Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πως ψηλώνουμε ένα ι.χ ?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πως ψηλώνουμε ένα ι.χ ?
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    11
    3844
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      deggman last edited by

      Εδώ σας θέλω, οι περισσότεροι ψάχνουν να κάνουν τα ι.χ χαμηλά, κοινός σάυρες, εγώ όμως θέλω να το ανεβάσω 5 - 6 πόντους πως γίνετε αυτο?
      Το αυτοκίνητο είναι ενα Hyundai Accent μοντέλο '00.
      Εχω την ιδέα να πάω στο 4χ4 club, να βρώ κάποια καλή λυση, πριν πάω όμως θέλω να βρώ μια ποιο συμβατική για ι.χ .

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • D
        deggman last edited by

        Εδώ σας θέλω, οι περισσότεροι ψάχνουν να κάνουν τα ι.χ χαμηλά, κοινός σάυρες, εγώ όμως θέλω να το ανεβάσω 5 - 6 πόντους πως γίνετε αυτο?
        Το αυτοκίνητο είναι ενα Hyundai Accent μοντέλο '00.
        Εχω την ιδέα να πάω στο 4χ4 club, να βρώ κάποια καλή λυση, πριν πάω όμως θέλω να βρώ μια ποιο συμβατική για ι.χ .

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          deggman last edited by

          Εδώ σας θέλω, οι περισσότεροι ψάχνουν να κάνουν τα ι.χ χαμηλά, κοινός σάυρες, εγώ όμως θέλω να το ανεβάσω 5 - 6 πόντους πως γίνετε αυτο?
          Το αυτοκίνητο είναι ενα Hyundai Accent μοντέλο '00.
          Εχω την ιδέα να πάω στο 4χ4 club, να βρώ κάποια καλή λυση, πριν πάω όμως θέλω να βρώ μια ποιο συμβατική για ι.χ .

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • T
            techadmin admin last edited by

            Καταρχήν γιατί θες να το ψηλώσεις?

            5-6 πόντους είναι πολύ νομίζω.Πρέπει να προσέξεις πρώτον να μην αλλοιωθεί η γεωμετρία της ανάρτησης και να μην αποκτήσουν τα ημιαξόνια μεγάλες γωνίες, κατα τα άλλα μπορείς απλώς να αλλάξεις ελατήρια και αμορτισέρ και είσαι οκ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • H
              hunter last edited by

              Νομίζω ότι άμα πάς στά παλιατζίδικα καί ψάξεις γιά τέσσερα ελατήρια(πού θά ταιριάζουν στό άξεντ),η δουλειά σού θά τελειώσει γρήγορα καί φτηνά.
              Υ.Γ. Μέ τό άξεντ πάς στό Ακρόπολις;

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • C
                cmarin last edited by

                deg, δεν ψάχνεις καθόλου τα θέματα http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=5785, στο ακρόπολις είδα ένα Xsara (νόμιζα ότι ήταν gravel car της Citroen), σηκωμένο τουλάχιστον 10-12 πόντους με χωμάτινα λάστιχα, έτοιμο για δράση!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  deggman last edited by

                  sorry που να παει ο νους μου οτι και αλλοι κουβαλανε αυτη τη τρελλα.
                  Gravel car, και γενικά του πανηγιριου θα το κάνω, προσπαθεισα να το πουλεισω και το παιρνουν 3.000 μαξιμουμ, δεν το βάζω αγγελεια γιατι αντε να βρεις ποιος που ποτε και γιατι και ετσι θα το παντρυτω για Ακροπολις και δικες μου ειδικες μην σπασω και τη corolla .
                  Τη ελατηρια προτεινετε? εκτος τον μεταχειρισμενων, οπως και μπουκαλες.?
                  Η γεωμετρια δεν κανονιζετε αν ειναι σκληρη η ρυθμιση?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • S
                    sp0 last edited by

                    Άν το αυτοκίνητό σου έχει γόνατα μπρός πίσω, καθαρίζεις σχετικά εύκολα με τη λύση ρυθμιζόμενων πιατέλων και στενών ελατηρίων που έρχονται σε όλα τα μήκη και σκληρότητες.ΠΡΟΣΟΧΗ όμως...Πρέπει να προσέξεις την διαδρομή των αμορτισέρ να μήν τερματίζουν στο άνω όριο(πράγμα που δε νομίζω να συμβεί με γύρω στους 5 πόντους ψήλωμα).Μην το κάνεις κούτσουρο γιατί το θέλεις για χώμα.Με αυτή τη λύση έχεις και το πλεονέκτημα του σχετικά εύκολου χαμηλώματος για ασφάλτινη χρήση.

                    Μπορείς επίσης να βρείς πιο ψηλά ελατήρια όμοια με αυτά που φοράς αλλά δεν ξέρω που.

                    Αλλά η πιό φτηνή λύση, αν δεν θέλεις πολλά πολλά σε κρατήματα και το μόνο που σε ενδιαφέρει είναι το ύψος είναι η τοποθέτηση προσθηκών απο τεφλόν στα ήδη υπάρχοντα ελατήρια κάτι που μπορεί να γίνει και με ιδιοκατασκευή.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      deggman last edited by

                      Για το ποσο σκληρό η μαλάκο, αυτο θα κανονίζετε απο τα αμορτισέρ τα οποια θα είναι ρυθμιζόμενα. Πρεπει να είναι μπρος - πισω ρυθμιζόμενα? ΄΄η και μόνο μπροστα? Η αλ'ηθεια είναι οτι έχω συνηθειση στα αυτοκίνητα που οδηγησα και οδηγω, να έχει μονοκόμματι αισθηση η πίσω ανάρτηση , να είναι ξερή και να ψιλο παίζει αρα αν πίσω βάλω σκληρά και μπρος ρυθμιζόμενα δεν θα με χάλαγε, αλλα φοβάμε οτι θα χάσει την όποια αίσθηση έχει το τιμόνι.
                      spo+ βοειθησες αρκετα. ευχαριστω.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • S
                        sp0 last edited by

                        Να 'σαι καλά.Πάντως επιμένω να προσέξεις την σκληρότητα ΚΑΙ των ελατηρίων(εαν πας στην πρώτη λύση) ανάλογα με τα αμορτισέρ που θα χρησιμοποιήσεις.Εαν ο συνδιασμός είναι σωστός δεν χρειάζεται να είναι ρυθμιζόμενα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • M
                          manosk last edited by

                          Τα accent του 2000 πιάνουν στο νερό 5.000 ευρώ εφόσον είναι σε καλή κατάσταση.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Όπως είπε και άλλος δεν αρκεί το αμορτισέρ για να σκληρύνεις. Τα αμορτισέρ περιορίζουν την ταλάντωση, την πλεύση των ελατηρίων. Σκληρό αμορτισέρ κάνει πιο άμεση και σκληρή αντίδραση ή μπορεί να χαλάσει την άνεση αλλά δεν προσφέρει απαραίτητα καλύτερη πρόσφυση ειδικά σε χώμα. Κανονικά θέλεις να συνεργάζονται με τα ελατήρια και όχι να τα πολεμάνε.
                            Μάλλον πρώτα αποφασίζεις για τις κλίσεις με αντιστρεπτικές (που ίσως χαλάσουν λίγο την άνεση ελαττώνοντας την ανεξαρτησία), για την άνεση και το ύψος με τα ελατήρια και μετά ρυθμίζεις τα αμορτισέρ για την καλύτερη λειτουργία των προηγουμένων ώστε να έχεις σχετική άνεση αλλά και καλή πρόσφυση (να ακολουθούν οι ρόδες το δρόμο και να μην είναι στον αέρα όπως μπορεί να γίνει με σκληρά αμορτισέρ σε μαλακά ελατήρια).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1 / 1
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr