-
Αυτό βρε παιδιά, τι λέει;
http://www.bikestore.gr/?section=product&rel=48
Είδα απο κοντά αυτό: http://www.bikestore.gr/?section=product&rel=45
και μπορώ να πω οτι μου αρεσε...Αλλά έχω φάει σκάλα στον εγκέφαλο με τα υδραυλικά φρένα...
Edit: υπάρχει και αυτό: http://www.bikestore.gr/?section=product&rel=47
-
Φίλτατε htanso21 μην κοιτάς μόνο KTM,Σε αυτά τα λεφτά παίρνεις πολύ ποιο καλά πράγματα
-
Ο χρήστης Passatakias2010 έγραψε:
Φίλτατε htanso21 μην κοιτάς μόνο KTM,Σε αυτά τα λεφτά παίρνεις πολύ ποιο καλά πράγματαΣίγουρα! Αλλά δεν ξέρω γρί απο ποδήλατα
Για αυτό και εχθές ρώτησα ποιο απο τα Carrera ή KTM έχουν καλύτερο value for money.
Έχεις να προτείνεις κάτι καλό μέχρι ±500 ευρώ ;
Σε ευχαριστώ!
-
Eiδού:)
http://www.bike-center.gr/product_info. ... d0d66761c0
http://www.evanscycles.com/products/spe ... e-ec019397
http://www.bike-center.gr/product_info. ... d0d66761c0
http://www.bike-center.gr/product_info. ... d0d66761c0
-
Είσαι ωραίος σε ευχαριστώωωω!!!
Αλλά την πάτησες! Τώρα που σε βρήκα δεν σε αφήνω!
Τόσο καλά ειναι τα Ideal ; α
Α! και δεν ξέρω, αλλα δεν μου έχει κάτσει καθόλου το σύστημα αλλαγής ταχυτήτων που είναι πάνω στα χερούλια, ξέρεις οχι αυτά που είναι σαν λεβιεδάκια αλλά οι μαλακιούλες πάνω στο χερούλι.
Αυτά που μου έδειξες δεν έχουν τέτοια ε; αλλά λεβιεδάκια ε; -
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Είσαι ωραίος σε ευχαριστώωωω!!!Αλλά την πάτησες! Τώρα που σε βρήκα δεν σε αφήνω!
Τόσο καλά ειναι τα Ideal ; α
Α! και δεν ξέρω, αλλα δεν μου έχει κάτσει καθόλου το σύστημα αλλαγής ταχυτήτων που είναι πάνω στα χερούλια, ξέρεις οχι αυτά που είναι σαν λεβιεδάκια αλλά οι μαλακιούλες πάνω στο χερούλι.
Αυτά που μου έδειξες δεν έχουν τέτοια ε; αλλά λεβιεδάκια ε;Δεν με πειράζει μην με αφήσεις
Κοίτα να δείς,η IDEAL απευθύνεται ποιο πολύ σε ένα 'κοινό φθηνό' δηλαδή δεν είναι μάρκα που φτιάχνει τα ποδηλατα για αγώνες καταβάσεις τρελές κλπ,είναι για έναν απλό άνθρωπο που ζητάει να κάνει απλα ποδήλατο...
Η ideal κυρίως στα ποδήλατα της δίνει βάση στα ανταλλακτικά και οχι τόσο στον σκελετό,οχι οτι ο σκελετός θα σπάσει,αλλα δεν είναι τόσο μελετημένος όσο ενα trek,orbea,scott κλπ...
Ποιο εννοεις πανω στα χερούλια?αυτο που το γυρνάς με το χέρι?αυτό είναι προπολεμικό
Ναι τώρα ποιά όλα τα ποδήλατα (εκτός σούπερ μάρκετ) έχουν λεβιεδάκια.
Εαν θες και μονος σου χαζεψε στα παρακάτω site να δεις περίπου τι παίζει απο τιμες κλπ
www.cyclist.gr
www.chainreactioncycles.com
www.bike-center.gr
www.bike-discount.de
www.evanscycles.com
www.kassimatisbikes.grY.Γ Και θα σου πρότεινα μην αποκλείσεις το ενδεχόμενο του μεταχειρισμένου
-
passatakia γραφεις στο cyclist.gr?
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
passatakia γραφεις στο cyclist.gr?Σούττττττττττ
Ναι εγώ είμαι...εσύ ποιός είσαι?
-
Ο χρήστης Passatakias2010 έγραψε:
passatakia γραφεις στο cyclist.gr?
Σούττττττττττ
Ναι εγώ είμαι...εσύ ποιός είσαι?
Απλος επισκεπτης ειμαι, μεχρι στιγμης. Σας διαβαζω εδω και δυο μερες και ψαχνομαι για ποδηλατο
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
passatakia γραφεις στο cyclist.gr?
Σούττττττττττ
Ναι εγώ είμαι...εσύ ποιός είσαι?
Απλος επισκεπτης ειμαι, μεχρι στιγμης. Σας διαβαζω εδω και δυο μερες και ψαχνομαι για ποδηλατο
Απο αυτοκίνητο σε ποδήλατο?
Εγώ περιμένω πως και πως να κάτσω σε κάθισμα αυτοκινήτου,και εσύ θα πας σε σέλα?
-
Ο χρήστης Passatakias2010 έγραψε:
passatakia γραφεις στο cyclist.gr?
Σούττττττττττ
Ναι εγώ είμαι...εσύ ποιός είσαι?
Απλος επισκεπτης ειμαι, μεχρι στιγμης. Σας διαβαζω εδω και δυο μερες και ψαχνομαι για ποδηλατο
Απο αυτοκίνητο σε ποδήλατο?
Εγώ περιμένω πως και πως να κάτσω σε κάθισμα αυτοκινήτου,και εσύ θα πας σε σέλα?
Απο τοτε που πηρα αυτοκινητο εχω παχυνει λεμε λιγη εξασκηση, που ειναι και ωραια δεν βλαπτει. Κανα κονδυλη μονο γιατι εχω στεγνωσει. Να βγαλω τον αριθμο του λογαριασμου στη τραπεζα να με ενισχυσετε? Υπερ των δημοσιων χρεων θα πανε και αυτα
-
Όμορφα, σε ευχαριστώ πολύ, το βραδάκι θα κάτσω να διαβάσω!
Απλά κοίτα, εγώ κοιτάω για ένα καλό ποδιλατάκι. Και το μόνο που μου έχει κολλήσει είναι τα υδραυλικά φρένα...
Για αυτό εχθές κοίταζα ότι να είναι...
Και λέω αν πάρω, να πάρω κάτι καλούτσικο, για αυτό και έβαλα το όριο των 500 ευρώ.
Δηλαδή με το καλημέρα δεν θα κάνω κατάβαση, ούτε θα μπω στις λάσπες μέχρι τα γώνατα.
Αλλά χαλαρές βολτούλες σε άσφαλο / χώμα άντε και κανένα δάσος παρέα με την φωτογραφική μηχανή.Τώρα κάτι τελευταίο, μην σε κουράζω κιόλας ακόμα δεν σε βγήκα
Για τα Carrera που έλεγα που πριν.
Μου αρέσει σαν μάρκα, γιατί τέτοιο ήταν το πρώτο mountain μου (Carrera Adventure II του 92' ) και πέτυχα εχθές σε ένα κατάστημα τα adventure 2000 και 3000.
Μου άρεσαν σαν σχήμα (αυτό μόνο μπορώ να καταλάβω ακόμα )
Θυμάμαι τότε το 92 που ήταν καλύτερα απο τα φθηνά της αγοράς, ισχύει το ίδιο και σήμερα ή είναι σαν αυτά των supermarket; Και αυτό το λέω γιατί είχαν τις ταχύτητες στα χερούλια συν το ίδιο τιμόνι. -
Δεν ξέρω να σου πω,θα σου πω ψέματα...
Απλώς έγω προσωπικά ξέρω τόοοοοοσους ποδηλάτες και κανένας δεν έχει carrera....
Και μάλιστα οσα ποδήλαταδικα με επαγγελματιες ανθρώπους ξέρω δεν δουλέυει κανένας με carrera....
Υ.Γ Το να αγοράσεις ενα ποδήλατο φθηνά,δεν λέει κάτι,σκέψου οτι μετά απο την αγορά πρέπει να έχεις και στήριξη απο το κατάστημα,δηλαδη σε περίπτωση βλαβης και τετοια...
Για μαγαζια με καλο after sale support ξέρω αυτά:
Cyclist (φοβερή εξυπηρέτηση σε όλους τους τομείς)
μαλατέστας (το ίδιο και αυτός)αυτούς τους 2 ξέρω...
-
Απο τον Μαλατέστα είχα αγοράσει και το Carrera και ενα ΒΜXάκι
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Απο τον Μαλατέστα είχα αγοράσει και το Carrera και ενα ΒΜXάκιΓενικά απο εξυπηρετηση σε τεχνικα θεματα σε μαγαζια δεν ξερω τιποτα...
Συνηθως χαζευω βλεπω που ειναι το ποιο φθηνό πάω και το βάζω μόνος μου...
(Ρίξε μια ματιά σε αυτά τα 2 forum για ποδήλατα,θα πάρεις πολλά πράγματα www.cyclist-friends.gr και www.podilates.gr)
-
Καλησπέρα σε όλους!
Santa Cruz σε ποιό κατάστημα Αθηνών ή ακόμα και ιντερνετικό βρίσκεις;
Υπάρχει η δυνατότητα να το παραγγείλει κάποιος με ό,τι παρελκόμενα/περιφερειακά θέλει; -
δες και αυτο εδω το οποιο ισως ειναι το πιο ερωτευσιμο ποδηλατο για τα λεφτα του. και εχει και πολυ καλή ποιοτητα.
http://www.cube-bikes.de/xist4c/web/ana ... 36144_.htm το οποιο εχει 580ευρω.και υπαρχει και αυτη η εταιρια που τα παραγγελνεις μονο μεσω του σαιτ γιατι δεν εχει αντιπροσωπο πουθενα http://www.canyon.com/_en/mountainbikes ... tml?b=1763
ειμαι και γω σε φαση αγορας ποδηλατου για να γυρισω τα βουνα εδω γυρω να παω στο freeday που γινεται καθε παρασκευη και για εσωτερικες βολτες.
ειμαι μεταξυ του cube analog ideal zig zag 01 και scott aspect 55 αλλα μαλλον τεινω προς το αναλογκ γιατι ειναι πανεμορφο. -
Ο χρήστης Drosxo έγραψε:
Λοιπον εχουμε και λεμε:
Υδραυλικα δισκοφρενα:
Υπερ: αντοχη σε νερα,λασπες, πουλ μουρ
Κατα: βαρος, κοστος αγορας και συντηρησης, πολυπλοκοτητα μηχανισμου-πονοκεφαλος στη ρυθμιση ,ελαχιστη βελτιωση στο φρεναρισμα σε σχεση με vbrakes σε κανονικες συνθηκες.(δοκιμαστε απλα vbrakes με ενα σετ κορυφαια τακακια coolstop)V-brakes:
Υπερ : Κοστος, συντηρηση, βαρος, προσωπικα θα ελεγα οτι προτιμω και την αμεσοτητα στην αισθηση της μανετας
Κατα: Αποτελεσματικοτητα στα νερα και τις λασπες, ενδεχομενο σπασιματος ντιζας αν δεν αλλαζεται συχνα.Οποτε για καποιον dirt biker που γουσταρει βουνο με λασπες και γουρνες τα δισκοφρενα ειναι μονοδρομος. Για μενα που πηγαινω μονο στα στεγνα, εχω ολα τα κατα των δισκοφρενων χωρις να εκμεταλλευομαι τα υπερ τους.
Στο φρεναρισμα του ποδηλατου ειδικα στο χωμα, το λαστιχο ισως και να παιζει σημαντικοτερο ρολο απ' οτι τα φρενα. Δοκιμαστε ενα κορυφαιο ελαστικο πχ racing ralph της schwalbe η ενα fast trak lk της specialized και θα δειτε οτι το ποδηλατο μεταμορφωνεται δραματικα σε συμπεριφορα στο χωμα και τα επιπλεον επιπεδα προσφυσης κανουν το φρεναρισμα παιχνιδακι. Χωρια την ανεση και την ποιοτητα κυλισης που ανεβαινουν σε αλλα επιπεδα. Φυσικα την διαφορα στα φρενα την αντιλαμβανεσαι σε ταχυτητες 35 km/h και πανω. Απο τα 20 και κατω ,ολα τα συγχρονα ποδηλατα σταματανε πολυ καλα (εκτος απο τα full suspension των 120 ευρω που πουλανε στα super market και χοροπηδανε σαν καγκουρο στο πεταλαρισμα, σε αυτα ειναι καλυτερα να σταματας με το παπουτσι στο λαστιχο...)
- Δεν υπάρχει κορυφαίο ελαστικό. Το racing ralph κάνει άλλα πράγματα και σε άλλο τεραίν από τα nobby nic για παράδειγμα.
- Διαφωνώ σε αυτό που λές για το φρενάρισμα κάτω των 20kkm/h. Κατέβα ένα μονοπάτι με 15 χλμ την ώρα με καλά v-brake και με καλά disk και έλα να μου πεις μετά.
- Τα υδραυλικά πλέον δεν είναι δύσκολα στο να συντηρηθούν. Η εξαέρωση είναι μια εύκολη διαδικασία στις περισσότερες μάρκες (ίσως όχι στα Avid). Αλλά σε Shimano, Formula που έχω κάνει, τα κατάφερα σούπερ.
- η Συντήρηση στα υδραυλικά δεν είναι θέμα. Γίνεται αραιά και ανάλογα με τη χρήση (και τις συνθήκες). Αντίθετα στα μηχανικά, μετά από μια λασποβόλτα, ή έναν αγώνα με λάσπη πρέπει να κάθεσαι να παίζεις με τους ρεγουλατόρους.
- Αν αγοράσετε ένα σοβαρό σετ υδραυλικά φρένα (όχι για παράδειγμα τα απλά deore) θα έχετε κορυφαία αίσθηση και απόκριση της μανέτας αλλά και τους συστήματος.
- Τα παραπάνω αποτελούν προσωπική άποψη, έχοντας αλλάξει 4 ποδήλατα ΜΤΒ τα τελευταία χρόνια (hardtail, fs ktl).
Τώρα φοράω τα Formula Oro Puro, σε ποδήλατο με Fox RP23, Fox RLC 120mm συνδυάζοντας πέδηση, ελαφρό βάρος και αξιοπιστία.
*Κάτι που δεν κατάλαβα: Τι να το κάνεις το πουλ μουρ στο βουνό;;;;
-
Εγώ είμαι οπαδός τους, έχω 1 από το ΄95 με μπροστινό Marzocchi
http://www.mongoose.com/usa/eng/mtn/Pro ... -Pavement/
http://www.marzocchi.com/Template/detai ... Folder=122
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
- Δεν υπάρχει κορυφαίο ελαστικό. Το racing ralph κάνει άλλα πράγματα και σε άλλο τεραίν από τα nobby nic για παράδειγμα.
- Διαφωνώ σε αυτό που λές για το φρενάρισμα κάτω των 20kkm/h. Κατέβα ένα μονοπάτι με 15 χλμ την ώρα με καλά v-brake και με καλά disk και έλα να μου πεις μετά.
- Τα υδραυλικά πλέον δεν είναι δύσκολα στο να συντηρηθούν. Η εξαέρωση είναι μια εύκολη διαδικασία στις περισσότερες μάρκες (ίσως όχι στα Avid). Αλλά σε Shimano, Formula που έχω κάνει, τα κατάφερα σούπερ.
- η Συντήρηση στα υδραυλικά δεν είναι θέμα. Γίνεται αραιά και ανάλογα με τη χρήση (και τις συνθήκες). Αντίθετα στα μηχανικά, μετά από μια λασποβόλτα, ή έναν αγώνα με λάσπη πρέπει να κάθεσαι να παίζεις με τους ρεγουλατόρους.
- Αν αγοράσετε ένα σοβαρό σετ υδραυλικά φρένα (όχι για παράδειγμα τα απλά deore) θα έχετε κορυφαία αίσθηση και απόκριση της μανέτας αλλά και τους συστήματος.
- Τα παραπάνω αποτελούν προσωπική άποψη, έχοντας αλλάξει 4 ποδήλατα ΜΤΒ τα τελευταία χρόνια (hardtail, fs ktl).
Τώρα φοράω τα Formula Oro Puro, σε ποδήλατο με Fox RP23, Fox RLC 120mm συνδυάζοντας πέδηση, ελαφρό βάρος και αξιοπιστία.
*Κάτι που δεν κατάλαβα: Τι να το κάνεις το πουλ μουρ στο βουνό;;;;
Ναι αλλα δεν μιλας πουθενα για κοστος. Τι να κανω την αισθηση στη μανετα οταν με τα ιδια λεφτα της XTR βαζω 4πιστονα brembo στο αυτοκινητο μου που εκει οντως κανουν τη διαφορα(νταξυ τα brembo βγαινουν λιγο ακριβοτερα... ). Κι επειδη οπως ειπες κι εσυ σε τετοια επιπεδα διαφορων η αντικειμενικοτητα ελαφρως θολωνει ,αν μου περισσευαν αρκετα λεφτα, δεν θα το συζητουσα για δισκοφρενα, απλα θεωρω οτι τα v brakes εχουν σαφως καλυτερο value for money χωρις να θυσιαζεις σχεδον τιποτα σε αποτελεσματικοτητα. Πχ η απλη deore που δοκιμασα προσφατα σε καινουριο ποδηλατο φιλου ηταν τελειως σφουγγαρενια σε αισθηση και απλα το μπροστα δεν ηταν καθολου προοδευτικο - γραμμικο.
Οταν μιλαμε για HT η Fullies κατηγοριας 1000e και πανω τα δισκοφρενα ειναι μονοδρομος απο τις εταιριες, σε entry level ποδηλατα τα θεωρω υπερβολη του μαρκετινγκ , γενικα η αποψη μου ειναι οτι στα ποδηλατα διυλιζουμε τον κωνωπα και το βρισκω ελαφρως παραλογο να δινω 800 ευρω για ενα Fox οταν στο αμαξι φοραω bistein μαυρα. Η ποδηλατικη βιοτεχνια, γιατι βιομηχανια δεν ειναι ακομα εχει αρκετο δρομο ωστε να ριξει τις τιμες και να ανεβασει την αξιοπιστια σε ανεκτα επιπεδα. Και ως γνωστον οσο πιο ακριβο ειναι το ποδηλατο και οσο πιο ελαφρυ, τοσο πιο περιπλοκο γινεται και πιο ευπαθες λογω ελφρυτερων και πιο λεπτων μεταλλων κλπ κλπ.
Η ζωή...ποδήλατο!