-
Τα λάστιχα της κοπέλας μου τα έφτυσαν,το αυτοκίνητο ειναι ενα daewoo lanos extreme 3Θ και φοράει αν θυμάμαι καλα 14άρια.
Πόσο στοιχίζουν 4 λάστιχα 14άρια πανω-κάτω;
Ποια συστήνετε εσεις;(Προτεραιότητα ειναι το κόστος και η αντοχή στον χρόνο.)Σκεφτόμουνα για Kuhmo..
-
Τα λάστιχα της κοπέλας μου τα έφτυσαν,το αυτοκίνητο ειναι ενα daewoo lanos extreme 3Θ και φοράει αν θυμάμαι καλα 14άρια.
Πόσο στοιχίζουν 4 λάστιχα 14άρια πανω-κάτω;
Ποια συστήνετε εσεις;(Προτεραιότητα ειναι το κόστος και η αντοχή στον χρόνο.)Σκεφτόμουνα για Kuhmo..
-
Τα λάστιχα της κοπέλας μου τα έφτυσαν,το αυτοκίνητο ειναι ενα daewoo lanos extreme 3Θ και φοράει αν θυμάμαι καλα 14άρια.
Πόσο στοιχίζουν 4 λάστιχα 14άρια πανω-κάτω;
Ποια συστήνετε εσεις;(Προτεραιότητα ειναι το κόστος και η αντοχή στον χρόνο.)Σκεφτόμουνα για Kuhmo..
-
Kατι σε Kleber ίσως. Από φίλο που τα έχει στο 307 δεν έχω ακούσει παράπονα, τίμιο λαστιχο χωρίς βέβαια να έχεις πολλές απαίτησεις για επιδόσεις. Κάνει απλά μια χαρά την δουλεία του.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Τα λάστιχα της κοπέλας μου τα έφτυσαν -
Οκτώβριο του 2002 πήρα 4 michelin energy 185/60 R14 300 ευρώπουλα μαζί με τοποθέτηση. Καλύτερα πάντως να μήν αλλάξεις λάστικα καλοκαιριάτικα άστο για φθινόπωρο.
-
Δεν τίθεται θέμα επιλογής εποχής,το ένα έσκασε σήμερα,και τα αλλά έχουν ρωγμές στα πλαϊνά,εχουν κανει λιγότερο απο 40.000 αλλά ειναι για πέταμα.
Τα energy τα είχα παλιά στο rover,φτηνά και ανθεκτικά,καλά και στην κατανάλωση,αλλά σε πολύ ζεστό οδόστρωμα τα έβλεπαν όλα. -
bridgestone B330?
-
Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να πάρεις ένα σέτ απο Bridgestone B330 EVO τα οποία θα σου βγούνε γύρω στα 200-215 ευρώ για 14άρα ζάντα ή τα FIRESTONE F590 που είναι λίγο ποιό φθηνά. Δεν αξίζει να πάρεις φθηνότερα μιάς και η διαφορά του ακριβότερου απο το φθηνότερο δεν είναι αξιόλογη.
Και μείνε μακριά απο SAVA, MATADOR, SEMPERIT και λοιπά 'φθηνά' λάστιχα γιατί.....ότι πληρώνεις πέρνεις.
Επείσης μακριά απο Kumho, το μόνο που αξίζει είναι το KUMHO ECSTA SUPRA 712 το οποίο δεν βγαίνει σε αυτήν την διάσταση. Όλα τα άλλα είναι απο μέτρια ως επικίνδυνα.
Καλύ τύχη. -
Αν θες το ΑΠΟΛΥΤΟ φθηνο, μαλλον πας σε ελαστικα ΚΑΡΦΟΥΡ!
Εγω βεβαια ποτε δε θα επαιρνα, γιαυτο και εχω Β330 και ειμαι αρκετα ευχαριστημενος μιας και ειμαι παντα μεσα στην πολη... -
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
Τελικα προτιμήθηκε μία λίγο πιο ακριβή λύση λόγω άτοκων δόσεων,τα νέα energy της michelin (έτσι ξέρουμε ότι δεν παίρνουμε 'μπαγιατικα'),280 euro τοποθετημένα.
Φέρονται να εχουν πολύ καλή συμπεριφορά στο βρεγμένο και οικονομία στην κατανάλωση. -
για να μην ανοίγω καινούργιο topic, να ρωτήσω κι εγώ κάτι: τι προτείνετε σε διάσταση 165-55-13; κάποια μάρκα stunner να υποθέσω πως πρώτη φορά την ακούτε, όπως κι εγώ ε;
-
Τα καινούρια (2004) energy έχω βάλει κι εγώ. Το μόνο τους μειονέκτημα: μαλακά και επομένως ευπαθή σε ταρζανιές (πεζοδρόμια, κακομεταχείρηση).
-
Υποτίθεται ότι ειναι πιο σκληρά από τα προηγούμενα energy,τα οποία σε μένα φάνηκαν πολύ ανθεκτικά.Αντίθετα τα bridgestone turanza που έχω τώρα μέσα σε 3000χμ τα έχω κανει να μοιάζουν με σαπάκια Καλα για τα yokohama που φόραγε πριν το lanos δεν το συζητάω καν...δεν έχω ξαναδεί λάστιχο στα 39.000 σε τέτοιο χάλι
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Υποτίθεται ότι ειναι πιο σκληρά από τα προηγούμενα energy,τα οποία σε μένα φάνηκαν πολύ ανθεκτικά.Αντίθετα τα bridgestone turanza που έχω τώρα μέσα σε 3000χμ τα έχω κανει να μοιάζουν με σαπάκια Καλα για τα yokohama που φόραγε πριν το lanos δεν το συζητάω καν...δεν έχω ξαναδεί λάστιχο στα 39.000 σε τέτοιο χάλιΤα χειρότερα λάστιχα που είχα ήταν τα μαμίσια kumho του accent. Τα άλλαξα άρον-άρον στα 2 χρόνια μετά από ένα περιστατικό που μου πήγε το σκατό στην κάλτσα [πήγαινα με 20 και πάτησα κανονικά το φρένο πλησιάζοντας σε διασταύρωση με stop. Ο δρόμος είχε λίγα νερά και το αυτοκίνητο αντί να σταματήσει ενεργοποίησε ελλείψει πρόσφυσης το ABS και με πήγε τσουλήθρα για 10-20 μέτρα. Πέρασα τη διασταύρωση με το γκρου-γκρου-γκρου του ABS αλλά ευτυχώς δεν πέρναγε κανείς εκείνη τη στιγμή....].
-
Η διάσταση 165/55-13 είναι σωστή? Πρώτη φορά την ακούω. Μήπως είναι 165/65-13 που είναι και ποιό φυσιολογική διάσταση? Αν ναι, νομίζω πως οι προτάσεις μου για BRIDGESTONE B 330 EVO, FIRESTONE F590S αλλά και CONTINENTAL EcoContact 3 είναι οι ενδεδειγμένες.
Τα 2 πρώτα είναι ποιό σκληρά και αντέχουν περισσότερο για χρήση εντός πόλεως ενώ το Cointinental είναι μαλακό λάστιχο και θέλει προσοχή σε λακούβες και παρκαρίσματα.
Όσο για τα MICHELIN, δεν ξέρω, αυτήν την μάρκα ποτέ δεν την δικαολόγησα για την απόδοσή της ανάλογα με την τιμή τους. Υπάρχουν καλύτερα και φθηνότερα. -
Ο χρήστης teo_3 έγραψε:
Η διάσταση 165/55-13 είναι σωστή? Πρώτη φορά την ακούω. Μήπως είναι 165/65-13 που είναι και ποιό φυσιολογική διάσταση?σωστή είναι η διάσταση. είναι η διάσταση των ελαστικών του cinque sporting. οι μόνοι κατασκευαστές που την έβγαζαν παλιά ήταν η michelin και η pirelli.
-
Μιας και συζητιούνται τα λάστιχα, μια απορία: Τα pirelli δεν μετράνε σα λάστιχα; Το λέω επειδή κανείς δεν τα ανέφερε. Ή μήπως δεν είναι στις φτηνές επιλογές;
-
Να προσθέσω και εγώ που αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα επιλογής ελαστικών ότι με τα continental ecocontact που φορούσε το clio από τη μαμά του έμεινα πολύ ευχαριστημένος από το φρενάρισμα και ιδιαίτερα προβληματισμένος από την πλευρική πρόσφυση τους. Άντεξαν σε συνθήκες πόλης 29.000 χλμ. και ψάχνω με τη σειρά μου και εγώ για ελαστικό μεγάλης αντοχής ακόμα και αν χάσω σε κάποιους τομείς. Δεν ξέρω τι γίνεται με τα continental premiumcontact όμως...
-
Από τα παραπάνω post που διαβάζω, τα λάστιχα άντεξαν το πολύ μέχρι 40.000. Στο δικό μου αυτοκίνητο φοράω Firestone 702 (185/65/15) εδώ και 1,5 χρόνο, έχουν 'πατήσει' 33.000 χλμ από τα οποία τα 30.0000 σε ταξίδια. Η κατάστασή τους είναι ακόμα πολύ καλή τόσο στην όψη όσο και στο δρόμο. Βέβαια δεν κάνω ντρίφτες αλλά δεν έιμαι και σαλίγκαρος, δηλαδή κάνω φυσιολογική χρήση του αυτοκινήτου.
Τα λέω όλα αυτά για να καταλήξω:
Τελικά πόσο καιρό ή πόσα χλμ κρατάμε τα λάστιχα;
Μήπως το παραπάνω εξαρτάται και από το αν το λάστιχο είναι μαλακά ή σκληρό;
Η πόλη ή το ταξίδι φθείρει πιο πολύ το λάστιχο;
Ευχαριστώ και συγνώμη για το εκτός θέματος Post, αλλά γίνεται και συζήτηση.
Βοήθεια για επιλογή φτηνού ελαστικού