-
Παιδια στο κλιο μου φοραω αμορτισερ Osrav sport κιτρινα κ ελατηρια eibach 3 ποντων.....
Το προβλημα μου ειναι οτι το αμαξι στριβει μεν λιγακι καλυτερα απο το εργοστασιακο setup,αλλα δεν παυει να ειναι πολυ μαλακό και σε στροφες παιρνει μεγαλες κλησεις...
Η αναρτηση φαινεται πως δεν ειναι τοσο καλη για τα αλογα του αυτοκινητου....
Πως μπορω να μειωσω λιγακι το προβλημα αυτο δεδομενου οτι λεφτα για bilstein δεν υπαρχουν???
Με μεγαλυτερα bamp stop μπορει να γινει λιγο σκληροτερο???Επισης θα μπορουσα να σκληρυνω λιγο τα αμορτισερ ή δεν θα το συνιστουσατε??? -
Παιδια στο κλιο μου φοραω αμορτισερ Osrav sport κιτρινα κ ελατηρια eibach 3 ποντων.....
Το προβλημα μου ειναι οτι το αμαξι στριβει μεν λιγακι καλυτερα απο το εργοστασιακο setup,αλλα δεν παυει να ειναι πολυ μαλακό και σε στροφες παιρνει μεγαλες κλησεις...
Η αναρτηση φαινεται πως δεν ειναι τοσο καλη για τα αλογα του αυτοκινητου....
Πως μπορω να μειωσω λιγακι το προβλημα αυτο δεδομενου οτι λεφτα για bilstein δεν υπαρχουν???
Με μεγαλυτερα bamp stop μπορει να γινει λιγο σκληροτερο???Επισης θα μπορουσα να σκληρυνω λιγο τα αμορτισερ ή δεν θα το συνιστουσατε??? -
Παιδια στο κλιο μου φοραω αμορτισερ Osrav sport κιτρινα κ ελατηρια eibach 3 ποντων.....
Το προβλημα μου ειναι οτι το αμαξι στριβει μεν λιγακι καλυτερα απο το εργοστασιακο setup,αλλα δεν παυει να ειναι πολυ μαλακό και σε στροφες παιρνει μεγαλες κλησεις...
Η αναρτηση φαινεται πως δεν ειναι τοσο καλη για τα αλογα του αυτοκινητου....
Πως μπορω να μειωσω λιγακι το προβλημα αυτο δεδομενου οτι λεφτα για bilstein δεν υπαρχουν???
Με μεγαλυτερα bamp stop μπορει να γινει λιγο σκληροτερο???Επισης θα μπορουσα να σκληρυνω λιγο τα αμορτισερ ή δεν θα το συνιστουσατε??? -
Δεν σκέφτεσαι τη λύση των ποιο χοντρών αντιστρεπτικών; Αν το πρόβλημα είναι μόνο οι μεγάλες κλήσεις στις στροφές γιατί να σκληρύνεις και άλλο το αμάξι.
-
Αν εχεις την δυνατότητα σκληρυνσης (καποια osrav την εχουν) δοκίμασε το,δεν χανεις τίποτα.
-
Τον ίδιο συνδοιασμό , Osrav - Eibach , έχω κι' εγώ στη Delta και αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα.
Τα Οsrav τελικά , ενώ είναι πάρα πολύ καλά σε καθημερινή χρήση , δεν είναι για το κάτι παραπάνω. Η πιο σκληρή ρύθμιση τους σε απόσβεση είναι περίπου στη μέση της ρύθμισης των κίτρινων Koni (τουλάχιστον στο δικό μου αυτοκίνητο).
Πρόσφατα έβαλα πίεση 12 bar και είδα σημαντική βελτίωση στις κλίσεις αλλά και περισσότερο χτύπημα στις χαμηλές ταχύτητες. Η επόμενη δοκιμή θα είναι με full ρύθμιση στην απόσβεση ...
Τα δικά σου έχουν βαλβίδα για να φουσκώνουν με άζωτο ;;Και μάλλον η επόμενη κίνηση θα είναι η ανακατασκευή τους (30.000 χλμ.)
με σκληρότερες ρυθμίσεις
Αυτό μάλλον θα σου έλεγα να το σκεφτείς κι' εσύ. -
Δες αν υπάρχουν Sachs Performance, ή KYB AGX ρυθμιζόμενα
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Τον ίδιο συνδοιασμό , Osrav - Eibach , έχω κι' εγώ στη Delta και αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα.
Τα Οsrav τελικά , ενώ είναι πάρα πολύ καλά σε καθημερινή χρήση , δεν είναι για το κάτι παραπάνω. Η πιο σκληρή ρύθμιση τους σε απόσβεση είναι περίπου στη μέση της ρύθμισης των κίτρινων Koni (τουλάχιστον στο δικό μου αυτοκίνητο).
Πρόσφατα έβαλα πίεση 12 bar και είδα σημαντική βελτίωση στις κλίσεις αλλά και περισσότερο χτύπημα στις χαμηλές ταχύτητες. Η επόμενη δοκιμή θα είναι με full ρύθμιση στην απόσβεση ...
Τα δικά σου έχουν βαλβίδα για να φουσκώνουν με άζωτο ;;Και μάλλον η επόμενη κίνηση θα είναι η ανακατασκευή τους (30.000 χλμ.)
με σκληρότερες ρυθμίσεις
Αυτό μάλλον θα σου έλεγα να το σκεφτείς κι' εσύ.Ακριβως αυτο Βασιλη.....Για την πολη ειναι τελεια καθως δεν κοπανανε και γενικα ειναι αρκετα μαλακα(τουλαχιστον τα δικα μου)αλλα το Σαββατο που καναμε με το greek Renault club την καταβαση Κυμης δεν μου αρεσαν καθολου....Μαλλον θα παω και εγω για ανακατασκευη....
Εκλεισα να παω την Πεμπτη στον μηχανικο μου να δουμε τι θα κανουμε.. -
Φιλε Εμμανουηλ εχω βαλει παχυτερες αντιστρεπτικες απο το διλιτρο κλιο....
Φιλε Tiger μαλλον αυτο θα γινει....Ανακατασκευη για σκληροτερη ρυθμιση.
Φιλε Ikar τα Sachs πρεπει να ειναι πολυ καλη λυση,αλλα την παρουσα φαση δεν υπαρχουν € για νεα αμορτισερ..... -
Αφού σκέφτεσαι την περίπτωση της ανακατασκεύης μήπως θα σε ενδιέφερε και η μετατροπή γονάτου McPherson σε coilover??
Θα μπορείς έτσι να βάλεις όσο σκληρό ελατήριο θέλεις και να φέρεις την ανάρτηση στα μέτρα σου...
Δεν είναι δύσκολο, πρέπει βέβαια να ξέρει τι κάνει ο μάστορας.
Το κρίσιμο είναι να ταιριάξουν τα αμορτισέρ με τα ελατήρια, αλλά ούτως ή άλλως βελτίωση θα χρειαστεί (αλλαγή βαλβίδων, λαδιού, κλπ). -
Eπιτελους πηρα το αμαξι μετα απο 2 ημερες,με τα ανακατασκευασμενα αμορτισερ...
Οι πρωτες εντυπωσεις(απο το λιγο που το οδηγησα) ειναι αριστες αφου εσφιξε,οι κλισεις στις στροφες εχουν μειωθει σημαντικα και επιπλεον το αμαξι δεν κοπαναει....Τα μπροστα αμορτισερ ειχαν πριν traction 81 και compression 17 ενω τωρα εχουν 119 και 33 αντιστοιχα...
Τα πισω ειχαν 55 και 8 και πλεον εχουν 67 και 15 αντιστοιχα..
Εδω εχω μπερδευτει λιγακι καθως δεν πολυκαταλαβαινω τι σημαινει traction κ compression οποτε οποιος ξερει ας βοηθησει...
Ευχαριστωωωω. -
Βαγγέλη , καλοτάξιδα !!!
Μήπως εννοούν bound - rebound που είναι αντίστοιχα compression - traction σε μηχάνημα μέτρησης αμπορτισέρ ;;
Σε ίδια ορολογία ήταν γραμμένες σε ένα καρτελάκι οι τιμές και στα δικά μου όταν τα πήρα καινούργια.Γράψε άλλες πληροφορίες , που - πόσο κλπ. ..... με ενδοιαφέρει.
-
Βασιλη τα πηγα στον μηχανικο μου και του ζητησα να μην παιρνει κλισεις στις στροφες...
Μου λεει θα γινουν τελεια.Κ ετσι του τα αφησα,συνεπως δεν ξερω που τα πηγε...
Παντως πληρωσα 250€ για ολη την εργασια.. -
Μάλλον ξέρω που τα έδωσε ο μηχανικός σου για φτιάξιμο
Αυτό που θα είχα να παρατηρήσω μόνο είναι ότι το rebound δεν πρέπει να είναι πολύ υψηλό, για μέγιστη πρόσφυση. Στο μεγάλο αδελφάκι του δικού σου, το Clio Sport, η ρύθμιση είναι για σχετικά 'αργό' rebound και το στήσιμο επιτρέπει σχετικά μεγάλες βυθίσεις. Αν το δεις όμως σε video σε πίστα θα καταλάβεις γιατί το έχουν στήσει έτσι.
-
Ο χρήστης dienekes έγραψε:
Μάλλον ξέρω που τα έδωσε ο μηχανικός σου για φτιάξιμοΠες μας κι εμάς ντε ... μην μας κρατάς στο σκοτάδι.
-
Εντυπωσεων συνεχεια...Εκανα μια βολτουλα χθες το βραδυ αμεσως αφου αφησα το Rav4 που μας πηγε στην Ομονοια για τους πανηγυρισμους....
Το κλιο μεταμορφωθηκε...
Πλεον μπορω να στριψω
Το αμαξι δεν καταλαβαινει τιποτα απολυτως... Διαβαζει πολυ καλυτερα τον δρομο και σιγουρα σε πληροφορει πολυ περισσοτερο απο πριν...Δεν κοπαναει..
Φιλε dianekes αν ξερεις που τα πηγε πες ενα ευχαριστω στον μαστορα Εκανε καταπληκτικη δουλεια..Βασιληηηη βουρ για ανακατασκευη...
-
Boυρρρρ !!!
Εκτός και αν πάω σε πιο extreme λύση ...... θα εξαρτηθεί από τα οικονομικά μου.
Αλλαγες στην αναρτηση...