-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Οντως αναφερεται στον 20VT. Ειδα απλα στο διπλανο κομματι, την αναφορα για την γενια
ΕΑ111 στην οποια βασιζεται ο twincharger.
Παρολα αυτα δεν επιμενω χωρις λογο. Το ειχα διαβασει παλαιοτερα, το βρηκα,
και το παραθετω:
http://www.mahle.com/C1256F7900537A47/v ... 108_en.pdf
(ηλεκτρονικη ενημερωση-δελτιο της Mahle 1/2008. Στην 5η σελιδα του pdf αναφερεται στους
TSI βενζινοκινητηρες και πετρελαιοκινητηρες της VW)
Sorry για τοστην αρχή λέει για aftermarket προϊόντα και στο σκέλος του vw λέει για τα πιστονια της συγκεκριμένης εταιρίας...
Δεν λέει πουθενά για σφυρηλατα και δεν είναι το e-per της vw... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Οντως αναφερεται στον 20VT. Ειδα απλα στο διπλανο κομματι, την αναφορα για την γενια
ΕΑ111 στην οποια βασιζεται ο twincharger.
Παρολα αυτα δεν επιμενω χωρις λογο. Το ειχα διαβασει παλαιοτερα, το βρηκα,
και το παραθετω:
http://www.mahle.com/C1256F7900537A47/v ... 108_en.pdf
(ηλεκτρονικη ενημερωση-δελτιο της Mahle 1/2008. Στην 5η σελιδα του pdf αναφερεται στους
TSI βενζινοκινητηρες και πετρελαιοκινητηρες της VW)
Sorry για τοστην αρχή λέει για aftermarket προϊόντα και στο σκέλος του vw λέει για τα πιστονια της συγκεκριμένης εταιρίας...
Δεν λέει πουθενά για σφυρηλατα και δεν είναι το e-per της vw...Στην σελιδα 5 του pdf αναφορικα με τις μαρκες που φερουν μερη της MAHLE απο το εργοστασιο:
'5 VW TIGUAN
VW calls the new Tiguan “the small brother of the Touareg”. And indeed, the
origin of the compact all-terrain vehicle is unmistakable – and also its relationship
to the Golf Plus. The Tiguan is the first sport utility vehicle (SUV) that
is offered exclusively with turbocharged engines. A choice of **three new TSI
direct injection engines **and two very quiet, newly developed Common Rail
diesels is available. **All are fitted with MAHLE pistons , piston rings and
piston pins, connecting rods, bearings, valves, air filters and air ducting as
well as carbon canisters .' ** -
αφου γραφει για το VW TIGUAN και μαλιστα ντιζελ
-
Η επιμονή είναι περίεργη ώρες ώρες...
Το .pdf γράφει πως χρησιμοποιούνται πιστόνια της Mahle. Δεν λέει πουθενά πως είναι σφυρήλατα... -
Ωρε τι εγινε?
Ελλειψα λιγες ωρες και εγινε της πουταναςΤεσπα δεν θα το συνεχισω γιατι ειμαστε , απλα να πω οτι αυτη την πληροφορια(για τα σφυρηλατα) την ξερω απο βελτιωτη.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
πάνε 220 γιατί φοράνε μεγάλης διαμέτρου στρόβιλο...Και τα T-jet αν φοραγαν την ιδια τουρμπινα θα πηγαιναν στα 220 αλογα αλλα τελικα ... δεν θα πηγαιναν γιατι θα εσπαγαν.Αρα δεν εχουν την ιδια βελτιωσιμοτητα , αυτο θελω να πω.
Τωρα αν δεν ειναι σφυρηλατα λιγη σημασια εχει γιατι τα πιστονια που εχει πανω (αν δεν ειναι σφυρηλατα) ειναι ουσιαστικα σαν σφυρηλατα με την αντοχη που εχουν.
-
βλεπω απο αλλο τιποτα
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
πάνε 220 γιατί φοράνε μεγάλης διαμέτρου στρόβιλο...
Και τα T-jet αν φοραγαν την ιδια τουρμπινα θα πηγαιναν στα 220 αλογα αλλα τελικα ... δεν θα πηγαιναν γιατι θα εσπαγαν.Αρα δεν εχουν την ιδια βελτιωσιμοτητα , αυτο θελω να πω.
Τωρα αν δεν ειναι σφυρηλατα λιγη σημασια εχει γιατι τα πιστονια που εχει πανω (αν δεν ειναι σφυρηλατα) ειναι ουσιαστικα σαν σφυρηλατα με την αντοχη που εχουν.
1)δεν φοράνε σφυρήλατα...
2)έχεις δει abarth ss με πρόγραμμα?φτάνουν πολλά παραπάνω από όσα λες...
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Ωρε τι εγινε?
Ελλειψα λιγες ωρες και εγινε της πουταναςΤεσπα δεν θα το συνεχισω γιατι ειμαστε , απλα να πω οτι αυτη την πληροφορια(για τα σφυρηλατα) την ξερω απο βελτιωτη.
επίσημο έγραφο της vw έχεις??
όλα τα άλλα είναι για να έχουμε να λέμε...
άκου βελτιωτή...??
έχει τελειώσει αυτομοτιβ ενζινιρινγκ?? -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
πάνε 220 γιατί φοράνε μεγάλης διαμέτρου στρόβιλο...
Και τα T-jet αν φοραγαν την ιδια τουρμπινα θα πηγαιναν στα 220 αλογα αλλα τελικα ... δεν θα πηγαιναν γιατι θα εσπαγαν.Αρα δεν εχουν την ιδια βελτιωσιμοτητα , αυτο θελω να πω.
Τωρα αν δεν ειναι σφυρηλατα λιγη σημασια εχει γιατι τα πιστονια που εχει πανω (αν δεν ειναι σφυρηλατα) ειναι ουσιαστικα σαν σφυρηλατα με την αντοχη που εχουν.
1)δεν φοράνε σφυρήλατα...
2)έχεις δει abarth ss με πρόγραμμα?φτάνουν πολλά παραπάνω από όσα λες...
Στην Ελλαδα δεν υπαρχουν ss με προγραμμα σε Ιταλια και Αγγλια ομως ξεπερνανε τα 200 άλογα, ψαχτειτε λιγο και σε ξενα site.
-
Δεν ειναι δύσκολο για εναν βελτιωτή να ξεπερασει τα 191 άλλογα.Γνωριζω προσωπικα απο Μπράβο 163ρι που τα ξεπερνούσε.Ομως δεν μπορουμε ουτε εμεις αλλα και ο βελτιωτής να μιλάμε για αξιοπιστία.Οπότε και το συγκεκριμένο έμεινε στα 192.
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Δεν ειναι δύσκολο για εναν βελτιωτή να ξεπερασει τα 191 άλλογα.Γνωριζω προσωπικα απο Μπράβο 163ρι που τα ξεπερνούσε.Ομως δεν μπορουμε ουτε εμεις αλλα και ο βελτιωτής να μιλάμε για αξιοπιστία.Οπότε και το συγκεκριμένο έμεινε στα 192.Ο βελτιωτης μπορει να σου κανει παπαδες αν δεν σε νοιαζει φυσικα το θεμα αξιοπιστιας. Βλεπατε πολλα uno Και punto gt στους δρομους με 250+ αλογα τωρα τι εγινε ξαφνικα εξαφανιστηκαν???? Προφανως ολα σπασανε και τωρα βρισκονται στην πρεσα
-
Το 'όλα' σημαινει υπερβολή φιλε μου.
Οταν δεν εχεις υλικα αντοχης το σπας το μοτερ.Οταν κανεις σωστη δουλειά δεν το σπας.Επισης το να βγαλεις σε ουνο και πουντο 1.4 250 και 300 αλλογα πριν 15 χρονια φαντασου τι σφαλιαρες εχουν ριξει στον ανταγωνισμό.Επίσης θελει και γνωση στη χρηση .Ειναι πολλά φιλε μου.
Το ess αν το παει καποιος 210,220 αλλογα και σπάσει ας μας πει λεπτομερειες αυτος που θα το παθει να μαθουμε και μεις.Δεν ειναι ντροπή. -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
πάνε 220 γιατί φοράνε μεγάλης διαμέτρου στρόβιλο...
Και τα T-jet αν φοραγαν την ιδια τουρμπινα θα πηγαιναν στα 220 αλογα αλλα τελικα ... δεν θα πηγαιναν γιατι θα εσπαγαν.Αρα δεν εχουν την ιδια βελτιωσιμοτητα , αυτο θελω να πω.
Τωρα αν δεν ειναι σφυρηλατα λιγη σημασια εχει γιατι τα πιστονια που εχει πανω (αν δεν ειναι σφυρηλατα) ειναι ουσιαστικα σαν σφυρηλατα με την αντοχη που εχουν.
1)δεν φοράνε σφυρήλατα...
2)έχεις δει abarth ss με πρόγραμμα?φτάνουν πολλά παραπάνω από όσα λες...
Ψαχνω να βρω το link που ειχα διαβασει περι σφυρηλατων για twincharger...
Οταν το βρω θα στο παραθεσω, αλλα δεν καταλαβαινω γιατι τοση σιγουρια για το αντιθετο.
Ως γνωστης, και με σπουδες στο αντικειμενο, δεν θα επρεπε να σου ενισχυει την αποψη
-οτι πραγματι θα πρεπει να φοραει σφυρηλατα- την στιγμη που το εσωτερικο του κινητηρα
δεχεται (μεγιστες δυνατες, στιγμιαιες) πιεσεις της ταξης των 120bar, με υψηλη συμπιεση για την συγκεκριμενη διαταξη 10:1, και αντιστοιχα υψηλοτερες συνολικα θερμοκρασιες, σε σχεση με αλλους υπερτροφοδοτουμενους κινητηρες της κατηγοριας,
λογω της παραλληλης (για συγκεκριμενο ευρος στροφων) λειτουργιας δυο διαφορετικων τυπων συμπιεστων?Το Abarth χρησιμοποιει και αυτο ως βαση εναν αντιστοιχα αρκετα παλαιο μπλοκ
τεχνολογιας fire το οποιο δεν εχει ουτε καν αμεσο ψεκασμο, σε αντιθεση με αυτο της VW.
Μονο ΙΣΩΣ ο κινητηρας του SS με τις (+90 συνολικα διαφορετικα μερη σε κινητηρα-αναρτησεις-τροχους-εμφανιση) αλλαγες που φερει σε πολλ/λη εξαγωγης, μπεκ, αισθητηρας ΜΑP, καταλυτης, τελικο εξατμισης, ηλεκτρονικη εγκεφαλου και την αντικατασταση της ΙΗΙ τουρμπινας με μια μεγαλυτερη της Garett, μπορει ενδεχομενως να σηκωσει τις αντιστοιχες ιπποδυναμεις με αυτες του Twincharger.
To 'απλο' Abarth των 155ιππων ΔΕΝ σηκωνει με ΑΣΦΑΛΕΙΑ ιπποδυναμεις ΑΝΩ των 180-190ιππων χωρις αλλαγη εσωτερικων κινουμενων μερων. -
παντως αγαπητε υπαρχουν πολυ που μας λενε οτι μπορουν ευκολα με εναν αναπρογραμματσιμο να κανουν τα abarth μας 180 αλογα. Οταν ρωτας για αξιοπιστια ομως, αλλαζουν κουβεντα.
-
Πρεπει να ειναι καλυμένοι στο βαρή πόδι.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
1)δεν φοράνε σφυρήλατα...
2)έχεις δει abarth ss με πρόγραμμα?φτάνουν πολλά παραπάνω από όσα λες...
1)O βελτιωτης-προγραμματιστης που σου λεω , μου λεει οτι εχει σφυρηλατα και πιστεψε με ξερει πολλα πολλα περισσοτερα απο εμενα και εσενα.
2)Φυσικα και εχω δει και συγκεκριμενα το παιδι που σου λεω εχει ρυθμισει ενα και το εχει παει στα 220 αλογα με οσο πιο αγριο προγραμμα γινεται και 100αρα βενζινη.Παραπανω δεν παει με τιποτα εκτος αν αρχιζεις να αλλαζεις περιφεριακα.Με το προγραμμα εχει κανει 5000 χλμ και ακομα δεν εχει σπασει κατι περιεργως.Προσωπικα ξερω 4 T-jet που εχουν σπασει και ηταν γυρω στα 190-210 αλογα.Και 4 τεσσαρα εχασαν το πιστονι του 4ου κυλινδρου οπως ακριβως και με τον 1.6Τ της Opel που ουτε αυτος εχει σφυρηλατα.
Φυσικα παιζει μεγαλο ρολο ο προγραμματιστης.Οσα Τ-jet εχει ρυθμισει το παιδι παντως δεν εχουν σπασει αλλα δεν εχουν ξεπερασει τα 190 αλογα.
-
+1,
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
1)δεν φοράνε σφυρήλατα...
2)έχεις δει abarth ss με πρόγραμμα?φτάνουν πολλά παραπάνω από όσα λες...
1)O βελτιωτης-προγραμματιστης που σου λεω , μου λεει οτι εχει σφυρηλατα και πιστεψε με ξερει πολλα πολλα περισσοτερα απο εμενα και εσενα.
2)Φυσικα και εχω δει και συγκεκριμενα το παιδι που σου λεω εχει ρυθμισει ενα και το εχει παει στα 220 αλογα με οσο πιο αγριο προγραμμα γινεται και 100αρα βενζινη.Παραπανω δεν παει με τιποτα εκτος αν αρχιζεις να αλλαζεις περιφεριακα.Με το προγραμμα εχει κανει 5000 χλμ και ακομα δεν εχει σπασει κατι περιεργως.Προσωπικα ξερω 4 T-jet που εχουν σπασει και ηταν γυρω στα 190-210 αλογα.Και 4 τεσσαρα εχασαν το πιστονι του 4ου κυλινδρου οπως ακριβως και με τον 1.6Τ της Opel που ουτε αυτος εχει σφυρηλατα.
Φυσικα παιζει μεγαλο ρολο ο προγραμματιστης.Οσα Τ-jet εχει ρυθμισει το παιδι παντως δεν εχουν σπασει αλλα δεν εχουν ξεπερασει τα 190 αλογα.
Αρα σωστες ειναι οι πηγες μου συμφωνα με αυτα που ανεφερα και εγω παραπανω περι σφυρηλατων, αλλα και ασφαλειας για μεγιστη δυνατη ιπποδυναμη στα t-jet...
-
Ο χρήστης toxotis έγραψε:
παντως αγαπητε υπαρχουν πολυ που μας λενε οτι μπορουν ευκολα με εναν αναπρογραμματσιμο να κανουν τα abarth μας 180 αλογα. Οταν ρωτας για αξιοπιστια ομως, αλλαζουν κουβεντα.Με ενα προγραμμα παει 180 αλογα με 95αρα βενζινη και 185 με 100αρα , εννοειται δυναμομετρημενα ολα.Τα T-jet(με τουρμπινα απο Abarth) βγαζουν 175 με 95αρα και 180 με 100αρα γιατι εχουν μικροτερης διαρκειας εκκεντροφορους απο το Abarth(η οποια ειναι και η μονη διαφορα μεταξυ T-jet - Abarth , εκτος απο την τουρμπινα).
To αμαξι αν στο προγραμματισουν καλα δεν εχει κανενα προβλημα με την αξιοπιστια(στα 180+- αλογα).Ο βελτιωτης που λεω πιο πανω εχει ενα T-jet 180 αλογα και εδω και 30000 χλμ το λιωνει συνεχως για να δει ποσο θα αντεξει.Μεχρι ωρας δεν εχει παθει τιποτα.
Fiat Grande Punto ABARTH