-
και δεν ειναι οτι δεν μου φτανουν απλα σε καποιο φαναρι θα δω ενα works να με περναει και θα σκεφτομαι οτι επρεπε να παρω εκεινο μιας κ εχουν τα ιδια λεφτα η ακομα κ ενα S
-
Ο χρήστης mentalitaultras έγραψε:
και δεν ειναι οτι δεν μου φτανουν απλα σε καποιο φαναρι θα δω ενα works να με περναει και θα σκεφτομαι οτι επρεπε να παρω εκεινο μιας κ εχουν τα ιδια λεφτα η ακομα κ ενα SΠάρε αυτό τότε.
-
Αν σε νοιάζει το φανάρι πάρε ένα ibiza VT και καντο τούμπανο
-
Ο χρήστης mentalitaultras έγραψε:
και δεν ειναι οτι δεν μου φτανουν απλα σε καποιο φαναρι θα δω ενα works να με περναει και θα σκεφτομαι οτι επρεπε να παρω εκεινο μιας κ εχουν τα ιδια λεφτα η ακομα κ ενα SΑν σκέφτεσαι έτσι, ΜΗΝ πάρεις 120i. Πάρε ένα Leon Cupra που είναι φτηνό και βελτιώνεται εύκολα να τους περνάς όλους. Ή ένα Skoda Octavia RS.
-
@HF η υπογραφή σου έχει ελλείψεις
-
Ο χρήστης mentalitaultras έγραψε:
και δεν ειναι οτι δεν μου φτανουν απλα σε καποιο φαναρι θα δω ενα works να με περναει και θα σκεφτομαι οτι επρεπε να παρω εκεινο μιας κ εχουν τα ιδια λεφτα η ακομα κ ενα Sυπαρχει και η αλλη λυση.
παιρνεις ενα χιλιαρακι ,αφηνεις τους αλλους να σε προσπερνανε και απολαμβανεις το τσιγαρο σου ταξιδευοντας -
σε φανάρι θα σε περνάνε και τα saxoralla κτλ, λέει κάτι αυτό ? την bmw την αγοράζεις για άλλους λόγους, όχι για την αναλογία €€€€/hp που προσφέρει.
-
Η ΜΕΚΟ αδέρφια τι λέει σαν μαγαζί;
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Η ΜΕΚΟ αδέρφια τι λέει σαν μαγαζί;Η ΜΕΚΟ δεν είναι Mercedes?
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Η ΜΕΚΟ αδέρφια τι λέει σαν μαγαζί;Δεν ήταν κι αυτή για κλείσιμο;
@HF η υπογραφή σου έχει ελλείψεις
Ελπίζω να μην αναφέρεσαι στην κατανάλ (κοίτα που φτάσαμε να κινδυνεύω με ban για κάτι τέτοιο... )
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
@HF η υπογραφή σου έχει ελλείψεις
Ελπίζω να μην αναφέρεσαι στην κατανάλ (κοίτα που φτάσαμε να κινδυνεύω με ban για κάτι τέτοιο... )
Πλήρης απουσία της 120i ...και στο spritmonitor
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
@HF η υπογραφή σου έχει ελλείψεις
Ελπίζω να μην αναφέρεσαι στην κατανάλ (κοίτα που φτάσαμε να κινδυνεύω με ban για κάτι τέτοιο... )
Πλήρης απουσία της 120i ...και στο spritmonitor
Έχει περισσότερη πλάκα έτσι όμως...
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Όταν κατεβαίνεις από τα 270-280 στην ευθεία στα φρένα ψήνονται. Δε χρειάζεται να είσαι με το πόδι στο φρένο. Τρία τέτοια φρεναρίσματα και τα έκαψες.255χλμ/ώρα έπιασε η Gallardo LP 560-4 στις Σέρρες.
Ή γαργαλημένο κοντέρ έχει η Μ3 ή ο ιδιοκτήτης λέει φίδια -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Όταν κατεβαίνεις από τα 270-280 στην ευθεία στα φρένα ψήνονται. Δε χρειάζεται να είσαι με το πόδι στο φρένο. Τρία τέτοια φρεναρίσματα και τα έκαψες.
255χλμ/ώρα έπιασε η Gallardo LP 560-4 στις Σέρρες.
Ή γαργαλημένο κοντέρ έχει η Μ3 ή ο ιδιοκτήτης λέει φίδιαΠου χάθηκες εσύ ρε?
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Που χάθηκες εσύ ρε?Τρέχω και γενικά βαρέθηκα...εσύ όλα καλά με το Si?
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Που χάθηκες εσύ ρε?
Τρέχω και γενικά βαρέθηκα...εσύ όλα καλά με το Si?
...όλα σούπερ...όλα πολύ καλά, δόξα το Θεό...σα να ανοίγει σιγά-σιγά το μοτεράκι
Αλλά έχω επικεντρωθεί σε νέο project τώρα...μηχανοκίνητο
-
Στην Ε39 μου έχω δει ότι υπάρχουν κάτι αεραγωγοί στο εμπρός σύστημα, με σχήμα χοάνης μπροστά και περίπου τεράγωνης διατομής, οι οποίοι καταλήγουν στους θόλους αλλά οι θόλοι μου εκεί δεν έχουν τρύπα. Τα μοντέλα με M-pack μάλλον έχουν γιατί υπάρχει σαν ανταλλακτικό. Αξίζει τον κόπο νομίζετε να ασχοληθώ δηλαδή να ανοίξω τρύπες στα θολάκια (το ξεχωριστό εμπρός κάτω τμήμα του θόλου) ή να αγοράσω τα θολάκια με την τρύπα (7,5 φορές ακριβότερα από τα απλά!!);; Δεν ξέρω αν τα m-pack μοντέλα έχουν κι άλλες διαφορές σχετικά με τον αερισμό των φρένων εκτός από την τρύπα στα θολάκια (ίσως έχουν επιπλέον αεραγωγό από τον προφυλαχτήρα μέχρι τον αεραγωγό που έχω εγώ) αλλά αν το κάνω αυτό αξίζει τον κόπο, θα έχω βελτίωση στον αερισμό των φρένων μου ή απλά χαλάω την αεροδυναμική;; Και τί λέγατε για κίνδυνο από σκόνη;
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Στην Ε39 μου έχω δει ότι υπάρχουν κάτι αεραγωγοί στο εμπρός σύστημα, με σχήμα χοάνης μπροστά και περίπου τεράγωνης διατομής, οι οποίοι καταλήγουν στους θόλους αλλά οι θόλοι μου εκεί δεν έχουν τρύπα. Τα μοντέλα με M-pack μάλλον έχουν γιατί υπάρχει σαν ανταλλακτικό. Αξίζει τον κόπο νομίζετε να ασχοληθώ δηλαδή να ανοίξω τρύπες στα θολάκια (το ξεχωριστό εμπρός κάτω τμήμα του θόλου) ή να αγοράσω τα θολάκια με την τρύπα (7,5 φορές ακριβότερα από τα απλά!!);; Δεν ξέρω αν τα m-pack μοντέλα έχουν κι άλλες διαφορές σχετικά με τον αερισμό των φρένων εκτός από την τρύπα στα θολάκια (ίσως έχουν επιπλέον αεραγωγό από τον προφυλαχτήρα μέχρι τον αεραγωγό που έχω εγώ) αλλά αν το κάνω αυτό αξίζει τον κόπο, θα έχω βελτίωση στον αερισμό των φρένων μου ή απλά χαλάω την αεροδυναμική;; Και τί λέγατε για κίνδυνο από σκόνη;Ξεκινάω την απάντηση ...ανάποδα!
-Σε ό,τι αφορά την σκόνη, δεν έχεις να φοβάσαι κάτι, από τη στιγμή που δεν αλλάζεις τις δαγκάνες. Θέμα έχουν κάποιες δαγκάνες aftermarket που βγαίνουν για αυτοκίνητα στημένα για track days κλπ-Για το άλλο θέμα τώρα: έχεις πρόβλημα με την ψύξη των φρένων σου; Το πρώτο που θα άλλαζα (και πρέπει να το αλλάξω και στο δικό μου, παρόλες τις 6απίστονες... ) είναι το υγρό των φρένων. Είναι η πιο φτηνή αλλαγή και μπορεί να κάνει μεγάλη διαφορά. Εγώ έχω αγοράσει το ATE Blue Racing που είναι DOT 4 και δεν δημιουργεί προβλήματα στο κύκλωμα των φρένων.
Αν πάντως θέλεις να δοκιμάσεις και την λύση του καλύτερου εξαερισμού, πριν αγοράσεις οτιδήποτε, δες συνολικά τι θα χρειαστεί... Θα έλεγα πως μια τέτοια μετατροπή , θέλει περισσότερο DIY παρά ανταλλακτικά: ουσιαστικά χρειάζεσαι ένα σωλήνα από μπροστά στον προφυλακτήρα μέχρι τον τροχό. Αν πιάνει το χέρι σου, το κάνεις μόνος σου, χρησιμοποιώντας πχ ένα κολλάρο, ή ένα εύκαμπτο πλαστικό σωλήνα. Λύσεις τέτοιου τύπου μπορείς να βρεις πάμπολλες στο Internet.
Με ένα ψαξιματάκι για BMW E39 Brake Ducts, ιδού μερικά ενδιαφέροντα:
http://www.louv.tv/cars/m5/ducts/
http://www.wildyoats.com/m5_brake_duct_rings.htm
http://www.pelicanparts.com/BMW/catalog ... is_pg1.htmΚι αν θέλεις να πας ένα βήμα πιο πέρα, για ακόμη καλύτερη ψύξη, ιδού (σε 1 series, αλλά η DIY λύση του προφανώς και εφαρμόζεται σε κάθε αυτοκίνητο... )
http://www.1addicts.com/forums/showthread.php?p=6250556Αν τελικά προχωρήσεις, κράτα μας ενήμερους.
-
Ενδιαφέροντα αυτά που μου έδειξες, ευχαριστώ. Είδα από τις εικόνες ότι το τρύπιο θολάκι δεν έχει κανένα ειδικό χείλος για να κλειδώνει με το σωλήνα. Έτσι απλά ανοίγοντας τρύπα στο θολάκι σίγουρα θα περνάει αέρας από τον αεραγωγό που ήδη υπάρχει προς τα φρένα. (πλέον σαφώς δεν βλέπω το λόγο να αγοράσω τα πανάκριβα τρυπημένα, αν αφού τρυπήσω μετανιώσω αγοράζω ξανά τα μαμά).
Επίσης μάλλον θέλω τρύπες σε κάτι γκρίλιες στον προφυλαχτήρα που είναι σε ευθεία με την είσοδο των αεραγωγών για να μπαίνει ο αέρας. Τα γκριλάκια αυτά έχουν από 2 τμήματα, το έξω τμήμα της αριστερής γκρίλιας είναι ήδη ανοιγμένο για να πηγαίνει αέρας στην είσοδο του φίλτρου αέρα. Το σωστό μοιάζει να είναι να ανοίξω το μέσα τμήμα των γκριλακίων. Μάλλον είναι πιασμένα με κλιπσάκια και βγαίνουν χωρίς να βγάλεις προφυλαχτήρα αλλά αν είναι μόνο να τα τρυπήσω ίσως δεν χρειάζεται να βγει τίποτα. Υπάρχουν σαν ανταλλακτικά και γκριλάκια που να λείπει όποιο τμήμα θέλεις αλλά το θέμα είναι το ελάχιστο σε αποσυναρμολόγηση, χρόνο και κόστος.
Και μου μένει να σκεφτώ μετά αν και πόσο πολύ χρειάζεται και κάτι από τον προφυλαχτήρα μέχρι τον υπάρχοντα σωλήνα; αυτή είναι η επόμενη ερώτηση. Καλό θα ήταν αλλά το ανταλλακτικό που είδα μάλλον κάνει μόνο σε mpack προφυλαχτήρα. Επειδή θέλω να αποφύγω να βγάλω προφυλαχτήρα για να συνδέω αυτοσχέδια σωληνάκια μάλλον θα πρέπει να βολευτώ με τα προηγούμενα. Και βελτιωμένα υγρά,το κακό είναι ότι όταν μου τα αλλάζουν δεν μπορείς να βάλεις εσύ ό,τι θέλεις αλλά ό,τι έχει το τροχήλατο μπιτόνι τους που είναι και μηχάνημα αλλαγής και λέει ότι έχει ΑΤΕ κάτι. Έτσι κι αλλιώς αλλαγή υγρών θα γίνει μετά το καλοκαίρι που φτάνω 2 χρόνια ενώ τα τρυπήματα πιο πριν οπότε στο μεταξύ θα έχω εκτιμήσει τυχόν διαφορά από τον αερισμό ή να αλλάξω μάστορα. -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Mε το πόδι στο φρένο ήταν και έμεινε σε 3 γύρους;
Όταν κατεβαίνεις από τα 270-280 στην ευθεία στα φρένα ψήνονται. Δε χρειάζεται να είσαι με το πόδι στο φρένο. Τρία τέτοια φρεναρίσματα και τα έκαψες.
Ποια 270 ρε Νίκο?Enzo μοτέρ είχε?
BMW FORUM