-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Θα είσαι εκτός προδιαγραφών όμως. Μία φορά να χρειαστεί να πας με τελική παρατεταμένα, ίσως προκληθεί υπερθέρμανση στα ελαστικά...
Πόσες φορές θα χρειαστεί να πας με 210 χλμ για πολύ ώρα ;
Εμένα πάντως μου έτυχε όταν χρειάστηκε να κατέβω Αθήνα σε 3 ώρες...
.........
-
Κάθε πότε είναι καλό να βάζουμε τα εμπρός λάστιχα πίσω σε προσθιοκίνητο?
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Κάθε πότε είναι καλό να βάζουμε τα εμπρός λάστιχα πίσω σε προσθιοκίνητο?ποτε
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Στο Scenic II η Renault βάζει (και προτείνει) 205/55/16 με δείκτη V. Αν μπει δείκτης Η υπάρχει πρόβλημα ;Κανένα απολύτως. Το αμάξι εβγαινε και με 15αρι με δείκτη Η και Τ με δείκτη φορτιού 91 όσο έχουν και τα 16αρια. Μάλιστα υπάρχει έκδοση με 17αρι και δείκτη φορτιου 89
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Κάθε πότε είναι καλό να βάζουμε τα εμπρός λάστιχα πίσω σε προσθιοκίνητο?Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Κάθε πότε είναι καλό να βάζουμε τα εμπρός λάστιχα πίσω σε προσθιοκίνητο?ποτε
Γιατί??
Σε πισωκίνητο??
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Κάθε πότε είναι καλό να βάζουμε τα εμπρός λάστιχα πίσω σε προσθιοκίνητο?Οταν η διαφορά φθοράς είναι μικρή. Αν κάνεις μπρός πίσω τα λάστιχα αυτό πρέπει να γίνεται σε εύλογα διαστήματα για να υπάρχει ισορροπία στην φθορά εμπρός πίσω άξονα. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να αποφεύγεται η τοποθέτηση ιδιαίτερα φθαρμένων ελαστικών πίσω.
-
Eυχαριστώ
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Κάθε πότε είναι καλό να βάζουμε τα εμπρός λάστιχα πίσω σε προσθιοκίνητο?Στα 3/5 των χιλιομετρων που σκοπευεις να τα κρατησεις.
ποτε
Γιατι?
Ακομα και manual αυτοκινητου υπαρχει που συνιστα την αλλαγη μπρος - πισω και μαλιστα διευκρινιζει: οχι σταυρωτα. -
με απλα λογια (δεν εμβαθύνω και ολιγον γενικολογω).
αν εχει φτασει καποιος στο σημειο να χρειαζεται τα λαστιχα μπρος πισω παει να πει οτι πιεζει το αυτοκινητο του. οποτε απο την στιγμη που πιεζει τα λαστιχα του καλυτερα να τα αλλαζει με καινουργια παρα να τα κανει μπρος πισω...
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
με απλα λογια (δεν εμβαθύνω και ολιγον γενικολογω).αν εχει φτασει καποιος στο σημειο να χρειαζεται τα λαστιχα μπρος πισω παει να πει οτι πιεζει το αυτοκινητο του. οποτε απο την στιγμη που πιεζει τα λαστιχα του καλυτερα να τα αλλαζει με καινουργια παρα να τα κανει μπρος πισω...
Με απλά λόγια το εμπρός πίσω γίνεται έγκαιρα και πριν φθαρούν τελειώς ώστε να είναι για πέταμα. Για παράδειγμα στο δικό μου κάρο βλέπω οτι αυτό θα γίνει στα 20κ και ξανά ,πιθανως, στα 40κ και μετά αλλαγή. Αν δεν γίνει μπρός πίσω θα τα κρατήσω μέχρι τα 50κ και αλλαγή. Όλα αυτά με βάση την φθορά που έχουν σήμερα μετά απο 10κ. Όταν το μπρός πίσω γίνεται έγκαιρα αυξάνεις την διάρκεια ζωής του ελαστικού. Όταν γίνεται αργά παίζεις με την ασφάλεια σου. Όποιος δεν μπορεί να διακρίνει την διαχωριστική γραμμή απλά δεν το κάνει
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
με απλα λογια (δεν εμβαθύνω και ολιγον γενικολογω).αν εχει φτασει καποιος στο σημειο να χρειαζεται τα λαστιχα μπρος πισω παει να πει οτι πιεζει το αυτοκινητο του. οποτε απο την στιγμη που πιεζει τα λαστιχα του καλυτερα να τα αλλαζει με καινουργια παρα να τα κανει μπρος πισω...
Γενικολογεις ΠΟΛΥ.
Κατασκευαστες γραφουν στις οδηγιες, και οι Επαγγελματιες λαστιχαδες το διευκρινιζουν ξεκαθαρα, αναφορικα με το ΠΟΤΕ και με το ΠΩΣ.
Σαφως και αν η φθορα ειναι ανομοιομορφη ή/και σε μεγαλυτερο βαθμο απ' οσο πρεπει
ΔΕΝ εφαρμοζουμε την συγκεκριμενη διαδικασια.
Αναλογα παντως την χρηση, τυπο ελαστικου, συνθηκες περιβαλλοντος, αλλαζουμε μπρος πισω στις 15-20κ χλμ -οχι σταυρωτα-, εφοσον τα λαστιχα εχουν την φυσιολογικη μεση διαρκεια των 45-60κ χλμ ή 3 ετων (οτι ερθει πρωτο). -
Πόσο κοστίσει μια αλλαγή ελαστκών μπρός-πίσω?
-
Ο χρήστης thejackson έγραψε:
Πόσο κοστίσει μια αλλαγή ελαστκών μπρός-πίσω?Αν πας σε λαστιχά να κανεις και μια ζυγοσταθμιση σε ολα τα λαστιχα.Μεχρι 30€ με την ζυγοσταθμιση νομιζω οτι ειναι καλη τιμη.
-
Στο μαγαζι που δουλευει ο πατερας μου το χρεωνουν 20 με 25 ευρω.Παιζει ρολο νομιζω αν εχεις σιδερενια η αλουμινενια ζαντα επειδη πανε αλλα αντιβαρα στη σιδερενια και αλλα στην αλουμινενια.Επισης η ζυγοσταθμιση γινεται μονο στους 2 πρωην πισω τροχους.Μπορει να τεσταρονται και η πρωην μπροστινοι τροχοι για να δουνε αν ειναι στραβοι και να προειδοποιησουν τον ιδιοκτητη.
-
Ο χρήστης thejackson έγραψε:
Πόσο κοστίσει μια αλλαγή ελαστκών μπρός-πίσω?Ουσιαστικα την συνδυασεις με ζυγοσταθμιση, και για την διαδικασια των μπρος-πισω δεν χρεωνεσαι.
Ετσι κι αλλιως στην ζυγοσταθμιση βγαινουν ολοι οι τροχοι, (εκτος αν εχει το ειδικο μηχανημα που κανει ΜΟΝΟ για τους κινητηριους την ζυγοσταθμιση επανω στον αξονα του αυτοκινητου, αλλα μπορεις να πεις να τους βγαλει ολους, να βαλει τους πισω-μπρος και να την κανει τοτε με το μηχανημα επανω στον μπροστινο αξονα, -εφοσον ειναι προσθιοκινητο, αλλιως το αναποδο για πισωκινητο- και τους μπροστα που βγηκαν θα ζυγοσταθμιστουν στο κλασσικο μηχανημα και μετα θα μπουν πισω), οποτε
αναφερεις στο βουλκανιζατερ οτι θες να κανεις τα μπρος-πισω. (οχι σταυρωτα ομως!)
Ετσι θα χρεωθεις απλα την ζυγοσταθμιση.
Αλλιως αν πας σε βουλκανιζατερ μονο και μονο για το μπρος πισω, μπορει να σου πει
οτι θελει απο 15 μεχρι και 30ευρω, τιμη που ουσιαστικα 'παιζει' για την ζυγοσταθμιση.Edit: Με προλαβε ο Bill33, απλα ημουν λιγο πιο αναλυτικος...
-
Τα τελευταία 3 χρόνια για ξεζαντάρισμα θερινών - χειμερινών σε αλουμινίου και ζυγοστάθμιση 25 ευρώ.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
με απλα λογια (δεν εμβαθύνω και ολιγον γενικολογω).
αν εχει φτασει καποιος στο σημειο να χρειαζεται τα λαστιχα μπρος πισω παει να πει οτι πιεζει το αυτοκινητο του. οποτε απο την στιγμη που πιεζει τα λαστιχα του καλυτερα να τα αλλαζει με καινουργια παρα να τα κανει μπρος πισω...
Γενικολογεις ΠΟΛΥ.
Κατασκευαστες γραφουν στις οδηγιες, και οι Επαγγελματιες λαστιχαδες το διευκρινιζουν ξεκαθαρα, αναφορικα με το ΠΟΤΕ και με το ΠΩΣ.
Σαφως και αν η φθορα ειναι ανομοιομορφη ή/και σε μεγαλυτερο βαθμο απ' οσο πρεπει
ΔΕΝ εφαρμοζουμε την συγκεκριμενη διαδικασια.
Αναλογα παντως την χρηση, τυπο ελαστικου, συνθηκες περιβαλλοντος, αλλαζουμε μπρος πισω στις 15-20κ χλμ -οχι σταυρωτα-, εφοσον τα λαστιχα εχουν την φυσιολογικη μεση διαρκεια των 45-60κ χλμ ή 3 ετων (οτι ερθει πρωτο).ολοι αυτοι οι επαγγελματιες εχουν χαλασει την πιατσα και υπεργενικολογουν....
ακου μαστορα να σου απαντησω για το ΠΟΛΥ.
θα σου δωσω δυο παραδειγματα.
-
πατερας μου το πρωτο. οδηγαει ΤΟΟΟΟΟΟΣΟ lounge που δεν υπαρχει περιπτωση να υπαρξει ανομοιομορφη φθορα των ελαστικων.
-
αν εμενα μου δοσεις ενα φοκους RS θα χρειαζομαι ΜΠΡΟΣΤΙΝΑ λαστιχα ανα 5.000 χιλιομετρα. αυτο τι σημαινει δηλαδη?? οτι ανα 1.000 χιλιομετρα θα πρεπει να τα κανω μπρος πισω?
-
-
Είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ (τουλάχιστον σε προσθιοκίνητο αμάξι) να μη φθαρούν τα μπροστινά ελαστικά περισσότερο από τα πίσω.
- Στο 95% των περιπτώσεων έχουν μεγαλύτερο βάρος να σηκώσουν
- Φορτίζονται και πιέζονται περισσότερο κατά το φρενάρισμα, οποιασδήποτε ισχύος και αν είναι αυτό
- Χαζοσπινιάρουν μια στο τόσο, ακόμα και χωρίς να πιεστούν
κτλ
Γι' αυτό μια αλλαγή εμπρός-πίσω στα 10-15 χιλ χλμ και όταν η διαφορά στη φθορά μπορεί να μην είναι καθόλου ορατή είναι η ενδεδειγμένη κίνηση.
Αντίθετα, σε περίπτώσεις έντονης φθοράς ΔΕΝ κάνουμε την αλλαγή αυτή γιατί το αυτοκίνητο θα γίνει πιο επικίνδυνο με απότομες αντιδράσεις. -
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ (τουλάχιστον σε προσθιοκίνητο αμάξι) να μη φθαρούν τα μπροστινά ελαστικά περισσότερο από τα πίσω.- Στο 95% των περιπτώσεων έχουν μεγαλύτερο βάρος να σηκώσουν
- Φορτίζονται και πιέζονται περισσότερο κατά το φρενάρισμα, οποιασδήποτε ισχύος και αν είναι αυτό
- Χαζοσπινιάρουν μια στο τόσο, ακόμα και χωρίς να πιεστούν
κτλ
Γι' αυτό μια αλλαγή εμπρός-πίσω στα 10-15 χιλ χλμ και όταν η διαφορά στη φθορά μπορεί να μην είναι καθόλου ορατή είναι η ενδεδειγμένη κίνηση.
Αντίθετα, σε περίπτώσεις έντονης φθοράς ΔΕΝ κάνουμε την αλλαγή αυτή γιατί το αυτοκίνητο θα γίνει πιο επικίνδυνο με απότομες αντιδράσεις.αι καλα....
-
Τα δικά μου μπροστινά λάστιχα έχουν φθαρεί στο πέλμα από το σπινιάρισμα, αλλά κυρίως στα πλαϊνά λόγω στριψίματος. Ακόμα και το ABS μπαίνει στο φρενάρισμα αρκετά εύκολα στους εμπρός τροχούς. Ενώ τα πίσω λάστιχα, έχουν φθαρεί κι αυτά λιγάκι στα πλαϊνά (σαφώς λιγότερο απ τα μπροστινά όμως), αλλά καθόλου στο πέλμα το οποίο είναι σαν καινούριο κυριολεκτικά. Κάνει μπαμ ότι θέλουν αλλαγή μπρος - πίσω, κάτι που θα γίνει εντός του μήνα!
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]