Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Sinopec Chinese Grand Prix 2010
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Sinopec Chinese Grand Prix 2010
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 9 / 14
    Formula 1
    54
    272
    687
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      greo last edited by

      Και;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vengas last edited by

        Ο χρήστης noe έγραψε:

        πολύ επιλεκτικά ευαισθητούλης μου είσαι εσύ...

        ΕΥΤΥΧΩΣ τον πέρασε και πήρε μια 4η θέση γιατί θα μας έπαιρνε πάλι ο ύπνος στην 7η-8η ...

        Φιλε μου πιστεψε με ειμαι οσο αντικειμενικος μπορεις να φανταστεις. και ξαναλεω οτι κανεις δεν ξερει που θα ηταν ο Μασσα αν εμπενε πρωτος (οπως επρεπε στα πιτ). Και επειδη βλεπαμε την ιδια μεταδοση δεν θυμαμε να εδειξε που βγηκε Ο Αλονσο μετα τα πιτ και που ο Μασσα.

        o Alba εγραψε για το γυρολογιο και των 2 για την περιοδο μετα το πιτ στοπ...
        Σε μαχες μεταξυ ομοσταβλων κανεις δεν κανει ταλακίες( ακομη και oi ''τρελοί'' Webber, Montoya) για να ρισκαρει εγκατάλειψη, δεν δοκιμαζονται επικινδυνες ενεργειες λογω πιθανοτατα εντολών από την ομάδα...
        σε αντιστοιχες περιπτωσεις διαφορας αποδόσεων μεταξυ των τημ μεητ, με τον αργο να ειναι μπροστα, η ΜακΛάρεν πχ κανονιζε να περασει ο Χαμιλτον μπροστα από τον Κοβαλάινεν ενω η Φερραρι περιμενει από το Μασσα πχ στην Αυστραλία επί γυρους να προσπερασει τον Κούμπίτσα, ωσπου τα λαστιχά τους φθαρθηκαν... και στην Μαλαισία ενώ ο Χαμιλτον αλώνιζε, περιμεναμε και τον Μασσα δεκα ωρες να περασει μια Τορο ροσο

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lack last edited by

          Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:

          @ripper και μια φώτο mate για να δεις τι θα μπορούσε να συμβεί αν έπαιρνε σβάρνα κανένα σωλήνα...κοίτα πόσο κοντά περνάει:

          Πάντως αριστερά του SV χωράει άλλο ένα μονοθέσιο ε;

          Μια χαρά χωράει ένα ακόμα μονοθέσιο, αλλά ακόμα και στα πιτ γίνεται αγώνας, όποτε ο SV έκλεισε τον LH για να εχει αυτός το πλεονέκτημα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            djalma last edited by

            Ο χρήστης vengas έγραψε:

            πολύ επιλεκτικά ευαισθητούλης μου είσαι εσύ...

            ΕΥΤΥΧΩΣ τον πέρασε και πήρε μια 4η θέση γιατί θα μας έπαιρνε πάλι ο ύπνος στην 7η-8η ...

            Φιλε μου πιστεψε με ειμαι οσο αντικειμενικος μπορεις να φανταστεις. και ξαναλεω οτι κανεις δεν ξερει που θα ηταν ο Μασσα αν εμπενε πρωτος (οπως επρεπε στα πιτ). Και επειδη βλεπαμε την ιδια μεταδοση δεν θυμαμε να εδειξε που βγηκε Ο Αλονσο μετα τα πιτ και που ο Μασσα.

            **H Alba **εγραψε για το γυρολογιο και των 2 για την περιοδο μετα το πιτ στοπ...
            Σε μαχες μεταξυ ομοσταβλων κανεις δεν κανει ταλακίες( ακομη και oi ''τρελοί'' Webber, Montoya) για να ρισκαρει εγκατάλειψη, δεν δοκιμαζονται επικινδυνες ενεργειες λογω πιθανοτατα εντολών από την ομάδα...
            σε αντιστοιχες περιπτωσεις διαφορας αποδόσεων μεταξυ των τημ μεητ, με τον αργο να ειναι μπροστα, η ΜακΛάρεν πχ κανονιζε να περασει ο Χαμιλτον μπροστα από τον Κοβαλάινεν ενω η Φερραρι περιμενει από το Μασσα πχ στην Αυστραλία επί γυρους να προσπερασει τον Κούμπίτσα, ωσπου τα λαστιχά τους φθαρθηκαν... και στην Μαλαισία ενώ ο Χαμιλτον αλώνιζε, περιμεναμε και τον Μασσα δεκα ωρες να περασει μια Τορο ροσο

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              bayern7 last edited by

              Ο χρήστης lack έγραψε:

              @ripper και μια φώτο mate για να δεις τι θα μπορούσε να συμβεί αν έπαιρνε σβάρνα κανένα σωλήνα...κοίτα πόσο κοντά περνάει:

              Πάντως αριστερά του SV χωράει άλλο ένα μονοθέσιο ε;

              Μια χαρά χωράει ένα ακόμα μονοθέσιο, αλλά ακόμα και στα πιτ γίνεται αγώνας, όποτε ο SV έκλεισε τον LH για να εχει αυτός το πλεονέκτημα

              Ακριβώς. race incident για μένα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nikos last edited by

                Reprimand τελικά και για τους δύο.

                Nikos @ YouTube

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Y
                  yugo_para_siempre last edited by

                  Στα ελληνικα;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    thanix last edited by

                    Ο χρήστης djalma έγραψε:

                    πολύ επιλεκτικά ευαισθητούλης μου είσαι εσύ...

                    ΕΥΤΥΧΩΣ τον πέρασε και πήρε μια 4η θέση γιατί θα μας έπαιρνε πάλι ο ύπνος στην 7η-8η ...

                    Φιλε μου πιστεψε με ειμαι οσο αντικειμενικος μπορεις να φανταστεις. και ξαναλεω οτι κανεις δεν ξερει που θα ηταν ο Μασσα αν εμπενε πρωτος (οπως επρεπε στα πιτ). Και επειδη βλεπαμε την ιδια μεταδοση δεν θυμαμε να εδειξε που βγηκε Ο Αλονσο μετα τα πιτ και που ο Μασσα.

                    **H Alba **εγραψε για το γυρολογιο και των 2 για την περιοδο μετα το πιτ στοπ...
                    Σε μαχες μεταξυ ομοσταβλων κανεις δεν κανει ταλακίες( ακομη και oi ''τρελοί'' Webber, Montoya) για να ρισκαρει εγκατάλειψη, δεν δοκιμαζονται επικινδυνες ενεργειες λογω πιθανοτατα εντολών από την ομάδα...
                    σε αντιστοιχες περιπτωσεις διαφορας αποδόσεων μεταξυ των τημ μεητ, με τον αργο να ειναι μπροστα, η ΜακΛάρεν πχ κανονιζε να περασει ο Χαμιλτον μπροστα από τον Κοβαλάινεν ενω η Φερραρι περιμενει από το Μασσα πχ στην Αυστραλία επί γυρους να προσπερασει τον Κούμπίτσα, ωσπου τα λαστιχά τους φθαρθηκαν... και στην Μαλαισία ενώ ο Χαμιλτον αλώνιζε, περιμεναμε και τον Μασσα δεκα ωρες να περασει μια Τορο ροσο

                    Επειδη δεν γραφει η alba η ιδια

                    ειναι Ο alba

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      djalma last edited by

                      Δεκτόν...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cabala10 last edited by

                        Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
                        @ripper και μια φώτο mate για να δεις τι θα μπορούσε να συμβεί αν έπαιρνε σβάρνα κανένα σωλήνα...κοίτα πόσο κοντά περνάει:

                        οταν κανεις τα ιδια στην εισοδο μην περιμενεις κατι καλυτερο..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          ripper last edited by

                          Επίπληξη (κακά παιδια, άμα το ξανακάνετε θα σας κάνουμε ντα) και για τους δύο, στον Hamilton γιατί δεν κάθησε από πίσω και στον Vettel γιατί έσμπρωχνε προς τα μέσα όπως σου είπα Νίκο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            ripper last edited by

                            Ας σχολιάσουμε και τα του αγώνα, κάνοντας μία θεαματική - αεροπλανική κωλοτούμπα περί Button.

                            Button: Όταν αποσυρθεί πρέπει να γίνει μετεωρολόγος.
                            Πάρα πολύ σωστές αποφάσεις σε μικτές συνθήκες, ψυχραιμία, ελάχιστα λάθη, υπομονετικός και γρήγορος όταν χρειάζεται. Παρά τις αντιρήσεις μου η ιδανικη επιλογή για την McLaren γιατί είναι δυνατός εκεί που υστερεί ο Hamilton. Μπορεί να μην έχει το pace του Hamilton αλλά με τους τωρινούς κανονισμούς είναι άκρως αποτελεσματικός.

                            Hamilton: Εκτυφλωτικός και σήμερα, έχει κάνει σε 3 αγώνες όσα προσπεράσματα κάνουν άλλοι σε 3 χρόνια. Σε ρυθμό και προσπεράσματα είναι με διαφορά ο κορυφαίος. Ολοι οι αγώνες μέχρι τώρα του έχουν πάει στραβά (γιατι δεν έχει τα χαρακτηριστικά του Button), αλλά κάνει εκπληκτικές ανακάμψεις.
                            Οι τωρινοί κανονισμοι δεν τον βολεύουν.
                            Γενικά η McLaren ήταν πολύ δυνατή σήμερα και δείχνει ότι έχει πολυ καλό race pace. Στα δοκιμαστικά κλάφτα Χαράλαμπε.

                            Red Bull: Παρότι η πιο γρήγορη μέχρι τώρα, τους πιάνει τρικυμία πιο εύκολά και από τον ωκεανό. Πως κατέληξαν τόσο κάτω ακόμη δεν κατάλαβα.

                            Kubica: Αμαρτία να μην οδηγεί για κορυφαία ομάδα. Με τα ψέμματα περνάει πολύ ταχύτερους συνδυασμούς, αν και η Renault δείχνει αρκετά δυνατή.

                            Rosberg: Παρομοίως με τον από πάνω. Εξακολουθείτε μερικοί να υποστηρίζετε αυτά που λέγατε πριν αρχίσει η σεζόν;

                            Alonso: Πολύ καλός αγώνας και απο αυτόν, χωρίς το jump start μπορούσε και καλύτερα. Η Ferrari πρέπει να του δώσει ξεκάθαρο νούμερο 1 γιατί 1ον το αξίζει και 2ον αν δεν του το δώσει θα κάνει την ομάδα πουτ@ν@.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cabala10 last edited by

                              Ο χρήστης ripper έγραψε:
                              Ας σχολιάσουμε και τα του αγώνα, κάνοντας μία θεαματική - αεροπλανική κωλοτούμπα περί Button.

                              Button: Όταν αποσυρθεί πρέπει να γίνει μετεωρολόγος.
                              Πάρα πολύ σωστές αποφάσεις σε μικτές συνθήκες, ψυχραιμία, ελάχιστα λάθη, υπομονετικός και γρήγορος όταν χρειάζεται. Παρά τις αντιρήσεις μου η ιδανικη επιλογή για την McLaren γιατί είναι δυνατός εκεί που υστερεί ο Hamilton. Μπορεί να μην έχει το pace του Hamilton αλλά με τους τωρινούς κανονισμούς είναι άκρως αποτελεσματικός.

                              Hamilton: Εκτυφλωτικός και σήμερα, έχει κάνει σε 3 αγώνες όσα προσπεράσματα κάνουν άλλοι σε 3 χρόνια. Σε ρυθμό και προσπεράσματα είναι με διαφορά ο κορυφαίος. Ολοι οι αγώνες μέχρι τώρα του έχουν πάει στραβά (γιατι δεν έχει τα χαρακτηριστικά του Button), αλλά κάνει εκπληκτικές ανακάμψεις.
                              Οι τωρινοί κανονισμοι δεν τον βολεύουν.
                              Γενικά η McLaren ήταν πολύ δυνατή σήμερα και δείχνει ότι έχει πολυ καλό race pace. Στα δοκιμαστικά κλάφτα Χαράλαμπε.

                              Red Bull: Παρότι η πιο γρήγορη μέχρι τώρα, τους πιάνει τρικυμία πιο εύκολά και από τον ωκεανό. Πως κατέληξαν τόσο κάτω ακόμη δεν κατάλαβα.

                              Kubica: Αμαρτία να μην οδηγεί για κορυφαία ομάδα. Με τα ψέμματα περνάει πολύ ταχύτερους συνδυασμούς, αν και η Renault δείχνει αρκετά δυνατή.

                              Rosberg: Παρομοίως με τον από πάνω. Εξακολουθείτε μερικοί να υποστηρίζετε αυτά που λέγατε πριν αρχίσει η σεζόν;

                              Alonso: Πολύ καλός αγώνας και απο αυτόν, χωρίς το jump start μπορούσε και καλύτερα. Η Ferrari πρέπει να του δώσει ξεκάθαρο νούμερο 1 γιατί 1ον το αξίζει και 2ον αν δεν του το δώσει θα κάνει την** ομάδα πουτ@ν@**.

                              ισπανος σε ιταλικη ομαδα=βομβα ποιος θα τα κανει πουτ@ν@ εκει μεσα μαλλον αυτοι που εχουν εμπειρια σε αυτα οι ισπανοι μπροστα στους ιταλους ειναι ερασιτεχνες

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                st-devote last edited by

                                .... να γράψω και εγω δυό λογάκια ...

                                1. ... εχω την αίσθηση ότι ΚΑΙ σήμερα , οδήγηση 'πρωταθλητή' είδαμε μόνο από τον Λούης ( ίσως και οι 2 γύροι άμυνας του Μικαελ )

                                2. ... πόσους χαμένους βαθμούς έχει τελικα η RBR στους 4 πρώτους αγώνες ? ή απλά έχουν τόσο μεγάλη διαφορά τα quals από την διαχείρηση του αγώνα ? Διαφορές να ανοίγουν , διαφορές να κλείνουν , μονοθέσια να πλσιάζουθ ή να ξεμακραίνουν είδαμε μονο από την McLaren.

                                3. 2η παρατήρηση σε 4 αγώνες για τον Sunshine Chocola ... ( τελικά μόνο ο 'μπουφος' lolipop του Μασσα στην Αυστραλία περίμενε το κονβόι να περάσει στο pitlane )

                                4. δεν ειναι ασχημη η 4 θέση του Ναντο αλλα τελικά τελικά αυτό το καλό race pace τι είναι? Εάν βαλεις 3 μονΟθέσια στην σειρά να κάνουν 300 Km , αυτό της Φερραρι θα τερματήσει 1ο αλλά στον αγώνα - που δεν ειναι παρέλαση - θα πρέπει να προσπερνάς ...

                                5. ...ειναι κακό να δηλώσω φαν του Πετροφ ..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  vassilisal last edited by

                                  Ωραιος αγωνας γι αλλη μια φορα! Συγχαρητηρια στην McLaren για το 1-2 και στον Button που φαινεται συνεχεια να παιρνει τις σωστες αποφασεις! Ωραιος αγωνας και απο τον Hamilton παρ ολο που πρεπει να παραδεχτουμε πως ηταν λιγο τυχερος και δεν τιμωρηθηκε. Φανταζομαι ειναι το νεο καθεστως της FIA. Κανενα προβλημα αν η αντιμετωπιση ειναι η ιδια με ολους!

                                  Σχετικα μ εμας, μεικτα συναισθηματα και παλι. Η 4η θεση του Alonso ηταν παρα πολυ καλη αν σκεφτουμε οτι ειχε και drive through. Χωρις αυτο πιθανως να χτυπουσε νικη! Ο Felipe μ απογοητευσε γι αλλη μια φορα φετος και δεν μπορω να καταλαβω τι συμβαινει. Δεν ειναι ο ιδιος που ηταν τα προηγουμενα χρονια. Η μονη εξηγηση ειναι οτι το ατυχημα και η πατροτητα τον εχουν επηρεασει... Σχετικα με την προσπεραση του Alonso, ηταν λιγο πουστια αλλα για να ειμαστε ειλικρινεις αν δεν την ειχε κανει δεν θα ειχε τερματισει 4ος! Αυτο ομως που αναρωτιεμαι ειναι γιατι δεν ειπα τπτ σ αυτους που προσπερνουσαν σ αυτο το σημειο! Απ οτι ξερω δεν επιτρεπεται...

                                  Τελος παντων, ανυπομονω για στεγνο αγωνα! Ωραια η βροχη αλλα εμας δεν μας καθεται αποτελεσμα!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    sparticle last edited by

                                    Να ρωτήσω λίγο κάτι ? Επειδή τη φάση την έχασα Live (πρέπει να έκανα πρωινό εκείνη τη στιγμή) και είδα ένα μικρό βιντεάκι μόνο, πώς έγινε ακριβώς ? Πέρασε ο Alonso το Massa λίγο πριν μπουν και οι δύο στα pit ?

                                    Μου δημιουργεί λίγο την εξής σύγχηση: Αν ήταν μπροστά ο Massa και πίσω ο Alonso και τους περιμένανε με αυτή τη σειρά μέσα, τελικά μπήκε ο Ισπανός και του βάλανε...ποια λάστιχα ?? Κάθε πιλότος δεν έχει τα δικά του σετ από όλα τα είδη ελαστικών ? Ειλικρινά μπερδεύτηκα γιατί δεν την είδα καλά τη φάση.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      Ο χρήστης ripper έγραψε:
                                      Μπορεί να μην έχει το pace του Hamilton αλλά με τους τωρινούς κανονισμούς είναι άκρως αποτελεσματικός.

                                      Πάντως τα quali είναι 3-1 υπέρ του Κουμπί...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
                                        Τελος παντων, ανυπομονω για στεγνο αγωνα! Ωραια η βροχη αλλα εμας δεν μας καθεται αποτελεσμα!

                                        Αμήν και πότε!!! Τσουρέκια πια με την βροχή...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • V
                                          vengas last edited by

                                          Ο χρήστης sparticle έγραψε:
                                          Να ρωτήσω λίγο κάτι ? Επειδή τη φάση την έχασα Live (πρέπει να έκανα πρωινό εκείνη τη στιγμή) και είδα ένα μικρό βιντεάκι μόνο, πώς έγινε ακριβώς ? Πέρασε ο Alonso το Massa λίγο πριν μπουν και οι δύο στα pit ?

                                          Μου δημιουργεί λίγο την εξής σύγχηση: Αν ήταν μπροστά ο Massa και πίσω ο Alonso και τους περιμένανε με αυτή τη σειρά μέσα, τελικά μπήκε ο Ισπανός και του βάλανε...ποια λάστιχα ?? Κάθε πιλότος δεν έχει τα δικά του σετ από όλα τα είδη ελαστικών ? Ειλικρινά μπερδεύτηκα γιατί δεν την είδα καλά τη φάση.

                                          στην στροφη μετα τη μεγαλη ευθεια ο μασσα γλιστρησε και ο Αλονσο ηταν κοντά του, εφτασε διπλα του και ειχε ....την σωτερικη για τα πιτ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            sparticle last edited by

                                            Δηλαδή πριν την ευθεία ήταν μπροστά ο Massa και τους καλούν και τους δύο μέσα για αλλαγή ελαστικών. Οι μηχανικοί θα αλλάξουν -προφανώς- πρώτα του Βραζιλιάνου (αφού προηγείται). Τελικά γλυστράει και περνάει ο Alonso και σκάει μύτη αυτός πρώτος για αλλαγή ελαστικών. Μετά τι κάνανε ? Βάλανε στον Ισπανό τα λάστιχα που κρατούσαν για το Massa ? Τα Intermediates-πώςταλεν, δεν είναι επίσης συγκεκριμένα για τον κάθε πιλότο ?

                                            Εγώ εκεί μπερδεύτηκα, γιατί είδα μόνο το τελείωμα απ' το προσπέρασμα του Alonso πριν μπουν και καθόλου τη στάση μέσα στο pitbox.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 9 / 14
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr