Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η ζωή...ποδήλατο!
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. Η ζωή...ποδήλατο!
    • 1
    • 2
    • 28
    • 29
    • 30
    • 31
    • 32
    • 316
    • 317
    • 30 / 317
    Αντίλογος
    321
    6326
    13567
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      professeur last edited by

      Χρησιμοποιεί κάποιος ηλεκτρικό ποδήλατο? Θα ήθελα μια εικόνα για τη χρήση. Τα μοτέρ είναι απλά για να τσουλάνε ή μπορεί να σου δώσει μια καλή βοήθεια σε μεγάλη ανηφόρα π.χ. ?

      Οι αυτονομίες που αναφέρονται πλησιάζουν την πραγματικότητα? Λένε π.χ. οι κατασκευαστές για 40-50 ακόμη και 90 χλμ αυτονομία. Πλησιάζει η πραγματικότητα αυτά τα νούμερα?

      Υπάρχει κάποιο σαιτ που να έχει μαζεμένες κάποιες πληροφορίες για το θέμα?

      Μερικά παραδείγματα :

      http://www.electrobike.gr/gr/products.p ... arch&cat=1

      http://www.tsirikosbikes.gr/index.php/b ... bikes.html

      http://www.giant-bicycles.com/el-GR/bik ... 338/41588/

      Μου φαίνονται καλά ως ιδέα. Και την άσκηση σου αλλά και μια υποβοήθηση για μια ανάγκη.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        giorgos123 last edited by

        Μαλλον στην υποβοηθηση εχεις το μυαλο σου κ οχι στην ασκηση

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          professeur last edited by

          Μπορεί ...

          Απλά το σκέφτομαι και από την πρακτική μεριά. Κάποια στιγμή είσαι πτώμα, εεε κατά 99% θα πάρεις τη μηχανή ή το αυτοκίνητο να πας ακόμη και κοντά. Ενώ αν ξέρεις ότι θα έχεις και λίγη βοήθεια στο πετάλι μπορεί να καβαλήσεις και το ποδήλατο. Ή ακόμη είναι και θέμα ιδρώτα. Ο καιρός πες είναι καλός και εσύ θες να πας σε κάποια συνάντηση. αν είναι μετά από 3-4 ανηφόρες να ιδρωκοπάς σαν άλογο τότε κατά 99% την επόμενη φορά θα πας με το αυτοκίνητο.

          Για αυτό το λέω. Ότι όταν θελεις την άσκηση είναι κανονικό ποδήλατο και όταν θέλεις μετακίνηση άνετη κάνει και για αυτό.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            giorgos123 last edited by

            Οταν το πηρα πριν δυο χρονια ξεκινησα ορεξατος κ εκανα μια διαδρομη 10χιλιομετρων ,ευτυχως στην επιστροφη βρηκα ενα αγροτικο το φορτωσα κ επεστρεψα στη βαση μου Τωρα σκουριαζει κλειδωμενο σ'ενα μπαλκονι στο εξοχικο .

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              professeur last edited by

              Χρησιμοποιείς κανονικό ποδήλατο τώρα ή καθόλου ποδήλατο ?

              Πάντως δεν του έδωσες και μεγάλη ευκαιρία !

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                giorgos123 last edited by

                Αυριο παραλαμβανω ενα καινουργιο ,το οποιο ,ισχυριζεται ο ποδηλατας οτι δεν εχει καμια σχεση με αυτο που ηδη εχω .Βεβαια η διαφορα τιμης ειναι 1/10 κ θελω να ελπιζω οτι αξιζει τα λεφτα του .Θα το δοκιμασω το Σ/Κ κ θα σας πω εντυπωσεις .

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  manasta last edited by

                  Πήρα την Παρασκευή το IDEAL nergetic. Μέχρι χθες Κυριακή έχω κάνει 35 χλμ και ανυπομονώ να σχολάσω και να βγω βόλτα το απόγευμα.

                  Παρά το ότι έχω να γυμναστώ 20 χρόνια και μέχρι χθες πήγαινα για ψωμί με το αυτοκίνητο, παρά το ότι τα πόδια μου έτρεμαν και ο κ... μου πονάει από τη σέλα, έχω πορωθεί τρελά

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    vatanen last edited by

                    forza

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      drunkard last edited by

                      Ο χρήστης manasta έγραψε:
                      Πήρα την Παρασκευή το IDEAL nergetic. Μέχρι χθες Κυριακή έχω κάνει 35 χλμ και ανυπομονώ να σχολάσω και να βγω βόλτα το απόγευμα.

                      Παρά το ότι έχω να γυμναστώ 20 χρόνια και μέχρι χθες πήγαινα για ψωμί με το αυτοκίνητο, παρά το ότι τα πόδια μου έτρεμαν και ο κ... μου πονάει από τη σέλα, έχω πορωθεί τρελά

                      ευγε !
                      εχω αρχισει να ψαχνομαι και εγω τωρα που καλοκαιριαζει

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        thvarveris last edited by

                        Ο χρήστης manasta έγραψε:
                        Πήρα την Παρασκευή το IDEAL nergetic. Μέχρι χθες Κυριακή έχω κάνει 35 χλμ και ανυπομονώ να σχολάσω και να βγω βόλτα το απόγευμα.

                        Παρά το ότι έχω να γυμναστώ 20 χρόνια και μέχρι χθες πήγαινα για ψωμί με το αυτοκίνητο, παρά το ότι τα πόδια μου έτρεμαν και ο κ... μου πονάει από τη σέλα, έχω πορωθεί τρελά

                        Αν δεν απογοητευθείς στην αρχή από την κούραση, και τα πονάκια (που μοιραία θα προκύψουν) δεν πρόκειται να 'ξεκαβαλήσεις' πια ποτέ!
                        Και εγώ 15 χρόνια είχαν να καβαλήσω ποδήλατο, αλλά από το 2005 που επανέκαμψα δεν έχω κατέβει στιγμή και αν δεν κάνω καμιά μέρα ποδήλατο στεναχωριέμαι. Άσε το πρακτικό κομμάτι της ιστορίας.
                        Υπονομή, επιμονή και θέληση χρειάζεται και θα δεις πολλά καλά απ' το ποδήλατο.
                        Καλές βόλτες!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          drosxo last edited by

                          Ο χρήστης manasta έγραψε:
                          Πήρα την Παρασκευή το IDEAL nergetic. Μέχρι χθες Κυριακή έχω κάνει 35 χλμ και ανυπομονώ να σχολάσω και να βγω βόλτα το απόγευμα.

                          Παρά το ότι έχω να γυμναστώ 20 χρόνια και μέχρι χθες πήγαινα για ψωμί με το αυτοκίνητο, παρά το ότι τα πόδια μου έτρεμαν και ο κ... μου πονάει από τη σέλα, έχω πορωθεί τρελά

                          Μεγειες! Αν θελεις να κανεις μια ουσιαστικη αναβαθμιση σε ενα ποδηλατο, ξεκινα απο τη σελα. Θα προτεινα κατι σε specialized avatar,μιας και παρεχει την καλυτερη προστασια στον προστατη. Αν ποτε νιωσεις καψιμο - μουδιασμα σ' εκεινη την περιοχη θα ειναι επειδη η σελα τριβεται επανω στο επιμαχο σημειο. O παθων και μαθων!

                          Οσο για τους πονους, κατα πασα πιθανοτητα προκυπτουν απο λαθος - γενικη ρυθμιση του κατασκευαστη.
                          http://www.mbike.gr/summary.asp?catid=4099&subid=2&tag=49&pubid=1270
                          εδω θα βρειτε τα βασικα!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            manasta last edited by

                            Ευχαριστώ για την παρακίνηση. Παρά τον πόνο, κάθε μέρα ανυπομονώ να σχολάσω για να βγω βόλτα. Βέβαια θέλει χρόνο, και ο χρόνος αυτός είναι εις βάρος του χρόνου που παιρνώ με τις κοριτσάρες μου, 4 και 2 ετών αντίστοιχα.

                            Χθες, έμπειρος ποδηλάτης μου ρύθμισε τη σέλα. Ενώ πίστευα ότι την έβαλε πολύ ψηλά, πονάω πολύ λιγότερο και ποδηλατώ πολύ πιο ξεκούραστα. Όπως ασφαλώς θα ξέρετε οι έμπειροι, όταν είσαι πάνω στη σέλα και το πετάλι στο κατώτερο σημείο του, θα πρέπει να το πατάς με τη φτέρνα και το πόδι τεντωμένο.

                            Και μια συμβουλή για αρχάριους που φοβούνται ότι θα το παρατήσουν: Πάρτε ένα κοντεράκι. Το να βλέπεις τα χιλιόμετρα που γράφεις, είναι από μόνο του ένα ισχυρό κίνητρο!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              thanos last edited by

                              Μια μικρή ερώτηση.

                              Ποιά απο τις δυο παρακάτω εταιρίες έχει καλύτερο value for money (ασχέτος τιμής, γενικότερα δηλαδή)
                              KTM ή Carrera ;

                              Α! Και μια δεύτερη μικρή ερώτηση.
                              Τα υδραυλικά δισκόφρενα αξίζουν; Αυτά με το σύρμα;

                              ευχαριστώ!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                thvarveris last edited by

                                Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
                                Μια μικρή ερώτηση.

                                Ποιά απο τις δυο παρακάτω εταιρίες έχει καλύτερο value for money (ασχέτος τιμής, γενικότερα δηλαδή)
                                KTM ή Carrera ;

                                Α! Και μια δεύτερη μικρή ερώτηση.
                                Τα υδραυλικά δισκόφρενα αξίζουν; Αυτά με το σύρμα;

                                ευχαριστώ!

                                KTM. Διάβασε παραπάνω για τα δισκόφρενα, θα δεις διάφορες γνώμες.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  doom1983 last edited by

                                  Ο χρήστης thvarveris έγραψε:

                                  Μια μικρή ερώτηση.

                                  Ποιά απο τις δυο παρακάτω εταιρίες έχει καλύτερο value for money (ασχέτος τιμής, γενικότερα δηλαδή)
                                  KTM ή Carrera ;

                                  Α! Και μια δεύτερη μικρή ερώτηση.
                                  Τα υδραυλικά δισκόφρενα αξίζουν; Αυτά με το σύρμα;

                                  ευχαριστώ!

                                  KTM. Διάβασε παραπάνω για τα δισκόφρενα, θα δεις διάφορες γνώμες.

                                  Τα ΚΤΜ ειναι καπως υπερεκτιμημενα,καλα μεν,προσεγμενος σκελετος,φινιρισμα αλλα οταν ανεβαινεις σε περιφερειακα τα πληρωνεις ακριβα
                                  αν θελεις οπωσδηποτε δισκοφρενα,θα πας σε υδραυλικα και μονο

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    passatakias2010 last edited by

                                    Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
                                    Μια μικρή ερώτηση.

                                    Ποιά απο τις δυο παρακάτω εταιρίες έχει καλύτερο value for money (ασχέτος τιμής, γενικότερα δηλαδή)
                                    KTM ή Carrera ;

                                    Α! Και μια δεύτερη μικρή ερώτηση.
                                    Τα υδραυλικά δισκόφρενα αξίζουν; Αυτά με το σύρμα;

                                    ευχαριστώ!

                                    Υδραυλικα δισκοφρενα είναι πραγματικά το καλύτερο φρενάρισμα απο άλλα είδους φρένα...

                                    Μηχανικά επειδή ειχα πολλλά χρόνια δεν θα στο πρότεινα,έχουν ελάχιστη απόδοση,έχουν μεγάλη κατανάλωση σε τακάκια (μερικά μονδελα) και θέλουν συνέχεια ρύθμισμα....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      drosxo last edited by

                                      Λοιπον εχουμε και λεμε:
                                      Υδραυλικα δισκοφρενα:
                                      Υπερ: αντοχη σε νερα,λασπες, πουλ μουρ
                                      Κατα: βαρος, κοστος αγορας και συντηρησης, πολυπλοκοτητα μηχανισμου-πονοκεφαλος στη ρυθμιση ,ελαχιστη βελτιωση στο φρεναρισμα σε σχεση με vbrakes σε κανονικες συνθηκες.(δοκιμαστε απλα vbrakes με ενα σετ κορυφαια τακακια coolstop)

                                      V-brakes:
                                      Υπερ : Κοστος, συντηρηση, βαρος, προσωπικα θα ελεγα οτι προτιμω και την αμεσοτητα στην αισθηση της μανετας
                                      Κατα: Αποτελεσματικοτητα στα νερα και τις λασπες, ενδεχομενο σπασιματος ντιζας αν δεν αλλαζεται συχνα.

                                      Οποτε για καποιον dirt biker που γουσταρει βουνο με λασπες και γουρνες τα δισκοφρενα ειναι μονοδρομος. Για μενα που πηγαινω μονο στα στεγνα, εχω ολα τα κατα των δισκοφρενων χωρις να εκμεταλλευομαι τα υπερ τους.

                                      Στο φρεναρισμα του ποδηλατου ειδικα στο χωμα, το λαστιχο ισως και να παιζει σημαντικοτερο ρολο απ' οτι τα φρενα. Δοκιμαστε ενα κορυφαιο ελαστικο πχ racing ralph της schwalbe η ενα fast trak lk της specialized και θα δειτε οτι το ποδηλατο μεταμορφωνεται δραματικα σε συμπεριφορα στο χωμα και τα επιπλεον επιπεδα προσφυσης κανουν το φρεναρισμα παιχνιδακι. Χωρια την ανεση και την ποιοτητα κυλισης που ανεβαινουν σε αλλα επιπεδα. Φυσικα την διαφορα στα φρενα την αντιλαμβανεσαι σε ταχυτητες 35 km/h και πανω. Απο τα 20 και κατω ,ολα τα συγχρονα ποδηλατα σταματανε πολυ καλα (εκτος απο τα full suspension των 120 ευρω που πουλανε στα super market και χοροπηδανε σαν καγκουρο στο πεταλαρισμα, σε αυτα ειναι καλυτερα να σταματας με το παπουτσι στο λαστιχο...)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        passatakias2010 last edited by

                                        Ο χρήστης Drosxo έγραψε:
                                        Λοιπον εχουμε και λεμε:
                                        Υδραυλικα δισκοφρενα:
                                        Υπερ: αντοχη σε νερα,λασπες, πουλ μουρ
                                        Κατα: βαρος, κοστος αγορας και συντηρησης, πολυπλοκοτητα μηχανισμου-πονοκεφαλος στη ρυθμιση ,ελαχιστη βελτιωση στο φρεναρισμα σε σχεση με vbrakes σε κανονικες συνθηκες.(δοκιμαστε απλα vbrakes με ενα σετ κορυφαια τακακια coolstop)

                                        Φίλε μου συγνώμη αλλα αυτό δεν ισχύει με την καμία...

                                        Οτι τακάκια και να βάλεις σε v brake,ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να συγκριθει με τίποτα avid elixir 4πιστονα η formula,η ακόμα και shimano XT...

                                        Υ.Γ ούτε σου κάνω τον έξυπνο τίποτα,επειδή το παράδειγμα που έφερες το έχω δοκιμάσει,είσαι λαθος

                                        Φιλικά χρήστος

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          drosxo last edited by

                                          To ιδιο παραδειγμα που δοκιμασα σε χωματινη κατηφορα με ενα hard tail της kellys με v brakes + 15 kg παραπανω βαρος αναβατη - ποδηλατου, κοντρα στο epic της specialized με avid ultimate SL μου εδειξε οτι σταματησαμε κοντα στο 1 μετρο διαφορα με την ιδια ταχυτητα. Η δυναμη απο τα οποιαδηποτε φρενα σε αποτομα φρεναρισματα ξεπερναει παντα την προσφυση του ελαστικου, οποτε ειναι θεμα τεχνικης φρεναρισματος παρα αποτελεσματικοτητας φρενων.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            passatakias2010 last edited by

                                            Ασχετα το πότε σταμάτησε το v brake διπλα στο υδραυλικο....

                                            Και εγώ έχω φίλο που έχει ρυθμίσει σωστά τα v brake και σταματάει σχεδόν μαζι μου με μενα που εχω υδραυλικα...

                                            Αλλα το θέμα είναι,οτι εγώ λιγο να το ακουμπήσω το φρενο έχει δύναμη...

                                            Για δοκίμασε με v brake να κατέβεις κάναν υμμητό η πάρνηθα:)θα πάρει φωτιά η ζάντα

                                            Υ.Γ Οχι πως η δισκοπλακα μ 180mm με υδραυλικο δεν περνει φωτια,αλλα λιγοτερο...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 316
                                            • 317
                                            • 30 / 317
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr