-
Ο χρήστης maltezos έγραψε:
paidia endiaferomai na agorasw cart kainourgio 8elw 1on na mou peite pou na paw na koitaksw kai 2on gia ti times na dw...dn endiaferomai gia eisodo se prwt8lima ka8oti megalos 26 xronwn kai h epafh mou sta cart einai ston agio kosma opote ligo megalos gia na arxisoume...euxaristw kai kalws sas vrika...Τα ματακια μας καλε κυριε.....................
Καλως μας βρηκες και θα ηταν καλο να γραφεις με ελληνικους χαρακτηρες.
Για το μεγαλος ηλικιακα............... αστα να μην σου πουν αλλοι την ηλικια τους. Εσωτερικα ποσο χρονων αισθανεσαι????? αυτο εχει σημασια. Αλλοι το ξεκινησαν στα ................γεραματα και κανουν σαν μικρα παιδια.
Οι λυσεις για καρτακι ειναι πρωτα εδω μεσα.......εχουμε γραψει μπολικες σελιδες, ορεξη να εχεις να διαβαζεις. Μετα βαζεις ενα ψαχτηρι για αγγελιες. Σιγουρα πας σε καποια πιστα και βλεπεις, ρωτας, μαθαινεις. Μετα αν προκυψει και γνωστος για συμβουλες τοτε εχει ςκαταλαβει αρκετα.
Το πνευμα εδω ειναι της μοιρασιας γνωσεων. Αν μενεις Αθηνα θα ειναι ευκολα τα παραπανω. Αν μενεις εκτος παλι θα βρουμε λυσεις.Αποριες λυνουμε παντα με φιλικη διαθεση και ερασιτεχνικη εως επαγγελματικη προσεγγιση.
ΚΑΡΤΑΡΑΜΕ ΚΑΙ ΞΕΜΠΟΥΚΩΣΑΜΕ....... Ευτυχως ηρθε φιλος μαζι για test drive και δεν ξεπατωθηκα στους γυρους. Ειχε πολυ ησυχια και οι βολτες εγιναν με ανεση χρονο και ταχυτητας χωρις να ενοχλουμε και ενοχλουμαστε.
Θα προσπαθησω να παω ξανα νωριτερα απο ..................τετραμηνο.....
Την Κυριακη που μας ερχετε μαλλον εχει ROTAX MAX αγωνα στα Κιουρκα.
-
Ο χρήστης ANGEL13 έγραψε:
paidia endiaferomai na agorasw cart kainourgio 8elw 1on na mou peite pou na paw na koitaksw kai 2on gia ti times na dw...dn endiaferomai gia eisodo se prwt8lima ka8oti megalos 26 xronwn kai h epafh mou sta cart einai ston agio kosma opote ligo megalos gia na arxisoume...euxaristw kai kalws sas vrika...
Τα ματακια μας καλε κυριε.....................
Καλως μας βρηκες και θα ηταν καλο να γραφεις με ελληνικους χαρακτηρες.
Για το μεγαλος ηλικιακα............... αστα να μην σου πουν αλλοι την ηλικια τους. Εσωτερικα ποσο χρονων αισθανεσαι????? αυτο εχει σημασια. Αλλοι το ξεκινησαν στα ................γεραματα και κανουν σαν μικρα παιδια.
Οι λυσεις για καρτακι ειναι πρωτα εδω μεσα.......εχουμε γραψει μπολικες σελιδες, ορεξη να εχεις να διαβαζεις. Μετα βαζεις ενα ψαχτηρι για αγγελιες. Σιγουρα πας σε καποια πιστα και βλεπεις, ρωτας, μαθαινεις. Μετα αν προκυψει και γνωστος για συμβουλες τοτε εχει ςκαταλαβει αρκετα.
Το πνευμα εδω ειναι της μοιρασιας γνωσεων. Αν μενεις Αθηνα θα ειναι ευκολα τα παραπανω. Αν μενεις εκτος παλι θα βρουμε λυσεις.Αποριες λυνουμε παντα με φιλικη διαθεση και ερασιτεχνικη εως επαγγελματικη προσεγγιση.
ΚΑΡΤΑΡΑΜΕ ΚΑΙ ΞΕΜΠΟΥΚΩΣΑΜΕ....... Ευτυχως ηρθε φιλος μαζι για test drive και δεν ξεπατωθηκα στους γυρους. Ειχε πολυ ησυχια και οι βολτες εγιναν με ανεση χρονο και ταχυτητας χωρις να ενοχλουμε και ενοχλουμαστε.
Θα προσπαθησω να παω ξανα νωριτερα απο ..................τετραμηνο.....
Την Κυριακη που μας ερχετε μαλλον εχει ROTAX MAX αγωνα στα Κιουρκα.
kai easy cart trofeo(τρεχει ο junior)
-
Την ιδια μερα??? Εχει και αλλο chalenge την ιδια μερα???
Ποιο ειναι το ονομα να ξερουμε με ποιον ακομη θα ειμαστε....???
-
ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΧΟΛΗΘΩ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΡΤ.ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΓΝΩΡΙΖΩ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ.ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ(ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ,ΧΡΗΜΑΤΑ,ΧΡΟΝΟ,ΜΕ ΤΙ ΟΧΗΜΑ Κ.Λ.Π)ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΟΣ!
-
Καλησπέρα-καλησπέρα σας!
Μετά από σχεδόν ένα μήνα ψάξιμο και κουβέντας με τον ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ φιλότιμο και πρόθυμο να βοηθήσει A-Viper7 (Βασίλη) πήρα το πρώτο μου καρτάκι επισήμως!!
Πήρα ένα μεταχειρισμένο CRG του 2002 με κάθισμα Tillet, οργανάκι Alfano Pro και με μοτέρ iame 125cc που έχει κάνει πλήρες rebuild και μάλιστα θέλει και στρώσιμο. Πήγα και ψώνισα όλα τα συναφή περιφερειακά δηλαδή φόρμα, κράνος, παπούτσια, γάντια, εργαλεία ( to A-Viper7), μπιτόνι, λάδι, χωνί και όλα τα υπόλοιπα και ελπίζω ο αντιπρόσωπος να το κατέβασε στο Καρτόδρομο όπου θα πάω αύριο να μιλήσω εκεί με τα παιδιά στη πίστα για να το αποθηκεύω εκεί. Μου είπε ότι θα κάνει και ένα service στο καρμπυρατέρ λόγω ακινησίας.
Τρίτη απόγευμα μάλλον θα κάνω τη παρθενική μου βόλτα και με το καρτ και στο Καρτόδρομο!
Θα εκτιμούσα λίγο βοήθεια σχετικά με τη πίστα, γραμμές και τι να προσέξω να τη μελετήσω λίγο το ΣΚ.
Φώτο θα ακολουθήσουν λογικά αύριο που θα πάω να το αποθηκεύσω.
-
-
Στην αρχή, με κρύα λάστιχα, πας ΠΟΛΥ αργά. ΠΟΛΥ όμως γιατί το τετ α κε είναι κοντά.
-
Στην αρχή να προσέχεις με το φρένο. Απαλα για να το συνηθίσεις.
-
Δεν ανεβαίνεις πάνω από 9500-10000rpm αν το μοτέρ δεν πιάσει 45οC.
-
Αν δεις πάνω από 70, βγες.
-
Προσοχή στην αναλογία λαδιού. 6% ΑΥΣΤΗΡΟΤΑΤΑ!!!
Τα υπόλοιπα at the pista!
-
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
-
Στην αρχή, με κρύα λάστιχα, πας ΠΟΛΥ αργά. ΠΟΛΥ όμως γιατί το τετ α κε είναι κοντά.
-
Στην αρχή να προσέχεις με το φρένο. Απαλα για να το συνηθίσεις.
-
Δεν ανεβαίνεις πάνω από 9500-10000rpm αν το μοτέρ δεν πιάσει 45οC.
-
Αν δεις πάνω από 70, βγες.
-
Προσοχή στην αναλογία λαδιού. 6% ΑΥΣΤΗΡΟΤΑΤΑ!!!
Τα υπόλοιπα at the pista!
Γενικώς στην αρχή θα πηγαίνω κάπως 'αργά' για να μάθω τα πάντα. Είναι πολλά πράγματα που πρέπει να μάθω και στην αρχή θέλει προσοχή. Τους άλλους λίγο φοβάμαι
Ο αντιπρόσωπος μου είπε 5%...αλλά θα ακολουθήσω τη συμβουλή σου με 6% λαδι.
-
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Καλησπέρα-καλησπέρα σας!Μετά από σχεδόν ένα μήνα ψάξιμο και κουβέντας με τον ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ φιλότιμο και πρόθυμο να βοηθήσει A-Viper7 (Βασίλη) πήρα το πρώτο μου καρτάκι επισήμως!!
Πήρα ένα μεταχειρισμένο CRG του 2002 με κάθισμα Tillet, οργανάκι Alfano Pro και με μοτέρ iame 125cc που έχει κάνει πλήρες rebuild και μάλιστα θέλει και στρώσιμο. Πήγα και ψώνισα όλα τα συναφή περιφερειακά δηλαδή φόρμα, κράνος, παπούτσια, γάντια, εργαλεία ( to A-Viper7), μπιτόνι, λάδι, χωνί και όλα τα υπόλοιπα και ελπίζω ο αντιπρόσωπος να το κατέβασε στο Καρτόδρομο όπου θα πάω αύριο να μιλήσω εκεί με τα παιδιά στη πίστα για να το αποθηκεύω εκεί. Μου είπε ότι θα κάνει και ένα service στο καρμπυρατέρ λόγω ακινησίας.
Τρίτη απόγευμα μάλλον θα κάνω τη παρθενική μου βόλτα και με το καρτ και στο Καρτόδρομο!
Θα εκτιμούσα λίγο βοήθεια σχετικά με τη πίστα, γραμμές και τι να προσέξω να τη μελετήσω λίγο το ΣΚ.
Φώτο θα ακολουθήσουν λογικά αύριο που θα πάω να το αποθηκεύσω.
Καλοδιασκεδαστο.........αν και αυτο ειναι δεδομενο.
Με τετοιο 'δασκαλο' που εμπλεξες δεν σε-σας φοβαμαι....
Μεχρι να μαθεις τις ιδιαιτεροτητες του εργαλειο να το ....ΣΕΒΕΣΑΙ...!!!!!Οσο γνωριζεσαι μαζι του τοσο μεγαλυτερη απολαυση θα σου προσφερει.Προσεκτικα στην σαπουνοπιστα...... Ευχομαι να εχει μεινει λιγο λαστιχο κατω μετα απο τον αγωνα του ΣΚ.
Καλη διασκεδαση
-
Ο χρήστης ANGEL13 έγραψε:
Καλησπέρα-καλησπέρα σας!
Μετά από σχεδόν ένα μήνα ψάξιμο και κουβέντας με τον ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ φιλότιμο και πρόθυμο να βοηθήσει A-Viper7 (Βασίλη) πήρα το πρώτο μου καρτάκι επισήμως!!
Πήρα ένα μεταχειρισμένο CRG του 2002 με κάθισμα Tillet, οργανάκι Alfano Pro και με μοτέρ iame 125cc που έχει κάνει πλήρες rebuild και μάλιστα θέλει και στρώσιμο. Πήγα και ψώνισα όλα τα συναφή περιφερειακά δηλαδή φόρμα, κράνος, παπούτσια, γάντια, εργαλεία ( to A-Viper7), μπιτόνι, λάδι, χωνί και όλα τα υπόλοιπα και ελπίζω ο αντιπρόσωπος να το κατέβασε στο Καρτόδρομο όπου θα πάω αύριο να μιλήσω εκεί με τα παιδιά στη πίστα για να το αποθηκεύω εκεί. Μου είπε ότι θα κάνει και ένα service στο καρμπυρατέρ λόγω ακινησίας.
Τρίτη απόγευμα μάλλον θα κάνω τη παρθενική μου βόλτα και με το καρτ και στο Καρτόδρομο!
Θα εκτιμούσα λίγο βοήθεια σχετικά με τη πίστα, γραμμές και τι να προσέξω να τη μελετήσω λίγο το ΣΚ.
Φώτο θα ακολουθήσουν λογικά αύριο που θα πάω να το αποθηκεύσω.
Καλοδιασκεδαστο.........αν και αυτο ειναι δεδομενο.
Με τετοιο 'δασκαλο' που εμπλεξες δεν σε-σας φοβαμαι....
Μεχρι να μαθεις τις ιδιαιτεροτητες του εργαλειο να το ....ΣΕΒΕΣΑΙ...!!!!!Οσο γνωριζεσαι μαζι του τοσο μεγαλυτερη απολαυση θα σου προσφερει.Προσεκτικα στην σαπουνοπιστα...... Ευχομαι να εχει μεινει λιγο λαστιχο κατω μετα απο τον αγωνα του ΣΚ.
Καλη διασκεδαση
Ευχαριστώ!
Αύριο θα πάω για μια πρώτη παρθενική/αναγνωριστική βόλτα. Το κλείδωσα χθες στο κλουβί του.
Μια φώτο:
-
Ωραιος!!
Eνα κουτι μπλε μπογια θες
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ωραιος!!Eνα κουτι μπλε μπογια θες
Δεν βρήκα σε μπλε ρε γμτ...αλλά πήρα μπλε γάντια
-
Leopard...
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
Leopard...Καλό μοτεράκι ε?
-
Θα μου πεις σε λίγες ώρες...
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
Θα μου πεις σε λίγες ώρες...Impatience is building up
Θα φέρω:
-Εργαλεία
-Λάδι (1λτ)
-Μπιτόνι με 100άρα (10λτ)
-Απιονισμένο νερόΚάτι άλλο που ξεχνάω?
Ίσως χρειαστώ λάστιχα μου είπε ο Ροβέρτος...αλλά ας τα λιώσω πρώτα αυτά εντελώς και βλέπουμε. Έχουν λίγο ξεραθεί.
-
@120
Kαλορίζικο και καλές προπονήσεις.
Στα όσα σου είπε ο Άγγελος, θα προσέθετα οπωσδήποτε τη ζώνη θώρακα -αν δεν την έχεις ήδη-, η οποία είναι απαραίτητη, θα καταλάβεις σύντομα τι εννοώ.
Λάδι 5%, και πολύ καλή μίξη πριν το μεταγγίσεις, να μην μείνουν υπολείμματα λαδιού στο ογκομετρικό. Επίσης καλό είναι να τσεκάρεις τακτικά το φιλτράκι βενζίνης, μην έχει κατακρατήσει πολλά σωματίδια γιατί μπορεί να στεγνώσεις και πας για ρεκτιφιέ.Τέλος, όπως σου είπαν και τα παιδιά, προσοχή στην πίστα, δεν έχει καμία σχέση με αυτοκίνητο, αργά στην αρχή -άνοιγε στην ευθεία μην λαδώσεις-, με ήρεμες κινήσεις σε τιμόνι-γκάζι-φρένο, μέχρι να το μάθεις. Μην δοκιμάσεις trail-braking για αρχή, φρένο πάντα στην ευθεία με ίσιο τιμόνι. Τα σ/κ γίνεται ψιλοχαμός στην πίστα, αλλά μην έχεις το νου σου στους άλλους και μην αγχώνεσαι, κράτα τη γραμμή σου και θα βρουν τον τρόπο να σε προσπεράσουν.
Αυτά για αρχή, αρκούν νομίζω.
-
Και πάλι μπράβο Νίκο.Καλή αρχή και καλή συνέχεια.
Κι εγώ (όχι σαν γνώστης αλλά ως έχων στο παρελθόν σχετική μικρή εμπειρία) σου λέω να ξεκινήσεις αργά, μην παρασύρεσαι από το εύκολο γκάζι. Στα κάρτ κάνει μεγάλη διαφορά το ζεστό λάστιχο (πολύ μεγαλύτερη από ότι στα αυτοκίνητα).
Θεωρώ ότι είναι εξαιρετικά δύσκολο να μην σου τύχουν μερικά τετακέ οπότε μη το πάρεις προσωπικά. Μάλιστα τις πρώτες φορές μπορεί να σου φανεί τόσο απότομο που δεν θα έχεις καταλάβει τι έγινε! Θυμάμαι να είμαι στο γκαζόν και να ψάχνω να δω αν με χτύπησε κανένας ή τέλος πάντων τι έγινε και βρέθηκα εκεί σαν να με έσπρωξε ένα μεγάλο χέρι!
Επίσης σύντομα θα ανακαλύψεις ότι η γεωμετρία έχει πραγματικά μεγάλη σημασία (άρα πρέπει να την προσέχεις) και ότι μπορείς να καταλάβεις ακόμα και μικρές μεταβολές.
Have fun! -
Πονάω
@Pai Mei ευχαριστώ για όλα και για τις συμβουλές! Θώρακα έχω, μου έδωσε αυτός που πήρα το καρτ. Τι εννοείς να 'λαδώσει'?
Λοιπόν...πρώτη μέρα σήμερα με τη ΠΟΛΥΤΙΜΗ βοήθεια του Βασίλη! ...τύφλα να'χει ο Rob Smedley.
Πρώτες εντυπώσεις? Δεν έχω λόγια ...απερίγραπτο, απλά! Δε ξέρω...είμαι άφωνος. Καμία σχέση με οτιδήποτε έχω οδηγήσει μέχρι τώρα που να έχει 4 τροχούς. Η απόλυτη αίσθηση της ταχύτητας και της πραγματικής οδήγησης. Έχει πραγματικά να σου προσφέρει ΠΟΛΛΑ πράγματα...και έχω ένα τεράστιο βουνό που πρέπει να σκαρφαλώσω μπροστά μου, αλλά δε με φοβίζει καθόλου. Θα του πάρω τον αέρα...που θα πάει.
Θέλω να πιστεύω ότι το έστρωσα...θα δείξει , ε Βασίλη? Το στρώσαμε λες?
Σιγά-σιγά άρχιζα και το μάθαινα νομίζω, ειδικά προς το τέλος, 2 φορές μπήκα, πόσο δε θυμάμαι, ούτε γύρους θυμάμαι (δεν είχε και μπαταρία το alfano)...αλλά το βασικό πρόβλημα που έχω είναι ότι δε μπορώ να ανεβάσω θερμοκρασία στα λάστιχα και είμαι συνέχεια παντού με το πλάι (αγόρασα και λίγο αγρόν ). Σίγουρα φταίω εγώ...δε το πιέζω αρκετά, πρέπει να πιέσω κι άλλο (ντάξει θα μάθω )...να καθαρίσουν τα λάστιχα από τη ξεραΐλα που έχουν επάνω. Μήπως να τα πετάξω αυτά τα λάστιχα Βασίλη?
-
Nα μην λαδώσει το μπουζί εννοούσα.
Ως προς την ολίσθηση, έχε υπόψη σου, ότι τις καθημερινές που η πίστα δεν έχει γόμα κάτω, γλιστράει πάντα πολύ, ακόμα και όταν το λάστιχο φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας. Μόνο το σ/κ καταλαβαίνεις κράτημα, ανάλογα βέβαια και με τον αριθμό των καρτ στην πίστα, θερμοκρασία, υγρασία κ.λπ.
Το alfano δεν πειράζει και να μην το βλέπεις τώρα που είναι αρχή, δώσε έμφαση στο να μάθεις πως αντιδρά το καρτ στις εντολές σου και μελέτησε γραμμές. Αφότου κατακτήσεις σε κάποιον βαθμό αυτά τα δύο, αρχίζεις να μετράς και γυρολόγιο για να βλέπεις πόσο βελτιώνεσαι από γύρο σε γύρο.
-
Πονάω
Αύριο το πρωί να σε δω...
@Pai Mei ευχαριστώ για όλα και για τις συμβουλές! Θώρακα έχω, μου έδωσε αυτός που πήρα το καρτ. Τι εννοείς να 'λαδώσει'?
Εννοεί να βραχυκυκλώσει το μπουζί από το πολύ λάδι. Αυτό γίνεται είτε όταν πας πολύ αργά (οπότε το λάδι δεν προλαβαίνει να βγει από τον κύλινδρο) είτε όταν έχει πολύ πλούσιο μίγμα.
Θέλω να πιστεύω ότι το έστρωσα...θα δείξει , ε Βασίλη? Το στρώσαμε λες?
Μια χαρά το έστρωσες...
Σιγά-σιγά άρχιζα και το μάθαινα νομίζω, ειδικά προς το τέλος, 2 φορές μπήκα, πόσο δε θυμάμαι, ούτε γύρους θυμάμαι (δεν είχε και μπαταρία το alfano)...αλλά το βασικό πρόβλημα που έχω είναι ότι δε μπορώ να ανεβάσω θερμοκρασία στα λάστιχα και είμαι συνέχεια παντού με το πλάι (αγόρασα και λίγο αγρόν ). Σίγουρα φταίω εγώ...δε το πιέζω αρκετά, πρέπει να πιέσω κι άλλο (ντάξει θα μάθω )...να καθαρίσουν τα λάστιχα από τη ξεραΐλα που έχουν επάνω. Μήπως να τα πετάξω αυτά τα λάστιχα Βασίλη?
Έχεις ακόμα δρόμο μέχρι να ακουμπήσεις ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ πάνω στο καρτ. Φρόντισε να γράφεις ώρες.
KARTING :-)))....... ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ