-
Αν η διαφορά σε σχέση με τον μέσο όρο είναι όντως 1000 ευρώ (340.000 δρχ) και τα χιλιόμετρα λιγότερα από τον μέσο όρο, και η κατάσταση άριστη (αγρατζούνιστο και συνηρητική χρήση διάβασα), τότε ΒΟΥΡ!!!! Μην σου πω να το παζαρέψεις για.... περισσότερα!!
1000 ευρώ πιστεύω είναι λίγη διαφορά αν το αμάξι είναι σε καλύτερη κατάσταση. Θα τα γλιτώσεις από αλλού μελλοντικά...
-
Μία ακόμη παρατήρηση. Χωρίς να το εννοώ ρατσιστικά, την ίδια ηλικία έχει και ο πατέρας μου, καμμιά φορά ένας οδήγός 68 χρονών μπορεί να έχει προκαλέσει άθελα του και μερικές ζημιές Για παράδειγμα μπορεί να οδηγούσε μετο συμπλέκτη πατημένο και να χρειάζεται δίσκους...
Για να είσαι απόλυτα σίγουρος μία βόλτα θα σου λύσει τις απορίες η ακόμα καλύτερα ένας έλεγχος. -
Παιδιά ευχαριστώ για τις γνώμες σας. Πράγματι πιστεύω ότι πρέπει να πέσει λιγο η τιμή τουλάχιστον στα 15Κ ή λιγότερο από 15.5 που είναι τώρα. Όσον αφορά την απαξίωση του μοντέλου τι γίνεται? Σκοπεύω να την κρατήσω γύρω στα 3 χρόνια και μετά να πάω πιθανώς για την νεα 157 η οποία κυκλοφορεί μέσα 2005 αλλά δε νομίζω ότι συμφέρει κάποιος να την αγοράσει αμέσως μιας και θα είναι εντελώς νέο μοντέλο και θα πάσχει απο 'παιδικές' ασθένειες. Από την άλλη μεριά κάποιοι φίλοι μου καθώς και η κοπέλα μου, μου λέει ότι για 3-4000 ευρώ διαφορά να πάω για καινούριο Astra ή Mazda 3 ή Golf ή 147 μετά το facelift όμως η τελευταία.
-
Ο χρήστης gramacar έγραψε:
Παιδιά ευχαριστώ για τις γνώμες σας. Πράγματι πιστεύω ότι πρέπει να πέσει λιγο η τιμή τουλάχιστον στα 15Κ ή λιγότερο από 15.5 που είναι τώρα. Όσον αφορά την απαξίωση του μοντέλου τι γίνεται? Σκοπεύω να την κρατήσω γύρω στα 3 χρόνια και μετά να πάω πιθανώς για την νεα 157 η οποία κυκλοφορεί μέσα 2005 αλλά δε νομίζω ότι συμφέρει κάποιος να την αγοράσει αμέσως μιας και θα είναι εντελώς νέο μοντέλο και θα πάσχει απο 'παιδικές' ασθένειες. Από την άλλη μεριά κάποιοι φίλοι μου καθώς και η κοπέλα μου, μου λέει ότι για 3-4000 ευρώ διαφορά να πάω για καινούριο Astra ή Mazda 3 ή Golf ή 147 μετά το facelift όμως η τελευταία.Δεν θα το άλλαζα με κανένα από αυτά. Έχω την 156 σπορτβάγκον μοντέλο 2001. Είναι η 2,4 τουρμποντήζελ, αλλά από ιπποδύναμη είναι τα ίδια περίπου (-4 άλογα από την 1. με μεγαλύτερο βάρος και μακρύτερο κιβώτιο, αλλά και τερατώδη ροπή συγκριτικά (305). Δεν θα χρειαζόμουν παραπάνω άλογα, αν και φυσικά ποτέ δεν είναι κακοδεχούμενα. Όμως σε όλες τις περιπτώσεις μου επαρκούσαν, ακόμα και με 3 άτομα και 200 κιλά νερό στο πορτμπαγκάζ. Το τιμόνι είναι ΜΑΓΕΙΑ, και με 2 στροφές από άκρη σε άκρη! Στήσιμο, αίσθηση, φρένα, εσωτερικό, εξωτερικό, που να το πιάσω και που να το αφήσω!!!
Κάτι άλλο: Το 1999 δεν νομίζω να υπήρχαν οι εκδόσεις προγκρέσσιον και ντιστίνκτιβ, μία ήταν και απλώς έβαζες εξτρά. Αν είναι χαμηλωμένη με ποδιές στα πλάγια έχει Σπορτ Κιτ 1 (καταπληκτική ανάρτηση!), αν τα καθίσματα είναι μπάκετ έχει σπορτ κιτ 2 και αν είναι δερμάτινο το σαλόνι σπορτ κιτ 3. Οι επενδύσεις στην κονσόλα ανήκαν είτε στο πακέτο 2 ή στο 3, και ήταν είτε επένδυση ξύλου, είτε ανθρακονήματα. Όλα αυτά βέβαια κόστιζαν, οπότε υπολόγισέ τα στην διαφορά τιμής των 1000 ευρώ από το μέσο όρο...
Το ξύλινο τιμόνι τώρα δεν θυμάμαι αν ήταν σε κάποιο σπορτ κιτ (μάλλον το 2 ή 3 αν είναι έτσι), ή ανήκε στο άλλο εξτρά, το Λούσσο κιτ. Δεν θυμάμαι καν αν ήταν στάνταρ στην 1.8 (πιθανώς να ήταν...) Έχω το παλιό προσπέκτους της 156, αλλά είναι στο σπίτι στην Ελλάδα, οπότε μέχρι Αύγουστο δεν μπορώ να σου πω με σιγουριά...Απλή μέθοδος για τα σπορ πακέτα: Αν το ταμπλώ έχει πράσινο χρωματισμό τη νύχτα, τότε είναι η απλή. Αν έχει κόκκινο φωτισμό ακόμα και με σβηστά τα φώτα, τότε είναι με σπορτ κιτ (1,2 ή 3...)
-
Φίλοι, το καλύτερο συνεργείο είναι του Γιώργου, από Αλίμου στρίβεις δεξιά ένα φανάρι πριν τα φανάρια του Carefour. Νομίζεις ότι μπήκες σε χειρουργείο όταν μπαίνεις στο μαγαζί του. Εγώ του πήγα μια μεταχειρισμένη 156 που ήθελα να αγοράσω και ο άνθρωπος την ανέβασε και την έκανε φύλλο και φτερό βρίσκοντας και το πιό ψιλό πρόβλημα!. Και στα ανταλλακτικά είναι πιο φτηνός από τα επίσημα συνεργεία. Υπ' όψην ότι εργαζόταν πολλά χρόνια στη Spicar. Για μένα αξίζει μια βόλτα στο συνεργείο του για ένα τσεκ απ. Φυσικά υπάρχουν και άλλοι καλοί μάστορες εδώ λέω την προσωπική μου γνώμη...
Αυτά!
Α, ο ιμάντας πρέπει οπωσδήποτε ν' αλλάζει στα 60.000 χλμ. ή στα 3 χρόνια.
Φίλε ckats, σε παρακαλώ να μη χρησιμοποιείς χρωματιστή γραμματοσειρά στις δημοσιεύσεις σου. Εθιμοτυπικά χρωματιστές γραμματοσειρές χρησιμοποιούνται μόνο από τους moderators όταν επεμβαίνουν ώστε να ξεχωρίζει η επέμβασή τους από τις υπόλοιπες δημοσιεύσεις.
Ευχαριστώ.
-
Μετά από 4 μήνες στο γκαράζ και επειδή ο ιδιοκτήτης (θείος) φεύγει για Αμερική ο φίλος μου μου το δίνει 11500 Ευρώ. (156 1.8 ΤS Lusso 10/1999). Μαλλον θα το πάρω αφού το έλεγξα και το μόνο που χρειάζεται είναι αλλαγή ιμάντες με κόστος 320 Ευρώ. Το μόνο που με προβληματίζει κάπως είναι η λίγο σφικτή ανάρτηση του. Υπάρχει κάποια λύση για να μαλακώσει λίγο? (άλλα αμορτισέρ ή ελατήρια?)
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
......αφού διαβάζω Γαλάτσι μάλλον στην Λαμδα το πηγαίνεις ε? Δυστυχώς προς τα εκεί δεν ξέρω κάποιο καλό ανεξάρτητο.
Καλορίζικη και καλοτάξιδη και από εμένα! Πραγμάτικά πολύ λίγα τα χιλιόμετρα για 3 χρόνια!!!
Είμαστε και γείτονες . Εγώ θα σου πω μακριά από την Λάμδα! Το είχα πάει 2-3 φορές όταν ήμουν σε εγγύηση αλλά είναι απαράδεκτοι!!Θα συμφωνήσω απόλυτα για την Λάμδα... Μακρυά
-
So sorry Moderator kyan και λοιποί φίλοι. Είμαι νέος στο forum και δεν το ήξερα...
Α! Και καλώς σας βρήκα!
-
Ο χρήστης gramacar έγραψε:
Μετά από 4 μήνες στο γκαράζ και επειδή ο ιδιοκτήτης (θείος) φεύγει για Αμερική ο φίλος μου μου το δίνει 11500 Ευρώ. (156 1.8 ΤS Lusso 10/1999). Μαλλον θα το πάρω αφού το έλεγξα και το μόνο που χρειάζεται είναι αλλαγή ιμάντες με κόστος 320 Ευρώ. Το μόνο που με προβληματίζει κάπως είναι η λίγο σφικτή ανάρτηση του. Υπάρχει κάποια λύση για να μαλακώσει λίγο? (άλλα αμορτισέρ ή ελατήρια?)Πολύ πιθανό να φορούσε την Σπορτ Κιτ, που είναι όντως σκληρη για ελληνικό δρόμο...
Επίσης είναι 3 εκατοστά χαμηλωμένη (από το εργοστάσιο).
Αν έχει σπορτ κιτ 1, τότε θα έχει και δερμάτινο λεβιέ-τιμόνι (αλλιώς η λούσο έχει ξύλινα), κόκκινο χρωματισμό σε μαύρο φόντο στο ταμπλώ (αντί πράσινο σε λευκό φόντο), και πλευρικά μαρσπιέ πλαστικά, βαμμένα.
Αν είναι σπορτ κιτ 2 επιπλέον των παραπάνω έχει και μπάκετ καθίσματα, και η σπορτ κιτ 3 επιπλέον όλων έχει και δερμάτινο σαλόνι.Αν τώρα έχει όντως σπορτ κιτ, ή έχει βάλει άφτερ μαρκετ αναρτηση, τότε μπορείς να βάλεις τα μαμίσια ελατήρια και θα μαλακώσει αισθητά! Επίσης θα ψηλώσει και 3 πόντους.
Αν είναι έτσι, λογικά μπορείς να βρείς πολύ εύκολα μαμίσια ελατήρια. Έχω μια τετράδα στην αποθήκη μου, από κάποιον που του πήγα το καλοκαίρι τη δική μου να μου επιδιορθώσει τα αμορτισέρ, και αυτός μου τα έβγαλε (κατά λάθος ή επίτηδες) τα σπορτ κιτ αμορτισερ ΚΑΙ ελατήρια και μου έβαλε επιδιορθωμένα νορμαλ... Αφού μετά δεν αναγνώριζε πως έγινε λάθος και έλεγε πως με αυτά του την παρέδωσα (αρα επίτηδες μου την έκανε...) αναγκάστηκα να ξαναγοράσω όλη την σπορτ κιτ αναρτηση εξ αρχής, και έχω κρατήσει τα νορμαλ ελατήρια και ένα εμπρός και ένα πίσω αμορτισερ για ενθύμιο του πόσο κορόιδο σε πιάνουν αν τους εμπιστευτείς...
Υ.Γ. Η πλάκα είναι πως το αυτοκίνητό μου είναι σπορτ κιτ 3 (δηλαδή όλα τα σπορτ κιτ πακέτα), και προσπαθούσε να με πείσει πως ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΠΟΤΕ σπορτ κιτ ΑΝΑΡΤΗΣΗ αλλά μονο τον υπόλοιπο σπορτ κιτ εξοπλισμό, τη στιγμή που η ανάρτηση είναι το πρώτο πράγμα που μπαίνει στα σπορτ κιτ...
-
Τo αυτοκίνητο είναι με τα μαμά ελατήρια και αμορτισερ. Δεν πρέπει να είναι εκδοση σπορτ κιτ γιατί έχει το ξύλινο τιμόνι-λεβιέ και πράσινα όργανα. Πάντως ακόμα και έτσι μου φαίνεται κάπως σφικτή για τα γούστα μου. Υπάρχει κάποια λύση προς το μαλακότερο? Ξέρω ότι ζητώ το αντίθετο από ότι οι περισσότεροι αλλά τι να κάνουμε γούστα είναι αυτά. Thanks
-
Από τον εξοπλισμό που λες, χωρις σπορτ κιτ είναι...
Δεν νομίζω να πάει μαλακότερο, με μοναδικό ενδεχόμενο η 1600άρα να φόραγε πιο μαλακά από την 1800άρα, πράγμα 99% απίθανο...
Από 2000 κυβικά και επάνω άλλαζαν πράγματα... (όπως οι εμπρός δίσκοι που γίνονταν αεριζόμενοι σε βενζινοκίνητες και ντηζελοκίνητες από 2000 κυβικά και επάνω)
Γούστα φυσικά, δε λέω, αλλά είναι ήδη αρκετά μαλακές οι νορμάλ... Εκτός αν είχες τίποτα γαλλικό (ιδίως υδροπνευματικό) που και έστριβε πάνω από το μέσο όρο και άνετο ήταν πάνω από το μέσο όρο...
-
Εγώ θα γίνω λίγο...ενοχλητικός, υπενθυμίζοντας ότι σε 3 χρόνια που σκοπεύει να πουλήσει την 156, θα δίνει αυτοκίνητο 7,5 ετών και μάλιστα Alfa Romeo που δεν φημίζεται (καλώς ή κακώς) για την αξιοπιστία της και ως μεταχειρισμένη δεν πωλείται εύκολα. Φοβάμαι ότι υπάρχει σοβαρός κίνδυνος 'παντρειάς', εκτός αν την σκοτώσει για μια χούφτα ευρώ.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Εγώ θα γίνω λίγο...ενοχλητικός, υπενθυμίζοντας ότι σε 3 χρόνια που σκοπεύει να πουλήσει την 156, θα δίνει αυτοκίνητο 7,5 ετών και μάλιστα Alfa Romeo που δεν φημίζεται (καλώς ή κακώς) για την αξιοπιστία της και ως μεταχειρισμένη δεν πωλείται εύκολα. Φοβάμαι ότι υπάρχει σοβαρός κίνδυνος 'παντρειάς', εκτός αν την σκοτώσει για μια χούφτα ευρώ.Αυτοί που αγοράζουν μεταχειρισμένη Alfa δεν την αγοράζουν για την αξιοπιστία της.Για άλλα πράγματα την αγοράζουν. Αν ήθελαν αξιοπιστία (θεωρητικώς) θα αγόραζαν κάποιο Γερμανικό. Και γενικώς δεν νομίζω οτι κάποιος που αγοράζει ενα αυτοκίνητο για να το χαρεί (σαν μέσο διασκέδασης και όχι απλώς μεταφοράς) νιάζεται και πολύ για την μεταπωλητική του αξία μετά απο 3-5-10 χρόνια. ι
-
Όλα αυτά θεωρητικά ακούγονται καλά. Όταν όμως ο λάτρης της Χ φίρμας θελήσει να πάρει ένα μοντέλο της, θα προσπαθήσει να βρει με κάθε τρόπο ένα νεότερο μοντέλο για να μην τραβιέται. Οδηγική ευχαρίστηση και γερανοί/συνεργεία είναι σχήμα οξύμωρο, εκτός αν μιλάμε για τρελαμένους.
Επομένως, ειδικά στην περίπτωση που αναφερόμαστε, μια Alfa 7,5 ετών δεν θα γίνει πόλος έλξης, αφού μάλιστα θα είναι ήδη από δεύτερο χέρι. -
ειδικά η 156 θα πουληθεί άνετα Μάνο. Το αυτοκίνητο έχει αποδείξει την αξία του και με το παραπάνω
-
Συμφωνώ και επαυξάνω!Εχω μία 156 1.6(9/2001) με 66000km και δεν χρειάστηκε τίποτα εκτός από τα καθορισμένα σέρβις!
Είναι σαν καινούρια!Kαι σχεδιαστηκά το αυτοκίνητο είναι τέλειο!!!!Αχ αυτό το τιμόνι!Είναι όλα τα λεφτά !!!Λίγη δύναμη παραπάνω να είχε...
Γενικότερα όμως δεν παίζεται.
Καληνύχτα.Υ.Γ.
GeorgeTabs σε ζηλεύω για την 2.4turbodiesel!!!Να τη χαίρεσαι! -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Εγώ θα γίνω λίγο...ενοχλητικός, υπενθυμίζοντας ότι σε 3 χρόνια που σκοπεύει να πουλήσει την 156, θα δίνει αυτοκίνητο 7,5 ετών και μάλιστα Alfa Romeo που δεν φημίζεται (καλώς ή κακώς) για την αξιοπιστία της και ως μεταχειρισμένη δεν πωλείται εύκολα. Φοβάμαι ότι υπάρχει σοβαρός κίνδυνος 'παντρειάς', εκτός αν την σκοτώσει για μια χούφτα ευρώ.Η 156 παρουσιάστηκε το 1997 αν θυμάμαι καλά.
Μάλιστα οι πρώτες πρέπει λόγω προβλημάτων νεότητας να ήταν πιο αναξιόπιστες από τις πιο σύγχρονες όπως η εν λόγω 4,5 ετών σήμερα.Πόσο πωλούνται σήμερα οι πρώτες που είναι πλέον 7ετίας;
Γιατί να περιμένει κανείς πως θα πέσει η τιμή της αναλογικά πιο κάτω από τα επίπεδα που σήμερα έχουν οι 156 εφταετίας; (ξαναθυμίζω, οι πρώτες με όποια προβλήματα νεότητας... )
Εγώ σκέφτομαι λόγω έλευσης της 157, και κυρίως αν ανοίξει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ η εισαγωγή μεταχειρισμένων. Όμως αυτό θα έχει επίδραση σε όλα τα μεταχειρισμένα. -
Ο χρήστης tan έγραψε:
Συμφωνώ και επαυξάνω!Εχω μία 156 1.6(9/2001) με 66000km και δεν χρειάστηκε τίποτα εκτός από τα καθορισμένα σέρβις!
Είναι σαν καινούρια!Kαι σχεδιαστηκά το αυτοκίνητο είναι τέλειο!!!!Αχ αυτό το τιμόνι!Είναι όλα τα λεφτά !!!Λίγη δύναμη παραπάνω να είχε...
Γενικότερα όμως δεν παίζεται.
Καληνύχτα.Υ.Γ.
GeorgeTabs σε ζηλεύω για την 2.4turbodiesel!!!Να τη χαίρεσαι!Ευχαριστώ, κι εσύ να χαίρεσαι τη δική σου!
Λίγο χρόνο παραπάνω να είχα να οδηγώ... Τους πρώτους 4 μήνες που την είχα έκανα 17.000 χμ και τους άλλους 4 ούτε καν άλλες 3.000...
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
ειδικά η 156 θα πουληθεί άνετα Μάνο. Το αυτοκίνητο έχει αποδείξει την αξία του και με το παραπάνωΕντάξει τότε, ελπίζω να έχεις δίκιο.
Για το ερώτημα του GeorgeTabs, σύμφωνα με το autotriti μια AR 156 1.8 του 1998 (δηλαδή σκάρτης 7ετίας) πωλείται γύρω στα 11.000 ευρώ, δηλαδή κάτω από το 40% της αρχικής της αξίας. -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Λίγο χρόνο παραπάνω να είχα να οδηγώ... Τους πρώτους 4 μήνες που την είχα έκανα 17.000 χμ και τους άλλους 4 ούτε καν άλλες 3.000...αναλαμβάνονται ξεκαπνίσματα, ξεμπουκώματα, ξεζαντιάσματα και λοιπές παρεμφερείς εργασίες. Πληροφορίες εντός
ALFA ROMEO 156 1.6