-
Καλησπέρα παιδιά,
Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση για ένα peugeot 207cc.
Ύστερα απο σοβαρό πρόβλημα το 207cc της αδερφής μου στα 2χρόνια το πήγε για αλλαγή κινητήρα αφου έκαιγε λάδια απο την αρχή αλλά πάλι καλά εστωστην εκπνοή της εγγύησης δεχτήκαν να τον αλλάξουν. Το αυτοκίνητο έμεινε μέσα μια εβδομάδα και όταν πήγε και το παρέλαβε με τον νέο κινητήρα της είπαν αυτός εκεί είναι ο παλιός και της δείξαν έναν και οτι είσαι οκ. Τους ρώτησε αν υπάρχει κάποιος αριθμός που να έχει αλλάξει κάτι και της απαντήσαν όχι.
Το ερώτημα είναι πως μπορούμε τώρα να βεβαιώσουμε οτι όντως στο αυτοκίνητο έχει φορεθεί καινούργιος του κουτιού κινητήρας και δεν έχει γίνει καμία τράμπα απο κάνα test drive ή τίποτα άλλο;;;
Όταν το παρέλαβε είχε ένα ίδιο δίπλα ανοιχτό χωρίς κινητήτα και αυτό παραείναι ανησυχητικό..
Ευχαριστώ!! -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ήρθε η ώρα για πρόγραμμα + coolerΗρθε η ωρα να το πεταξω να παρω μεταχειρισμενο Ibiza Cupra 1.8 --> προγραμμα στα 210 αλογα
- Διαφωνώ ότι το 207GT δεν έχει νεύρο. Δεν το έχω δει στην πράξη αυτό. Μόνο το αντίθετο βλέπω και ειδικά όταν βάζω 2α ή 3η το αυτοκίνητο ξαφνικά απογειώνεται...
Φυσικα και εχει νευρο!
Απλα το εννοουσα σε συγκριση με τον T-jet ή τον 20VT που ξαφνικα στις 2500 κολλας πισω(κατι σαν τα old school turbo ).Τραβαει ομως παντου ακομα και μετα τις 6000 σαλ.- Επίσης οι πίσω θέσεις είναι υπεράνετες για 2 άτομα και προσωπικά έχω μεταφέρει και 3 ενήλικα άτομα χωρίς να δυσανασχετήσουν. Αυτά για το 5πορτο GT. Το 2πορτο ίσως να είναι δύσχρηστο.
Εχω καθησει και εγω σε 5πορτο 207(οχι GT αλλα το ιδιο πραγμα ειναι) και οντως εχει διαφορα.Ουτε το κεφαλι μου εβρισκε στην οροφη και ειχα και μεγαλυτερο χωρο για τα ποδια.Παντως συνολικα δεν εχει ασχημους χωρους.
- Όσο αφορά την ποιότητα, πραγματικά και εγώ έχω μείνει έκπληκτος. Το αυτοκίνητο δεν θυμίζει σε τίποτα π.χ. το 206. Μακάρι να παραμείνει έτσι στο πέρασμα του χρόνου...
Μπορει να φανω λιγο υπερβολικος αλλα στην κατηγορια των 20000 ευρω μονο το Golf 6 εχει αναλογη ή καλυτερη ποιοτητα!
Το αυτοκίνητο αυτό έχει πραγματικά πολλά/πολλά θετικά και κάποια λίγα αρνητικά...που για κάποιους παίζουν ρόλο και για άλλους όχι.
Χαλαρα θα το αγοραζα αλλα ρε γαμωτο το facelift πως το εκαναν ετσι?
Οχι οτι ειναι ασχημο αλλα το παλιο μου φαινεται πιο ομορφο. -
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Χαλαρα θα το αγοραζα αλλα ρε γαμωτο το facelift πως το εκαναν ετσι?
Οχι οτι ειναι ασχημο αλλα το παλιο μου φαινεται πιο ομορφο.Έχω μία υποψία ότι το facelift στο μάτι είναι λιγάκι ποιο 'ήρεμο' μπροστά...
Έχω δει μερικά στο δρόμο και μπορώ να πω ότι ήταν ιδιαίτερα όμορφα...Ωστόσο οι διαφορές είναι ελάχιστες και προσωπικά αν δεν είχα πάρει το προηγούμενο, άνετα θα έπαιρνα και το facelift...
-
http://www.youtube.com/watch?v=F_YPMzJmMRU&feature=related
Σκουτερ για 4 ατομα -
PSA/Peugeot-Citroen said it plans to invest 175 million euros ($238,000) over the next two years to build turbocharged versions of its new low-emissions, three-cylinder gasoline engine family.
PSA's new three-cylinder engine could go in cars such as the Citroen C1, right.
PSA will build 320,000 units of a new 1.2-liter turbocharged three-cylinder engine annually in Douvrin, northern France, starting in 2012.
The French automaker has already said it will produce 640,000 naturally aspirated versions at the three-cylinder powerplant in Tremery, eastern France, also starting in 2012. Those engines will have 1.0- and 1-2-liter displacements.The Douvrin engine factory is a joint venture with Renault. It opened in 1969 and last year produced 1.3 million engines, including 942,000 units for PSA.
PSA has not said which cars will get the new three-cylinder engines, but industry insiders expect the powerplants to go in cars such as the Peugeot 107 and Citroen C1 minicars, Citroen C2 and C3 small cars, and Citroen C4 and Peugeot 308 subcompacts.
PSA CEO Philippe Varin said in a statement that the new engines will help the company to continue to be a leader in producing low-carbon vehicles.
μηπως θα ερθουν τα πρωτα 107 rallye και c1 vts?
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
μηπως θα ερθουν τα πρωτα 107 rallye και c1 vts?
σσσσσ μη το φωναζεις και το ακουσει η Lion, και παει και βαλει αυτοκολλητα rallye και στο 107...
-
σε 106 1.6 16V με συνθετικό λάδι 5 40 στα 1000χλμ ποια είναι μια φυσιολογική κατανάλωση λαδιού με μεικτή χρήση?
-
Στα 1.000 χλμ; Αμελητέα θα πρέπει να είναι. Πόσα χλμ έχει το μοτέρ;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Στα 1.000 χλμ; Αμελητέα θα πρέπει να είναι. Πόσα χλμ έχει το μοτέρ;70,000.
Το θα πρέπει που το βασίζεις? Μια μικρή ποσότητα είναι και ένδειξη οτι λυπένεται σωστά ο κινητήρας νομίζω.
Στα 1000χλμ εμένα με motul 8100 5 40 καίει ~200gr. Κάποια απο αυτά τα χλμ γίνονται στο όριο των στροφών του κινητήρα, αναφέρομαι ποσοσιστιαία σ' ενα ~20% απ' όσο μπορώ να υπολογίσω.
Με πιο παχύρευστο λάδι έχω μικρότερη κατανάλωση, με ENEOS 5 40 είχα αρκετά μεγαλύτερη.
Εν πάση περιπτώσει χονδρικά ρωτάω αν κάποιος το χει παρατηρήσει.
ΥΓ. Δεν εχει μηχανικές μετατροπές.
-
2 λιτρα στα 10k δεν είναι και λίγο για συμπλήρωμα με για 5-40 συνθετικό. Εξαρτάται βέβαια και από το σκίσιμο που τρώει.
Ο δικός μου TU5JP4 καταναλώνει γύρω στο μισό λίτρο με 750 ml στα 10k και του βάζω 5-30. Ανησυχητικό δεν είναι, αλλά να το παρακολουθείς.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
2 λιτρα στα 10k δεν είναι και λίγο για συμπλήρωμα με για 5-40 συνθετικό. Εξαρτάται βέβαια και από το σκίσιμο που τρώει.Ο δικός μου TU5JP4 καταναλώνει γύρω στο μισό λίτρο με 750 ml στα 10k και του βάζω 5-30. Ανησυχητικό δεν είναι, αλλά να το παρακολουθείς.
Συμφωνώ μαζί σου δεν είναι λίγο. Κωνσταντίνε δεν του τρώει πολύ σκίσιμο κι αυτό είναι το πιο ανησυχητικό. Εσύ έχεις του 307 τον TU5 JP4, εμένα έχει τον TU5 JP4 S. Θα ήθελα να μου απαντήσει κάποιος με το συγκεκριμένο κινητήρα σε stock μορφή. Πάντως στο αλλο αυτοκ, 206 ο ET3J4 έχει 90,000km στο οδόμετρο και δεν καίει σταγόνα.
-
Φοράς δλδ μοτέρ C2 VTS; Ή εννοείς TU5J4;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Φοράς δλδ μοτέρ C2 VTS; Ή εννοείς TU5J4;Έκανα λάθος, επειδή δεν τους θυμάμαι ακριβώς τους κωδικούς εκει που κοίταξα έπεσε το μάτι μου στα αλογα και ειναι και τα 2 120. Αυτον που λες εννοώ, τον TU5J4. My mistake
-
No worries.
Ενα 106 GTI που έχω υπό την προστασία μου έχει τώρα πάνω από 150k χλμ και στην αλλαγή έχει κάψει (κάθε 10k) περίπου 1 λίτρο, ίσως και λίγο παραπάνω όταν στροφάρει συνέχεια. Λάδια 5-40 τα τελευταία χρόνια. Αλλά έχει χλμ. Εμένα με παραξένεψε που αναφέρεις πως είσαι στα 70.000...
-
Βάλε 10w40 κι αν το καίει κι αυτό 15W40 ή 15W50.
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Βάλε 10w40 κι αν το καίει κι αυτό 15W40 ή 15W50.Δεν αποτελεί λύση αυτο, το θέμα δεν είναι να του βάλω ενα παχύρευστο λάδι ωστε να μην το καψει.
Το θέμα είναι να καταλάβω αν έχει υπερβολική κατανάλωση λαδιού και που οφείλεται. Γι' αυτο
έκανα και το σχετικό ερώτημα πόσο καίει σε αλλους. -
1 χέρι το έχεις; Μήπως είναι γυρισμένα τα χλμ;
-
παντως κι εμενα το ψιτροεν μου αρχισε να καιει λαδακι απο κει που δεν εκαιγε σταγονα
στην προηγουμενη αλλαγη ειχα καψει πανω απο μισο λιτρο
ανησυχητικο δεν ειναι, αλλα απο κει που δεν εκαιγε σχεδον τιποτα ειναι μια διαφορα
(75-80.000 χλμ)
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
No worries.Ενα 106 GTI που έχω υπό την προστασία μου έχει τώρα πάνω από 150k χλμ και στην αλλαγή έχει κάψει (κάθε 10k) περίπου 1 λίτρο, ίσως και λίγο παραπάνω όταν στροφάρει συνέχεια. Λάδια 5-40 τα τελευταία χρόνια. Αλλά έχει χλμ. Εμένα με παραξένεψε που αναφέρεις πως είσαι στα 70.000...
Σιγουρα τα τα 70,000 αποτελούν ανησυχητικό σημάδι. Να σημειώσω εδώ οτι διαρροές δεν έχει απο πουθενά, ελεγμένο αυτο. Αν κάποιος θυμάται ~ ποσο του εκαιγε σε αυτα τα χλμ θα ηταν χρήσιμο.
Ποια 5-40 του βάζεις και τα κρατας για 10,000χλμ?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
παντως κι εμενα το ψιτροεν μου αρχισε να καιει λαδακι απο κει που δεν εκαιγε σταγοναστην προηγουμενη αλλαγη ειχα καψει πανω απο μισο λιτρο
ανησυχητικο δεν ειναι, αλλα απο κει που δεν εκαιγε σχεδον τιποτα ειναι μια διαφορα
(75-80.000 χλμ)
Τι λάδια βάζεις? Πότε εκανες την αλλαγή?
PEUGEOT FORUM