-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Ερώτηση γιατί μου αρέσει.
Το ότι το λένε C3 σημαίνει ότι θα είναι τόσο χάλια όσο το C3 (ειδικά από πλευράς ποιότητας εσωτερικού) ή είναι νέο αυτοκίνητο; Οι 4Τ λένε κάτι για το κιβώτιο (ψιλομάπα για τα σύγχρονα δεδομένα). Από αξιοπιστία θα είναι σαν το C3; Δηλαδή αν έχεις τύχη διάβαινε;Απάντηση, να πάς να το δείς από κοντά. Τα υλικά στο εσωτερικό και η ποιότητα τους είναι το δυνατό του σημείο.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Ερώτηση γιατί μου αρέσει.
Το ότι το λένε C3 σημαίνει ότι θα είναι τόσο χάλια όσο το C3 (ειδικά από πλευράς ποιότητας εσωτερικού) ή είναι νέο αυτοκίνητο; Οι 4Τ λένε κάτι για το κιβώτιο (ψιλομάπα για τα σύγχρονα δεδομένα). Από αξιοπιστία θα είναι σαν το C3; Δηλαδή αν έχεις τύχη διάβαινε;Απάντηση, να πάς να το δείς από κοντά. Τα υλικά στο εσωτερικό και η ποιότητα τους είναι το δυνατό του σημείο.
To είδα και μου άρεσε ΠΟΛΥ (για την κατηγορία του). Και εξωτερικά (ευχάριστο και πολύ μαζεμένο, ό,τι πρέπει για πόλη με παιδί πίσω) και εσωτερικά (σχεδιασμός, ορατότητα, χώροι). Αλλά η τιμή με χαλάει (και οι ταχύτητες λίγο). Όχι τίποτα άλλο, αλλά είμαι σίγουρος ότι σε 1-2 χρόνια θα πέσει χαλαρά 1000-2000, ενώ τώρα μου φαίνεται αρκετά τσιμπημένο. Μην την πατήσουν όπως με το 1007, που θα πούλαγε πολύ παραπάνω με καλύτερη τιμολόγηση, ειδικά σε γυναίκες.
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Oντως η τιμή του είναι περίεργη θα έλεγα, δεν ανταποκρίνεται στην αντικειμενική του αξία, πιστεύω ότι σε λίγο καιρό θα την κατεβάσουνε κανά χιλιάρικο τουλάχιστον.
Δεν είναι και τόσο χάλια η τιμή του για ό,τι προσφέρει (16300 τιμή εκκίνησης για το 1.6, που είναι αρκετά κάτω σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες), απλά οι όροι παράδοσης είναι επιεικώς αστείοι, για κάποιον που θέλει να το αγοράσει. Επιπλέον δημιουργείται τιμολογιακά μια 'ερμαφρόδιτη' κατάσταση, σε σχέση τουλάχιστον με τα 1800άρια C4 Picasso ή ακόμη και με τις 'καλές' C4 με τους 1600άρηδες κινητήρες (μην συγκρίνουμε την τιμή του με άλλων εταιρειών, γιατί είναι από χέρι χαμένο ...), λόγω των πρόσφατων μέτρων...
To 1,4 με λογικό εξοπλισμό (πχ clima) βγαίνει κάπου στα 16Κ με το κλειδί στο χέρι...
και δεν χωράει το καροτσάκι...
Αν βολεύει πάντως κάποιον, ας περιμένει λίγο καιρό (κανένα 6μηνο θα έλεγα), γιατί οι προσφορές θ' αρχίσουν... Τώρα πιστεύω το τιμολογήσανε πολύ ακριβά μακάρι νά 'ξερα γιατί...
Μέχρι τότε, στα ίδια λεφτά βγαίνει και η Xsara Picasso (η C4 Picasso πλέον δεν πρέπει να υπάρχει κανένα κομμάτι... ίσως κανένα εκθεσιακό να έχει περισσέψει...). 16Κ η πλούσια έκδοση (όχι με τρελό εξοπλισμό - μιλάμε για παλιό αμάξι μην ξεχνάτε...) με χώρους πολύ μεγαλύτερους από το C3 picasso και ίδιο περίπου μήκος...
Πάντως στο εσωτερικό του η ποιότητα δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τη C3 που κυκλοφορεί (και είναι αισχρότατη). Το εσωτερικό του Picasso είναι μια χαρά. Δεν βάζει τα γυαλιά στην Audi, αλλά είναι αξιοπρεπέστατο!
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Το εσωτερικό του Picasso είναι μια χαρά. Δεν βάζει τα γυαλιά στην Audi, αλλά είναι αξιοπρεπέστατο!Χειρότερο και από Audi είναι;
-
Πρόλαβες την εγκάθετη ερώτηση μου...
Βέβαια δεν προσδιόρισε αν είναι Α4 ή γενικά Audi -
ρε αντε μαζευτειτε τζιτζιφιογκοι που θα μας πειτε και για το Α4...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
ρε αντε μαζευτειτε τζιτζιφιογκοι που θα μας πειτε και για το Α4...Αυτός τώρα γίατί θίχτηκε για το Α4;;;;
Γενικά μιλούσα...
να μην αναφέρω και το superb δηλαδή...
-
Από όσο ξέρω δεν υπάρχει αυτόματο, σωστά; Διάβασα σε ένα αγγλικό site ότι θα έβγαινε ημιαυτόματο το 2011, έχουμε κανένα νέο επ'αυτού; Επίσης τίποτα για ισχυρότερους κινητήρες;
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Νωρίς σήμερα το πρωί συνάντησα 2 παρκαρισμένα ... ένα μαυρο και ένα πρασινοκίτρινο. Το μαυρο είναι όμορφο και κρύβει τον όγκο του. Το πρασινοκίτρινο όμως πολύ προχωρημένο ... δεν μου άρεσε!!!
Αίσχος οι ζάντες που είχε το μαυρο ...
Σαν αυτές:
Μάλλον η πλειοψηφία είναι σε αυτό το πρασινοκίτρινο που είναι στους δρόμους, όντως γενικώς δεν παίζει σε αυτό το συνδυασμό
-
Αν το αγόραζα, σε τέτοιο χρώμα θα το αγόραζα
-
-
Citroen AirCross απο την Βραζιλία!
http://www.worldcarfans.com/110040525513/citron-aircross-based-on-c3-picasso-first-photos-releasedΣαν να το ομόρφυναν κιόλας!
Ιδιαίτερα πετυχημένη ιδέα η αρχή απο τις μπάρες οροφής ... να είναι οι μπροστά κολόνες! -
Οτι εχει εχει σχεση με 'cross' (crosspolo,crosstouran και c3 xtr) απλα δε βλεπεται..
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Σκέφτομαι ... για πιο λόγο η εξωτερική ρεζέρβα? Για αισθητικούς λόγους? Για επιπλέον χώρο αποσκευών? Για τετρακίνηση?
-
Ελα αφου ειναι τζιπαρα δε το βλεπεις..
-
Παίζει βέβαια και το χωροταξικό...
-
Αν έχω διαβάσει καλά το κανονικό C3 Picasso έχει 385 λίτρα χώρο αποσκευών. Αρκετά καλά για την κατηγορία του.
Έλεγα μήπως για να χωρέσει και ένας άξονας κίνησης πίσω ... χωρίς να μειώνει τον χώρο αποσκευών! -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Αν έχω διαβάσει καλά το κανονικό C3 Picasso έχει 385 λίτρα χώρο αποσκευών. Αρκετά καλά για την κατηγορία του.
Έλεγα μήπως για να χωρέσει και ένας άξονας κίνησης πίσω ... χωρίς να μειώνει τον χώρο αποσκευών!και το εσωτερικο τουνελ? και το μπλοκε???
αλλωστε εχει πατωμα 207
πολλα τα λεφτα!!!! -
Προσθιοκίνητο είναι και η ρεζέρβα δεν εξυπηρετεί παρά αισθητικούς λόγους. Φυσικά μεγάλωσε και ο χώρος αποσκευών. Απευθύνεται προς το παρόν στην αγορά της Βραζιλίας και λοιπής Λατινικης Αμερικής και είναι άγνωστο αν θα έρθει Ευρώπη. Δεν υπάρχει σκέψη για τετρακίνηση απλά εξοπλίζεται με ελαστικά μεικτής χρήσης
-
Οπότε έως και τιποτα το ενδιαφέρον για την Ευρώπη, όπως πέρασαν διάφορα XTR από την Citroen, το Scenic Conquest, τα δικίνητα Cross/Scout της VAG κλπ!
-
Ετσι ετσι μακρια και αγαπημενα..μονο λατινικη αμερικη και πολυ τους ειναι..
Citroen C3 Picasso