Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αλλαγες στην αναρτηση...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αλλαγες στην αναρτηση...
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    16
    79
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bagus last edited by

      Παιδια στο κλιο μου φοραω αμορτισερ Osrav sport κιτρινα κ ελατηρια eibach 3 ποντων.....
      Το προβλημα μου ειναι οτι το αμαξι στριβει μεν λιγακι καλυτερα απο το εργοστασιακο setup,αλλα δεν παυει να ειναι πολυ μαλακό και σε στροφες παιρνει μεγαλες κλησεις...
      Η αναρτηση φαινεται πως δεν ειναι τοσο καλη για τα αλογα του αυτοκινητου....
      Πως μπορω να μειωσω λιγακι το προβλημα αυτο δεδομενου οτι λεφτα για bilstein δεν υπαρχουν???
      Με μεγαλυτερα bamp stop μπορει να γινει λιγο σκληροτερο???Επισης θα μπορουσα να σκληρυνω λιγο τα αμορτισερ ή δεν θα το συνιστουσατε???

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • B
        bagus last edited by

        Παιδια στο κλιο μου φοραω αμορτισερ Osrav sport κιτρινα κ ελατηρια eibach 3 ποντων.....
        Το προβλημα μου ειναι οτι το αμαξι στριβει μεν λιγακι καλυτερα απο το εργοστασιακο setup,αλλα δεν παυει να ειναι πολυ μαλακό και σε στροφες παιρνει μεγαλες κλησεις...
        Η αναρτηση φαινεται πως δεν ειναι τοσο καλη για τα αλογα του αυτοκινητου....
        Πως μπορω να μειωσω λιγακι το προβλημα αυτο δεδομενου οτι λεφτα για bilstein δεν υπαρχουν???
        Με μεγαλυτερα bamp stop μπορει να γινει λιγο σκληροτερο???Επισης θα μπορουσα να σκληρυνω λιγο τα αμορτισερ ή δεν θα το συνιστουσατε???

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          bagus last edited by

          Παιδια στο κλιο μου φοραω αμορτισερ Osrav sport κιτρινα κ ελατηρια eibach 3 ποντων.....
          Το προβλημα μου ειναι οτι το αμαξι στριβει μεν λιγακι καλυτερα απο το εργοστασιακο setup,αλλα δεν παυει να ειναι πολυ μαλακό και σε στροφες παιρνει μεγαλες κλησεις...
          Η αναρτηση φαινεται πως δεν ειναι τοσο καλη για τα αλογα του αυτοκινητου....
          Πως μπορω να μειωσω λιγακι το προβλημα αυτο δεδομενου οτι λεφτα για bilstein δεν υπαρχουν???
          Με μεγαλυτερα bamp stop μπορει να γινει λιγο σκληροτερο???Επισης θα μπορουσα να σκληρυνω λιγο τα αμορτισερ ή δεν θα το συνιστουσατε???

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • E
            emmanoyhl last edited by

            Δεν σκέφτεσαι τη λύση των ποιο χοντρών αντιστρεπτικών; Αν το πρόβλημα είναι μόνο οι μεγάλες κλήσεις στις στροφές γιατί να σκληρύνεις και άλλο το αμάξι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • T
              tiger last edited by

              Αν εχεις την δυνατότητα σκληρυνσης (καποια osrav την εχουν) δοκίμασε το,δεν χανεις τίποτα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • ?
                A Former User last edited by

                Τον ίδιο συνδοιασμό , Osrav - Eibach , έχω κι' εγώ στη Delta και αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα.
                Τα Οsrav τελικά , ενώ είναι πάρα πολύ καλά σε καθημερινή χρήση , δεν είναι για το κάτι παραπάνω. Η πιο σκληρή ρύθμιση τους σε απόσβεση είναι περίπου στη μέση της ρύθμισης των κίτρινων Koni (τουλάχιστον στο δικό μου αυτοκίνητο).
                Πρόσφατα έβαλα πίεση 12 bar και είδα σημαντική βελτίωση στις κλίσεις αλλά και περισσότερο χτύπημα στις χαμηλές ταχύτητες. Η επόμενη δοκιμή θα είναι με full ρύθμιση στην απόσβεση ...
                Τα δικά σου έχουν βαλβίδα για να φουσκώνουν με άζωτο ;;

                Και μάλλον η επόμενη κίνηση θα είναι η ανακατασκευή τους (30.000 χλμ.)
                με σκληρότερες ρυθμίσεις
                Αυτό μάλλον θα σου έλεγα να το σκεφτείς κι' εσύ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lkar last edited by

                  Δες αν υπάρχουν Sachs Performance, ή KYB AGX ρυθμιζόμενα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    bagus last edited by

                    Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
                    Τον ίδιο συνδοιασμό , Osrav - Eibach , έχω κι' εγώ στη Delta και αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα.
                    Τα Οsrav τελικά , ενώ είναι πάρα πολύ καλά σε καθημερινή χρήση , δεν είναι για το κάτι παραπάνω. Η πιο σκληρή ρύθμιση τους σε απόσβεση είναι περίπου στη μέση της ρύθμισης των κίτρινων Koni (τουλάχιστον στο δικό μου αυτοκίνητο).
                    Πρόσφατα έβαλα πίεση 12 bar και είδα σημαντική βελτίωση στις κλίσεις αλλά και περισσότερο χτύπημα στις χαμηλές ταχύτητες. Η επόμενη δοκιμή θα είναι με full ρύθμιση στην απόσβεση ...
                    Τα δικά σου έχουν βαλβίδα για να φουσκώνουν με άζωτο ;;

                    Και μάλλον η επόμενη κίνηση θα είναι η ανακατασκευή τους (30.000 χλμ.)
                    με σκληρότερες ρυθμίσεις
                    Αυτό μάλλον θα σου έλεγα να το σκεφτείς κι' εσύ.

                    Ακριβως αυτο Βασιλη.....Για την πολη ειναι τελεια καθως δεν κοπανανε και γενικα ειναι αρκετα μαλακα(τουλαχιστον τα δικα μου)αλλα το Σαββατο που καναμε με το greek Renault club την καταβαση Κυμης δεν μου αρεσαν καθολου....Μαλλον θα παω και εγω για ανακατασκευη....
                    Εκλεισα να παω την Πεμπτη στον μηχανικο μου να δουμε τι θα κανουμε..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • B
                      bagus last edited by

                      Φιλε Εμμανουηλ εχω βαλει παχυτερες αντιστρεπτικες απο το διλιτρο κλιο....
                      Φιλε Tiger μαλλον αυτο θα γινει....Ανακατασκευη για σκληροτερη ρυθμιση.
                      Φιλε Ikar τα Sachs πρεπει να ειναι πολυ καλη λυση,αλλα την παρουσα φαση δεν υπαρχουν € για νεα αμορτισερ.....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • P
                        puntorally_krt last edited by

                        Αφού σκέφτεσαι την περίπτωση της ανακατασκεύης μήπως θα σε ενδιέφερε και η μετατροπή γονάτου McPherson σε coilover??
                        Θα μπορείς έτσι να βάλεις όσο σκληρό ελατήριο θέλεις και να φέρεις την ανάρτηση στα μέτρα σου...
                        Δεν είναι δύσκολο, πρέπει βέβαια να ξέρει τι κάνει ο μάστορας.
                        Το κρίσιμο είναι να ταιριάξουν τα αμορτισέρ με τα ελατήρια, αλλά ούτως ή άλλως βελτίωση θα χρειαστεί (αλλαγή βαλβίδων, λαδιού, κλπ).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • B
                          bagus last edited by

                          Eπιτελους πηρα το αμαξι μετα απο 2 ημερες,με τα ανακατασκευασμενα αμορτισερ...
                          Οι πρωτες εντυπωσεις(απο το λιγο που το οδηγησα) ειναι αριστες αφου εσφιξε,οι κλισεις στις στροφες εχουν μειωθει σημαντικα και επιπλεον το αμαξι δεν κοπαναει....

                          Τα μπροστα αμορτισερ ειχαν πριν traction 81 και compression 17 ενω τωρα εχουν 119 και 33 αντιστοιχα...
                          Τα πισω ειχαν 55 και 8 και πλεον εχουν 67 και 15 αντιστοιχα..
                          Εδω εχω μπερδευτει λιγακι καθως δεν πολυκαταλαβαινω τι σημαινει traction κ compression οποτε οποιος ξερει ας βοηθησει...
                          Ευχαριστωωωω.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Βαγγέλη , καλοτάξιδα !!!

                            Μήπως εννοούν bound - rebound που είναι αντίστοιχα compression - traction σε μηχάνημα μέτρησης αμπορτισέρ ;;
                            Σε ίδια ορολογία ήταν γραμμένες σε ένα καρτελάκι οι τιμές και στα δικά μου όταν τα πήρα καινούργια.

                            Γράψε άλλες πληροφορίες , που - πόσο κλπ. ..... με ενδοιαφέρει.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              bagus last edited by

                              Βασιλη τα πηγα στον μηχανικο μου και του ζητησα να μην παιρνει κλισεις στις στροφες...
                              Μου λεει θα γινουν τελεια.Κ ετσι του τα αφησα,συνεπως δεν ξερω που τα πηγε...
                              Παντως πληρωσα 250€ για ολη την εργασια..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • D
                                dienekes last edited by

                                Μάλλον ξέρω που τα έδωσε ο μηχανικός σου για φτιάξιμο

                                Αυτό που θα είχα να παρατηρήσω μόνο είναι ότι το rebound δεν πρέπει να είναι πολύ υψηλό, για μέγιστη πρόσφυση. Στο μεγάλο αδελφάκι του δικού σου, το Clio Sport, η ρύθμιση είναι για σχετικά 'αργό' rebound και το στήσιμο επιτρέπει σχετικά μεγάλες βυθίσεις. Αν το δεις όμως σε video σε πίστα θα καταλάβεις γιατί το έχουν στήσει έτσι.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ο χρήστης dienekes έγραψε:
                                  Μάλλον ξέρω που τα έδωσε ο μηχανικός σου για φτιάξιμο

                                  Πες μας κι εμάς ντε ... μην μας κρατάς στο σκοτάδι.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    bagus last edited by

                                    Εντυπωσεων συνεχεια...Εκανα μια βολτουλα χθες το βραδυ αμεσως αφου αφησα το Rav4 που μας πηγε στην Ομονοια για τους πανηγυρισμους....
                                    Το κλιο μεταμορφωθηκε...
                                    Πλεον μπορω να στριψω
                                    Το αμαξι δεν καταλαβαινει τιποτα απολυτως... Διαβαζει πολυ καλυτερα τον δρομο και σιγουρα σε πληροφορει πολυ περισσοτερο απο πριν...Δεν κοπαναει..
                                    Φιλε dianekes αν ξερεις που τα πηγε πες ενα ευχαριστω στον μαστορα Εκανε καταπληκτικη δουλεια..

                                    Βασιληηηη βουρ για ανακατασκευη...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Boυρρρρ !!!
                                      Εκτός και αν πάω σε πιο extreme λύση ...... θα εξαρτηθεί από τα οικονομικά μου.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1 / 1
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr