-
Ο χρήστης DimitriS60 έγραψε:
BMW Z2 PrototypeΔεν είναι η Ζ2. Είναι ένα παλιό πρωτότυπο της καινούριας Ζ4. Διαβάστε και τα σχόλια.
Λόγω της 5άρας GT εμπρός...το ποιο πιθανόν είναι να οδεύει προς τη καταστροφή του στις εγκαταστάσεις της BMW στην Καλιφόρνια.
-
-
Xθες μου ήρθε το Performance Short Shift της BMW. To αγόρασα μετάχειρο, 94€ με την αποστολή, σχεδόν μισή τιμή από το καινούριο. Σε αρκετά καλή κατάσταση, που έγινε καλύτερη όταν το καθάρισα!
Μπήκε και αυτό στην..άκρη όλων αυτών που έχω μαζέψει προς τοποθέτηση:
-Cruise control (αυτό θα τοποθετηθεί δωρεάν, ήταν στην συμφωνία με τα φρένα).
-Αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω (αν δουλέψουν σωστά, θα βρω και μια πατέντα για εμπρός μάλλον... ).
-Μεμβράνες (το πήρα απόφαση, δεν αντέχω άλλο τον ήλιο, κάποιο κουλό κουσούρι έχει το αυτοκίνητο και με έχει ταράξει, παθαίνω πονοκέφαλο όταν με χτυπάει από το πλάι για ώρα...)
-Short Shift
-Προς το παρόν δεν θα πειράξω το χειρόφρενο, εκτός αν δείχνει πολύ χάλια το ένα alcantara και το άλλο δέρμα. Λογικά θα είναι μια χαρά, γιατί το χειρόφρενο είναι απλώς ...καλωπιστικό και κάνει μια 100άρα κι αυτό...
Δεν με ενοχλεί τόσο το ποσό, δεν είναι και κάτι φοβερό, αλλά η ιδέα πως πληρώνω για κάτι...άχρηστο!Επίσης έχω και κάνα δυο άλλα πραγματάκια στο μυαλό μου, αλλά δεν καίγομαι (και ούτε και ο...πωλητής τους απ' ότι φαίνεται, γι' αυτό και δεν με έχει πάρει τηλέφωνο... Αν δεν καίγεται αυτός μία φορά, εγώ δεν καίγομαι 10... )
-
Γρηγόρη για μπλοκέ ψήνεσαι?
Κάνουμε group buy στο BMWforum.gr
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Γρηγόρη για μπλοκέ ψήνεσαι?Κάνουμε group buy στο BMWforum.gr
Νίκο, δεν νομίζω πως το χρειάζομαι όπως οδηγώ.
Πιστεύω κιόλας, πως αν είχε κάτι σαν το softwaroμπλοκέ της 159 ο Άσσος μου, θα ήταν παντελώς άχρηστο.
Εντάξει, αν ήμουν πιο καλός οδηγός και έβαζα το αυτοκίνητο σε πίστες, ίσως το τολμούσα, τώρα, ειλικρινά δεν νομίζω πως θα το χρειαστώ κάπου...Αν θες την συμβουλή μου, αντί για μπλοκέ απλώς...κλείσε το αντισπιν: δουλεύει ΕΝΤΕΛΩΣ ηλίθια το δικό μου τουλάχιστον, όταν το κλείνω, σε κλειστές και γλιστερές στροφές δεν έχω πρόβλημα! Απλώς σπινιάρει λίγο ο εσωτερικός τροχός κι αυτό είναι όλο.
-
BMW Museum Offers Unforgettable Rides in Classic Convertibles. Μια 3ωρη περιήγηση, που σίγουρα θ' αξίσει κάθε ένα από τα 90 € που κοστίζει...
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Xθες μου ήρθε το Performance Short Shift της BMW. To αγόρασα μετάχειρο, 94€ με την αποστολή, σχεδόν μισή τιμή από το καινούριο. Σε αρκετά καλή κατάσταση, που έγινε καλύτερη όταν το καθάρισα!Μπήκε και αυτό στην..άκρη όλων αυτών που έχω μαζέψει προς τοποθέτηση:
-Cruise control (αυτό θα τοποθετηθεί δωρεάν, ήταν στην συμφωνία με τα φρένα).το cc πόσο το είχες πάρει?
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Xθες μου ήρθε το Performance Short Shift της BMW. To αγόρασα μετάχειρο, 94€ με την αποστολή, σχεδόν μισή τιμή από το καινούριο. Σε αρκετά καλή κατάσταση, που έγινε καλύτερη όταν το καθάρισα!
Μπήκε και αυτό στην..άκρη όλων αυτών που έχω μαζέψει προς τοποθέτηση:
-Cruise control (αυτό θα τοποθετηθεί δωρεάν, ήταν στην συμφωνία με τα φρένα).το cc πόσο το είχες πάρει?
200€ μεταχειρο κι αυτό.
Με την τοποθέτηση που θα γίνει δωρεάν, αυτό είναι και το συνολικό κόστος. -
καλό...
-
(με την πολύ καλή έννοια)
-
Αυτοκίνητο φετίχ για μένα η Coupe Z4
-
Ο χρήστης teox έγραψε:
Ιδιαίτερα η 2η φωτό που έχεις είναι ο ορισμός του ωραίου.
Σμιλευμένο με απλές καθαρές γραμμές και με τόσο όμορφο αποτέλεσμα. -
Την καινουρια Ζ4 δεν την χωνεψα ακομη...θα παρει καιρο να ξεπερασω την Z4coupe μαλλον
-
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
Την καινουρια Ζ4 δεν την χωνεψα ακομη...θα παρει καιρο να ξεπερασω την Z4coupe μαλλοναι μωρε και εσυ
χαζο μερσεντακια...
-
Aφου η coupe δεν παιζοταν...
Αλλα τι καθομαι και μιλαω με φορντακια... -
Αντιγράφω κείμενο από ολοσέλιδο άρθρο για τις ανανεωμένες BMW 3 Sedan-Coupe-Convertible, από το ένθετο 'Auto Weekend' της σημερινής (17 Απρ 2010) εφημερίδας 'Ο Κόσμος του Επενδυτή':
*Οι κορυφαίοι κατασκευαστές αυτοκινήτων εξελίσσουν καλύτερους και 'καθαρότερους' πετρελαιοκινητήρες κι εμείς εδώ προσπαθούμε ακόμα να μάθουμε σε τι αναφέρονται οι έννοιες πράσινη κουλτούρα, πράσινη οικονομία και .....πράσινα άλογα. Οι σειρές Sedan, Coupe & Convertible της BMW 3 έχουν εφεξής κάτι εξαιρετικούς πετρελαιοκινητήρες που θα μπορούσαν να στείλουν στη χωματερή οποιονδήποτε βενζινοκινητήρα. Υπερβολή? Ίσως.......
......Η τεχνολογία λοιπόν απογειώνεται στην έκδοση 320d. Η ισχύς ανέβηκε κατά 7 ίππους (184) και η ροπή κατά 30ΝΜ (380ΝΜ). Σε πλήρη αναντιστοιχία η κατανάλωση και οι ρύποι, που μειώθηκαν εντυπωσιακά, χάρη στην εξέλιξη της τεχνολογίας Efficient Dynamics.** Η μέση κατανάλωση για 100χλμ. βρίσκεται στα 4,7 λίτρα και οι εκπομπές CO2 στέκονται στα 125 gr/Km.** Και όλα αυτά με βελτιωμένες επιδόσεις σε επιτάγχυνση (0-100 σε 7,5 sec). Αυτή η αλλαγή στις εκπομπές ρύπων φαίνεται πως έχει και θετική επίδραση στη φορολόγηση του αυτ/του, καθώς έπεσε κατηγορία και επωφελείται κατά 13% - σε χώρες/αγορές....πολιτισμένες.*
Ουυυυ, έξω από δώ......προπαγάνδα κάνετε ρε......ουυυυ.......
ΥΓ: Ενδιαφέρον θα είχε ένα τεστ του συγκεκριμένου νέου κινητήρα με την AR 159 TBi......
-
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
Aφου η coupe δεν παιζοταν...
Αλλα τι καθομαι και μιλαω με φορντακια...Θάνο φίλε μου
Ζ4Μ κουπέ, τρελή αλητία, σιχαμένο εντελώςΚαι φυσικά βενζίνη για υστερικό στροφάρισμα και ήχο, κάτι σαν το 307 μου δηλαδή με τα 8,5 λίτρα στα 100: γουστάρω να καίω βενζίνη γιατί ΕΤΣΙ.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Aφου η coupe δεν παιζοταν...
Αλλα τι καθομαι και μιλαω με φορντακια...Θάνο φίλε μου
Ζ4Μ κουπέ, τρελή αλητία, σιχαμένο εντελώςAς οψεται η φορολογια ...τεσπα you never know....
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
γιατί ΕΤΣΙ.Να μείνουμε συντονισμένοι;
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
(με την πολύ καλή έννοια)
BMW FORUM