-
Ο χρήστης pvnrt έγραψε:
Αγαπητοί φίλοι του forum, χρόνια πολλά και Χριστός ανέστη. Είχα τάξει το ρεπορτάζ από τις πρώτες μέρες με το megane coupe και αυτό σκοπεύω να κάνω ευθύς αμέσως. Βέβαια, δεν διαθέτω την ευγλωττία του bger και θα επικεντρωθώ κυρίως στα προβλήματα που έχω παρατηρήσει, αλλά και αυτό πιστεύω χρήσιμο είναι και παραγωγικό.Με την κάρτα Renault λοιπόν ανά χείρας (αντικειμενικά το πιο γκατζεταδικο χαρακτηριστικό του αυτοκινήτου) ξεχύθηκα στην ελληνική επαρχία να κυκλοφορήσω τα 130 μου άλογα και να δω που στο διάτανο πήγαν εκείνα τα 19.000Ε (περίπου) που έδωσα για το αυτοκίνητο. Η αλήθεια είναι ότι τα αξίζει. Δυνατός κινητήρας, αμίμητη εμφάνιση που συγκεντρώνει το απόλυτο σε θετικές γνώμες, υπέροχο εσωτερικό που χαίρεσαι να βρίσκεσαι, επαρκέστατοι χώροι, ευχάριστα στην αφή και στην όψη υλικά. Μοναδικά μειονεκτήματα, ένας ήχος που ακούγεται μόλις αφήνω το πεντάλ του γκαζιού (που παίζει να οφείλεται στο τούρμπο, αν και διαφέρει αισθητά από το 'σφύριγμα' που είχα υπόψη μου ότι κάνουν τα τούρμπο, και μοιάζει περισσότερο σαν να βάζεις κοφτές τις ταχύτητες) και η ξεπερασμένη θύρα (κόκκινο-άσπρο) για το ηχοσύστημα.
Αυτά όσον αφορά το αυτοκίνητο σαν μοντέλο και την κατασκευή του. Γιατί από εδώ και πέρα αρχίζουν τα προβλήματα που έχουν να κάνουν με τον εισαγωγέα τους και την διανομή των αυτοκινήτων. Τα παρακάτω εξηγούν γιατί η Renault είναι εκεί που είναι στην Ελλάδα και πουλάει λιγότερα αυτοκίνητα από την ΚΙΑ. Οι περισσότεροι από εσάς, όπως και εγώ, θα γνωρίζουν ότι στον εξοπλισμό της έκδοσης Expression περιλαμβάνεται το ESP με ASR, οι αερόσακοι οροφής κτλ που δεν περιλαμβάνονταν στην έκδοση comfort που εισαγόταν και πωλούνταν το καλοκαίρι σε χαμηλότερη βεβαίως τιμή. Κάπου το φθινόπωρο λοιπόν η εισαγωγική αναβάθμισε τιμή και έκδοση βάζοντας τα παραπάνω στο βασικό εξοπλισμό. Το αυτοκίνητο λοιπόν που παρέλαβα, ενώ είχε παραγγελθεί και πληρωθεί σαν expression, ήταν comfort και προφανώς έλειπε το ESP, οι αερόσακοι οροφής κτλ. Προφανώς επίσης, δεν είχα καμιά ενημέρωση για αυτό, και το διαπίστωσα μόνος μου, όταν έπαιρνε τις στροφές με τις πάντες λες και ήταν Yugo του 90.(μια χαρά ήταν τα Yugo του 90, αλλά δεν έκαναν 19.000Ε) Πήγα λοιπόν τρίτη πρωί-πρωί στον πωλητή και μου είπαν ότι πωλούνται και expression χωρίς τα παραπάνω και κάνουν μια πιστωτική επιστροφή της τάξης των 500Ε. Ζήτησα διευκρινήσεις και γραπτώς (τις οποίες φυσικά δεν έχω πάρει) και έχω πάρει και κάποια τηλέφωνα στην εισαγωγική (χωρίς φυσικά άμεσο αποτέλεσμα). Πάντως το θέμα θα το ψάξω γιατί το ESP είναι πιστεύω το σημαντικότερο χαρακτηριστικό που διακρίνει τα αυτοκίνητα που πωλούνται τώρα από αυτά που πωλούνταν πριν τρία χρόνια και δεν έχω σκοπό να χαρίσω το αντίτιμό του σε κανέναν πόσο μάλλον για 500Ε. Ευχαριστώ για την προσοχή, γιατί παρατηρώ ότι μου βγήκε πολύ μεγάλο το post και περιμένω να ακούσω σχόλια και προτάσεις.
Χρόνια πολλά και καλορίζικο!
Για να βοηθήσω. Καταρχήν το αυτοκίνητο που πήρες ανήκει στην κατηγορία προσφορών των 110 χρόνων. Πρέπει να έχει και ένα τέτοιο αυτοκόλλητο στο πίσω μέρος. Όντως αυτά τα αυτοκίνητα δεν έχουν ESP και έχουν 4 αερόσκους. Σε αυτά τα αυτοκίνητα ισχύει το 5 5 5 και επιπλέον 800 € έκπτωση. Αν δεν πάρεις άτοκο ή 1.9% έχει 1600€ έκπτωση. Μερικά από αυτά έχουν και μισό Τέλος ταξινόμησης οπότε θα μπορούσες να γλιτώσεις άλλα 500 € περίπου. Τώρα στην δικιά σου περίπτωση δεν ξέρω τι μπορεί να έχει γίνει γιατί μεσολαβεί κάποιος έμπορος. Στείλε μου πμ με τα τελευταία 8 νούμερα του πλαισίου -
Ο χρήστης surudos έγραψε:
Χρόνια πολλά και καλορίζικο!
Για να βοηθήσω. Καταρχήν το αυτοκίνητο που πήρες ανήκει στην κατηγορία προσφορών των 110 χρόνων. Πρέπει να έχει και ένα τέτοιο αυτοκόλλητο στο πίσω μέρος. Όντως αυτά τα αυτοκίνητα δεν έχουν ESP και έχουν 4 αερόσκους. Σε αυτά τα αυτοκίνητα ισχύει το 5 5 5 και επιπλέον 800 € έκπτωση. Αν δεν πάρεις άτοκο ή 1.9% έχει 1600€ έκπτωση. Μερικά από αυτά έχουν και μισό Τέλος ταξινόμησης οπότε θα μπορούσες να γλιτώσεις άλλα 500 € περίπου. Τώρα στην δικιά σου περίπτωση δεν ξέρω τι μπορεί να έχει γίνει γιατί μεσολαβεί κάποιος έμπορος. Στείλε μου πμ με τα τελευταία 8 νούμερα του πλαισίουΝαι, όντως κάτι τέτοιο πρέπει να ισχύει, αν και δεν έχει αυτοκόλλητο για τα 110 χρόνια (έχω δει αυτοκίνητα με το αυτοκόλλητο, κατάλαβα τι λες). Ναι, πράγματι μετά από αρκετά τηλέφωνα (κυρίως του εμπόρου, εμένα με ψιλοέγραφαν) μου είπαν ότι δικαιούμαι κάποια λεφτά επιστροφή. Αν τελικά γίνει έτσι οκ, αλλά θα θεωρούσα πιο τίμιο να μου το έλεγαν από την αρχή και όχι να το έβρισκα μόνος μου και να άρχιζα τα τηλέφωνα ανάστατος. Μου περνάει από το μυαλό, ότι αν δεν το έκανα, δεν θα είχα καμία επιστροφή. Πάντως surudos, ευχαριστώ και για την ενημέρωση και για την βοήθεια... Αν προκύψει πρόβλημα θα σου στείλω με πμ, τον αριθμό πλαισίου...
-
Δηλαδη πλεον πρεπει να κοιταμε τα παντα για το τι αυτοκινητο παραλαμβανουμε και μετα να υπογραφουμε...!
Και ολο και περισσοτεροι εμποροι εχουν απαιτηση να παρουν τα λεφτα με τη παραγγελια και οχι με τη παραδοση του αυτοκινητου. -
Ο χρήστης ahilpoul έγραψε:
Να αναφερω και εγω την εμπειρια μου απο τις αμαρτωλες αντιπροσωπιες της ρενο:α.στην πρωτη που πηγα μου ειπαν για το ιδιο μοντελο (megane 1.4 tce expression) 600 euro περισοτερα απο την δευτερη.
β.οταν ρωτησα για την βασικη εκσοση με τα 100 hp μου ειπαν οτι δεν υπαρχουν στην ελλαδα αυτοκινητα με αυτη την εκδοση(προοριζονται για τριτοκοσμικες χωρες δηλ τουρκια(!!!!!!!!)-χωρις σχολιο- που παιρνουν αυτες τις εκδοσεις,λεει,και η τιμη ειναι για λογους μαρκετινγκ).
γ.οταν ρωτησα για ανταλλαγη με το τωρινο μου ρενο μου ειπαν οτι επειδη το αυτοκινητο ειναι οκταετιας εχει δικαιωμα να παρει ο καινουργιος κατοχος μονο 2 χρονια δανειο καθως οι τραπεζες υπολογιζουν δανειο+ηλικια αυτοκινητου=10 χρονια.Γι' αυτο τον λογο μου αγοραζουν το αυτοκινητο 2.000.
αστεια πραγματα δηλαδη.Τα παραπάνω συμβαίνουν σε όλες μα όλες τις εταιρείες αυτοκινήτων.
α. Μπορεί να είχαν διαφορετικό κατάλογο ή κάποιος στοκ κομμάτια με χαμηλότερη τιμή, ή να σου έβαζε μέσα και κάποια έκπτωση από την αντιπροσωπεία κλπ κλπ...που να δεις σε αντιπροσωπείες Opel Που το έχω ζήσει αποκλίσεις τιμών...
β. Πράγματι σε πολλά εμπορικά μοντέλα η 1η έκδοση είναι ανύπαρκτη ή ερχεται με ειδική παραγγελία και μπαίνει μόνο για να βλέπει ο πελάτης στους τιμοκαταλόγους φθηνή αρχική τιμή και να πλησιάσει στην έκθεση. Στα Renault κάτι τέτοιο πρέπει να συμβαίνει μόνο με την έκδοση Access του Twingo και τη συγκεκριμένη του Megane 5d.
γ. Δύσκολες εποχές για να το δώσεις σε αντιπροσωπεία με την αγορά μεταχειρισμένων να έχει ψοφίσει...
Καλύτερα να το πουλήσεις μόνος σου και να περιμένεις λίγο περισσότερο.
Και γενικά συμβουλή για οποιαδήποτε εταιρεία: ψάξιμο σε όσο το δυνατόν περισσότερες αντιπροσωπείες, γραπτές προσφορές και όταν γίνεται η παραγγελία πάντα να φαίνεται ο εξοπλισμός που θα φέρει το αυτοκίνητο.@ pvnrt: Καλή η επιστροφή χρημάτων αλλά είναι κρίμα να λείπει εξοπλισμός ασφαλείας από νέα αγορά. Πάντως για αγορά νέου νομίζω το εξουσιοδοτημένο δίκτυο είναι ότι καλύτερο για να είσαι καλυμένος. Καλοτάξιδο το Meganακι!!!
-
Προχθές το Σάββατο ξαναπήγα για πολλοστή φορά για το Megane στην αντιπροσωπεία της Renault της επαρχιακής πόλης μου και πλέον μπορώ να πω ότι είμαι πιο κοντά από ποτέ στην επιλογή. Για την έκδοση Dynamic μου είπαν τελική τιμή κάτω από 19χιλ. με μεταλλικό χρώμα + το ότι υπάρχει πρόγραμμα 50% προκαταβολή + άτοκος διακανονισμός του υπολοίπου (μέχρι τέλη Απρίλη το πρόγραμμα).
Δυο ερωτήσεις σήμερα:
- Τι ζάντες έχει default η έκδοση dynamic, 17άρες ή 16άρες, και τι τύπος ελαστικών, γιατί ψιλο-μπερδεύτηκα προχθές.
- Αν και περισσότερο τεχνικό ζήτημα, το μη μεταλλικό χρώμα (λευκό πχ που το σκέφτομαι) είναι υποδεέστερο σε βάθος χρόνου από το μεταλλικό; Ή η διαφορά είναι μόνο χρωματική;
-
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
Προχθές το Σάββατο ξαναπήγα για πολλοστή φορά για το Megane στην αντιπροσωπεία της Renault της επαρχιακής πόλης μου και πλέον μπορώ να πω ότι είμαι πιο κοντά από ποτέ στην επιλογή. Για την έκδοση Dynamic μου είπαν τελική τιμή κάτω από 19χιλ. με μεταλλικό χρώμα + το ότι υπάρχει πρόγραμμα 50% προκαταβολή + άτοκος διακανονισμός του υπολοίπου (μέχρι τέλη Απρίλη το πρόγραμμα).Δυο ερωτήσεις σήμερα:
- Τι ζάντες έχει default η έκδοση dynamic, 17άρες ή 16άρες, και τι τύπος ελαστικών, γιατί ψιλο-μπερδεύτηκα προχθές.
- Αν και περισσότερο τεχνικό ζήτημα, το μη μεταλλικό χρώμα (λευκό πχ που το σκέφτομαι) είναι υποδεέστερο σε βάθος χρόνου από το μεταλλικό; Ή η διαφορά είναι μόνο χρωματική;
1.17αρες.
2.Το μεταλλικό χρώμα έχει και μία επιπλέον επίστρωση βερνικιού και σαφώς είναι ανθεκτηκότερο. Βέβαια στο Λευκό δεν θα έχεις ιδιαίτερα προβλήματα διότι δεν έχει προβλημα στον ήλιο και οι μικρογρατζουνιές δεν φαίνονται. Το μπλε ας πούμε αν το πας σε κανένα πλυντήριο με βούρτσα θα θέλει αλοιφαδόρο μετά! -
16αρες ειχαν τα πρωτα TCe που ηρθαν, κοιτα μηπως θελουν να σου δωσουν καποιο απο αυτα, τουλαχιστον να το ξερεις εκ των πρωτερων.
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
16αρες ειχαν τα πρωτα TCe που ηρθαν, κοιτα μηπως θελουν να σου δωσουν καποιο απο αυτα, τουλαχιστον να το ξερεις εκ των πρωτερων.Ναι, κάτι θυμόμουν... και πράγματι ήθελαν να μου δώσουν ένα από εκείνα (χωρίς να το κρύψουν).
Γιατί μου πρόσφεραν ένα 'δικό τους', όπως μου είπαν, με εξτρά ηλιοροφή, 17άρες ζάντες και κάτι ψιλά, στην τιμή των 20k. Αλλά αναρωτιόμουν μετά τι σόι εξτρά ήταν οι ζάντες αφού πλέον με 17άρες βγαίνει... αλλά πράγματι μου επιβεβαιώνεις την ασθενή μνήμη μου. Τέσπα, δεν μου αρέσει και η ηλιοροφή, οπότε δεν μπαίνω στο θέμα, αφήστε που το 20k ζαλίζομαι και μόνο που το σκέφτομαι... -
Πιο σημαντικο νομιζω ειναι να ελεγξεις αν εχει ESP η οχι...
Γιατι κατι μου λεει οτι αυτο με τις 16αρες δεν θα εχει και ESP.... -
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
Πιο σημαντικο νομιζω ειναι να ελεγξεις αν εχει ESP η οχι...
Γιατι κατι μου λεει οτι αυτο με τις 16αρες δεν θα εχει και ESP....Αν του έλειπαν μόνο οι 17αρες, καλά θα ήταν... να λείπει το ESP συνέβη και στο δικό μου το expression, αλλά συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες (dynamic)....
-
μα λογω της δικιας σου περιπτωσης το σκεφτηκα να του πω να κοιταξει για το esp και οχι τις ζαντες.
Μεχρι καποια στιγμη καμια εκδοση δεν ειχε esp οποτε αυτο συνεβη σε σενα μπορει να γινει σε οποιαδηποτε εκδοση. -
παντως καλο ειναι βεβαια καποιος να παραγγειλει ενα αμαξι με standard εξοπλισμο που μπορει να μπει μονο στο εργοστασιο(esp-ηλιοροφη κ.α.). ζαντες και αλλα τετοια μπορεις να τα βαλεις και after market.
ιδιαιτερη προσοχη προφανως στο esp το οποιο ειναι και το εξοπλιστικο στοιχειο των καιρων μας. πολλοι δεν το θελουν λογω της παρεμβασης του (εντονης ή λιγοτερο), αλλα μην ξεχναμε πως οταν πλησιαζεις τα 20.000 ευρω, ειναι λιγο ξεφτιλα να μην συμπεριλαμβανεται στον βασικο εξοπλισμο. απορω με το εργοστασιο πως και δεν το εχει σε ολα ανεξαιρετως αυτοκινητα που παραγει. ενταξει, δεν ειναι και..i10(δεν το υποτιμω). μην ξεχναμε και την βαρυτητα του σε ενδεχομενο μεταπωλησης. -
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
Πιο σημαντικο νομιζω ειναι να ελεγξεις αν εχει ESP η οχι...
Γιατι κατι μου λεει οτι αυτο με τις 16αρες δεν θα εχει και ESP....έχει esp, σύμφωνα με τη λίστα εξοπλισμού που είδα, αλλά δεν έχει και σημασία στην τελική γιατί όπως είπα τόσο η ηλιοροφή όσο και το 1+ χιλ. ευρώ δεν με συναρπάζουν.
Όπως και να'χει, προσανατολίζομαι μονάχα για νέα παραγγελία. -
Renault Megane GT και GT Line:
http://www.sportdrive.gr/2010/4/15/rena ... -presented
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Renault Megane GT και GT Line:
http://www.sportdrive.gr/2010/4/15/rena ... -presentedΧμμμ.. καλούλι!
και με αναλογικό ταχύμετρο στον πίνακα οργάνων. -
Γεια Χαρά σε όλους,
Θα ήθελα λίγο να αναφερθώ σε μια πρόσφατη εμπειρία μου με ένα Megane Coupe 1.4 TCE & 10000km στο κοντέρ. Διαδρομή Ιωάννινα-Πρέβεζα-Ιωάννινα. Περίπου 200χλμ Εθνικής Οδού της δεκαετίας του 70.
Το αυτοκίνητο δεν έχει καμία σχέση με το 1.6 που έχω οδηγήσει περισσότερο. Πολύ πιο δυνατό σίγουρα, αλλά και πολύ πιο ήσυχο. Έχω την εντύπωση ότι ακόμα και ο επιλογέας έχει καλύτερη αίσθηση. Αυτό όμως που μου έκανε την μεγαλύτερη εντύπωση ήταν η κατανάλωση! Στο πήγαινε με πολύ συντηρητική οδήγηση αλλά με αρκετές προσπεράσεις ελέω φορτηγών έδειξε συνολική κατανάλωση 6.1Λτ!! Στο γυρισμό με οδήγηση στο όριό μου (δεν είμαι και ο Σουμάχερ) μου έβγαλε συνολικά 7.2!!! Δηλαδή η επιστροφή ήταν περίπου στα 8λτ! Αυτό που κατάλαβα είναι ότι το μοτέρ θέλει αρκετά χλμ για να δείξει την κατανάλωση που υπόσχεται το εργοστάσιο. Προφανώς τα περιοδικά τα δοκίμασαν με 2-3000 χλμ γι αυτό και η αυξημένη κατανάλωση που γράφουν! -
Ο χρήστης surudos έγραψε:
Γεια Χαρά σε όλους,
Στο πήγαινε με πολύ συντηρητική οδήγηση αλλά με αρκετές προσπεράσεις ελέω φορτηγών έδειξε συνολική κατανάλωση 6.1Λτ!! Στο γυρισμό με οδήγηση στο όριό μου (δεν είμαι και ο Σουμάχερ) μου έβγαλε συνολικά 7.2!!! Δηλαδή η επιστροφή ήταν περίπου στα 8λτ!Χμμ και να φανταστεί κανείς ότι η επιστροφή (Πρέβεζα-Ιωάννινα) ήταν ανηφορική. Καλό feedback αυτό. Αν και δεν νομίζω να ειπώθηκε κάτι για αυξημένη κατανάλωση. Τώρα, λοιπόν, που την ρίξαμε, πώς θα γίνει να αυξήσουμε λίγο και το χώρο στους πίσω επιβάτες
(Πέρσι το Πάσχα σε παραπλήσια διαδρομή: Τρίκαλα->Ιωάννινα->Πρέβεζα->Άρτα->Τρίκαλα κατάφερα με το οικογενειακό μας avensis 1.6 κατανάλωση 33λ. ακριβώς για 570Km. Η διαίρεση δική σας . Τόσο έδειξε και το trip computer που όσες φορές το έχω τσεκάρει δεν 'χάνει')
-
το δικό μου 1.6 απο τα πρώτα που ήρθαν πέρυσι στην Ελλάδα καίει λιγότερο πάντως
γιατί να αυξήσουμε τους πίσω χώρους? ταξιτζίδες είμαστε? ή κουβαλάμε την πανύψηλη πεθερά μας? -
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
Γεια Χαρά σε όλους,
Στο πήγαινε με πολύ συντηρητική οδήγηση αλλά με αρκετές προσπεράσεις ελέω φορτηγών έδειξε συνολική κατανάλωση 6.1Λτ!! Στο γυρισμό με οδήγηση στο όριό μου (δεν είμαι και ο Σουμάχερ) μου έβγαλε συνολικά 7.2!!! Δηλαδή η επιστροφή ήταν περίπου στα 8λτ!Χμμ και να φανταστεί κανείς ότι η επιστροφή (Πρέβεζα-Ιωάννινα) ήταν ανηφορική. Καλό feedback αυτό. Αν και δεν νομίζω να ειπώθηκε κάτι για αυξημένη κατανάλωση. Τώρα, λοιπόν, που την ρίξαμε, πώς θα γίνει να αυξήσουμε λίγο και το χώρο στους πίσω επιβάτες
(Επί των τονισμένων) Μία είναι η λύση: Megane Estate !
-
παντως καταναλωση της ταξης του 8 με 8 και κατι απο ενα τετοιο μοτερ ειναι πααααρα πολυ καλη. γενικα καταναλωσεις μεχρι εκει ειναι εξαιρετικες για την..ελληνικη τσεπη, και δεν μιλαμε και για κανενα μινι μοντελο.
Renault Megane III