-
Ω ρε παιδια τι θα γίνει απόψε και πως θα την βγαλουμε μεχρι το τέλος?
-
Καμία σχέση το μπορντώ που είχα φανταστεί με αυτό της φωτογραφίας,πολύ γλυκό χρώμα.Όσο αφορά τον Καπλάνη σε σχέση με την εγγύηση δεν το είχα υπόψη μου ό,τι ισχύει και εκεί,αλλά για να το λές εσύ έτσι θα είναι,ήδη έχω πάει στο-εξουσιοδοτημένο service-και έχω απογοητευτή,τελικά θα την πάω στον μέτρ Καπλάνη.
-
sakiss
Για πες μου λεπτομερειες για την 1,8 Αλφασουντ?
Τι πραγματα ειναι αυτα και δεν μου τα εχεις πει ακομα?
Σπυρος -
Tην alfasud δεν την εχω δει απλως ξερω οτι εχει μια φτιαγμενη 1.8(θες να τον ρωτησω κατι?)-Με 156 κυκλοφορει.Με το σοβαρο εννοω εγκεφαλους-τσιπακια μειωσης καταναλωσης και αυξηση ιππδυναμης-μπορεις να παραγγειλεις οτι γουσταρεις απο autodelta και να στο εγκαταστησει- τουρμπιζει 1.6 twin spark στα 200 αλογα.
-
''104άρη'' Σπύρο
Σαν πιο παλιός θέλω να πείς την γνώμη σου για την Alfetta GT ή GTV-τις μπερδεύω-δεν ήταν τρομερό μηχάνημα στη εποχή του; -
GT η GTV ηταν και ειναι και θα ειναι τα απολυτα σπορ αυτοκινητα!
Διαταξη που προερχοταν κατευθειαν απο τις Γκραν-Πρι της εποχης του 30!
Ακομα και σημερα αν θελεις να κανεις μια απολυτη κατασκευη, χρησιμοποιεις την ιδια διαταξη!(Brera, 928, Ferrari...........)
Ημουν και εγω ευτυχης ιδιοκτητης μιας Αλφα 90, ενα απολυ παρεξηγημενο αυτοκινητο, ειχε την ιδια V-6 σαν τις GTV αλλα ποιο μαλακες αναρτησεις!Λιμουζινα για γρηγορους........
Για να ακουσω περισσοτερες λεπτομερεις για την 1,8 Αλφασουντ!
Σπυρος
ΥΓ:Εγω παλαιος?Τι πραγματα ειναι αυτα, μολις συμπληρωσα τα 18! -
Κάτσε μωρέ Σπύρο πιο παλιός Alfisti εννοούσα,όχι ηλικιακά που το πήγες εσύ.Θέλω να μου πείς και για την Μόντρεαλ.Γουστάρω πολύ μια ταινία με τον Μάικλ Κέιν(the destructors o τίτλος της) πού έχει μια Άλφα Μόντρεαλ,πρώτο εργαλείο την έχεις δει την ταινία;όχι φυσικά για την υπόθεση αλλά για την Άλφα.
-
Montreal
Ενα κλασσικο αυτοκινητο, Εχεις ακουσει τον V-8?Ενα πρεπει αν δεν το εχεις κανει!
Η Μontreal ειναι μια Giulietta η μια Βertone Coupe στην πραγματικοτητα με βελτιωσεις στο σασσι φυσικα!
Σπυρος -
Επειδη ο κινητηρας της gt θελει πολλα οκτανια ποια βενζινη μου προτεινεται? shell v power 95+ η bp ultimate 100.Για V racing δεν το συζητω ειναι πανακριβη................
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Η sportscoupe σύμφωνα και με τους 4 Τροχούς, είναι η πιο ενδιαφέρουσα οδηγικά merc που έχει βγει ποτέ στην παραγωγή. **Επίσης τα ηλεκτρονικά απενεργοποιούνται τελείως **και επειδή είναι πισωκίνητη χαρίζει απίστευτα χαμόγελα!!!
Άν θυμάμαι καλά σε καμία Mercedes δεν απενεργοποιούνται πλήρως τα ηλεκτρονικά για οποιαδήποτε χλμ./ώρα. Πάνω απο κάποια ταχύτητα (40-50χλμ./ώρα) εάν παρουσιαστεί ολίσθηση στους μπροστινούς τροχούς επεμβαίνουν άμεσα τα ηλεκτρονικά είτε τα έχεις απενεργοποιήσει είτε όχι.
και ως κατοχος μιας sportcoupe θα επιβεβαιωσω πως τα ηλεκτρονικα ακομα και αν τα απενεργοποιησεις θα επεμβουνε και παλι σε περιπτωση που γινει μεγαλη ταρζανια...
το εαν ειναι ευχαριστη οδηγικα... χμμμ... σε απομονωνει αρκετα απο τον δρομο... λιγο η αριστη ποιοτητα κυλισης, λιγο η φοβερη ηχομονωση που βαρας κοφτες και δεν περνεις πρεφα ποτε εφτασες εκει, λιγο το τιμονι που δεν εχει επαναφορα και τελος λιγο η αναρτηση που και παλι δεν ειναι οτι ποιο sport setup που υπαρχει... ολα αυτα λοιπον κοβουνε λιγακι απο την αισθηση. Αλλα το αμαξι μπορει να παει πολυ γρηγορα εαν ζητηθει, προσφεροντας απιστευτη σιγουρια και περιθωρια αντιδρασης (κρατημα, φρενα...) καλυτερα απο την 147 που ειχα παλιοτερα... (αλλωστε αλλο 20 και αλλο 45 χιλιαρικα)
Δεκτές ο απόψεις σας, αλλά στη συγκεκριμένη SportsCoupe που μπήκα εγώ, ούτε έγερνε και σίγουρα κάναμε πολλές ταρζανιές χωρίς να εμπλέκονται ηλεκτρονικά. Μήπως επειδή ήταν sport έκδοση ή κάτι τέτοιο?
Υ.Γ. Παρακαλώ απαντήστε μου σε άλλο topic, αυτό εδώ είναι για την AlfaRomeo GT... -
Sakiss,
Επειδή το είχα συζητήση το θέμα και με τον Νίκο μου είχε προτείνει την Shell V Power είναι πολύ καλή ''Benzina''.Tώρα για την ΒΡ Ultimate 100 δεν ξέρω να σου πω,δεν έχω βάλει ποτέ ΒΡ στην 147. -
Λαζαρε επιδη τη gt την εχω δει μονο σε μαυρο απλο περα οτι γυαλιζει λιγοτερο εχει αλλη διαφορα με το μεταλλικο-γιατι μου εχουν πει οτι το μεταλλικο δεν ειναι βαθυ μαυρο-γκριζαρει και λιγο.......
-
Πραγματι γκριζάρει αλλά πολυ ελαφρα (κατά την αποψη μου δέχνει πιο ακριβό χώρις να παύει να είναι πραγματικό μαύρο).Επίσης στην αντιπροσωπεία κατι μου λέγαν για κάτι σημάδια από το σκουπισμα ότι δηλ. στο μεταλικό δεν φαίνονται αντίθετα από το απλό.Αλλά αυτό που κατά σύμπτωση επιβεβαίωσα εκείνο το διάστημα από κάποιον που δουλεύει σε μια ελληνικη β. χρωμάτων είναι ότι τα μεταλλικά χρώματα είναι πολύ πιο ποιοτικά από τα απλά και αυτό φαίνεται στον χρόνο.
-
Aπλος το μεταλλικο το περνανε με μια παραπανω στρωση προστασιας σε σχεση με το απλο
-
'Sakiss' από στρώσιμο (ακομα δεν την είδαμε... ) , αυτά που λέει το site της afa η εχεις υπόψιν τίποτ' άλλο?
-
Tι λεει το site της αλφα?
-
tα κάτωθι:
Σαν γενικός κανόνας, κατά την πρώτη περίοδο της χρήσης, είναι καλό να αποφεύγεται η υπερβολική χρήση του κινητήρα (π.χ. ακραία προσπεράσματα, διαδρομές υπερβολικά μεγάλες στα μέγιστα όρια ταχύτητας, πολύ έντονα φρεναρίσματα, κτλ.)
Κατά τη διάρκεια των πρώτων δευτερολέπτων λειτουργίας, κυρίως μετά από ένα μεγάλο διάστημα ακινητοποίησης του οχήματος, μπορεί να αντιληφθείτε ένα ελαφρώς υψηλότερο επίπεδο θορύβου του κινητήρα. Αυτό το φαινόμενο, που δεν προδικάζει αρνητικά την ορθή λειτουργία και αξιοπιστία του κινητήρα, είναι χαρακτηριστικό των υδραυλικών οστηρίων. Το σύστημα ελέγχου του διάκενου των βαλβίδων που επιλέξαμε για τους βενζινοκινητήρες της ALFA ROMEO είναι έτσι σχεδιασμένο ώστε να συνεισφέρει στον περιορισμό των προγραμματισμένων συντηρήσεων.
Όταν σβήνετε τον κινητήρα μην αφήνετε το κλειδί εκκίνησης στη θέση MAR, για να αποφύγετε μια άσκοπη κατανάλωση ρεύματος που θα αδειάσει την μπαταρία.
javascript: P7_autoLayers(0,'Overlay_72');NK_HideAllObjectsOfName('bodyDiv');
-
http://www.alfaromeo.gr/ps/Main/TechSup ... intenance/
-
Ο χρήστης Lazaro έγραψε:
Σαν γενικός κανόνας, κατά την πρώτη περίοδο της χρήσης, είναι καλό να αποφεύγεται η υπερβολική χρήση του κινητήρα (π.χ. ακραία προσπεράσματα, διαδρομές υπερβολικά μεγάλες στα μέγιστα όρια ταχύτητας, πολύ έντονα φρεναρίσματα, κτλ.)Αυτά είναι απλά μερικές συνηθισμένες συμβουλές που έχουν να κάνουν με το στρώσιμο του κινητήρα και του αυτοκινήτου γενικότερα. Πρέπει να ακολουθούνται σε γενικές γραμμές για τα πρώτα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου.
-
Eπισης εχω ακουσει οτι για τα πρωτα 1500 χλμ δεν πρεπει να φωρτονουμε το αυτοκινητο με περισσοτερα απο δυο ατομα.Τελσπαντον λαζαρε και χριστο μολις ερθει η gt σας να τις βαλετε απο 30 bar πιεση στα λαστιχα απο τα 28 συντηριτικα που εχει....
Alfa Romeo GT