-
Πραγματικά πολύ καλή τιμή τα 167 euro!! Σε ποια αντιπροσωπεία αν επιτρέπεται?
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Πραγματικά πολύ καλή τιμή τα 167 euro!! Σε ποια αντιπροσωπεία αν επιτρέπεται?ΠΛΑΛΑΣ στο πολύγωνο, αν θες σου λεω πληροφοριες με pm για να μη θεωρηθει διαφημιση
@Drunkard, φιλτρα λαδιου, a/c, λαδια και ελεγχο σε ολα τα μερη (πλην κρεμαγερας )
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
Πραγματικά πολύ καλή τιμή τα 167 euro!! Σε ποια αντιπροσωπεία αν επιτρέπεται?
ΠΛΑΛΑΣ στο πολύγωνο, αν θες σου λεω πληροφοριες με pm για να μη θεωρηθει διαφημιση
@Drunkard, φιλτρα λαδιου, a/c, λαδια και ελεγχο σε ολα τα μερη (πλην κρεμαγερας )
Εμενα μου φανηκε σχετικα καλη η τιμη , θα περιμενα να ειναι λιγο πιο φθηνο ακομα
στην Hyundai για τις ιδιες δουλειες και αναλωσιμα πληρωνω περιπου 100 € -
Σε αναλογο σερβις + αλλαγη μπουζι για το cliaki μου ειχα πληρωσει 100 euros. Βεβαια το κανα σε συνεργειο εκτος αντιπροσωπειας. Αν το εκανα εκει 200 θα μου παιρνανε...οποτε για το 167 καλη τιμη για επισημο συνεργειο. Ενας φιλος προσφατα για ibiza εδωσε 300+ για αυτα τα πραγματα + αλλαγη φουσκας...
-
χωρις αλλαγη βαλβολινες και καρτα καυσαεριων θα πηγαινε 140
-
Ποιές βαλβολίνες αλλάζονται στα 20.000 χλμ. ;
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Ποιές βαλβολίνες αλλάζονται στα 20.000 χλμ. ;του κιβωτιου..
μα δεν τις αλλαζουνε κανονικα στις 20.000, εγω τις αλλαξα.. -
Και ένας γάμος που έμεινε ασχολίαστος:
http://www.cityauto.gr/article.cityauto.gr?aid=4998
Μάλλον θα βγει ωφελημένη η Renault από τη συνεργασία...
-
Νομιζω οτι τα οφελη θα ειναι αντιστοιχα και για τους 3 . Θα γινει εκμεταλευση της πλατφορμας του smart απο Renault-Nissan, ισως δουμε αυτοκινητα της μικρης κατηγοριας με τα σηματα της Merc και μαλλον οι Γερμανοι θα αποκτησουν................ αξιοπιστια Nissan !
Οπως και να εχει ευχομαι καλη αρχη στους νεονυμφους -
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Και ένας γάμος που έμεινε ασχολίαστος:http://www.cityauto.gr/article.cityauto.gr?aid=4998
Μάλλον θα βγει ωφελημένη η Renault από τη συνεργασία...
Το σχόλιο μου ... http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=5&t=14226&start=720#p1826659
Ωφελημένες και οι 3 νομίζω θα βγουν! Η καθε μία έχει κάτι που δεν έχουν οι άλλες 2.
Την βλέπω πολύ θετικά αυτή την συνεργασία! -
στον τομεα που λεει οτι η infiniti θα βοηθηθει απο τους κινητηρεςν mercedes, δεν καταλαβα, και βασικα δε γνωριζω, υστερουν καπου οι κινητηρες μεγαλου κυβισμού της nissan...?? η μηπως δεν ειναι downsized και θα χρειαζοταν μεγαλο κοστος να εκσυγχρονιστει η γκαμα οποτε τσιμπαμε της mercedes..
παντως για την αγορα της ευρωπης μολις εξελιχθηκε ο νεος 3.0 V6 dCi που θα μπαινει και στα infiniti και εχω την εντυπωση μεχρι και στο navara
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
στον τομεα που λεει οτι η infiniti θα βοηθηθει απο τους κινητηρεςν mercedes, δεν καταλαβα, και βασικα δε γνωριζω, υστερουν καπου οι κινητηρες μεγαλου κυβισμού της nissan...?? η μηπως δεν ειναι downsized και θα χρειαζοταν μεγαλο κοστος να εκσυγχρονιστει η γκαμα οποτε τσιμπαμε της mercedes..Εκείνο που σκέφτηκα εγω πάντως είναι ο υπερτροφοδοτούμενος 1,8 της MB που κινεί C και E class. Και αν υπήρχε ενδεχόμενο να μπει στα crossover της Infinity τότε
Με την Chrysler όταν συνεργάστηκε το μόνο που θυμάμαι ... πλατφόρμα και έναν 3,2 της έδωσε (το Crossfire για 3 χρόνια που κυκλοφόρησε) ...
Μηχανικά η Nissan δεν άφηνε παραπονεμένους ή προβληματισμένους αυτούς που ήθελαν πολλά κυβικά! Μέχρι και 'χειροποιητα' σύνολα προσφέρει! Από την άλλη η Renault ξέρει και έχει τεχνολογία!
Οταν στα μικρά κυβικά της MB (πέρα από τον 1,6 και 1,8Τ στα μεσαία και πάνω) σε μία ουσιαστική κατηγορία που 'παίζει' με την A class, με 8βάλβιδα σύνολα παλευει! -
και αυτος ο Καρλος, η που εχει ενα υποχθονιο φοβερο σχεδιο, η που δεν ξερει τι του γινεται...
γιατι το micra θα πρεπει να εφοδιαζεται με διαφορετικο κινητηρα απο το clio και οι δυο στα 1,2lt turbo αλλα με πολυ διαφορετικα specs..?
ετσι κανουν οικονομιες κλιμακας..? γνωμη μου ειναι οτι ο ενας απο τους 2 πρεπει να καταργηθει
η ο νεος 1,6Τ της nissan... γιατι δεν ονομαζεται κατευθειαν TCe να εχουν μελετησει και απο πριν και να μπει κατευθειαν στη γκαμα και της nissan (βλεπε ατμοσφαιρικο qashqai) και της renault....
μου φαινεται στους κινητηρες παρολο που υποτιθεται τους εξελισσουν μαζι δεν τους μοιραζονται...
-
Εγω αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι αυτο :
Under the agreement, the two groups will co-develop a new platform that will be used on the successor to the current Smart Fortwo, a new four-seater Smart and the next-generation Renault Twingo.
Oddly enough (at least for Renault), the two automakers said that one main characteristic of the new architecture will be the unique rear wheel drive concept
http://carscoop.blogspot.com/2010/04/daimler-and-renault-nissan-alliance-tie.html
Δηλαδη το καινουργιο twingo θα βγαινει και με τα σηματα της smart και θα ειναι πισωκινητο ?
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Εγω αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι αυτο :Under the agreement, the two groups will co-develop a new platform that will be used on the successor to the current Smart Fortwo, a new four-seater Smart and the next-generation Renault Twingo.
Oddly enough (at least for Renault), the two automakers said that one main characteristic of the new architecture will be the unique rear wheel drive concept
http://carscoop.blogspot.com/2010/04/daimler-and-renault-nissan-alliance-tie.html
Δηλαδη το καινουργιο twingo θα βγαινει και με τα σηματα της smart και θα ειναι πισωκινητο ?
'Ενα νέο κοινό πάτωμα θα έχουν, όχι κοινή εμφάνιση ή rebadged αμάξωμα!
Και εδώ πάντως υπάρχει ένα ερώτημα! Το παγκόσμιο πλέον ινδικό Micra χτίστηκε στη νέα παγκόσμια V Platform (http://www.autoincar.com/nissan-v-platform-a-platform-original-namedcut-cost-and-cut-weight-50-kg-off/) ... δεν αρκούσε αυτή για όλη τη mini και supermini γκάμα τους? -
μια βοηθεια παρακαλώ, από όποιον γνωρίζει
το megane ΙΙ αξίζει για αγορά ως μεταχειρισμένο? Υπάρχουν προβλήματα που θα έπρεπε να με αποτρέψουν από την αγορά ενός μεταχειρισμένου με 80-100 χλδ χιλιομέτρων? το αμάξι κάθε ποτε θέλει ιμάντες κ με τί κόστος? (εχω βρει κ 1400 κ 1600 μοντέλα 2002-2004) -
Το megane II, scenic II είχαν κάποια κλασσικά προβλήματα, τα οποία όμως στο facelift μοντέλο λύθηκαν... οπότε αν είναι να κοιτάξεις για Megane II από 2006 περίπου και μετά... Αλλιώς καλύτερα να κοιτάξεις για κάποιο άλλο μεταχειρισμένο!
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
μια βοηθεια παρακαλώ, από όποιον γνωρίζει
το megane ΙΙ αξίζει για αγορά ως μεταχειρισμένο? Υπάρχουν προβλήματα που θα έπρεπε να με αποτρέψουν από την αγορά ενός μεταχειρισμένου με 80-100 χλδ χιλιομέτρων? το αμάξι κάθε ποτε θέλει ιμάντες κ με τί κόστος? (εχω βρει κ 1400 κ 1600 μοντέλα 2002-2004)Καλό αυτοκίνητο είναι, έχουμε ένα 5θυρο 1.6 f/l του 2006, δεν έχει βγάλει το παραμικρό & είναι ακόμη σαν καινούριο, δεν τρίζει, γενικά είναι πολύ καλό στο δρόμο, καλοφτιαγμένο, άνετο, & έχει δυνατό, οικονομικό & ήσυχο κινητήρα. Σε σχέση με ένα Astra H 1.6 του 2007, που επίσης έχουμε, έχει αποδειχθεί ένα κλικ ανώτερο & σαφώς πιο αξιόπιστο.
Απλά, θα σου συνιστόυσα να κοιτάξεις το μοντέλο με τον 1.6 (όχι πως το 1.4 δεν είναι αξιοπρεπές) & σίγουρα κάποιο μοντέλο facelifted, από το 2006 & μετά. Τα προ-facelift όντως είχαν θέμα με πολλαπλασιαστές & αισθητήρες βολάν, εκτός & εάν βρεις κάποιο που τα έχει ήδη αλλάξει αυτά. Ως μεταχειρισμένο, πάντως, είναι από τα φθηνότερα.
Τα σέρβις με ιμάντες κτλ κοστίζουν μάλλον ακριβά σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία, αλλά μπορείς κάλλιστα να το συντηρείς σε εξειδικευμένα συνεργεία για Renault (υπάρχουν στην Αθήνα, εάν θέλεις μπορώ να σου πω με π.μ.), όπου γίνεται μάλλον πιο προσεγμένη εργασία & σε φυσιολογικότατες τιμές. -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
μια βοηθεια παρακαλώ, από όποιον γνωρίζει
το megane ΙΙ αξίζει για αγορά ως μεταχειρισμένο? Υπάρχουν προβλήματα που θα έπρεπε να με αποτρέψουν από την αγορά ενός μεταχειρισμένου με 80-100 χλδ χιλιομέτρων? το αμάξι κάθε ποτε θέλει ιμάντες κ με τί κόστος? (εχω βρει κ 1400 κ 1600 μοντέλα 2002-2004)Πριν από μια βδομάδα ένας φίλος μου αγόρασε ενα πεντάπορτο 1600 του 2004 με αυτοματο κλιματισμό και ζάντες αλουμινίου και 70000 στο κοντέρ (δεν γνωρίζουμε αν είναι πραγαμτικά) στην τιμή των: 5000 ευρώ!
Το αυτοκίνητο το ψάξαμε και είναι 'χαρτί'
Μέχρι 6000 να δώσεις. Η αγορά είναι 'σκοτωμένη' και μην πιστεύεις στις τιμές που βλέπεις σε ιντερνέτ και περιοδικά. Όπου τους πιάσεις.
Προβληματάκια έβγαζε αλλά σε γενικές γραμμές το αυτοκίνητο είναι καλό.
Να πάρεις οπωσδήποτε 1600 το 1400 σέρνεται.
Ιμάντες αλλάζουν κάθε 90000 χλμ αλλά η επίσημη οδηγία της εταιρείας μίλαγε ακόμα και για 120.000 αλλά καλύτερα στα 90000 μην το ρισκάρεις. Άμα αγοράσεις να τους αλλάξεις γιατί δεν ξέρεις τι θα έχει κάνει ο προηγούμενος. -
παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
το αμάξι είναι για τη φίλη μου, εγώ το πιέζω να πάρει 1600αρι, αν κ 1400 ειναι αρκετά νομιζω για κυρίως αστική χρήση από γυναίκα, η οποία ετσι κ αλλιώς ανησυχεί παρα πολύ για την κατανάλωση. Επιπλέον, τα πιο πολλά ειναι 1400αρια στη αγορά.
όντως οι τιμές είνια πολύ καλές για τα μεγκάν, χωρίς να εχω βρει ακριβώς το γιατί. μάλλον όλα τα ρενό τα εχει πάρει η μπάλα, αφου τα ακολουθεί η φήμη των πανάκριβων ανταλλακτικών κ της κακής αντιπροσωπείας. Ρενό? Γαλλικό? μου λένε όλοι!
Είδαμε μοντέλο του 05, 1600, 90χλδ χλμ,σεντάν, με πλήρη εξοπλισμό (χωρίς ζαντες αλουμινίου ομως), χωρίς ουτε μια γρατζουνια, με 4500. δυστυχως πολύ μεγάλο όμως, για τη χρήση που το θελουμε.
Από ότι κατάλαβα, κ από όσα είδα γρήγορα στο νετ, χαλάει κάτι που κάνει κανα 250αρι, καίει πολλαπλασιαστές, χαλάνε οι κάρτες με κόστος 130-180ευρώ κ σε όσα εχουν ηλιοροφή, σπάνε κατι πανάκριβα πιαστράκια-οδηγοί.
Προβλήματα με σασμάν, ηλεκτρικά, μηχανή (λάδια) δεν φαίνεται να εχει
RENAULT FORUM