-
Ο χρήστης Paris.gr έγραψε:
29.000€ για το YETI ; 35.000€ για το Tiguan ; Με τίποτα! Νομίζω ότι ή οι τιμές έχουν ξεφύγει ή εμείς έχουμε ξεφύγει με τα έξτρα που θέλουμε.Θα συμφωνήσω και εγώ!
Προσωπικά μ' αρεσουν και τα 2 (το Yeti περισσότερο και απο το Tiguan) αλλά τα θεωρώ εξαρχής απο τις βασικες εκδόσεις ακριβά ... μάλλον υπερτιμημένα!
Πολλά και τα 29.000€ και τα 35.000€ και για τα 2 αυτά αυτοκίνητα!Και Storm ... εχεις δίκιο!
Συμφωνώ και εγώ.
'Όσο υπάρχουν πελάτες οι τιμές θα ξεφεύγουν...' -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
... μάλλον υπερτιμημένα!...Καλά τα λες...
Υπερτιμημένα όσο δεν πάει άλλο. Ειδικά το SKODA...Αλλά τι περιμένεις από την SKODA; Εδώ το FABIA 1.6 Sport Edition (made in Greece) σχεδόν χτυπάει τα 18000euro με δυο-τρία πράγματα στον εξοπλισμό που του λείπουν...
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
29.000€ για το YETI ; 35.000€ για το Tiguan ; Με τίποτα! Νομίζω ότι ή οι τιμές έχουν ξεφύγει ή εμείς έχουμε ξεφύγει με τα έξτρα που θέλουμε.
...29000euro. Γιατί όχι; VW Group! Germany!
Και το TIGUAN 35000euro...
Και όλα τα αυτοκίνητα να πάνε πάνω από 30000euro!...Όσο υπάρχουν πελάτες οι τιμές θα ξεφεύγουν...
Και όπως διαπιστώνουμε οι πελάτες υπάρχουν... Και τα φράγκα υπάρχουν!Κανένα πρόβλημα.
Α, λόγω χώρας προέλευσης γίνεται ;
Να σου θυμίσω πόσο κόστιζε το RAV4 2.0 πριν έρθει σοβαρός ανταγωνισμός ... βλέπε Qashqai, Tiguan κτλ ?
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Α, λόγω χώρας προέλευσης γίνεται ;Να σου θυμίσω πόσο κόστιζε το RAV4 2.0 πριν έρθει σοβαρός ανταγωνισμός ... βλέπε Qashqai, Tiguan κτλ ?
Δεν ξέρω ακριβώς τι έγινε με το RAV.
Ξέρω όμως ότι όταν είχα πάει στην SKODA για το FABIA, μου έλεγαν VW GROUP, GERMANY...και καμάρωναν σαν παγόνια...
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Α, λόγω χώρας προέλευσης γίνεται ;
Να σου θυμίσω πόσο κόστιζε το RAV4 2.0 πριν έρθει σοβαρός ανταγωνισμός ... βλέπε Qashqai, Tiguan κτλ ?
Δεν ξέρω ακριβώς τι έγινε με το RAV.
Ξέρω όμως ότι όταν είχα πάει στην SKODA για το FABIA, μου έλεγαν VW GROUP, GERMANY...και καμάρωναν σαν παγόνια...
γιατί οι Τογιοταίοι δεν καμαρώνουν σαν παγώνια όταν λένε Japan ;
Ο πατέρας μου έσκασε 35 χήνες για δαύτο...
-
Διθύραμβοι στο βρετανικό EVO για το Γέτι!
Πέραν του προφανούς (καταπληκτικό πακέτο πολυχρηστικότητας, χώρων, αξιοπιστίας και ασφάλειας για τα λεφτά), οι άνθρωποι έμειναν άναυδοι από την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, καθαρά απ' τη σκοπιά του Πραγματικού Οδηγού! -
Αυτή την σκοπιά πρέπει να την καταργήσουν!
Άδικα πάει! -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Να σου θυμίσω πόσο κόστιζε το RAV4 2.0 πριν έρθει σοβαρός ανταγωνισμός ... βλέπε Qashqai, Tiguan κτλ ?Το Rav4 και σαν 'προ-Tiguan' με τιμή 35.000€ πουλούσε και πουλούσε αρκετά και σαν 'μετα-Tiguan' με τιμή 28.000€ πουλάει! Οπότε ... και ζημιά δεν έπαθε και μάλλον σε καλό του βγήκε!
Αυτή τη στιγμή το Tiguan είναι το ακριβότερο όλων και μάλιστα ακόμα και απο τη βασική, απλή και φτωχή για την premium εικόνα του έκδοση.
Το δε 5% απο τα QQ που πουλήθηκαν και είναι δίλιτρα μπροστά στα 95% που είναι τα δικίνητα 1600άρια νομίζω δείχνουν ότι η αποδοχή του δεν ήταν η δέουσα ως SUV αλλά απλώς ως υπερυψωμένο μικρομεσαίο απέναντι σε Astra, Golf, Megane και ΣΙΑ ΟΕ!ΥΓ. Πάντως με πρόχειρους υπολογισμούς που έχω κάνει η διαφορά τιμής του Rav-Tiguan μου φαίνεται συμφερότερη απο την διαφορά σε χρήση απο τα πάγια έξοδα που έχει το Tiguan (τουλάχιστον σε τέλη, ασφαλειες και ... aftersales)!
(Εξαρτάται βέβαια και κατα πόσο το Κρατος θέλει να σταματήσει με αυτή την αβεβαιότητα της καταστασης με τα τέλη κυκλοφορίας). -
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Διθύραμβοι στο βρετανικό EVO για το Γέτι!
Πέραν του προφανούς (καταπληκτικό πακέτο πολυχρηστικότητας, χώρων, αξιοπιστίας και ασφάλειας για τα λεφτά), οι άνθρωποι έμειναν άναυδοι από την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, καθαρά απ' τη σκοπιά του Πραγματικού Οδηγού!Βρε τους Βρετανούς! 10 χρόνια μπροστά είναι, πρόλαβαν και έβγαλαν συμπέρασμα και για την αξιοπιστία, ενώ το αυτοκίνητο κυκλοφόρησε μόλις!
Σε ό,τι αφορά την οδική συμπεριφορά, αναμένουμε στο επόμενο τεύχος συγκριτικό με Golf GTI και Focus RS που είναι και οι άμεσοι ανταγωνιστές του. Ευτυχώς που οι επιλογές του Πραγματικού Οδηγού, εμπλουτίζονται...
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Διθύραμβοι στο βρετανικό EVO για το Γέτι!
Πέραν του προφανούς (καταπληκτικό πακέτο πολυχρηστικότητας, χώρων, αξιοπιστίας και ασφάλειας για τα λεφτά), οι άνθρωποι έμειναν άναυδοι από την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, καθαρά απ' τη σκοπιά του Πραγματικού Οδηγού!Βρε τους Βρετανούς! 10 χρόνια μπροστά είναι, πρόλαβαν και έβγαλαν συμπέρασμα και για την αξιοπιστία, ενώ το αυτοκίνητο κυκλοφόρησε μόλις!
Σε ό,τι αφορά την οδική συμπεριφορά, αναμένουμε στο επόμενο τεύχος συγκριτικό με Golf GTI και Focus RS που είναι και οι άμεσοι ανταγωνιστές του. Ευτυχώς που οι επιλογές του Πραγματικού Οδηγού, εμπλουτίζονται...
Καλά στα περιοδικά έχουμε διαβάσει ΤΑ ΠΑΝΤΑ πλέον
Τι σχέση έχει ο 'πραγματικός οδηγός' (πολύ σπαστικός και εκνευριστικός όρος btw, θα ήθελα να βρω τον άνθρωπο που σκέφτηκε αυτή τη φράση και το περιοδικό στο οποίο γράφτηκε πρώτη φορά, να το τυλίξω και να του σπάσω τη μούρη με αυτό ) με το Yeti;
Αναμένω συγκριτικό Yeti - Elise τώρα -
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Διθύραμβοι στο βρετανικό EVO για το Γέτι!
Πέραν του προφανούς (καταπληκτικό πακέτο πολυχρηστικότητας, χώρων, αξιοπιστίας και ασφάλειας για τα λεφτά), οι άνθρωποι έμειναν άναυδοι από την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, καθαρά απ' τη σκοπιά του Πραγματικού Οδηγού!Βρε τους Βρετανούς! 10 χρόνια μπροστά είναι, πρόλαβαν και έβγαλαν συμπέρασμα και για την αξιοπιστία, ενώ το αυτοκίνητο κυκλοφόρησε μόλις!
Σε ό,τι αφορά την οδική συμπεριφορά, αναμένουμε στο επόμενο τεύχος συγκριτικό με Golf GTI και Focus RS που είναι και οι άμεσοι ανταγωνιστές του. Ευτυχώς που οι επιλογές του Πραγματικού Οδηγού, εμπλουτίζονται...
Καλά στα περιοδικά έχουμε διαβάσει ΤΑ ΠΑΝΤΑ πλέον
Τι σχέση έχει ο 'πραγματικός οδηγός' (πολύ σπαστικός και εκνευριστικός όρος btw, θα ήθελα να βρω τον άνθρωπο που σκέφτηκε αυτή τη φράση και το περιοδικό στο οποίο γράφτηκε πρώτη φορά, να το τυλίξω και να του σπάσω τη μούρη με αυτό ) με το Yeti;
Αναμένω συγκριτικό Yeti - Elise τώραδεν εχετε τροπους
-
Evo No 142, σελίς 56, στο πλαίσιο σύντομων δοκιμών ('Driven'):
'...we drove it and came back converted.
THAT's the Yeti's party trick.
Not the fact that it has rear seats that fold, tumble and remove,
not the big boot,
not the cruising refinement,
but the fact it's genuinely enjoyable to drive.
...
If there's a better affordable family car out there, we 've yet to drive it'- : Better to drive than you 'd ever imagine
- : Not much at all
Ιδού και η διαδικτυακή εκδοχή της δοκιμής του αυτοκινήτου:
http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarr ... 1530c75901
Το Έβο, και δη το βρετανικό, θεωρείται κατά γενική ομολογία από τα σοβαρότερα έντυπα παγκοσμίως, ιδίως όταν κρίνουν ένα αυτοκίνητο από πλευράς οδικής επίδοσης. Τίποτα βέβαια δεν είναι θέσφατο.
Η έκφραση περί Πραγματικού Οδηγού χρησιμοποιήθηκε εν προκειμένω από εμενα. Είναι μία εύστοχη έκφραση που επινοήθηκε από τον ιδρυτή των 4 Τροχών και αυτού εδώ του φόρουμ.Όσοι έχουν πρόβλημα με τα ανωτέρω και επιτίθενται κατά τρόπο παράλογο και άσχετο, είναι ηλίου φαεινότερο ότι
-είναι βαριά συμπλεγματικοί
-μπορούν να ξεκουμπιστούν από το φόρουμ αυτό οποτεδήποτε. Κανείς δεν τους κρατάει. -
Το γνωρίζω ότι είμαι συμπλεγματικός και παράλογος, ποτέ δεν απαρνήθηκα ότι μου αρμόζουν τέτοιοι χαρακτηρισμοί Επιπλέον όμως δεν έχω κόμπλεξ με μάρκες και ειδικά τα Skoda τα υπερσυμπαθώ έχοντας διανύσει μερικές χιλιάδες χλμ μέσα σε Fabia
Δεν είναι δυνατόν να μη μου φαίνεται πασιφανές ότι ΕΠΡΕΠΕ να βρουν κάποιο πλεονέκτημα για να το προωθήσουν σε σχέση με αδερφό Tiguan και αντίστοιχο ανταγωνισμό οπότε μην μπορώντας να τονίσουν ως προτέρημα κάποιο εμφανές χαρακτηριστικό (καλύτερη ποιότητα εσωτερικού στην κατηγορία, ή καλύτερη τετρακίνηση ή ισχυρότερο μοτέρ), βρήκαν το άσχετο: την καλύτερη οδική συμπεριφορά που αρμόζει στον real driver Ειναι να υποκλίνεσαι στην εφευρετικότητά τους καμιά φορά! Όχι ότι δεν θα πηγαίνει καλά στο δρόμο φυσικά, αλλά πάτωμα από Golf έχει και προδιαγραφές σχεδόν πανομοιότυπες με το Tiguan. Τι μπορεί να προσφέρει στον 'ρίαλ ντράιβερ, κίλλα ον σε ροαντ' ένα rebadged suv
Και αφού λες πως έμειναν και άναυδοι με την αξιοπιστία ενός μοντέλου που δεν έχει κυκλοφορήσει στο δρόμο καλά καλά, κάνει ΜΠΑΜ ότι κάτι δεν πάει καλά (αν και στο Link που έδωσες δεν μπόρεσα να βρω κάτι σχετικό με αξιοπιστία νομίζω).Να το πάρει ο κόσμος το Yeti, αξίζει σίγουρα. Αλλά μη δουλευόμαστε ε.
Κριτική ασκώ και μάλιστα με επιχειρήματα, δε νομίζω ότι μπορεί κανείς να μου το απαγορεύσει αυτό ή να μου υπαγορεύσει να μην το κάνω
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Το γνωρίζω ότι είμαι συμπλεγματικός και παράλογος, ποτέ δεν απαρνήθηκα ότι μου αρμόζουν τέτοιοι χαρακτηρισμοί Επιπλέον όμως δεν έχω κόμπλεξ με μάρκες και ειδικά τα Skoda τα υπερσυμπαθώ έχοντας διανύσει μερικές χιλιάδες χλμ μέσα σε FabiaΔεν είναι δυνατόν να μη μου φαίνεται πασιφανές ότι ΕΠΡΕΠΕ να βρουν κάποιο πλεονέκτημα για να το προωθήσουν σε σχέση με αδερφό Tiguan και αντίστοιχο ανταγωνισμό οπότε μην μπορώντας να τονίσουν ως προτέρημα κάποιο εμφανές χαρακτηριστικό (καλύτερη ποιότητα εσωτερικού στην κατηγορία, ή καλύτερη τετρακίνηση ή ισχυρότερο μοτέρ), βρήκαν το άσχετο: την καλύτερη οδική συμπεριφορά που αρμόζει στον real driver Ειναι να υποκλίνεσαι στην εφευρετικότητά τους καμιά φορά! Όχι ότι δεν θα πηγαίνει καλά στο δρόμο φυσικά, αλλά πάτωμα από Golf έχει και προδιαγραφές σχεδόν πανομοιότυπες με το Tiguan. Τι μπορεί να προσφέρει στον 'ρίαλ ντράιβερ, κίλλα ον σε ροαντ' ένα rebadged suv
Και αφού λες πως έμειναν και άναυδοι με την αξιοπιστία ενός μοντέλου που δεν έχει κυκλοφορήσει στο δρόμο καλά καλά, κάνει ΜΠΑΜ ότι κάτι δεν πάει καλά (αν και στο Link που έδωσες δεν μπόρεσα να βρω κάτι σχετικό με αξιοπιστία νομίζω).Να το πάρει ο κόσμος το Yeti, αξίζει σίγουρα. Αλλά μη δουλευόμαστε ε.
Κριτική ασκώ και μάλιστα με επιχειρήματα, δε νομίζω ότι μπορεί κανείς να μου το απαγορεύσει αυτό ή να μου υπαγορεύσει να μην το κάνω
To παρόν ποστ σου ουδεμία σχέση έχει με το πρώτο. Για ξαναδιάβασε λίγο τί έγραψες πριν.
Πρέπει να σας τη λένε, φαίνεται, για να λογικεύεστε. -
Το συγκεκριμένο χρώμα δεν διατίθεται στην Ελλάδα; Ούτε κατόπιν παραγγελίας; Δεν το βλέπω στο site της skoda, αλλά αφού βγαίνουν από το ίδιο εργοστάσιο δεν καταλαβαίνω γιατί μπορεί να υπάρχει ένα χρώμα στη Γαλλία και όχι εδώ...
-
Ο χρήστης Dragonlord έγραψε:
Το συγκεκριμένο χρώμα δεν διατίθεται στην Ελλάδα; Ούτε κατόπιν παραγγελίας; Δεν το βλέπω στο site της skoda, αλλά αφού βγαίνουν από το ίδιο εργοστάσιο δεν καταλαβαίνω γιατί μπορεί να υπάρχει ένα χρώμα στη Γαλλία και όχι εδώ...Εδω παντως το εχει..
-
Το 'Κόκκινο Brunello' εννοείς μήπως; Αυτό στο παραπάνω βιντεάκι είναι μωβ, δε φαίνεται να είναι το ίδιο χρώμα...
-
Ο χρήστης Dragonlord έγραψε:
Το 'Κόκκινο Brunello' εννοείς μήπως; Αυτό στο παραπάνω βιντεάκι είναι μωβ, δε φαίνεται να είναι το ίδιο χρώμα...Απ' ότι μου έχουν πει. Σε 12 χρώματα κυκλοφορεί σε όλη την Ευρώπη και εδώ.
Στις 'κοκκινίζοντες αποχρώσεις' είναι ένα κόκκινο (της φωτιάς) μη μεταλλικό, το Corrida,
και άλλο ένα μεταλλικό πιο σκούρο το Brunello (μπορντώ που ψιλομωβίζει στις φωτογραφίες) που κυκλοφορεί και στο Superb (στο οποίο είναι το μόνο χρώμα προς κόκκινο, οπότε στο google οτιδήποτε καινούριο Superb σου βγαίνει στην οθόνη είναι σ' αυτη την απόχρωση).
-
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Το Έβο, και δη το βρετανικό, θεωρείται κατά γενική ομολογία από τα σοβαρότερα έντυπα παγκοσμίως, ιδίως όταν κρίνουν ένα αυτοκίνητο από πλευράς οδικής επίδοσης. Τίποτα βέβαια δεν είναι θέσφατο.
Η έκφραση περί Πραγματικού Οδηγού χρησιμοποιήθηκε εν προκειμένω από εμενα. Είναι μία εύστοχη έκφραση που επινοήθηκε από τον ιδρυτή των 4 Τροχών και αυτού εδώ του φόρουμ.Όσοι έχουν πρόβλημα με τα ανωτέρω και επιτίθενται κατά τρόπο παράλογο και άσχετο, είναι ηλίου φαεινότερο ότι
-είναι βαριά συμπλεγματικοί
-μπορούν να ξεκουμπιστούν από το φόρουμ αυτό οποτεδήποτε. Κανείς δεν τους κρατάει.τα περί πραγματικού οδηγού είναι παραμύθια για μικρά παιδιά...
Όταν θέλεις να ανεβασεις ένα προϊόν υπάρχουν δεκάδες τρόποι για να το πετύχεις...
Η υπερβολή σε όλο της το μεγαλείο...
Αν πήρες το περίπτερο της skoda, καλοταξιδο και απροβληματιστο , αλλά δεν μας απαγορεύσεις να έχουμε προσωπική άποψη... -
**Αφαιρεθηκαν τα τελευταια οfftopic.Παρακαλω για αυτοσυγκρατηση απο ολους .[MOD]
Παρακαλώ να μην συνεχιστούν οι ανούσιες προσωπικές αντιπαραθέσεις. Ευχαριστώ. [mod] **
SKODA YETI