-
Λοιπόν...τα τελευταία νέα είναι ότι η BMW έκανε file τα εξής για copyright:
'i1, i2, i3, i4, i5, i6, i7, i8, i9 and E1, E2, E3, E4, E5, E6, E7, E8, E9. The company also applied for M 50 d, Urbanic, Gran Coupe, Compactive, and Compactive Tourer.'
Το 'i' είναι ένα αυτοκίνητο πόλης, μικρό μάλλον ηλεκτροκίνητο και ΜΠΡΟΣΤΟκίνητο αλλά ίσως να μην έχει καν το σήμα της BMW. Τα 'Ε' είναι αυτό: Project E, το Gran Coupe μάλλον είναι 4θυρη 6άρα και το Urbanic είναι trim-level.
Το σημαντικό είναι το 'M 50d' το οποίο πρόκειται λένε για 5λτ 3τούρμπινο diesel και ΜΑΛΛΟΝ 'Μ' car. Άλλοι λένε ότι πρόκειται για trim level (i.e. M-pack) και άλλοι ότι απλώς η BMW το κάνει για να μπλοφάρει και να μπερδέψει ή για να τεστάρει το κοινό καθώς υπάρχουν διάφορα στελέχη στα ξένα φόρουμ που ακούνε τα σχόλια (και κραξίματα) για τις επιλογές τους από 'δήθεν' insiders
Το άρθρο εδώ: http://www.worldcarfans.com/11003252530 ... del-series
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Για πες για τις 'κάλτσες'. Τι λένε? Θέλουν και τα εμπρός? Παρατήρησες κάποιο πρόβλημα και θέμα ασφάλειας?
Ξέχασα ν' απαντήσω!
Οι κάλτσες είναι ό,τι καλύτερο μπορείς να έχεις για το 90% των περιπτώσεων χιονισμένου δρόμου. Ειδικά για την Εγνατία Οδό και το πέρασμα της Πίνδου, είναι μονόδρομος σχεδόν (μόνον πανάκριβες λύσεις από την Thule ίσως κάνουν την ίδια δουλειά...), γιατί έχεις συνεχόμενες σήραγγες που έξω γίνεται πανικός από χιόνι και μέσα δεν έχει τίποτε!
:Δεν φθειρονται ομως στο κομματι που ειναι καθαρο απο χιονι;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Για πες για τις 'κάλτσες'. Τι λένε? Θέλουν και τα εμπρός? Παρατήρησες κάποιο πρόβλημα και θέμα ασφάλειας?
Ξέχασα ν' απαντήσω!
Οι κάλτσες είναι ό,τι καλύτερο μπορείς να έχεις για το 90% των περιπτώσεων χιονισμένου δρόμου. Ειδικά για την Εγνατία Οδό και το πέρασμα της Πίνδου, είναι μονόδρομος σχεδόν (μόνον πανάκριβες λύσεις από την Thule ίσως κάνουν την ίδια δουλειά...), γιατί έχεις συνεχόμενες σήραγγες που έξω γίνεται πανικός από χιόνι και μέσα δεν έχει τίποτε!
:Δεν φθειρονται ομως στο κομματι που ειναι καθαρο απο χιονι;
Και βέβαια φθείρονται, αλλά δεν έχεις εναλλακτική, εκτός αν θέλεις να κάνεις πχ τα 3.5 χιλιόμετρα της σήραγγας Μετσόβου με κλασσικές αλυσίδες και (προφανώς...) χωρίς ίχνος χιονιού!
Το κόλπο είναι μόλις βγαίνεις από σήραγγα να πατάς χιόνι, για να κρυώνουν και να βρέχονται, οπότε φθείρονται πολύ λιγότερο.
Πάντως, όσοι θέλουν να πάνε σε χιονοδρομικά (ακούει ο Λάππας; ), νομίζω πως αξίζει να ξηλωθούν για κάτι σαν το παρακάτω:
http://cgi.ebay.co.uk/Thule-K-Summit-Sn ... 35a71379b5
Ειδικά αν μιλάμε για ανάρτηση Μ-pack σε BMW, είναι σχεδόν μονόδρομος, γιατί δεν μπορώ να φανταστώ σε χιονοθύελλα να παλεύεις να χωρέσεις το χέρι στο θόλο!
Εγώ χρειάστηκα 15 λεπτά την προηγούμενη φορά, βέβαια, την επόμενη θα ξέρω να μην δοκιμάσω με τα δερμάτινα γάντια, αλλά και πάλι...Εγώ θα περιμένω μέχρι την επόμενη χρονιά και θα δούμε αν θα μου χρειαστεί κάποια ακριβή λύση...
-
Έχω δοκιμάσει διάφορες λύσεις και καμία -εκτός από πανιά*- δεν χωράει στο BMW. Στα χιονοδρομικά όταν έχει χιόνι πηγαίνω με το Bora και τα χιονολάστιχα.
BTW, καλά που το συζητήσαμε και το θυμήθηκα, μετά το μάθημα μου σήμερα να πάω να μου περάσουν τα θερινά.
*που όμως θέλουν γρύλο για να μπουν
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Έχω δοκιμάσει διάφορες λύσεις και καμία -εκτός από πανιά*- δεν χωράει στο BMW. Στα χιονοδρομικά όταν έχει χιόνι πηγαίνω με το Bora και τα χιονολάστιχα.BTW, καλά που το συζητήσαμε και το θυμήθηκα, μετά το μάθημα μου σήμερα να πάω να μου περάσουν τα θερινά.
*που όμως θέλουν γρύλο για να μπουν
Γρύλο;
Κι εγώ έτσι νόμισα για μια στιγμή, αλλά μόλις...κατάφερα να περάσω το χέρι μου, μπήκαν. Ίσως θα πρέπει να ξαναδοκιμάσεις.
Η λύση της Thule που έβαλα, κατά 99% θα κάνει. Δεν θα έκανε, αν το λάστιχο είναι εντελώς μέσα στο θόλο σαν...Citroen παλιά!
Τσέκαρε λίγο και το βίντεο που έχει η Thule για να δεις πως τοποθετούνται. -
Επειδή το check your tire size δεν φαίνεται να δουλεύει, πως μπορούμε να δούμε αν αυτό το 225/40/18 που έχεις βάλει και κάνει για το μπροστινό μου, κάνει και για το πίσω (255/35/18) ;
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Επειδή το check your tire size δεν φαίνεται να δουλεύει, πως μπορούμε να δούμε αν αυτό το 225/40/18 που έχεις βάλει και κάνει για το μπροστινό μου, κάνει και για το πίσω (255/35/18) ;Πρέπει να τσεκάρεις εκτός από το tire size και το bolt size.
Επειδή το κέντρο των αλυσίδων κουμπώνει πάνω στα παξιμάδια της ρόδας, δες τι μέγεθος έχουν (τσέκαρε το κλειδί τους, είναι πιο εύκολο).
Μετά, στέλνεις στον πωλητή tire size και bolt size και σου στέλνει τις κατάλληλες αλυσίδες. -
Ευχαριστώ!
-
-
σε 7 μηνες 33000 χλμ;
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/643485/Κρίση;
Λογική τιμή. Νομίζω καμιά 45άρια έκανε...ο τύπος έχει κάνει 33Κ χμ...οπότε είναι ΟΚ.
-
Nομίζω ήταν τεστ ντραιβ το συγκεκριμένο.
Καλά σαράντα στον 'τυχερό' νέο ιδιοκτήτη ...
-
Ο χρήστης teox έγραψε:
χθες είδα τη νέα 5αρα.το μπροστινό μέρος μου άρεσε πάρα πολύ,πολύ εντυπωσιακό.από το προφίλ και πίσω μου άρεσε επίσης αλλά όχι τόσο όσο το μπροστινό.φώτο δεν έβγαλα γτ δεν είχα το κινητό μαζί μουΕιδα κι εγω στη Λάρισα μία (μάλλον της εταιρίας)
ΠΟλύ μεγάλο που φάνηκε αλλά και σπορτιφ
-
Ανέβα λάρισα με 140 κμ μέση ταχύτητα κατανάλωση 8,4
κατέβα αθήνα με μέση 130 και άφημα του γκαζιού για να πέφτει η κατανάλωση (δεν εχω cc)
7,2
αρα η άνοδος της βενζίνης δε με επιασε καθώς μείωσα την κατανάλωση
Αυτό με το παίξιμο του ποδιού δηλαδή μόλις πιάσω τα 130 140 αφήνω και το ακουμπάω πάλι απαλά για να πατάω λίγο.... μου ρίχνει πολύ την κατανάλωση.... Δηλαδή στην ουσία χαιδεύουμε το γκάζι
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Τα νέα σας παιδιά?!Τι κάνετε? Πως πάτε? Τι έχασα?
Εσύ μας τα έγραψες τα υπέροχα νέα σου φίλε.....τυχεράκια....ωραίος ....
Λοιπόν...τα τελευταία νέα είναι ότι η BMW έκανε file τα εξής για copyright: ......
.....Το σημαντικό είναι το 'M 50d' το οποίο πρόκειται λένε για 5λτ 3τούρμπινο diesel και ΜΑΛΛΟΝ 'Μ' car. Άλλοι λένε ότι πρόκειται για trim level (i.e. M-pack) και άλλοι ότι απλώς η BMW το κάνει για να μπλοφάρει και να μπερδέψει ή για να τεστάρει το κοινό καθώς υπάρχουν διάφορα στελέχη στα ξένα φόρουμ που ακούνε τα σχόλια (και κραξίματα) για τις επιλογές τους από 'δήθεν' insiders
Το άρθρο εδώ: http://www.worldcarfans.com/11003252530 ... del-series
Πφ, diesel είναι...
Ανέβα λάρισα με 140 κμ μέση ταχύτητα κατανάλωση 8,4
κατέβα αθήνα με μέση 130 και άφημα του γκαζιού για να πέφτει η κατανάλωση (δεν εχω cc)
7,2
αρα η άνοδος της βενζίνης δε με επιασε καθώς μείωσα την κατανάλωση
Αυτό με το παίξιμο του ποδιού δηλαδή μόλις πιάσω τα 130 140 αφήνω και το ακουμπάω πάλι απαλά για να πατάω λίγο.... μου ρίχνει πολύ την κατανάλωση.... Δηλαδή στην ουσία χαιδεύουμε το γκάζι
Χάϊδεμα πλέον στο γκαζάκι έ??
Σαν πολύ δεν είναι το 10άρι στην κατανάλωση της υπογραφής σου?? Το πατάς??
-
οχι ρε, απλά ειχα πολλά χιλιομετρα μέσα στην πόλη και δεν έβαλα και τις νέες καταναλώσεις των 7 λιτρων
δες το history μου -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
οχι ρε, απλά ειχα πολλά χιλιομετρα μέσα στην πόλη και δεν έβαλα και τις νέες καταναλώσεις των 7 λιτρων
δες το history μουPas mal....
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/643485/Κρίση;
όχι!!!!!
ΤEST DRIVE!!! -
Μια που αρχίσαμε το παιχνίδι 'σχολιάζω αγγελίες' για ρίχτε και ένα σχόλιο για αυτές τις δυο...
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/643512/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/598433/ΥΓ1: Από πόσα χλμ και πάνω αρχίζει να έχει 'απαιτήσεις' η Ζ4;
ΥΓ2: Όπου βλέπω αμάξι από μάντρα, θεωρώ δεδομένο ότι έχουν πειραχτεί τα χλμ. Παράλογο; -
Παράλογοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο!?!?!?!
...
Δεν απαντάει, άρα λογικό!
(10 Μικροί Μήτσοι)
BMW FORUM