωσιακό άρπαγμα (έχουν αυξημένο συντελεστή τριβής) μόλις ζεσταθούν λιγάκι (1-2 πρόσφατα φρεναρίσματα).
                                      Από αντοχή δεν είδα διαφορά αλλά ήταν αρκετά καινούργια όταν τα δοκίμασα για αυτό.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dodger last edited by

                                        Thanks man, θα την κάνω την κίνηση..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Να προσθέσω πάντως ότι τα πράσινα τακάκια επάνω τους έγραφαν ΑΤΕ!! Οπότε μάλλον φτιάχνονται από την γνωστή ΑΤΕ σε προδιαγραφές/συνταγή της EBC.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nonos last edited by

                                            saxon απαντησα και στα τελευταια ερωτηματα σου στο citroen topic οσο πιο καλα μπορουσα..ισως να μην την ειδες λογω του χαμου με τις 1000 σελιδες στο citroen topic..

                                            Προπωπικα πιστευω οτι ειναι θεμα μεταβασης απο το punto στη zx παντως..

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 42
                                            • 179
                                            • 180
                                            • 40 / 180
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr