-
Εδώ σας θέλω, οι περισσότεροι ψάχνουν να κάνουν τα ι.χ χαμηλά, κοινός σάυρες, εγώ όμως θέλω να το ανεβάσω 5 - 6 πόντους πως γίνετε αυτο?
Το αυτοκίνητο είναι ενα Hyundai Accent μοντέλο '00.
Εχω την ιδέα να πάω στο 4χ4 club, να βρώ κάποια καλή λυση, πριν πάω όμως θέλω να βρώ μια ποιο συμβατική για ι.χ . -
Εδώ σας θέλω, οι περισσότεροι ψάχνουν να κάνουν τα ι.χ χαμηλά, κοινός σάυρες, εγώ όμως θέλω να το ανεβάσω 5 - 6 πόντους πως γίνετε αυτο?
Το αυτοκίνητο είναι ενα Hyundai Accent μοντέλο '00.
Εχω την ιδέα να πάω στο 4χ4 club, να βρώ κάποια καλή λυση, πριν πάω όμως θέλω να βρώ μια ποιο συμβατική για ι.χ . -
Εδώ σας θέλω, οι περισσότεροι ψάχνουν να κάνουν τα ι.χ χαμηλά, κοινός σάυρες, εγώ όμως θέλω να το ανεβάσω 5 - 6 πόντους πως γίνετε αυτο?
Το αυτοκίνητο είναι ενα Hyundai Accent μοντέλο '00.
Εχω την ιδέα να πάω στο 4χ4 club, να βρώ κάποια καλή λυση, πριν πάω όμως θέλω να βρώ μια ποιο συμβατική για ι.χ . -
Καταρχήν γιατί θες να το ψηλώσεις?
5-6 πόντους είναι πολύ νομίζω.Πρέπει να προσέξεις πρώτον να μην αλλοιωθεί η γεωμετρία της ανάρτησης και να μην αποκτήσουν τα ημιαξόνια μεγάλες γωνίες, κατα τα άλλα μπορείς απλώς να αλλάξεις ελατήρια και αμορτισέρ και είσαι οκ.
-
Νομίζω ότι άμα πάς στά παλιατζίδικα καί ψάξεις γιά τέσσερα ελατήρια(πού θά ταιριάζουν στό άξεντ),η δουλειά σού θά τελειώσει γρήγορα καί φτηνά.
Υ.Γ. Μέ τό άξεντ πάς στό Ακρόπολις; -
deg, δεν ψάχνεις καθόλου τα θέματα http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=5785, στο ακρόπολις είδα ένα Xsara (νόμιζα ότι ήταν gravel car της Citroen), σηκωμένο τουλάχιστον 10-12 πόντους με χωμάτινα λάστιχα, έτοιμο για δράση!!!
-
sorry που να παει ο νους μου οτι και αλλοι κουβαλανε αυτη τη τρελλα.
Gravel car, και γενικά του πανηγιριου θα το κάνω, προσπαθεισα να το πουλεισω και το παιρνουν 3.000 μαξιμουμ, δεν το βάζω αγγελεια γιατι αντε να βρεις ποιος που ποτε και γιατι και ετσι θα το παντρυτω για Ακροπολις και δικες μου ειδικες μην σπασω και τη corolla .
Τη ελατηρια προτεινετε? εκτος τον μεταχειρισμενων, οπως και μπουκαλες.?
Η γεωμετρια δεν κανονιζετε αν ειναι σκληρη η ρυθμιση? -
Άν το αυτοκίνητό σου έχει γόνατα μπρός πίσω, καθαρίζεις σχετικά εύκολα με τη λύση ρυθμιζόμενων πιατέλων και στενών ελατηρίων που έρχονται σε όλα τα μήκη και σκληρότητες.ΠΡΟΣΟΧΗ όμως...Πρέπει να προσέξεις την διαδρομή των αμορτισέρ να μήν τερματίζουν στο άνω όριο(πράγμα που δε νομίζω να συμβεί με γύρω στους 5 πόντους ψήλωμα).Μην το κάνεις κούτσουρο γιατί το θέλεις για χώμα.Με αυτή τη λύση έχεις και το πλεονέκτημα του σχετικά εύκολου χαμηλώματος για ασφάλτινη χρήση.
Μπορείς επίσης να βρείς πιο ψηλά ελατήρια όμοια με αυτά που φοράς αλλά δεν ξέρω που.
Αλλά η πιό φτηνή λύση, αν δεν θέλεις πολλά πολλά σε κρατήματα και το μόνο που σε ενδιαφέρει είναι το ύψος είναι η τοποθέτηση προσθηκών απο τεφλόν στα ήδη υπάρχοντα ελατήρια κάτι που μπορεί να γίνει και με ιδιοκατασκευή.
-
Για το ποσο σκληρό η μαλάκο, αυτο θα κανονίζετε απο τα αμορτισέρ τα οποια θα είναι ρυθμιζόμενα. Πρεπει να είναι μπρος - πισω ρυθμιζόμενα? ΄΄η και μόνο μπροστα? Η αλ'ηθεια είναι οτι έχω συνηθειση στα αυτοκίνητα που οδηγησα και οδηγω, να έχει μονοκόμματι αισθηση η πίσω ανάρτηση , να είναι ξερή και να ψιλο παίζει αρα αν πίσω βάλω σκληρά και μπρος ρυθμιζόμενα δεν θα με χάλαγε, αλλα φοβάμε οτι θα χάσει την όποια αίσθηση έχει το τιμόνι.
spo+ βοειθησες αρκετα. ευχαριστω. -
Να 'σαι καλά.Πάντως επιμένω να προσέξεις την σκληρότητα ΚΑΙ των ελατηρίων(εαν πας στην πρώτη λύση) ανάλογα με τα αμορτισέρ που θα χρησιμοποιήσεις.Εαν ο συνδιασμός είναι σωστός δεν χρειάζεται να είναι ρυθμιζόμενα.
-
Τα accent του 2000 πιάνουν στο νερό 5.000 ευρώ εφόσον είναι σε καλή κατάσταση.
-
Όπως είπε και άλλος δεν αρκεί το αμορτισέρ για να σκληρύνεις. Τα αμορτισέρ περιορίζουν την ταλάντωση, την πλεύση των ελατηρίων. Σκληρό αμορτισέρ κάνει πιο άμεση και σκληρή αντίδραση ή μπορεί να χαλάσει την άνεση αλλά δεν προσφέρει απαραίτητα καλύτερη πρόσφυση ειδικά σε χώμα. Κανονικά θέλεις να συνεργάζονται με τα ελατήρια και όχι να τα πολεμάνε.
Μάλλον πρώτα αποφασίζεις για τις κλίσεις με αντιστρεπτικές (που ίσως χαλάσουν λίγο την άνεση ελαττώνοντας την ανεξαρτησία), για την άνεση και το ύψος με τα ελατήρια και μετά ρυθμίζεις τα αμορτισέρ για την καλύτερη λειτουργία των προηγουμένων ώστε να έχεις σχετική άνεση αλλά και καλή πρόσφυση (να ακολουθούν οι ρόδες το δρόμο και να μην είναι στον αέρα όπως μπορεί να γίνει με σκληρά αμορτισέρ σε μαλακά ελατήρια).
Πως ψηλώνουμε ένα ι.χ ?