-
Αμάν ο Μιράγκε δουλεύει λιγότερο
Τελικά πού βρίσκεται το πρόβλημα ρε παιδιά?
Θα τρελαθούμε στο τέλος να πάρει η οργή -
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
Τρέχα και συ για κάνα φρεπεδάκι και άσε τους Γερμανούς (και τους άλλους Ευρωπαίους) να δουλεύουν χωρίς να ελπίζεις ότι θα πληρώσουν γι'αυτά που φάγατε χωρίς να τα βγάλετε...όσο 'δούλευαν' για σας οι Αλβανοί.
Να υποθεσω οτι κι εσυ, σα μεταναστης στη χωρα της Σοκολατας και του Βασερον Κοσταντεν, εισαι κατι αντιστοιχο του, στη χωρα της φαιδρας πορτοκαλεας και του φραπε, παρεπιδημουντος'Αλβανου'??
Τώρα ήρθε απλά η ώρα του λογαριασμού (με νόμιμη απόδειξη παρακαλώ).
Μιας και αρεσκεσαι στους αλληγορικους μυθους:
Το προβλημα βρισκεται οτι ο λογαριασμος (με νομιμη αποδειξη) για μια ακομα φορα ηρθε στο λαθος 'τραπεζι' με τη 'σαρδελα και το γαυρο' μιας και ο 'μαγαζατορας' λυπηθηκε τους καταναλωσαντες τους 'αστακους και τα μπαρμπουνια' οι οποιοι μαζι με τα 'γκαρσονια' του 'μαγαζατορα' εχουν στειλει τα 'πορτοφολια' τους να σου κανουν παρεα τις κρυες Ελβετικες νυχτες...Κάτι δεν έχεις πιάσει εσύ. Τα λεφτά δεν τα έφαγαν 'άλλοι', όλοι εσείς τα φάγατε μαζί. Χωρίς παραγωγικότητα και ανταγωνιστικότητα, με συντάξεις χωρίς οικονομικό αντίκρισμα, όταν δεν ζητάγατε απόδειξη από τον υδραυλικό, κοκ. Οι λίγοι έφαγαν αρκετά αλλά λίγα συγκριτικά με τα παραδείγματα παραπάνω. Η μάζα τρώγοντας λίγα ο καθένας σάς έφερε εκεί που είσαστε.
Όσο για μένα χωρίς να αισθάνομαι την ανάγκη να απολογηθώ σε σένα η σε οποιονδήποτε άλλο έφυγα το 1982 και δεν το μετάνοιωσα ούτε 1'. Ερχόμενος σαν τουρίστας κάθε τόσο εβλεπα χρόνια την κατρακύλα του τόπου. Ιδιαίτερα δε τα 10 τελευταία χρόνια να έχει γεμίσει η Ελλάδα ξανθιές, να σας δείχνει η τηλεόραση εκπομπές που μόνο σε φυλακή θα οδηγούσαν τους παραγωγούς τους αλλού, τους νέους χωρίς καμία προοπτική, την παραγωγή να εξαφανίζεται, τα Cayenne να εμφανίζονται και η χώρα να μετατρέπεται σ'εναν απέραντο πρωινό καφέ.
Δεν νομίζω να πρέπει να σου πω ότι τέτοια πράγματα δεν συμβαίνουν πουθενά, και έχω λόγω δουλειάς πάει σε 80 κράτη σε όλες τις Ηπείρους. Μόνο στην Αφρική έχω δει τόσο διεφθαρμένα κράτη. Αλλά εκεί ο κόσμος δεν ζει σαν Σαουδάραβας, ζει στο επίπεδο που του επιτρέπει η οικονομία. Μονο στα βάθη της ανατολικής Ευρώπης βλέπεις κορίτσια ντυμένα σαν σταρ του Hollywood αλλά εκεί εκδίδονται λόγω πείνας.
Μονο στις χώρες της Αραβίας βλέπεις ανθρώπους 30 και 40 χρονών που δεν έχουν δουλέψει (από εκλογή τους) ποτέ αλλά εκεί έχουν πετρέλαια και άλλοι δουλεύουν γι αυτούς.
Το ΔΝΤ δεν νομίζω ότι κατάλαβε με ποιους έχει να κάνει. Όταν το επίπεδο διαβίωσης στην Ελλάδα έρθει στα ίσα με την παραγωγή, όταν οι μισθοί φθάσουν αυτούς της Ρουμανίας (η οποία όμως έχει σοβαρή βιομηχανία και υπηρεσίες) τότε ίσως μπει μυαλό στο κεφάλι του Ελληνα και θα μπορέσει να καταλάβει ότι δεν μπορεί να ξοδεύει πιο πολλά απ-όσα βγάζει.Σ.Σ.
Η Ελβετία έχει θετικούς κρατικούς ισολογισμούς από τον 2° παγκόσμιο πόλεμο και μετά.Με το συμπάθιο...
-
Τι ακριβως παραγουν οι σκληρα εργαζομενοι της Ελβετιας;
-
Η Ελβετία έχει μαζέψει και όλο το μαύρο χρήμα του κόσμου
Ρολόγια, σοκολάτες, τρομερή βιομηχανία σκι (πέδιλα - χιονοδρομικά κέντρα που λειτουργούν ακόμα και καλοκαίρι - παγετώνες), SIGG, σουγιάδες και άλλα φαντάζομαι.
Εμείς ρε γμτ θα βγάλουμε κάτι ανταγωνιστικό
Τι στην ευχή, δεν πάει άλλο, δεν αντέχεται αυτό το πράγμα. -
Καθένας ότι μπορεί...
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Ρολόγια, σοκολάτες, τρομερή βιομηχανία σκι (πέδιλα - χιονοδρομικά κέντρα που λειτουργούν ακόμα και καλοκαίρι - παγετώνες), SIGG, σουγιάδες και άλλα φαντάζομαι.
Αμα ολος αυτος ο πλουτος ειναι απο τα ρολογια, τα σκι και τις σοκολατες παω πασο
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Αθρόες πωλήσεις πολυτελών Ι.Χ. λόγω τεκμηρίων
Σε εκατοντάδες πολυτελή οχήματα έχει ήδη μπει «πωλητήριο» σε δελεαστικές τιμές, ώστε να μην αποτελέσουν τεκμήριο για τους ιδιοκτήτες τους[...]
Αλαλούμ
Ανάστατοι είναι αρκετοί ιδιοκτήτες αλλά και χρήστες πολυτελών αυτοκινήτων από τις αλλαγές που επιφέρει το νέο φορολογικό σύστημα καθώς όπως φαίνεται δεν μπορούν να καλύψουν τα νέα τεκμήρια! Στην πρώτη κατηγορία ανήκουν οι κάτοχοι αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού οι οποίοι με κάποιο τρόπο είχαν αποκτήσει ένα τέτοιου είδους όχημα και πλέον πέφτουν στην τσιμπίδα της εφορίας.Αλλωστε δεν είναι τυχαίο το γεγονός πως σε εκατοντάδες πολυτελή οχήματα έχει ήδη μπει «πωλητήριο» σε άκρως δελεαστικές τιμές ώστε να μην αποτελέσουν τεκμήριο στους ιδιοκτήτες τους. Μάλιστα η πλειονότητα των συγκεκριμένων αυτοκινήτων αφορά σε μοντέλα που είχαν αγοραστεί από τον Απρίλιο μέχρι και τον Σεπτέμβριο του 2009 και είχαν εκτελωνιστεί με μειωμένο Τέλο Ταξινόμησης 50%! Παραδείγματα των όσων ανέφεραν έμποροι αυτοκινήτων στην «Η» αποτελούν οι εξής περιπτώσεις:
Ιδιοκτήτης πολυτελούς BMW X6 το οποίο έχει αποκτηθεί στα τέλη του 2009 έναντι 100.000 ευρώ επισκέφθηκε αρκετά καταστήματα εμπορίας για να το ξεφορτωθεί ακόμη και αν το τίμημα δεν ξεπερνούσε τις 45.000 ευρώ! Σύμφωνα με πληροφορίες ο εν λόγω κάτοχος δηλώνει στην εφορία πολύ χαμηλά εισοδήματα και δραστηριοποιείται στις οικοδομικές εργασίες... Κάποιος άλλος ιδιοκτήτης μιας ολοκαίνουριας Mercedes-Benz ML350 η οποία είχε αποκτηθεί έναντι 88.000 ευρώ και έχει μόλις 4.000 χλμ. στο κοντέρ της επισκέφθηκε εμπόρους και επιθυμούσε διακαώς να την «ξεφορτωθεί» σε άκρως εξευτελιστική τιμή η οποία κυμαινόταν κάτω από τις 60.000 ευρώ. Ο λόγος πώλησης και σε αυτή την περίπτωση αφορούσε στην επιβολή τεκμηρίων στα Ι.Χ. Ο συγκεκριμένος κάτοχος είναι ελεύθερος επαγγελματίας και τοποθετεί πατώματα...
Κάποιος πιο τολμηρός ιδιοκτήτης πολυτελούς τετρακίνητου Ι.Χ. μεγάλου κυβισμού με 1η άδεια κυκλοφορίας τον Αύγουστο του 2008 επισκέφθηκε αντιπροσωπία ΙΧ και για να δελεάσει τον πωλητή του ανάφερε πως επιθυμεί την ανταλλαγή του οχήματός του με ένα όχημα πόλης 1.000 κ.εκ. και θα του έδινε και επιπλέον 1.000 έως 2.000 ευρώ για την απόκτησή του. Ο συγκεκριμένος κάτοχος είναι δημόσιος υπάλληλος με εισόδημα που δεν ξεπερνά τις 17.000 ευρώ...
Ενας άλλος ιδιοκτήτης πολυτελούς SUV το οποίο είχε αποκτήσει πριν από 6 μήνες έναντι 35.000 ευρώ και είχε διανύσει μόλις 2.800 χλμ. επισκέφθηκε την αντιπροσωπία και προσπαθούσε να το ανταλλάξει με ένα καινούριο μοντέλο πόλης. Ωστόσο ο διευθυντής της αντιπροσωπίας δεν μπορούσε να το δεχθεί ως ανταλλαγή καθώς ο κινητήρας του αυτοκινήτου ήταν 2.500 κ.εκ. και τελικά συμφώνησαν να το κρατήσει στην έκθεση μήπως βρεθεί κάποιος υποψήφιος αγοραστής.
Τελικά ο πελάτης βρέθηκε και το απέκτησε έναντι 20.000 ευρώ! Ο κάτοχος του πολυτελούς SUV ήταν δημόσιος υπάλληλος με ετήσιο εισόδημα μόλις 16.000 ευρώ? Πάντως όσοι θελήσουν να μεταβιβάσουν ποσοστό της κυριότητας σε συγγενείς τους θα πρέπει να γνωρίζουν πως βάσει του νέου φορολογικού συστήματος η ετήσια αντικειμενική δαπάνη (τεκμήριο) ισχύει αυτοτελώς στο σύνολό της για καθέναν από τους συμβαλλομένους! Πρακτικά αυτό σημαίνει πως αν ένα Ι.Χ. ανήκει σε 4 καταναλωτές και το τεκμήριό του είναι 20.000 ευρώ τότε η αντικειμενική δαπάνη για το καθένα δεν είναι 5.000 αλλά 20.000 ευρώ!
[...]
το ολο κειμενο ειναι για γελια ή οι ανθρωποι που πουλανε τα αυτοκινητα τους ειναι ΒΛΑΚΕΣ, για τον πολυ απλο λογο οτι χανουν πολυ περισσοτερα λεφτα απο την βεβιασμενη πωληση σε σχεση με τον παραπανω φορο που θα καλουνταν να πληρωσουν εαν αναγκαζοταν να πληρωσουν τα τεκμηρια.
(οκ, υπαρχουν και εξαιρεσεις φυσικα).
Μα δεν είναι ο λόγος ότι θα βρούνε το μπελά τους με το πόθεν έσχες;
Αν το εισόδημα τους είναι λιγότερο από το αναγκαίο εισόδημα για να αποχτήσουν το SUV θα φορολογηθούν ανάλογα.Που φυσικά είναι απίστευτο κάποιος που είναι υπάλληλος με εισόδημα 17 χιλιάδες να παίρνει αυτοκίνητο τα διπλά λεφτά του ετησίου εισοδήματος του. Το πρόβλημα που βλέπω είναι πως το αγοράζει το αυτοκίνητο; Με μετρητα; Με δανειο/δοσεις;
Στις ΗΠΑ αν πας να αγορασεις κατι με πιο πολλα απο 10 χιλ δολλαρια σε μετρητα οποιος συναλλασεται με εσενα πρεπει να κανει χαρτι στην εφορια. Αυτο δεν ισχυει αν γραψεις επιταγη για το ιδιο ποσο απο το λογαριασμο σου. Επισης αν καταθεσεις πανω απο 10 χιλιαδες μετρητα στην τραπεζα αμεσως αυτο αναφερεται στην εφορια. Και φυσικα η εφορια μαζευει πληροφοριες και αν κατι δεν ειναι νορμαλ (το λεμε ' raises a red flag' ) αμεσως οι πιθανοτητες να σου την κανει εφοδο η εφορια ανεβαινουν πολυ υψηλα.
Νικος
-
Ο χρήστης Asimov έγραψε:
Τι ακριβως παραγουν οι σκληρα εργαζομενοι της Ελβετιας;απαιχτα ρολογια, τυρια, σοκολατες ακομα και αυτοκινητα εν μερει.Πολλα περισσοτερα απο εμας αναλογα τον πλυθησμο τους
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
Τρέχα και συ για κάνα φρεπεδάκι και άσε τους Γερμανούς (και τους άλλους Ευρωπαίους) να δουλεύουν χωρίς να ελπίζεις ότι θα πληρώσουν γι'αυτά που φάγατε χωρίς να τα βγάλετε...
oh you!
sup man? ola kala? ta paidia? hai patridaaaaaaaa
Ναι, σίγουρα τους πιστέψαμε.
Ο άλλος είχε τέρμα Πουλόπουλο στις 6 το πρωί και το απόγευμα που ξύπνησε είπε στις κοπελίτσες που πέρασαν για την έρευνα ότι δουλεύει 12-16 ώρες τη μέρα.
-
εγω αυτο που ξερω για τους Ιαπωνες ειναι οτι θεωρειτε ντροπη οποιος σηκωθει και φυγει πρωτος απ το γραφειο. Ετσι περνανε αλλες 1-2 ωρες μεχρι να αρχισουν να φευγουν. Σαν εμας δηλ.
-
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
εγω αυτο που ξερω για τους Ιαπωνες ειναι οτι θεωρειτε ντροπη οποιος σηκωθει και φυγει πρωτος απ το γραφειο. Ετσι περνανε αλλες 1-2 ωρες μεχρι να αρχισουν να φευγουν. Σαν εμας δηλ.το θέμα δεν είναι πόσο δουλεύεις σε ώρες -το δουλεύω είναι και κάπως σχετική έννοια- αλλά πόσο μπορείς να παράγεις
πχ όταν φτιάχνεις κάτι με το χέρι και ο άλλος το βάζει σε μηχανή και το φτιάχνει λογικό είναι ο δεύτερος να ξύνει την λούτσα του περισσότερο απο τον πρώτο και να μην χρειάζεται να περάσει τόσες ώρες στη δουλειά
και δεν είναι μόνο θέμα παραγωγής αντικειμένων
κάποιοι πχ. ακόμα βασίζονται σε χαρτί και φωτοτυπικά για να κάνουν μια δουλειά ή οποία θα μπορούσε να γίνει με δυο κλικ και το φραπέ στο χέρι
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
oh you!Έχω ξαναδεί αυτά τα στατιστικά, και σε συνδυασμό με την χαμηλή παραγωγικότητα μας είναι μια από τις κύριες αιτίες του τίτλου του θρεντ.
-
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
εγω αυτο που ξερω για τους Ιαπωνες ειναι οτι θεωρειτε ντροπη οποιος σηκωθει και φυγει πρωτος απ το γραφειο. Ετσι περνανε αλλες 1-2 ωρες μεχρι να αρχισουν να φευγουν. Σαν εμας δηλ.Φαντασου δηλαδη να εφευγαν σαν εμας τι ειχε να γινει:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_public_debt
Για ριξε μια ματια εδω -
Η Ελβετια πολλα dollars απ'τον 2ο ΠΠ
Η Ελβετια οσο η Ελλαδα πολεμουσε τους ναζι, εκρυβε το jew gold που καβατζωσαν οι γερμανοι (σκοτωνοντας 6 εκατ. εβραιους) στις τραπεζες της
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
Η Ελβετια πολλα dollars απ'τον 2ο ΠΠ
Η Ελβετια οσο η Ελλαδα πολεμουσε τους ναζι, εκρυβε το jew gold που καβατζωσαν οι γερμανοι (σκοτωνοντας 6 εκατ. εβραιους) στις τραπεζες της
μαγκιά τους
είμαστε ολοι Ελβετοί
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Η Ελβετια πολλα dollars απ'τον 2ο ΠΠ
Η Ελβετια οσο η Ελλαδα πολεμουσε τους ναζι, εκρυβε το jew gold που καβατζωσαν οι γερμανοι (σκοτωνοντας 6 εκατ. εβραιους) στις τραπεζες της
μαγκιά τους
ditto @ greeks καθε φορα που οι ελληνες το'να ή τ'αλλο
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
Η Ελβετια πολλα dollars απ'τον 2ο ΠΠ
Η Ελβετια οσο η Ελλαδα πολεμουσε τους ναζι, εκρυβε το jew gold που καβατζωσαν οι γερμανοι (σκοτωνοντας 6 εκατ. εβραιους) στις τραπεζες της
μαγκιά τους
ditto @ greeks καθε φορα που οι ελληνες το'να ή τ'αλλο
μέσα είσαι
-
-
Ο χρήστης Asimov έγραψε:
Τι ακριβως παραγουν οι σκληρα εργαζομενοι της Ελβετιας;Φαρμακοβιομηχανία, χημικά (Novartis, Ciba, Syngenta...)
Ρομποτική, βαριά βιομηχανία (ABB, Holcim)
Νανοτεχνολιες (Nanomite, SwissNanoTech,...)
Food industries (Nestlé)
Major research centers (IBM, STMicro, ...)
Δεν χρειάζεται να μιλήσω για financial services ούτε ωρολογοποιία.
Άσε μη το ψάχνεις, θα'χεις πρόβλημα.Να προσθέσω ότι δούλεψα Ελλάδα το 2000-2002 και είδα από κοντά το χάλι, τα τρελά ωράρια που δεν χρησιμεύουν σε τίποτα αφού απλά περιμένεις οι άλλοι να τελειώσουν το όσα ήτανε να κάνουν για να μπορέσεις να δουλέψεις και η οργάνωση είναι άστα να πάνε, την απίστευτη ανικανότητα του management, το πολύ υψηλό επίπεδο συναδέλφων να χαραμίζεται και το περίφημο 'έλα ρε μαλ.... σιγά να πούμε, νταξη...' όταν τα πάντα πήγαιναν στραβά. 10 ώρες δουλειάς στην Ελλάδα = 2 σε δυτικό-Ευρωπαϊκή χώρα.
Κουράγιο. -
επειδη δεν μπορω να διαβαζω παπαριες για την ελβετια θα πω την γνωμη μου.
οταν η ελβετια περασει εναν παγκοσμιο πολεμο,εναν εμφυλιο,μια δικτατορια και δεν εχει ποτε εναν εχθρο διπλα της οπως την τουρκια τοτε τα ξαναλεμε.γεια χαρανταν.
Tελικα που βρισκεται το προβλημα της ελληνικης οικονομιας;