-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
μάλλον ήσουν η εξαίρεση γιατί προσωπικά όσα s3 καινούρια έχω δει, όλοι μα όλοι φοράνε λάστιχα:
F1 assymetric
Pzero Rosso
RE050A
Pilot sport 2Τα exalto εξάλλου είναι και μία 'κλάση' κάτω από τα παραπάνω λάστιχα, οπότε λογικό μου φαίνεται στο κορυφαίο μοντέλο να βάζουν τα κορυφαία λάστιχα των (όποιων) εταιριών.
Πάντως vell, μετά που γύρισα (οδηγώντας ξανά το δικό μου αμάξι) είχες ένα δίκιο.Δείχνει η sline (και η εργοστασιακή σου αντίστοιχα) ανάρτηση να συμπεριφέρεται καλύτερα στις ανωμαλίες αλλά να έχει αυτή την τάση πλεύσης που λέγαμε. Αναθεώρησα πάντως για την ανάρτηση μου.Την είχα για...'ψιλο-πέταμα'.
sport contact 2 ειχα κι εγω (οπως και οι περισσοτεροι)
αλλα ο dum που ειχε ερθει σε μια συναντηση ειχε exalto
pilot sport ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να φοραει S3 και ΤΤS απο το εργοστασιο μονο το ΤΤRS εχει δικα του pilot sport 2 (με κωδικο για το συγκεκριμενο αυτοκινητο)
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
pilot sport ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να φοραει S3 και ΤΤS απο το εργοστασιο
μην παίρνεις όρκο.
@JDL
μα πραγματικά όμως...μπήκα το αμάξι στου Vell και ήταν στην συμπεριφορά (όταν τρέχεις) αυτό που ψάχνω (με προσέγγιση 95%) αλλά είναι και πιο...'κατσίκι' στις ανωμαλίες.
Οπότε μέχρι να τα φτύσει μάλλον θα μείνω στα αυγά μου μέχρι να χαλάσει, οπότε θα μπω (πιο ζεστά) τότε στον προβληματισμό (αφού θα επιβάλλεται η αντικατάσταση τους)...
Αναθεώρησα πάντως γιατί στην πράξη είδα ότι δε θα κερδίσω σχεδόν καθόλου σε αντίδραση (ίσως λίγο σε τάσης πλεύσης σε περιπτώσεις αλλαγής πορείας όταν πας από 160km/h και κόβεις λίγο το τιμόνι αλλά απότομα), ενώ το αμάξι δεν 'μπρουμουτιάζει' στα φρεναρίσματα.@vellerefontis
Το αμάξι πάει super. (άντε...ας μην πω κακές λέξεις πρωινιάτικα και σας κολάσω )
Γουστάρω (στο αμάξι σου) ακριβώς αυτό που σχολιάζαμε: Νομίζεις ότι όπου να 'ναι θα λαχανιάσει ή θα κόψει ρυθμό (που ανεβάζει τα km/h) και συνεχώς σε διαψεύδει (μέχρι τα 230κάτι που έπιασα βέβαια*).Για να μην πω ότι μου φάνηκε ότι όσο γρήγορα ανέβαζε στα 'λίγα', τόσο ανέβαζε και στα 'πολλά'.
Τώρα καταλαβαίνω γιατί το έχεις ξεκ@λιάσει (ψιλο) το αμάξι. Εγώ στη θέση σου θα είχα γίνει ο ορισμός του 'κοντράκια'. (αν και πάντα θα βρεθεί κάποιος πιο γρήγορος από σένα όσα άλογα κι αν έχεις, το αμάξι είναι πωρωτικό)Ανταλλάζουμε?
Κάτι που παρατήρησα (γιατί καθώς ερχόμουν δεν 'πάτησα' καθόλου πάνω από 120-130km/h):
Το αμάξι θέλει ζυγοστάθμιση καθώς τρέμει μετά τα 160km/h και το τιμόνι 'κοσκινίζει'.Γιατί δε μου είπες τίποτα??? Ντροπή σου.
(αύριο θα πάω για εκ νέου ζυγοστάθμιση μιας και μου είπε να ξαναπεράσω μετά από καμιά 500αριά km που θα έχουν ρονταριστεί τα λάστιχα).*τα οποία (για μένα) είναι και πολλά όταν οδηγάς ξένο αμάξι
-
ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΛΕΜΕΕΕΕ!
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
pilot sport ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να φοραει S3 και ΤΤS απο το εργοστασιο μονο το ΤΤRS εχει δικα του pilot sport 2 (με κωδικο για το συγκεκριμενο αυτοκινητο)
Γιωργο pilot sport φορουσε το ΤΤS που ειχα οδηγησει σαν τεστ ντραιβ.
ΤΤ 200αρι δεν εχω δει να φοραει ps2 αλλα μονο primacy Hp που φορουσε και το δικο μου.
τωρα βεβαια και εγω εχω περασει στα ps2. -
εγω τo χα δει με sportcontact 2 (ενω ειχαν καταργηθει ) τεσπα ισως το εχετε προσεξει καλυτερα
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΛΕΜΕΕΕΕ!+1
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
@JDL
μα πραγματικά όμως...μπήκα το αμάξι στου Vell και ήταν στην συμπεριφορά (όταν τρέχεις) αυτό που ψάχνω (με προσέγγιση 95%) αλλά είναι και πιο...'κατσίκι' στις ανωμαλίες.
Οπότε μέχρι να τα φτύσει μάλλον θα μείνω στα αυγά μου μέχρι να χαλάσει, οπότε θα μπω (πιο ζεστά) τότε στον προβληματισμό (αφού θα επιβάλλεται η αντικατάσταση τους)...
Αναθεώρησα πάντως γιατί στην πράξη είδα ότι δε θα κερδίσω σχεδόν καθόλου σε αντίδραση (ίσως λίγο σε τάσης πλεύσης σε περιπτώσεις αλλαγής πορείας όταν πας από 160km/h και κόβεις λίγο το τιμόνι αλλά απότομα), ενώ το αμάξι δεν 'μπρουμουτιάζει' στα φρεναρίσματα.καλά, δεν πήγαμε και κατάλληλη βόλτα για να δεις τις πραγματικές διαφορές των δικών μου αμορτισέρ στο δικό μου πλαίσιο με το δικό σου γενικότερα.... δεν είναι μόνο εκεί που την εντοπίζεις η διαφορά...
@vellerefontis
Το αμάξι πάει super. (άντε...ας μην πω κακές λέξεις πρωινιάτικα και σας κολάσω )
Γουστάρω (στο αμάξι σου) ακριβώς αυτό που σχολιάζαμε: Νομίζεις ότι όπου να 'ναι θα λαχανιάσει ή θα κόψει ρυθμό (που ανεβάζει τα km/h) και συνεχώς σε διαψεύδει (μέχρι τα 230κάτι που έπιασα βέβαια*).Για να μην πω ότι μου φάνηκε ότι όσο γρήγορα ανέβαζε στα 'λίγα', τόσο ανέβαζε και στα 'πολλά'.
Τώρα καταλαβαίνω γιατί το έχεις ξεκ@λιάσει (ψιλο) το αμάξι. Εγώ στη θέση σου θα είχα γίνει ο ορισμός του 'κοντράκια'. (αν και πάντα θα βρεθεί κάποιος πιο γρήγορος από σένα όσα άλογα κι αν έχεις, το αμάξι είναι πωρωτικό)220κάτι πιάσαμε... όσον αφορά στο πιο δυνατό, ναι, υπάρχει πάντα ένα πιο... αλλά μαζί πάλι πρώτοι φτάσαμε (με το δικό σου)
Ανταλλάζουμε?
όχι...
Κάτι που παρατήρησα (γιατί καθώς ερχόμουν δεν 'πάτησα' καθόλου πάνω από 120-130km/h):
Το αμάξι θέλει ζυγοστάθμιση καθώς τρέμει μετά τα 160km/h και το τιμόνι 'κοσκινίζει'.Γιατί δε μου είπες τίποτα??? Ντροπή σου.
(αύριο θα πάω για εκ νέου ζυγοστάθμιση μιας και μου είπε να ξαναπεράσω μετά από καμιά 500αριά km που θα έχουν ρονταριστεί τα λάστιχα).το δικό μου είναι χειρότερο αλλά δεν έχει και τόση σημασία... μέσα σε ένα μήνα, η καμιά τρακοσαριά λακούβες, θα πρέπει να ξαναπάς!
*τα οποία (για μένα) είναι και πολλά όταν οδηγάς ξένο αμάξι
-
ρε μη γραφεις με πρασινα στραβωθηκα
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
220κάτι πιάσαμε... όσον αφορά στο πιο δυνατό, ναι, υπάρχει πάντα ένα πιο... αλλά μαζί πάλι πρώτοι φτάσαμε (με το δικό σου)
-
Ο χρήστης JDL έγραψε:
μπήκες safe mode και γι'αυτό δεν κατάφερες να φτάσεις 1ος?
@vell
καλά...δεν το συζητάμε...Το δικό σου αμάξι είναι way far σε σχέση με το δικό μου υπό οποιεσδήποτε συνθήκες.Επιστρέφοντας μετά στο δικό μου αμάξι (μετά που οδήγησα το δικό σου), νόμιζα ότι 'κάτι έπαθε' το αμάξι μου.
-
σήμερα του ήπια το αίμα...
....πηγαίνοντας στην δουλειά.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
μπήκες safe mode και γι'αυτό δεν κατάφερες να φτάσεις 1ος?
Μπήκα σε Sleep Mode....
-
Ο χρήστης JDL έγραψε:
μπήκες safe mode και γι'αυτό δεν κατάφερες να φτάσεις 1ος?
Μπήκα σε Sleep Mode....
άστα αυτά τα ψόφια.... μπλέχτηκες στην κίνηση με δυο τρία αυτοκίνητα! και σε κλείσανε! Μια χαρά το πάταγες μέχρι τη στιγμή εκείνη
ενώ εμείς οι πιάσαμε δεξιά λωρίδα και με σανίδα το γκάζι φτάσαμε στην έξοδο ανενόχλητοι... Η θερμοκρασία του Α3 έφτασε τα 100!!!
αργοί μεν, σοφοί δε
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
άστα αυτά τα ψόφια.... μπλέχτηκες στην κίνηση με δυο τρία αυτοκίνητα! και σε κλείσανε! Μια χαρά το πάταγες μέχρι τη στιγμή εκείνη
ενώ εμείς οι πιάσαμε δεξιά λωρίδα και με σανίδα το γκάζι φτάσαμε στην έξοδο ανενόχλητοι... Η θερμοκρασία του Α3 έφτασε τα 100!!!
αργοί μεν, σοφοί δεTι μλκς είσαι ρε, είχα μικρό παιδί μαζί και δεν με έπαιρνε για σφήνες, ποιός τον άκουγε τον Γιώργο μετά.Ένα 270 κάναμε και το άφησα.....
-
Ο χρήστης JDL έγραψε:
...
Tι μλκς είσαι ρε?
φαντάζομαι μλκς ίδιας κατηγορίας με τη δική σου... (αλλά προς τι η ύβρης? )
καλά έκανες και πρόσεχες τον μικρό αδελφό(κάτοχο Polo Gti) του φίλου μας και πήγες με μόνο 150χλμ/ώρα πάνω από το όριο ταχύτητας... αφού οι ελιγμοί θα ήταν ριψοκίνδυνοι σε τέτοια αεροπλανική ταχύτητα! Ενώ εμείς κάναμε τσαλιμάκια μόνο με 180χλμ/ώρα, δηλαδή ήμασταν 90χλμ/ώρα πιο νόμιμοι από εσάς!
-
......οοοοόχι ρε γ@μ@το!!!!! τράκαρα
είναι κι άγιες μέρες
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
......οοοοόχι ρε γ@μ@το!!!!! τράκαραείναι κι άγιες μέρες
vell επειδή ειναι Αγιες μέρες δεν κάνει να λες ψέματα
καλό μήνα
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
......οοοοόχι ρε γ@μ@το!!!!! τράκαραΌταν λέω εγώ τι μλκς έχω δίκιο.... :
Και για να μην αναρωτιέσαι και εγω το ίδιο είμαι οπότε δεν είναι ύβρης
-
Άσχετο, full service του έκανα σήμερα, λάδια, φίλτρα, βαλβολίνες, τακάκια, μπουζί...
Vel την Τετάρτη που μας έρχεται έχω ραντεβού στόν Rabbit για την ρύθμιση της ΚW αν δεν έχεις κανονήσει κάτι πάμε παρέα. -
Ο χρήστης JDL έγραψε:
......οοοοόχι ρε γ@μ@το!!!!! τράκαρα
Όταν λέω εγώ τι μλκς έχω δίκιο.... :
Και για να μην αναρωτιέσαι και εγω το ίδιο είμαι οπότε δεν είναι ύβρης
πρωταπριλιατικο αστειακι ειναι ρε συ
αν και δε θα μου κανε εντυπωση με το χαρο
AUDI S3