-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Επομένως το συμπέρασμα είναι ότι έχουν χαμηλότερο κόστος χρήσης από το κάυσιμο.Για έναν χρήστη που κάνει 15.000 χλμ το χρόνο το όφελος θα είναι κανά **50άρικο το μήνα.**Αξίζει ?
Φίλος που είναι dealer γνωστής Γερμανικής εταιρείας μου λέει ''ξέρεις πόσες αντλίες καυσίμου αλλάζω με υψηλότατο κόστος λόγω κακού πετρελαίου''?έχω ξαναγράψει πως με 30-40% κέρδος στην κατανάλωση καυσίμου (υπέρ του diesel) και με τη διαφορά κόστους των 2 καυσίμων (1,2€ diesel - 1,5€ βενζίνη) έχεις κέρδος πάνω από 50€/μήνα για 15Κ Km/έτος....
Απλό παράδειγμα τα Ε90 320d & E90 320i, θα δεις καταναλώσεις από 6,7 έως 14l /100Km για το βενζινοκίνητο.....και 9 l/100Km να είναι ο Μ.Ο, με το 6 λ/100Km του 320d (από 5,5 έως 6,5) έχεις ήδη +50% επιπλέον.....άρα στα 15Κ Km θα έχεις επιπλέον έξοδο καυσίμου στο βενζινοκίνητο της τάξης των 945€ ετησίως (ήτοι 78,25€ μηνιαίως).....βέβαια κοστίζει περισσότερα το diesel...
Δεν είναι μόνο η χαμηλότερη κατανάλωση όπως είπε κι ο Puntofato......είναι συνδυασμός και με τα άλλα χαρίσματα......τουλάχιστον για οικογενειάρχες που τα πληρώνουν όλα οι ίδιοι και όχι οι 'άλλοι'....
.... και δεν σε ενδιαφέρει καθόλου ούτε η διάρκεια ζωής του αυτ/του (αφού -ίσως - να το αλλάζεις σαν τα πουκάμισα)
Η διάρκεια ζωής του αυτοκινήτου; Δηλαδή;
Πόσα ΚΜ αντέχει το ένα μοτέρ και πόσα το άλλο??
Και γιατί όχι ένα βενζινοκίνητο τουρμπάτο.......
Και μετά να ψάχνει να το κάνει υγραεριοκίνητο ε?? Εκτός κι αν αντέχει η τσέπη του το 'ρούφηγμα'......ή αν παύσει να 'το πλακώνει' όπως χαρακτηρισικά ανέφερε ο γείτονάς μου με το TFSi που δεν το βγάζει πλέον βόλτα ή όταν το κάνει πάει 'μέχρι 130 γιατί μετά καίει το ρημάδι' όπως χαρακτηριστικά είπε....και για κίνηση εντός πόλης......'άπαπα, παπάκι'....
-
Πολλά περισσότερα από όσο κάνει ο μέσος οδηγός με το ίδιο αυτοκίνητο.
Το 406 μου πχ έχει 282k χλμ και έχει την ίδια τελική με όση είχε καινούριο. -
Βασικά πλέον, δεν πιστεύω να τίθεται θέμα μακροζωίας κανενός κινητήρα
αρκεί να μην είναι Toyota
-
Αγαπητέ Μάριε ένα θα πώ, το όποιο δίκιο έχεις το χάνεις γράφοντας υπερβολές.
-
στην πολη δεν εχουν διαφορες .
σε ανοιχτο δρομο το πετρελαιοκινητο ειναι πιο οικονομικο.το κερδος εξαρταται απο το ποσες ωρες οδηγει καποιος και σε τι δρομους.
δεν θα επαιρνα ντιζελ,βαρια μοτερ,θορυβωδη,αργοστροφα,οι τρομπες τους ειναι πανακριβες,καυσαερια,χαμηλες επιδοσεις.
ντιζελ μονο σε πολυ βαρια οχηματα που λογω των ροπων μπορουν και κινουν με ανεση τις βαριες καροτσες.
-
Mέχρι να παταχθεί η νοθεία καυσίμων στην Ελλάδα, το ντήζελ κατ' εμέ δεν είναι επιλογή, ούτε από πλευράς ιδιοκτησίας (οικονομικού οφέλους), ούτε βέβαια από πλευράς προστασίας του περιβάλλοντος.
Κρίμα, γιατί τα χαρακτηριστικά απόδοσης του ντήζελ (πολλή ροπή σε χαμηλούς ρυθμούς περιστροφής, άρα και περισσότερη ισχύς σε δεδομένους -χαμηλούς- ρυθμούς περιστροφής) ταιριάζουν περισσότερο στο μέσο χρήστη.
Το θέμα των σωματιδίων είναι ακόμη υπαρκτό και στις πολιτισμένες χώρες, ιδίως μέσα στις πόλεις: Άρθρο του γαλλικού περιοδικού για Πόρσε 'Flat 6' (OK, ίσως όχι ό,τι αντικειμενικότερο): 'Ντήζελ, σ' ευχαριστώ για τη σωτηρία του Πλανήτη και για τον καρκίνο της κόρης μου'@χρηστοδήμου: Το κοινωνικοεπιστημονικό (μη φυσικοεπιστημονικό) μυαλό μου προσλαμβάνει τη ροπή ως το πρωτογενές μέγεθος εμφαίνον την απόδοση ενός ΚΕΚ: Με βάση το πόσο δυνατή είναι η ΜΙΑ πεταλιά (σε συγκεκριμενο ρυθμό πεταλιού), πολλαπλασιάζεις με τον αριθμό των πεταλιών για να βρεις το συνολικό έργο ή τη δυνατότητα για έργο (ισχύ).
Χωρίς επαρκή ροπή, χωρίς αρκετά δυνατή πεταλιά, ίσως να μη μπορείς καν να ξεκινήσεις το όχημα, ασχέτως αν θεωρητικά μπορείς να κάνεις 18.000 πεταλιές το λεπτό (αν ξεκινήσεις ποτέ).
Τι δεν καταλαβαίνω;ΥΓ: Άλλη ενδιαφέρουσα εκλαϊκευμένη παρομοίωση της λειτουργίας του εμβολοφόρου ΚΕΚ, πλην αυτής των ποδιών του ποδηλάτη, είναι η συνουσία, ήτοι οι παλινδρομικές γαμικές ωθήσεις του πέους εντός του κόλπου.
Από πρόχειρη έρευνα που διενήργησα (σε δείγμα κυριών μη επιστημονικά επιλεγμένο, ΟΚ) , η πλειοψηφία των κυριών φαίνεται να τάσσεται υπέρ του σεξ τύπου ντήζελ (λίγες και γερές ωθήσεις), αντί τύπου βενζίνης! Το τελευταίο είναι μάλλον απαραίτητο στους κυρίους, για να τελειώνουν κάποτε -
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Βασικά πλέον, δεν πιστεύω να τίθεται θέμα μακροζωίας κανενός κινητήρααρκεί να μην είναι Toyota
η Nissan.....ή Honda.....
Αγαπητέ Μάριε ένα θα πώ, το όποιο δίκιο έχεις το χάνεις γράφοντας υπερβολές.
Λες ε??
στην πολη δεν εχουν διαφορες ......
Το the funniest ΑΜΕΣΑ....
......
Tι έγραψε ο άνθρωπος.....
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
στην πολη δεν εχουν διαφορες ......
Το the funniest ΑΜΕΣΑ....
το χει πει ο Κ.Κ σε μια εκπομπη στην ΝΕΤ.
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
έχω ξαναγράψει πως με 30-40% κέρδος στην κατανάλωση καυσίμου (υπέρ του diesel) και με τη διαφορά κόστους των 2 καυσίμων (1,2€ diesel - 1,5€ βενζίνη) έχεις κέρδος πάνω από 50€/μήνα για 15Κ Km/έτος....
Απλό παράδειγμα τα Ε90 320d & E90 320i, θα δεις καταναλώσεις από 6,7 έως 14l /100Km για το βενζινοκίνητο.....και 9 l/100Km να είναι ο Μ.Ο, με το 6 λ/100Km του 320d (από 5,5 έως 6,5) έχεις ήδη +50% επιπλέον.....άρα στα 15Κ Km θα έχεις επιπλέον έξοδο καυσίμου στο βενζινοκίνητο της τάξης των 945€ ετησίως (ήτοι 78,25€ μηνιαίως).....βέβαια κοστίζει περισσότερα το diesel...
Δεν είναι μόνο η χαμηλότερη κατανάλωση όπως είπε κι ο Puntofato......είναι συνδυασμός και με τα άλλα χαρίσματα......τουλάχιστον για οικογενειάρχες που τα πληρώνουν όλα οι ίδιοι και όχι οι 'άλλοι'....
BMW 320i Comfort
Τιμή: 36900 €
Μικτός Κύκλος: 6.1l/100KmBMW 320d Comfort
Τιμή: 41400€
Μικτός Κύκλος:4.8l/100KmΗ 320i ειναι φθηνοτερη κατα 4500€.
Με αυτα τα χρηματα, ειναι μονιμα φουλαρισμενη με βενζινη για περιπου 52000χλμ ,
(με τις τρεχουσες τιμες βενζινης και ΜΟ τιμης 1,41€, λαμβανοντας υποψιν την καταναλωση μικτου κυκλου ου ανακοινωνει η εταιρια)
Για καποιον που κατα μεσο ορο κανει 15000χλμ ετησιως, θα κινειται για 3,4 χρονια μεχρι να ξοδεψει σε βενζινες τα € που θα εδινε για την 320d.Χιλιομετρικα:
(ΜΟ τιμης πετρελαιου 1,2€ - βενζινης 1,41€)Για 20000χλμ
Diesel 960l , 1152€
Βενζινη: 1220l , 1720€
Για 40000χλμ
Diesel 1920l , 2304€
Βενζινη: 2440l , 3440€
Για 60000χλμ
Diesel 2880l , 3456€
Βενζινη: 3660l , 5160€Απο εδω και περα, αρχιζει το 'κερδος' για τον πετρελαιοκινητηρα.
(Η Βενζινη μεχρι εδω ταξιδευε με τα 4500€ διαφορας απο την τιμη αγορας).
**Οσο πιο γρηγορα καλυψει κανεις 60000χλμ, τοσο πιο γρηγορα αποκτα νοημα η αποκτηση ενος diesel. **Οπως βολευεται ο καθενας.
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
......Οπως βολευεται ο καθενας.Εσύ βολεύεσαι με τις τιμές καταναλώσεων κατασκευαστή........εγώ με τους Μ.Ο των χρηστών σε πραγματικές συνθήκες*****, από το Spritmonitor που δίνει 8,47 l/100Km για το Ε90 320i (εδώ) και 6,27 l/100Km για το Ε90 320d (εδώ).....
Βλέπεις, η διαφορά της κατά 27% περισσότερης κατανάλωσης του 320i στο δικό σου παράδειγμα (τιμές καταναλώσεων κατασκευαστή), αυξάνεται στο +35% στην περίπτωση των καταναλώσεων της βάσης δεδομένων του Spritmonitor.
Αν λάβουμε υπόψη και τις τιμές που αυξάνονται υπέρ της βενζίνης (είναι 1,43€ η Αμόλυβδη και 1,21€ το Diesel με τιμές από το ΥΠ.ΑΝ, καταχωρημένα με την 26η Μαρτίου 2010)......
Τα νέα δεδομένα έγιναν:
BMW 320i Comfort
Τιμή: 36900 €
Μέση Κατανάλωση: 8.47l/100KmBMW 320d Comfort
Τιμή: 41400€
Μέση Κατανάλωση: 6.27l/100KmΗ 320i ειναι φθηνοτερη κατα 4500€.
Με αυτα τα χρηματα, ειναι μονιμα φουλαρισμενη με βενζινη για περιπου 37160χλμ ,
(με τις τρεχουσες τιμες βενζινης και ΜΟ τιμης 1,43€, λαμβανοντας υποψιν την μέση κατανάλωση από τη βάση δεδομένων του Spritmonitor).
Για καποιον που κατα μεσο ορο κανει 15000χλμ ετησιως, θα κινειται για 2,47 χρονια μεχρι να ξοδεψει σε βενζινες τα € που θα εδινε για την 320d.Χιλιομετρικα:
(ΜΟ τιμης πετρελαιου 1,21€ - βενζινης 1,43€)Για 20000χλμ
Diesel 1254l , 1517€
Βενζινη: 1694l , 2422€
Για 40000χλμ
Diesel 2508l , 3034€
Βενζινη: 3388l , 4844€
Για 60000χλμ
Diesel 3762l , 4551€
Βενζινη: 5082l , 7266€Για δες ξανά τώρα που αρχίζει το 'κέρδος' για τον πετρελαιοκινητήρα.....
ΥΓ*****: Εκτός κι αν πιστεύεις τις τιμές κατανάλωσης που δηλώνει ο κατασκευαστής σε κάθε αυτ/το.....
-
δεν μπορω να καταλαβω γιατι καποιος που εχει λεφτα να αγορασει μια Βmw 320 ασχολειται και προσπαθει να μας πεισει οτι καιει λιγοτερο απο ενα βενζινοκινητο.
προχθες που γυρναγα απο ταξιδι ειδα αρκετα ακριβα γερμανικα αμαξια να σερνονται δεξια λωριδα και κατι χιουνται και φιατ (ουνο 45 αριστερη με 140 χλμ, μαλλον η τελικη του ) .
τι τα αγοραζετε ρε γαμωτο,για μοστρα;
γαμω την φτωχεια μου μεσα -
Και που το ξέρεις πως πήγαιναν 'μόνο' με 140χλμ/ώρα?
Αφού εσύ λες πως πας αργά επειδή δεν έχεις φρένα
-
με το πουντο ημουν .
-
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
@χρηστοδήμου: Το κοινωνικοεπιστημονικό (μη φυσικοεπιστημονικό) μυαλό μου προσλαμβάνει τη ροπή ως το πρωτογενές μέγεθος εμφαίνον την απόδοση ενός ΚΕΚ: Με βάση το πόσο δυνατή είναι η ΜΙΑ πεταλιά (σε συγκεκριμενο ρυθμό πεταλιού), πολλαπλασιάζεις με τον αριθμό των πεταλιών για να βρεις το συνολικό έργο ή τη δυνατότητα για έργο (ισχύ).
Χωρίς επαρκή ροπή, χωρίς αρκετά δυνατή πεταλιά, ίσως να μη μπορείς καν να ξεκινήσεις το όχημα, ασχέτως αν θεωρητικά μπορείς να κάνεις 18.000 πεταλιές το λεπτό (αν ξεκινήσεις ποτέ).
Τι δεν καταλαβαίνω;Αυτό ακριβώς είναι. Ισχύς είναι ο ρυθμός με τον οποίο μπορείς να παράγεις έργο.
Αν μπορείς να κάνεις πχ. 10 πεταλιές το λεπτό ασκώντας 'δύναμη' (ροπή) X Nm έχεις την ίδια ισχύ αν κάνεις 50 πεταλιές το λεπτό με Χ/5 ροπή. -
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Εσύ βολεύεσαι με τις τιμές καταναλώσεων κατασκευαστή........εγώ με τους Μ.Ο των χρηστών σε πραγματικές συνθήκες , από το Spritmonitor
Επελεξα τις τιμες του κατασκευαστη καθαρα λογω συγκρισης. Οχι γιατι ετσι με βολευει.
Εαν συγκριναμε ιπποδυναμεις, θα εψαχνες να βρεις στατιστικα με δυναμομετρησεις ή θα συγκρινες βασει ανακοινωμενων απο τον κατασκευαστη τιμων?Αν λάβουμε υπόψη και τις τιμές που αυξάνονται υπέρ της βενζίνης (είναι 1,43€ η Αμόλυβδη και 1,21€ το Diesel με τιμές από το ΥΠ.ΑΝ, καταχωρημένα με την 26η Μαρτίου 2010)......
http://www.gasprice.gr/main/searchforst ... orderid=51
Ανανεωση πριν** 5 μερες**
Μέση Τιμή 1,421
Φθηνότερη 1,379Τα νέα δεδομένα έγιναν:
Η 320i ειναι φθηνοτερη κατα 4500€.
Με αυτα τα χρηματα, ειναι μονιμα φουλαρισμενη με βενζινη για περιπου 37160χλμ ,Χιλιομετρικα:
Για 40000χλμ
Diesel 2508l , 3034€
Βενζινη: 3388l , 4844€Για δες ξανά τώρα που αρχίζει το 'κέρδος' για τον πετρελαιοκινητήρα.....
Δηλαδη λιγα ειναι 37000χλμ δωρεαν μετακινησης? (Ιδιαιτερα για καποιον...οικονομο)
Εγω αυτα τα χλμ θα τα εκανα σε 4 χρονια, γι'αυτο εγραψα 'οπως βολευεται κανεις'.
Απο εκει και περα βαλε στην εξισωση πιθανο προστιμο (ιδιαιτερα για μετακινηση σε Αθηνα-Θεσσαλονικη)
Βαλε και το κοστος πιθανη αλλαγη αντλιας...Εγώ σαν μηχανικός που επισκευάζω αυτοκίνητα που κάνουν πολλά χλμ από ΣΠΑΝΙΑ εώς ΠΟΤΕ δεν έχω αλλάξει αντλία πετρελαίου είτε Common rail είτε παλιά. Παθαίνουν βλάβες αλλά πρέπει να ψαχθείς λιγάκι για να τις φτιάξεις και όχι να πας κατευθείαν σε επισκευαστή αντλιών. Άσε που πολλές φορές και κάτι απλό να είναι ΔΕΝ θα σου το πει (βλάκας είναι;) αλλά θα σου πει το ποίημα για ποιότητα καυσίμου και λοιπά, λες και τα ίδια αυτοκίνητα δεν κυκλοφορούν και σε χώρες που έχουν χειρότερα καύσιμα από εμάς...
Το λεει και μηχανικος: βλακας ειναι να σου πει οτι ειναι κατι απλο?
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
στην πολη δεν εχουν διαφορες ......
Το the funniest ΑΜΕΣΑ....
το χει πει ο Κ.Κ σε μια εκπομπη στην ΝΕΤ.
ειχε πει επισης οτι πρεπει να εχουμε παντα φρεσκα ελαστικα, και να φροντιζουμε ωστε τα φρενα μας να δουλευουν σωστα...
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Τα νέα δεδομένα έγιναν:
Η 320i ειναι φθηνοτερη κατα 4500€.
Με αυτα τα χρηματα, ειναι μονιμα φουλαρισμενη με βενζινη για περιπου 37160χλμ ,Χιλιομετρικα:
Για 40000χλμ
Diesel 2508l , 3034€
Βενζινη: 3388l , 4844€Για δες ξανά τώρα που αρχίζει το 'κέρδος' για τον πετρελαιοκινητήρα.....
Δηλαδη λιγα ειναι 37000χλμ δωρεαν μετακινησης? (Ιδιαιτερα για καποιον...οικονομο)
Εγω αυτα τα χλμ θα τα εκανα σε 4 χρονια, γι'αυτο εγραψα 'οπως βολευεται κανεις'.
Απο εκει και περα βαλε στην εξισωση πιθανο προστιμο (ιδιαιτερα για μετακινηση σε Αθηνα-Θεσσαλονικη)
Βαλε και το κοστος πιθανη αλλαγη αντλιας...Τελικά ευτυχώς που δε πήρα diesel έστω και 'παράνομα' αγνοώντας τη νομοθεσία περί απαγόρευσης κυκλοφορίας.
Τα 37.000κμ είναι πολλά για μένα τη στιγμή που κάνω περίπου 8-10Κ κμ το πολύ το χρόνο.
Αν κάποιος όμως είναι χιλιομετροφάγος, τότε συμφέρει ειδικά στην επαρχία όπου η κίνηση στα αντίστοιχα αστικά κέντρα είναι ΣΑΦΩΣ λιγότερη.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Τελικά ευτυχώς που δε πήρα diesel έστω και 'παράνομα' αγνοώντας τη νομοθεσία περί απαγόρευσης κυκλοφορίας.Τα 37.000κμ είναι πολλά για μένα τη στιγμή που κάνω περίπου 8-10Κ κμ το πολύ το χρόνο.
Αν κάποιος όμως είναι χιλιομετροφάγος, τότε συμφέρει ειδικά στην επαρχία όπου η κίνηση στα αντίστοιχα αστικά κέντρα είναι ΣΑΦΩΣ λιγότερη.
Πας και πιο αργά όμως....
-
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Προφανώς ΔΕΝ έχετε οδηγήσει ποτέ ΣΥΓΧΡΟΝΟ diesel για να ξέρετε τι μπορεί να προσφέρει. Αν σας δωθεί η ευκαιρία κάντε το και μετά ελάτε να μας πείτε πόσο θα σνομπάρετε τα αργόστροφα και 'βρώμικα' μοτέρ...Μ' αρεσει που σε οποιον δεν αρεσουν τα ντιζελ, αυτοματως συμπεραινουν οι υποστηρικτες του οτι δεν εχει οδηγησει καποιο συγχρονο...Ας αντιστρεψουμε ομως το ερωτημα, εχετε οδηγησει συγχρονο τουρμπο βενζινης ιδιων κυβικων με το τουρμπο ντιζελ σας? Εκτος απο την μικροτερη καταναλωση ειδατε να υπερτερει καπου αλλου το ντιζελ?
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Τελικά ευτυχώς που δε πήρα diesel έστω και 'παράνομα' αγνοώντας τη νομοθεσία περί απαγόρευσης κυκλοφορίας.
Τα 37.000κμ είναι πολλά για μένα τη στιγμή που κάνω περίπου 8-10Κ κμ το πολύ το χρόνο.
Αν κάποιος όμως είναι χιλιομετροφάγος, τότε συμφέρει ειδικά στην επαρχία όπου η κίνηση στα αντίστοιχα αστικά κέντρα είναι ΣΑΦΩΣ λιγότερη.
Πας και πιο αργά όμως....
Μαστορα γίνεσαι κουραστικός
Πετρελαιοκίνηση Vs Βενζινοκίνηση