-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Με 5η και φρένο (το συστήνει ως μέθοδο και το Haynes manual) το δοκίμασα αλλά γύριζε και πάλι μέχρι κάποιες μοίρες ο στρόφαλος, φοβήθηκα για τον ιμάντα και εγκατέλειψα. Θα επιμείνω λοιπόν αφού το προτείνεις G60.
Αν είναι η λαμαρινένια τροχαλία θα ξεβιδώσει πολύ εύκολα.
Οχι όμως με πολύγωνο.
Καρυδάκι (19άρι αν θυμάμαι καλά),μανέλα και βάλε και μια σωλήνα.
Τέρμα πίσω η μανέλα όσο σε παίρνει για να πάρεις τα κενά του δίσκου των ελατηρίων την ώρα που θα ξεσφίγγεις και θα πατάει φρένο ό άλλος και θα βγει.....Σωλήνα έχω έτοιμη!...θέλει χώρο όμως από κάτω, διότι από πάνω βρίσκει όπως διαγράφεται το τόξο και πρέπει να το σηκώσω πολύ από το έδαφος αλλά θα βρεθεί κάποια αυτοσχέδια ράμπα
-
Ο χρήστης etsii έγραψε:
Με 5η και φρένο (το συστήνει ως μέθοδο και το Haynes manual) το δοκίμασα αλλά γύριζε και πάλι μέχρι κάποιες μοίρες ο στρόφαλος, φοβήθηκα για τον ιμάντα και εγκατέλειψα. Θα επιμείνω λοιπόν αφού το προτείνεις G60.
Αν είναι η λαμαρινένια τροχαλία θα ξεβιδώσει πολύ εύκολα.
Οχι όμως με πολύγωνο.
Καρυδάκι (19άρι αν θυμάμαι καλά),μανέλα και βάλε και μια σωλήνα.
Τέρμα πίσω η μανέλα όσο σε παίρνει για να πάρεις τα κενά του δίσκου των ελατηρίων την ώρα που θα ξεσφίγγεις και θα πατάει φρένο ό άλλος και θα βγει.....Σωλήνα έχω έτοιμη!...θέλει χώρο όμως από κάτω, διότι από πάνω βρίσκει όπως διαγράφεται το τόξο και πρέπει να το σηκώσω πολύ από το έδαφος αλλά θα βρεθεί κάποια αυτοσχέδια ράμπα
Βγάλε τον τροχό έξω,καρυδάκι προέκταση μανέλα σωλήνα
-
Ευχαριστώ! Στο σφίξιμο προφανώς ίδια διαδικασία. Το δυναμόκλειδο θα σφίξει σωστά άραγε;
-
σε corolla 1.4 vvti του 2005 εβγαλε σφαλμα στον knock sencor..
ξερει καποιος που βρισκεται και αν μπορω να τον καθαρισω ή γενικα τι παιζει με αυτον.
μολις πηγα το πρωι αντιπροσωπεια εσβησε και απλα ειχε κρατησει στην μνημη οπου μου ειπαν στην toyota οτι εβγαλε αυτο το σφαλμα...
βασικα αναβε πριν δυο μερες και εσβηνε ωσπου σημερα το πρωι πηγα σβηστος εκει..τι παιζει ?
-
Ο χρήστης etsii έγραψε:
Ευχαριστώ! Στο σφίξιμο προφανώς ίδια διαδικασία. Το δυναμόκλειδο θα σφίξει σωστά άραγε;Αν είναι λαμαρινένια η τροχαλία χέστο το δυναμόκλειδο,με το χέρι.
-
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
σε corolla 1.4 vvti του 2005 εβγαλε σφαλμα στον knock sencor..ξερει καποιος που βρισκεται και αν μπορω να τον καθαρισω ή γενικα τι παιζει με αυτον.
μολις πηγα το πρωι αντιπροσωπεια εσβησε και απλα ειχε κρατησει στην μνημη οπου μου ειπαν στην toyota οτι εβγαλε αυτο το σφαλμα...
βασικα αναβε πριν δυο μερες και εσβηνε ωσπου σημερα το πρωι πηγα σβηστος εκει..τι παιζει ?
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Ευχαριστώ! Στο σφίξιμο προφανώς ίδια διαδικασία. Το δυναμόκλειδο θα σφίξει σωστά άραγε;
Αν είναι λαμαρινένια η τροχαλία χέστο το δυναμόκλειδο,με το χέρι.
Είναι
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Για το σπασμένο εξάρτημα στην παρακάτω εικόνα έχει κανείς ιδέα πως λέγεται; Από Suzuki Samurai
Κεντρικός άξονας ή άξονας μετάδοσης κίνησης
Σταυρός τύπου Κάρνταν.
http://en.wikipedia.org/wiki/Universal_joint -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
σε corolla 1.4 vvti του 2005 εβγαλε σφαλμα στον knock sencor..
ξερει καποιος που βρισκεται και αν μπορω να τον καθαρισω ή γενικα τι παιζει με αυτον.
μολις πηγα το πρωι αντιπροσωπεια εσβησε και απλα ειχε κρατησει στην μνημη οπου μου ειπαν στην toyota οτι εβγαλε αυτο το σφαλμα...
βασικα αναβε πριν δυο μερες και εσβηνε ωσπου σημερα το πρωι πηγα σβηστος εκει..τι παιζει ?
δεν επισκευάζεται ο αισθητήρας, αλλά για κοίτα μήπως είναι ο αισθητήρας στροφάλου επίσης.
μπορεί να χτυπάει την βλάβη στον knock sensor και να υπάρχει άλλο πρόβλημαεν ολίγοις αν δε λυθεί το θέμα, κοίτα αμέσως για αισθητήρα στροφάλου
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Αμα εσύ βάλεις μεγαλύτερη δύναμη από ότι το μοτέρ...Δεν είναι δύσκολο να βάλεις μεγαλύτερη δύναμη από το μοτέρ.
Τι ροπή βγάζει ένας κινητήρας, 10-20 κιλά;Ευχαριστώ! Στο σφίξιμο προφανώς ίδια διαδικασία. Το δυναμόκλειδο θα σφίξει σωστά άραγε;
Ναι.
Να προσέξεις αν πρέπει να βάλεις λάδι ή όχι. Σφίγγει περισσότερο όταν λαδώνεις. -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Αμα εσύ βάλεις μεγαλύτερη δύναμη από ότι το μοτέρ...
Δεν είναι δύσκολο να βάλεις μεγαλύτερη δύναμη από το μοτέρ.
Τι ροπή βγάζει ένας κινητήρας, 10-20 κιλά;Ευχαριστώ! Στο σφίξιμο προφανώς ίδια διαδικασία. Το δυναμόκλειδο θα σφίξει σωστά άραγε;
Ναι.
Να προσέξεις αν πρέπει να βάλεις λάδι ή όχι. Σφίγγει περισσότερο όταν λαδώνεις.OK, ευχαριστώ
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
εγώ θα κάτσω να με γ@@@@@ ´ολο το φόρουμ.
Μεγάλη μπουκιά φάε....
Και βεβαίως καλέ μου φίλε, ο συνάδελφος, να μην λέει μεγάλες λέξης.
Σίγουρα δεν του έτυχε, να έχουν σφίξει astra με μεγάλο αεροκλειδο, και προηγουμένως να έχουν βάλει λοκταϊτ κλειδώματος. Δεν έχω τόση δύναμη, μα η προέκταση έχει!. Ευτυχώς πήρα στο χέρι μόνον το δίσκο. 1965. ευτυχώς το σετ συμπλέκτη, έβγαινε από το λεκανακι!!.
ΑΝΤΩΝΗΣ.Δεν είναι δύσκολο να βάλεις μεγαλύτερη δύναμη από το μοτέρ.
Τι ροπή βγάζει ένας κινητήρας, 10-20 κιλά;Αυτός (δυστυχώς είναι πολλοί οι μαλάκες που λέγονται μηχανικοί κι έχουν καταστρέψει τον κλάδο) που έσφιξε με μεγάλο αερόκλειδο την τροχαλία κι έβαλε και loctite από πάνω δεν κάνει ούτε για να βοσκάει πρόβατα και γενικώς όλοι όσοι σφίγγουν σα ζώα με παραπανίσια κιλά.
Αυτό υποδηλώνει τεχνική άγνοια κι ανασφάλεια και καλό είναι κάποια στιγμή να ξεβρωμίσει επιτέλους ο κλάδος απ τα μοσχάρια.
Το 80% των βλαβών των αυτοκινήτων οφείλονται στην τεχνική ανυπαρξία, την ελλειπή συντήρηση και την καφρίλα των συνεργειατζήδων του κ@λου.
Κοινώς το μεγαλύτερο ποσοστό βλαβών που επιδιορθώνουμε οφείλετε στα μαγικά χέρια των Ελλήνων επιστημόνων.
Αν ο ηλίθιος έσφιξε σα μοσχάρι το κεντρικό παξιμάδι πράγμα το οποίο δε γνωρίζω εγώ και δεν οφείλω να γνωρίζω δε θα λυσω το μισό μοτέρ για να κάνω μια συγκεκριμένη δουλειά,ας πληρώσει ο πελάτης τη τζαμπατζίδικη δουλειά που επέλεξε.Τα εύκολα μπουλόνια τα σφίγγουμε για κόψιμο,αυτά που θέλουν πραγματικά τρελλό καργάρισμα όπως στα diesel του VAG (χώρια που θέλει κι άλλα πράματα αλλά δε θα ανοίξω τα μάτια σε κανέναν) εκεί βλέπουμε να κοβονται οι σφήνες απ τα γρανάζια και να γίνετε της πουτάνας το μαγκάλι,φυσικά αυτό μέχρι να μπει χέρι για ιμάντα απ τον πρώτο ειδήμονα που θα πάρει 40 ευρώ προκειμένου να σκοτώσει τη δουλειά.
Στην πιάτσα όμως το βρήκαν το παραμύθι οι επιστήμονες,τα vag κόβουν σφήνες,κανένας δε μιλάει όμως για πλήρη ανικανότητα,πάντα τα αμάξια φταίνε.
Καινούρια γιατί δεν κόβουν σφήνες?
Πλήρωνε μαλάκα πελάτη 3χίλιαρα ζημιά κι ΑΝ στο αφήσει να το κάνεις γιατί δεν εμπιστευετε κανέναν μαλάκα μηχανικό πλέον.Πέραν τούτου όμως,ακόμα κι έτσι να είναι ο δίσκος δεν σπάζει με το καλημέρα,προφανώς ήταν ήδη σκόρπιος.
Λεωνίδα το συγκεκριμένο μοτέρ δε θέλει σφίξιμο πάνω απ 5-6 κιλά γι αυτό και ρώτησα ποιά τροχαλία φοράει.
Οταν μιλάμε για τρελλό σφίξιμο της τάξης των 20-30 κιλών εκεί ναι θέλει σταθεροποίηση ο στρόφαλος γιατί πρώτα απ όλα δεν μπορείς με το δυναμόκλειδο λόγω της ελαστικότητας του συμπλέκτη να σφίξεις σωστά(ανεξάρτητα απ την αντοχή του δίσκου) αλλά είναι πολύ ελάχιστες αυτές οι περιπτώσεις.Με 5 άτομα μέσα σταματημένος σε ανηφόρα την ώρα που ξεκινάει το αμάξι λογικά θα έπρεπε να κόβονται τα πρίζντιρέκτ και οι δίσκοι σα πράσσο.
Αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι ότι οι περισσότεροι μηχανικοί δουλεύουν είτε από αγγαρεία είτε από συνήθεια,δηλ βιδώνουν και ξεβιδώνουν σα ρομπότ κι από αντίληψη άδειο το κεφάλι.
-
ευχαριστω παιδια για την απαντηση για τον knock sensor...
η αντιπροσωπεια θα τον αλλαξει εντος εγγυησης..απο τοτε δεν αναψε το λαμπακι ξανα..απο Δευτερα δηλ.που το πηγα.αλλα επειδη Ιανουαριο 2011 τελειωνει η εγγυηση ,να τσεκαρω τον αισθητηρα στροφαλου???
εννοω εχει ακουστει κατι για αυτον? η θα τον πληρωσω εκτος εγγυησης? παντως σαν κωδικο σφαλματος εβγαλε knock..
-
Oταν λέμε βγάζω πόλο μπαταρίας για μερικά λεπτά, ποιον εννοούμε; Αρνητικό ή θετικό;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Oταν λέμε βγάζω πόλο μπαταρίας για μερικά λεπτά, ποιον εννοούμε; Αρνητικό ή θετικό;Οποιος βγαινει πιο ευκολα.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Oταν λέμε βγάζω πόλο μπαταρίας για μερικά λεπτά, ποιον εννοούμε; Αρνητικό ή θετικό;
Οποιος βγαινει πιο ευκολα.
δεν παίζει ρόλο δηλ; Σίγουρο αυτό;
-
Δεν νομιζω οτι εχει καμια διαφορα Σαββα.Το κυκλωμα ανοιγεις όποιον πολο και να βγαλεις.Περιμενε ομως και καποιον πιο ειδικο να τοποθετηθει ,ψιτροβαγκ ακουει;
-
Ξεπαρκάρει τώρα τις Ψιτροέν από το μαγαζί του....στάνταρ.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Ξεπαρκάρει τώρα τις Ψιτροέν από το μαγαζί του....στάνταρ.Γιατι να βγαλεις πολο ρε τι επαθε
Τον θετικο βγαλε για 5 λεπτα ,αλλα σπανια διορθονεται βλαβη απο αυτο αν ειναι κατι σοβαρο πρεπει να μπει εγκεφαλο και να σβηστει απο κει
Σε ενα λεον σαν το δικο σου που ειχε ξεχασει κατι το βραδυ αναμενο και το πρωι δεν επερνε πηγα του εβαλα μια μπαταρια και ειχε γινει σαν χριστουγεννιατικο δεντρο μετα απο λιγες ωρες σβησαν ολα μονα τους
-
Ο χρήστης citrovag έγραψε:
Ξεπαρκάρει τώρα τις Ψιτροέν από το μαγαζί του....στάνταρ.
Γιατι να βγαλεις πολο ρε τι επαθε
Τον θετικο βγαλε για 5 λεπτα ,αλλα σπανια διορθονεται βλαβη απο αυτο αν ειναι κατι σοβαρο πρεπει να μπει εγκεφαλο και να σβηστει απο κει
Σε ενα λεον σαν το δικο σου που ειχε ξεχασει κατι το βραδυ αναμενο και το πρωι δεν επερνε πηγα του εβαλα μια μπαταρια και ειχε γινει σαν χριστουγεννιατικο δεντρο μετα απο λιγες ωρες σβησαν ολα μονα τους
δεν είναι για μένα. Αμέσως εσύ ψιτροενάκια-λαμπαδιάρη
έχω vag com διαγνωστικό για μένα.
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........