Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αστικές συγκοινωνίες και Επεκταση Μετρό
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Αστικές συγκοινωνίες και Επεκταση Μετρό
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 20
    • 21
    • 2 / 21
    Περί αυτοκίνησης
    99
    403
    924
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      piko last edited by

      Ο χρήστης cpp έγραψε:

      εν τω μεταξυ, το τραμ κατα τη γνωμη μου στις περιοχες που περναει δημιουργει ενα πολυ ωραιο ΡΕΤΡΟ-ΣΥΓΧΡΟΝΟ στοιχειο, το οποιο ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΕΙ και οχι ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΙ.

      Υποκειμενικη αποψη, αλλα πραγματικα θα μου αρεσε να εχω τραμ!! (εχω μετρο βεβαια!)

      Όντως είναι πολυ ωραίο. Αντε μπας και γίνει τίποτα τελικά και απαλλαγούν οι πόλεις από τα κωλάμαξα μας.
      Έχουμε καλομάθει όλοι μας (και εγώ φυσικά) τσουπ όλα με το αυτοκίνητο, να παρκάρουμε απ΄εξω, να μην περπατήσουμε κλπ.............
      Μακάρι να τα απαγορεύσουν τα ρημάδια από το κέντο της πόλης μπας και ανεβάσουμε λίγο την ποιότητα της ζωής μας.

      Δείτε για παράδειγμα τι ωραίες βραδυνές βόλτες μπορεί να κάνει κάποιος στο Θησείο, στην Ακρόπολη και τις Στήλες Ολ Διος.

      Δώστε ωραίους καθαρούς φωτισμένους πεζόδρομους στον λαό

      Αρχικά, συμφωνώ και εγώ με την πεζοδρόμηση του κέντρου - πραγματικά στη Ρώμη είναι υπέροχα.
      Πέστε μου όμως αν εγώ από το Χαλάνδρι θέλω να πάω μια βραδινή βολτούλα στη Γλυφάδα, ή στη Διον. Αρεοπαγίτου και να επιστρέψω κατά τις 01:00 01:30, πώς θα επιστρέψω;;;;

      1 Reply Last reply Reply Quote 7
      • S
        spiros19 last edited by

        εσυ ΠΙΚΟ, πρεπει η να παρεις μετρο- αστικο να καταβεις, (0.5 ευρω) και μετα το βραδυ να παρεις ενα ταξι (αλλα 10 ευρω μεχρι χαλανδρι) η παρατας το αμαξι σου καπου πιο εξω (αμπελοκηποι, ψυχικο και κανεις το ιδιο) η πολυ απλα πας με το αμαξι σου μεχρι εκει...
        Η νυχτερινη συγκοινωνια ειναι και ασυμφορη, και επικυνδινη...

        Προσωπικα για νυχτερινες βολτες, δεν αντιμετωπιζω ποτε προβλημα κινησης και παρκαρισματος, μιας και δεν κυκλοφορουν ΟΛΕΣ οι ηλικιες εκεινες τις ωρες.

        ΕΠισης, αν δεν ειμασταν τετοιοι καφροι, θα γινοταν και εδω αυτο που γινεται ας πουμε στο παρισι.
        Στο παρισι, το βραδυ ΚΑΙ ΜΟΝΟ βραδυ, δεν γραφουνε για παρκαρισμα. Μπορεις να παρκαρεις στις μεγαλες οδους (αλεξανδρας, κηφισιας και αλλες αντιστοιχες ας πουμε) αλλα για καντο εδω στον ελληναρα που θα παρκαρει συνεχεια 'για μισο λεπτακι' ΟΛΗ ΜΕΡΑ.
        Εκει ομως το σεβονται. ισχυει ΜΟΝΟ για βραδυνη εξοδο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 6
        • C
          cpp last edited by

          Ο χρήστης piko έγραψε:

          εν τω μεταξυ, το τραμ κατα τη γνωμη μου στις περιοχες που περναει δημιουργει ενα πολυ ωραιο ΡΕΤΡΟ-ΣΥΓΧΡΟΝΟ στοιχειο, το οποιο ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΕΙ και οχι ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΙ.

          Υποκειμενικη αποψη, αλλα πραγματικα θα μου αρεσε να εχω τραμ!! (εχω μετρο βεβαια!)

          Όντως είναι πολυ ωραίο. Αντε μπας και γίνει τίποτα τελικά και απαλλαγούν οι πόλεις από τα κωλάμαξα μας.
          Έχουμε καλομάθει όλοι μας (και εγώ φυσικά) τσουπ όλα με το αυτοκίνητο, να παρκάρουμε απ΄εξω, να μην περπατήσουμε κλπ.............
          Μακάρι να τα απαγορεύσουν τα ρημάδια από το κέντο της πόλης μπας και ανεβάσουμε λίγο την ποιότητα της ζωής μας.

          Δείτε για παράδειγμα τι ωραίες βραδυνές βόλτες μπορεί να κάνει κάποιος στο Θησείο, στην Ακρόπολη και τις Στήλες Ολ Διος.

          Δώστε ωραίους καθαρούς φωτισμένους πεζόδρομους στον λαό

          Αρχικά, συμφωνώ και εγώ με την πεζοδρόμηση του κέντρου - πραγματικά στη Ρώμη είναι υπέροχα.
          Πέστε μου όμως αν εγώ από το Χαλάνδρι θέλω να πάω μια βραδινή βολτούλα στη Γλυφάδα, ή στη Διον. Αρεοπαγίτου και να επιστρέψω κατά τις 01:00 01:30, πώς θα επιστρέψω;;;;

          Τραμ θα έχει και το βράδυ.....
          Άσε που νομίζω ότι και η διοίκηση των ΜΜΜ εξετάζει το ενδεχόμενο κάποιες γραμμές να λειτουργούν μετά τους Ολυμπιακούς όλο το εικοσιτετράωρο.
          Πχ για να πας στην Ακρόπολη με αυτοκίνητο πλέον είναι δυσκόλο πρεπει να παρκάρεις πολύ μακριά.....
          Αν έρθεις Γλυφάδα θα παρκάρεις στου διαόλου την μάνα θα το κάνεις μια, θα το κάνεις δυο......
          Άρα κάποιοι θα αναγκαστούν να το χρησιμοποιήσουν το Τραμ.
          Εγώ όποτε πηγαίνω Πλούταρχο πάω με τον ταρίφα για να πίνω άνετα. Τώρα θα χτυπάω το τραμάκι άπό το Γλυφάδα και θα είμαι θεός...
          Στην επιστροφή κομμάτια θα τραγουδάω και το 'Περπάτα να προλάβουμε το τράμ το τελευταίο' με τα γκομενάκια στην στάση

          Το σίγουρο είναι ότι η κατάσταση έχει βελτιωθεί για θυμηθείτε δέκα χρόνια πριν πως ήταν τα ΜΜΜ.

          Ο χαβαλές ο μεγάλος θα γίνει με τους ταρίφες................ οι μισοί σίγουρα θα έχουν εργασιακό πρόβλημα......
          Μην ξεχνάτε ότι έχουμε όσα ταξί έχει η ΝΥC
          Τι θα κάνουν, που οι πιο πολλοί επιβάτες στο αεροδρόμιο θα χτυπάνε τραινάκι?

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • S
            spiros19 last edited by

            εγω θα το ευχαριστηθω να δω τους ταξιτζηδες χωρις πελατεια, και ακομα περισσοτερο θα χαρω να τους δω σε ΑΠΕΡΓΙΕΣ γιατι θα θελουνε να αυξησουνε τα κομιστρα, επειδη δεν θα τα βγαζουν περα!!!

            τωρα τελευταια εχω νεα ατακα.
            Οποτε θελω να την πω σε ταριφα, δεν τον βριζω. τον ρωταω απλα ποτε θα εχουν απεργια.

            1 Reply Last reply Reply Quote 8
            • C
              cpp last edited by

              Επίσης πιστεύω ότι σιγά σιγά θα αλάξει και ο τρόπος ζωής μας.
              Δηλαδή πχ μας έχουν βάλει στο σύστημα και πχ στο κλαμπ θα πάμε στις 1 την νύχτα στα μπουζούκια και εκεί μετά τις 1 και γενικώς όλη η νυχτερινή ζωή στην Ελλάδα ξεκινάει πολύ μα πολύ αργά.
              Μη μου πείτε ότι δουλέυουμε μέχρι αργά γιατί θα σηκωθούν τα πληκτρολόγια να μας κοπανήσουν
              Καμμία σχέση με την Ευρώπη και την Αμερική. μόνο στην Ελλάδα τρώμε για βράδυ μετά τις 9..... και μετά περιμένουν οι πιο πολλοί να πάει 1 για να βγούν και καλά βόλτα.

              Αυτό θα αλλάξει κατ΄εμέ ένα καλό γεύμα το απόγευμα και στις 9 βραδυνή έξοδο. Παλιά ας μας το επιβεβαιώσει και dap (που είσαι πατέρα?) τα μπουζούκια ξεκίναγαν στις 10
              Γιατί όχι και έξοδο με ΜΜΜ............... οι καιροί αλλάζουν και τα οικονομικά σφίγγουν

              1 Reply Last reply Reply Quote 6
              • ?
                A Former User last edited by

                Οι ταρίφες από το αεροδρόμιο ισχυρίζονται ότι δεν το θέλουν το αεροδρόμιο και με το ζόρι πάνε εκεί γιατί τους έχουν υποχρεώσει και περιμένουν 2 ώρες εκεί στον ήλιο για να βρούν πελάτη και κάτι τέτοια.... αν είναι αλήθεια τότε δεν θα τους στεναχωρέσει αν είναι ψέματα καλά να πάθουν....

                Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
                Οποτε θελω να την πω σε ταριφα, δεν τον βριζω. τον ρωταω απλα ποτε θα εχουν απεργια.

                Άψογο! Πρέπει να είναι η μόνη διαμαρτυρία που λύνει ένα πρόβλημα αντί να δημιουργεί!

                Αν μπορεί κάποιος, ο jm000 μάλλον ας βάλει ένα όμικρον στην συγκοινωνία στον τίτλο του θέματος.....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lkar last edited by

                  Ο χρήστης cpp έγραψε:

                  εν τω μεταξυ, το τραμ κατα τη γνωμη μου στις περιοχες που περναει δημιουργει ενα πολυ ωραιο ΡΕΤΡΟ-ΣΥΓΧΡΟΝΟ στοιχειο, το οποιο ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΕΙ και οχι ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΙ.

                  Υποκειμενικη αποψη, αλλα πραγματικα θα μου αρεσε να εχω τραμ!! (εχω μετρο βεβαια!)

                  Όντως είναι πολυ ωραίο. Αντε μπας και γίνει τίποτα τελικά και απαλλαγούν οι πόλεις από τα κωλάμαξα μας.
                  Έχουμε καλομάθει όλοι μας (και εγώ φυσικά) τσουπ όλα με το αυτοκίνητο, να παρκάρουμε απ΄εξω, να μην περπατήσουμε κλπ.............
                  Μακάρι να τα απαγορεύσουν τα ρημάδια από το κέντο της πόλης μπας και ανεβάσουμε λίγο την ποιότητα της ζωής μας.

                  Δείτε για παράδειγμα τι ωραίες βραδυνές βόλτες μπορεί να κάνει κάποιος στο Θησείο, στην Ακρόπολη και τις Στήλες Ολ Διος.

                  Δώστε ωραίους καθαρούς φωτισμένους πεζόδρομους στον λαό

                  Για το Τραμ υπάρχει ειδικό τόπικ. Από τη στιγμή που δημιουργεί περισσότερα προβλήματα απ' ότι λύνει (επιπλέον κίνηση-κατάργηση θέσεων στάθμευσης ΤΡΟΧΑΙΑ!!!, καταστροφή δρόμων- δεν θα αποδειχθεί επιτυχημένο. Ποιος θα πάρει τραμ για να πάει για μπάνιο πχ αφού σταματάει στη Γλυφάδα-Βούλα; ή ποιος θα το χρησιμοποιήσει για βραδυνή έξοδο αφού θα πρέπει να περιμένει στις 5 το πρωί για να γυρίσει;

                  Το Θησείο μια χαρά το έκαναν, παρκάρεις στην Ερμού -αφού μετά τις 12 δεν φεύγεις από κει- και μαζεύεις κλήσεις κι είσαι τυχερός αν σου έχουν αφήσει τις πινακίδες.

                  Έκλεισαν το δρόμο για τον γεμίσουν τραπεζάκια

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • A
                    alexastrag last edited by

                    Ο χρήστης rallysport έγραψε:
                    Inside Information σχετικά με το ΜΕΤΡΟ ............ λοιπόν.....

                    Τον Ιούλιο θα παραδοθούν οι επεκτάσεις
                    Δάφνη – Αγ. Δημήτριος
                    ......................................)

                    μια διορθωση........

                    ο συγκεκριμενος σταθμος που θα ειναι τερματικος μεχρι την μελλοντικη επεκταση εως το ελληνικο εχει ηδη παραδοθει απο τις αρχες Ιουνιου και λειτουργει κανονικα ......μεταφεροντας τα γνωστα προβληματα ευρεσης πλεον θεσης σταθμευσης στους παρακειμενους δρομους.

                    δυστυχως οπως συμβαινει παντα αντι να γινονται και να παραδιδονται μαζι οι σταθμοι και τα παρκινγκ το ομολογουμενως τεραστιο υπογειο παρκινγκ που ειναι διπλα ακριβως ακομα ειναι στα καλουπωματα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • C
                      citastak last edited by

                      ολα καλα με τις συγκοινωνιες αλλα με το θεμα των παρκινγκ θα γινει τιποτα?? το καλοκαιρι (Ιουλιος) εψαχνα 25 λεπτα στο Πενταγωνο για να αφησω το αυτοκινητο και να παρω το μετρο να κατεβω στηξ δουλεια (κεντρο)....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • J
                        jm000 last edited by

                        [Αν μπορεί κάποιος, ο jm000 μάλλον ας βάλει ένα όμικρον στην συγκοινωνία στον τίτλο του θέματος.....[/quote]

                        AMAN sorry τωρα το ειδα, αν βρω πως θα το διορθωσω.

                        τωρα επι του θεματος... πολυ ωραια και χρησιμα ολα αυτα που αναφερονται, αλλα και παλι δεν βοηθανε στον προβληματισμό μου, γιατί τοση πληθώρα ΜΜΜ στην νοτια, Αττικη και σχεδον τιποτα στην περιοχή που ανεφερα στο προλογο του θεματος.
                        Θελω επισεις να αναφερω οτι απο την περιοχη μου για να πας σε οποιο δηποτε μερος της αθηνας ή περιχορον, πρεπει να να παρεις λεωφορειο και να κατεβεις ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ Αγιους αναργυρους (5 - 6 χλμ αποσταση) που ειναι και κομβικο σημειο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • P
                          piko last edited by

                          Ο χρήστης cpp έγραψε:
                          Επίσης πιστεύω ότι σιγά σιγά θα αλάξει και ο τρόπος ζωής μας.
                          Δηλαδή πχ μας έχουν βάλει στο σύστημα και πχ στο κλαμπ θα πάμε στις 1 την νύχτα στα μπουζούκια και εκεί μετά τις 1 και γενικώς όλη η νυχτερινή ζωή στην Ελλάδα ξεκινάει πολύ μα πολύ αργά.
                          Μη μου πείτε ότι δουλέυουμε μέχρι αργά γιατί θα σηκωθούν τα πληκτρολόγια να μας κοπανήσουν
                          Καμμία σχέση με την Ευρώπη και την Αμερική. μόνο στην Ελλάδα τρώμε για βράδυ μετά τις 9..... και μετά περιμένουν οι πιο πολλοί να πάει 1 για να βγούν και καλά βόλτα.

                          Αυτό θα αλλάξει κατ΄εμέ ένα καλό γεύμα το απόγευμα και στις 9 βραδυνή έξοδο. Παλιά ας μας το επιβεβαιώσει και dap (που είσαι πατέρα?) τα μπουζούκια ξεκίναγαν στις 10
                          Γιατί όχι και έξοδο με ΜΜΜ............... οι καιροί αλλάζουν και τα οικονομικά σφίγγουν

                          Συμφωνώ απόλυτα με τον προλαλήσαντα
                          Παρόλα αυτά όμως το 'σταματώ' στις 12 είναι απαγορευτικό. (Να βγεις στις 9 είναι δυνατόν να γυρίσεις από διασκέδαση πριν τις 12:00;
                          Μακάρι το τραμ, αλλά και το μετρό, να λειτουργεί όλο το 24ωρο, έστω και με πιο αραιά δρομολόγια.
                          Πάντως από ότι έχω διαβάσει, ακόμη και κατά την διάρκεια των Ολυμπιακών μόνο 5 λεωφορειακές γραμμές θα λειτουργούν όλο το 24ωρο.
                          Τελικά θέλουμε ακόμη πολλά χρόνια, και πολλά να αλλάξουν ακόμη
                          Όσο για τον φίλο jm000, κουράγιο - έχεις απόλυτο δίκιο. Όλη η Δυτική και Βορειοδυτική Αθήνα είναι αποκλεισμένη - και δυστυχώς δεν προβλέπεται να διορθωθεί κάτι

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης jm000 έγραψε:
                            ..... γιατί τοση πληθώρα ΜΜΜ στην νοτια, Αττικη και σχεδον τιποτα στην περιοχή που ανεφερα στο προλογο του θεματος.

                            Απαντώ με ερωτήσεις-υποθέσεις....
                            Μήπως έχει σχέση η κατανομή κατοίκων ο αριθμός επισκεπτών και τα εμπορικά συμφέροντα? Δηλαδή αν μένουν λίγοι και πάνε εκεί λίγοι ανάλογα θα είναι και τα ΜΜΜ. Αντίθετα στα νότια που μένουν πολλοί αλλά επειδή υπάρχουν πολλά μαγαζιά (ήταν και το αεροδρόμιο παλιότερα) και πολλές παραλίες που πάνε ακόμα περισσότεροι είναι λογικό να έχουν περισσότερα.
                            Αν τα περί πληθυσμού δεν ισχύουν τότε μήπως ή αύξηση του πληθυσμού στα μέρη σου έγινε κάπως απότομα οπότε το σύστημα δεν έχει αντιδράσει ακόμα ενώ τα νότια από παλιά κατοικούντο και είχαν και το αεροδρόμιο και τους εκδρομείς.
                            Μήπως οι τοπικοί άρχοντες δεν έχουν κινητοποιηθεί προς αυτήν την κατεύθυνση ή μήπως προτιμούν να ξοδεύουν κονδύλια σε άλλους τομείς (που ίσως να είναι πιο βασικοί ή ίσως απλά να έχουν μεγαλύτερη πολιτικό όφελος ή προσωπικό συμφέρον....)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • E
                              eizo last edited by

                              Μετακινούμαι με λεωφορεία!
                              Δε με νοιάζουν παρκάρισμα,βενζίνη και εφορία!

                              Ε ρε και να ζούσα στην Ολλανδία!
                              Συνέχεια με το ποδήλατο θα ήμουν!
                              Τι αμάξια και παραμύθια..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Έλα στον Βόλο. Εδώ πρέπει να έχει τα περισσότερα ποδήλατα στην Ελλάδα. Και η πόλη είναι τόσο μικρή που σε 2 μήνες πήρα μόνο μια φορά λεωφορείο γιατί μ' έπιασε βροχή. Πάω παντού με τα πόδια.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lkar last edited by

                                  Ο χρήστης TGD έγραψε:
                                  Έλα στον Βόλο. Εδώ πρέπει να έχει τα περισσότερα ποδήλατα στην Ελλάδα. Και η πόλη είναι τόσο μικρή που σε 2 μήνες πήρα μόνο μια φορά λεωφορείο γιατί μ' έπιασε βροχή. Πάω παντού με τα πόδια.

                                  Όλες οι πόλεις της Θεσσαλίας γιατί έχουν το πλεονέκτημα να είναι flat. Στην Καρδίτσα έχουν και ποδηλατόδρομους και άρχισαν να το συζητούν για τα Τρίκαλα. Για ανέβα Κωλονάκι για καφέ με ποδήλατο χωρίς να είσαι ο Χειμωνέτος

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • V
                                    vagelis-rallye last edited by

                                    δεν ηθελα να ανοιξω νεο θεμα για αυτο θα ρωτησω εδω
                                    εχει καταλαβει κανεις πως θα κινειται το τραμ αναμεσα στα αυτοκινητα???
                                    τι θα γινεται σε διασταυρωσεις η σε σημεια που οι γραμμες του διασχιζουν καθετα μεγαλους δρομους ( βλεπε Ηλια Ηλιου) ?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Y
                                      yandr last edited by

                                      Το τραμ έχει παντού προτεραιότητα.

                                      Μετά τα πρώτα 100 ατυχήματα πιστεύω θα καταλάβουμε στην πράξη τι σημαίνει αυτό

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • P
                                        prometheas last edited by

                                        Ο χρήστης vagelis-rallye έγραψε:
                                        δεν ηθελα να ανοιξω νεο θεμα για αυτο θα ρωτησω εδω
                                        εχει καταλαβει κανεις πως θα κινειται το τραμ αναμεσα στα αυτοκινητα???
                                        τι θα γινεται σε διασταυρωσεις η σε σημεια που οι γραμμες του διασχιζουν καθετα μεγαλους δρομους ( βλεπε Ηλια Ηλιου) ?

                                        Το τραμ εχει παντα προτεραιότητα και θα πρέπει να προσέχουμε παρα πολύ

                                        Υποτίθεται οτι τα φανάρια θα ρυθμιστούν ετσι ωστε να συνεισφέρουν στην ομαλή κινηση αλλά δεν νομιζω οτι θα πρεπει να αρκεστούμε σε αυτό...

                                        Ειδικά οι ηλικιωμένοι θα πρέπει να ειναι ιδιαίτερα προσεκτικοί γιατί ισως το τραμ εξελιχθεί σε .. φονέα γιαγιάδων

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • V
                                          vagelis-rallye last edited by

                                          αρα εκτος του οτι υπολογιζουμε να μην κλεισουμε διασταυρωσεις τοτε θα πρεπει να υπολογιζουμε ωστε να μην ακινητοποιουμαστε στην κινηση πανω στις ραγες

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης vagelis-rallye έγραψε:
                                            αρα εκτος του οτι υπολογιζουμε να μην κλεισουμε διασταυρωσεις τοτε θα πρεπει να υπολογιζουμε ωστε να μην ακινητοποιουμαστε στην κινηση πανω στις ραγες

                                            Ελπίζω όμως και τα τραμ να υπολογίζουν να μην ακινητοποιούνται πάνω στις διασταυρώσεις.....
                                            Ειδικά σε κάποια μέρη πχ παραλιακή για να μπεις στη μαρίνα Καλαμακίου όταν έχεις πράσινο πρέπει να περνάς και το τραμ θα έχει κόκκινο ή θα πρέπει να κοιτάς αν έχει τραμ, αν σε παίρνει να περάσεις μπροστά του κλπ?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 2 / 21
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr