-
Φυσικά πρέπει να γίνει βαθύς έλεγχος στα κολλέγια σε κάθε επίπεδο (προσόντα καθηγητών, πρόγραμμα σπουδών και τήρησή του, διαδικασία εξετάσεων (κατά απόλυτη προτίμηση με πανελλαδικό κλειστό σύστημα) κλπ), αλλά ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΕΙ-ΤΕΙ. Αυτό το τελευταίο το προώθησε η 'χοντρή', αλλά τη φάγανε γιατί είναι αντιλαϊκό, αντιδημοκρατικό και δεν ξέρω τι άλλο αντι- να ξέρει το κράτος που πηγαίνουν τα λεφτά των φορολογουμένων και πως τα διαχειρίζεται κάθε καθηγηταράς.
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Καταληψεις εεε? Ας τις κάνουν... οι ιδιοι οι φοιτητες καταστρέφουν την παιδεία τους... οι ιδιοι εξωθουν σε απαξιωση των κρατικων ιδρυματων με την συμπεριφορα τους! Στο κατω κατω... αν δουλευαν σωστα τα κρατικα ιδρυματα, δεν θα υπηρχε ουσιαστικα χωρος για newcomers.
Αν δουλευαν σωστα τα δημοσια πανεπιστημια δε θα γινονταν ουτε καταληψεις, οποτε 'οι ιδιοι οι φοιτητες δε θα κατεστρεφαν την παιδεια τους'....
Το bold ειναι αυτο που θελουν να σε κανουν να πιστεψεις... και το εχουν καταφερει σε μεγαλο βαθμο στον εξωπανεπιστημιακο χωρο.. 'κομματικες νεολαιες, καταληψεις, ασυλα, μπλα μπλα' και φυσικα ολα αυτα συμβαινουν επειδη οι τυροπιτες ειναι τετραγωνες.. σωστα??
το γεγονος οτι εχουμε αστεγες σχολες, υψηλοβαθμες σχολες στα μεγαλυτερα πανεπιστημια σε προκατ και αμφιθεατρα χωρις θερμανση, λιστες συγγραμματων σε φαση δινει ο καθηγητης υλη για εξεταστικη απο 3 βιβλια αλλα δικαιουσαι μονο ενα, ειναι προφανως ψιλα γραμματα...Ασε που θα σπάσει και το κομματικό κύκλωμα που τους διορίζει .
Παντου παιζουν οι γνωριμιες και τα κονε, ακομα και στις ηπα.. παντα θα υπαρχει ενα κυκλωμα για τους διορισμους, απλως μπορει να αλλαξουν οι οροι των 'κονε'.
παντως εχω καθηγητες απο αναρχοκομμουνιστες μεχρι δεξιους...Περι ελεγχου των ΑΕΙ-ΤΕΙ που αναφερθηκε: Η αξιολογηση απ'οσο θυμαμαι ειχε παγωσει το καλοκαιρι, αλλα ειχαν ηδη αξιολογηθει μερικα τμηματα ΑΕΙ και ΤΕΙ με αριστες επιδοσεις. Στην αξιολογηση του Φυσικου Κρητης επι παραδειγματι εγινε λογος για αριστο επιπεδο στους τομεις της ερευνας του διδακτικου προσωπικου, πολυ υψηλο επιπεδο σπουδων ενω αναφερθηκε οτι αποφοιτοι του τμηματος εχουν καταλαβει θεσεις σε κορυφαια πανεπιστημια. Οι αξιολογητες επεσημαναν οτι βασικο προβλημα ειναι η υποχρηματοδοτηση και η ελλειψη βοηθητικου προσωπικου.
-
Κ ποιοι εκαναν την αξιολογηση?
Οσο για το 'καντε καταληψεις κακο του κεφαλιου σας', αυτο που ηθελε να πει ο ποιητης ειναι ακριβως αυτο. Με την καταληψη το μονο που καταφερνετε ειναι να πηγαινετε πισω στις σπουδες σας. Κ καλα εσεις, αλλα αυτοι που ΔΕΝ θελουν να κανουν καταληψη?
Πραγματικο επιχειρημα 'μαχομενου' καταληψια που εχω ξανααναφερει εδω μεσα, καποιοι θα θυμουνται να γραφω για καποιο παλικαρι που απο την μια ελεγε 'πιο το νοημα να δουλευω αφου με τετοιους μισθους ετσι κι αλλιως δεν ζεις' κ απο την αλλη δεν πηγαινε σε μπουζουκοκλαμπ επειδη 'δεν εχουν Lagavulin κ εγω πινω μονο τετοιο':
'Η καταληψη ειναι δημοκρατικη γιατι την αποφασισε η πλειοψηφια του τμηματος'. Η πλειοψηφια του ΔΙΚΟΥ ΤΟΥ κ ΕΝΟΣ τμηματος αποφασισε να καταλαβει το κτιριο, φυσικα μην αφηνοντας να κανουν μαθημα ουτε αλλα τμηματα, ΕΙΔΙΚΑ αυτα που ειχαν αποφασισει κατα της καταληψης. Δημοκρατια...
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
ποιοι εκαναν την αξιολογηση?Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Α.Δ.Ι.Π. “Οι εκθέσεις εξωτερικής αξιολόγησης είναι προϊόν επιτόπιων επισκέψεων 5μελών επιτροπών ειδικών κατά αντικείμενο καθηγητών ξένων πανεπιστημίων και εμπειρογνωμόνων, οι οποίοι κληρώθηκαν από το σχετικό μητρώο που έχει καταρτίσει και διατηρεί η Α.Δ.Ι.Π.“.
Αναμφίβολα, οι πέντε αυτές εξωτερικές αξιολογήσεις αποτελούν την πρώτη πλήρη εφαρμογή στην Ελλάδα της διαδικασίας διασφάλισης ποιότητας της ανώτατης εκπαίδευσης, όπως αυτή εφαρμόζεται ήδη στις υπόλοιπες 45 χώρες του ενιαίου ευρωπαϊκού χώρου για την ανώτατη εκπαίδευση. Στην ανακοίνωση επίσης της Α.Δ.Ι.Π. σημειώνεται ότι οι εκθέσεις αυτές είναι διαγνωστικού χαρακτήρα και σ’ αυτές επισημαίνονται τα επιτεύγματα και οι αδυναμίες των αξιολογηθέντων τμημάτων και προτείνονται συγκεκριμένα μέτρα προς το τμήμα, το ίδρυμα και την πολιτεία για τη βελτίωση της ποιότητας του παραγόμενου έργου τους.
-
Το να ισχυρίζεται κανείς (ή και να αναπαραγάγει ως πληροφορία) ότι τα (δημόσια) πανεπιστήμια της χώρας είναι “άριστα” σημαίνει ότι δεν έχει μέτρο σύγκρισης με το τι συμβαίνει στον υπόλοιπο κόσμο (ή ότι η κρίση του έχει επηρεαστεί από διάφορους παράγοντες και δεν είναι αντικειμενική). Τότε δηλαδή η Οξφόρδη, το Χάρβαρντ, το Κέιμπριτζ, το Μπέρκλει, το MIT, το Ιμπίριαλ, το Πρίνστον, το Γέιλ, η Σορβόννη, η Εκόλ Πολυτεκνίκ, η Εκόλ Νορμάλ, το Στάνφορντ, το Κολούμπια, το Σικάγο, η Μόσχα (Λομονόσοφ), το Κυότο, η Ζυρίχη, η Αγ. Πετρούπολη κλπ πως θα πρέπει να χαρακτηρισθούν? Πως είναι δυνατόν να έχεις “άριστα” πανεπιστήμια αλλά κανένα επιστήμονα με κάποιο διεθνές βραβείο (Νομπέλ, Φίλντς, Crafoord, Turing Award, Abel prize, Wolf prize κλπ, πχ το Κέιμπριτζ μόνο του, κορυφαίο διεθνώς στον τομέα αυτό έχει βγάλει πάνω από 80 Νομπελ-χωρίς να περιλαμβάνοντια τα υπόλοιπα!) Πως είναι δυνατόν να έχεις άριστα πολυτεχνεία σε μια χώρα που δεν παράγει ουσιαστικά τίποτε σχετικό με την τεχνολογία (αυτοκίνητα, αεροπλάνα, υπολογιστές, κινητά τηλέφωνα κλπ) αλλά μόνο καταναλώνει (με δανεικά εννοείται)? Τα νεο-ελληνικά δημόσια ΑΕΙ και η ανώτατη εκπαίδευση έχουν την ίδια γενικά εικόνα με τον υπόλοιπο δημόσιο τομέα της χώρας (πολεοδομίες, περίθαλψη κλπ), γιατί να αποτελούν εξαίρεση? Άλλωστε οι απόφοιτοί τους στελεχώνουν και τους τομείς αυτούς (κατά κανόνα). Εάν δεν συνειδητοποιήσουμε ότι υπάρχει πρόβλημα, δεν πρόκειται ποτέ να βγούμε από το τέλμα...Πάνω στην τεμπελιά και τον ωχαδερφισμό μας χτίζουν οι διάφοροι πολιτικοί, συνδικαλιστές, φοιτητο/εργατο-πατέρες όλου του πολιτικού φάσματος (από αριστερά μέχρι δεξιά) και μας αποκοιμίζουν λέγοντας πως είμαστε άριστοι ή πως έλα μωρέ, δεν βαριέσαι, και οι άλλοι τα ίδια είναι... Στην χώρα υπάρχουν μόνο νησίδες, προσέχω την διατύπωση, επιστημονικής σοβαρότητας (αν και βέβαια, κλασικά νεο-ελληνικά όλοι νομίζουν ότι βρίσκονται πάνω σε μια απο αυτές, αλλά τόσες νησίδες θα έκαναν στεριά βρε παιδιά! Άσε που και οι περισσότεροι σοβαροί νεο-έλληνες επιστήμονες είναι στο εξωτερικό).
Και για να πιάσω και τις κλασικές/ανθρωπιστικές σπουδές, (με αφορμή και την κυκλοφορία ενός βιβλίου ενός Ζουράρη με κάπως προκλητικό τίτλο που στην νεο-Ελλάδα το παίζει/ θεωρείται(?) μέγας και τρανός) πόσοι από εσάς ξέρετε πως οι νεο-έλληνες δεν έχουμε καν εκδόσεις των αρχαίων ελληνικών κειμένων? (τη στιγμή που έχει μέχρι και...η Κορέα? Ουσιαστικά στον τομέα αυτό είμαστε στην ίδια μοίρα με την Ζιμπαμπουε, την Κολομβία, την Ακτή Ελεφαντοστού, ούτε αυτοί έχουν εκδόσεις των αρχαίων κειμένων αλλά αυτοί μπορεί κάλιστα και να αδιαφορούν, ενώ εμείς κοπτόμαστε για τους προγόνους, τον Μ.Αλέξανδρο κλπ). Αυτό είναι ένα από τα πράγματα που με έχει κάνει να ντρέπομαι συχνά στο εξωτερικό όταν συζητώ με σοβαρούς φιλολόγους σαν τον Martin West, Peter Parsons της Οξφόρδης (και όχι με τύπους σαν τον Άδωνη Γεωργιάδη, τον Μαρωνίτη, τον Μπαμπινιώτη και τον Ζουράρη...στα νεο-ελληνικά τηλε-παράθυρα και πάνελς). Ίσως πολλοί να μην γνωρίζουν τι θα πει εκδόσεις αρχαίων κειμένων, δεν έχω χρόνο να γράψω πολλά, μόνο να ξέρετε ότι είναι όσα χρειάζεται να γίνουν από τη στιγμή που κάποιος αρχαιολόγος ανακαλύπτει έναν μισοκατεστραμμένο πάπυρο μέχρι να βγει ένα (όσο γίνεται) ολοκληρωμένο κείμενο, πραγματικά τιτάνια δουλειά! (φαντάζεστε πως εκτός από άριστη γνώση της γλώσσας χρειάζεται να ξέρει κάποιος ένα σωρό άλλα πράγματα για να προσπαθήσει να ανασυνθέσει κείμενο όπως κοινωνικά, πολιτικά, πολιτιστικά, ιστορικά, ακόμη και το στυλ και το ύφος ενός συγγραφέα!!!) Ε λοιπόν όλα τα αρχαία κείμενα που διαβάζουμε—όσοι μπορούμε-- (Όμηρος, Πλάτωνας, Αριστοτέλης, Αριστοφάνης, Σοφοκλής, Ηρόδοτος, Θουκυδίδης, λυρική ποίηση κλπ), το πρωτότυπο αρχαίο κείμενο, είναι εκδόσεις κυρίως της Οξφόρδης (διεθνώς θεωρούνται οι εκδόσεις αναφοράς)-βασικά πάπυροι Οξυρύγχου-(αλλά και Λειψίας και Χάρβαρντ-εκδόσεις Loeb- και λιγότερο Πρίνστον, ειδικά στα ομηρικά). Για την υποχρηματοδότηση, κλασική νεο-ελληνική (αριστερή και όχι μόνο βέβαια) συνδικαλιστική νοοτροπία, για όλα φταίει η έλλειψη (προσωπικού και) χρημάτων, δείτε τα πανεπιστήμια της Σιγκαπούρης αλλά και της Ρωσίας που παρά τα οικονομικά προβλήματα διαπρέπουν, υπάρχουν περίοδοι που δεν έχουν ούτε ίντερνετ όπως μου έλεγε φίλος ρώσος φυσικός στο cern, που πραγματικά αριστεύουν με μικρότερο μπάτζετ. Εάν θέλετε να δείτε σύγκριση των νεο-ελληνικών με τα σοβαρά πανεπιστήμια του εξωτερικού απλά, κάντε αίτηση να πάτε για να διαπιστώσετε τις διαφορές με τα μάτια σας! Τα διάφορα διεθνή rankings που δημοσιεύονται κατά καιρούς (από διάφορες πηγές, αμερικανικές, ευρωπαϊκές, κινεζικές), χωρίς να είναι ευαγγέλιο, είναι πολύ πιο κοντά στην πραγματικότητα απο αυτές τις ψευτο-αξιολογήσεις (κανένα εγχώριο ΑΕΙ πάνω από τη θέση 200 διεθνώς ενώ στα πρώτα 500 συγκαταλέγονται μόνο 3 ελληνικά, Καποδιστριακό, Αριστοτέλειο και Κρήτη με τη σειρά που τα γράφω). Για αυτούς που λειτουργούν με τους υπεραπλουστευτικούς ποδοσφαιρικούς όρους, είναι σαν να συγκρίνει κάποιος τον “θρύλο” και την “πανάθα” (στο ποδόσφαιρο) με Μπάρτσα, Μάντσεστερ κλπ. Καημένη νεο-ελλάδα...Μέχρι πότε θα κοιμάσαι μέσα στις αυταπάτες σου?
ΥΓ 1: Την καλύτερη βασική και μέση εκπαίδευση διεθνώς την έχει ως γνωστόν η Φινλανδία η οποία έχει 4 φορές μικρότερη αναλογία εκπαιδευτικών / μαθητών από την Ελλάδα (και χωρίς να υπολογίζουμε την ιδιωτική εκπαίδευση και τα φροντιστήρια με τα οποία η αναλογία γίνεται 8 φορές μικρότερη), αλλά κάθε χρόνο οι νεο-έλληνες συνδικαλιστές μιλάνε για ελλείψεις προσωπικού!
ΥΓ 2: Για να κρατήσω και κάποιες ισορροπίες και για να μην μηδενήσω τα ελληνικά πανεπιστήμια, κάτι που θα ήταν άδικο όπως άδικα (υπερβολικά) είναι και τα αριστεία (ένα χαρακτηριστικό της νεο-ελλάδας είναι ότι έχουμε χάσει την αίσθηση του μέτρου ακόμη και στην γλώσσα), θα αναφέρω και τούτο: Αν σκεφτεί κανείς ότι διεθνώς υπάρχουν ας πούμε κάπου 2000-3000 ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης γενικά (πάνω από 1000 έχουν μόνο οι ΗΠΑ), το να έχουμε 3-4 μέσα στα 500 πρώτα ίσως δεν είναι και τόσο άσχημα για κάποιους, δηλαδή αν δει κανείς την συνολική εικόνα βλέπει 1-2 ελληνικά στο top 10% (στα πρώτα 300) διεθνώς, κάτι που δεν είναι και άσχημο. Πάντως αν κάποιος θέλει να κάνει αυτό που λέμε state of the art research πρέπει αναμφίβολα να φύγει στο εξωτερικό. Η διαφορά των ελληνικών ΑΕΙ με αυτά που ανέφερα στην αρχή (που λίγο-πολύ καταλαμβάνουν τις πρώτες 10-20 θέσεις διεθνώς σε όλες τις αξιολογήσεις) είναι πάντως τεράστια (πέρα από τα rankings το λέγω και από προσωπική πείρα και από τα δύο).
-
Σε πολλα απ'αυτα που λες εχεις σιγουρα δικιο, αλλα απο την αλλη δε μπορω να καταλαβω πως θελεις να συγκρινεις το ΕΜΠ με το ΜΙΤ. Η συγκριση ειναι παγιδα, δεν ειναι το θεμα 'ποιος την εχει μεγαλυτερη', το θεμα ειναι το ελληνικο πανεπιστημιο να προσφερει αυτα που πρεπει να προσφερει καθε ακαδημια.
Το ζητημα δεν ειναι να μπορει να συγκριθει το καθε ΕΜΠ με το ΜΙΤ ή με καποιο αλλο κορυφαιο πανεπιστημιο, το ζητημα ειναι το ΕΜΠ να λυσει τα προβληματα του και να γινει καλυτερο.
Εγω δε λεω οτι λογω της υποχρηματοδοτησης και μονο το ΕΜΠ δεν ειναι ΜΙΤ. Λεω ομως οτι η υποχρηματοδοτηση ειναι ενας απο τους βασικους παραγοντες για τα περισσοτερα προβληματα των ελληνικων πανεπιστημιων. Δεν ειναι ο μονος. -
Ο χρήστης cerngeneva έγραψε:
(...) Τα διάφορα διεθνή rankings που δημοσιεύονται κατά καιρούς (από διάφορες πηγές, αμερικανικές, ευρωπαϊκές, κινεζικές), χωρίς να είναι ευαγγέλιο, είναι πολύ πιο κοντά στην πραγματικότητα απο αυτές τις ψευτο-αξιολογήσεις (κανένα εγχώριο ΑΕΙ πάνω από τη θέση 200 διεθνώς ενώ στα πρώτα 500 συγκαταλέγονται μόνο 3 ελληνικά, Καποδιστριακό, Αριστοτέλειο και Κρήτη με τη σειρά που τα γράφω).
(...)Μια μικρή διόρθωση: το ΕΚΠΑ είναι #177. Οχι πως αλλάζει και πολλά, πάντως.
-
Ο χρήστης cerngeneva έγραψε:
Πως είναι δυνατόν να έχεις άριστα πολυτεχνεία σε μια χώρα που δεν παράγει ουσιαστικά τίποτε σχετικό με την τεχνολογία (αυτοκίνητα, αεροπλάνα, υπολογιστές, κινητά τηλέφωνα κλπ) αλλά μόνο καταναλώνει (με δανεικά εννοείται)?Ε, με αυτό διαφωνώ λιγάκι. Όχι πολύ, λιγάκι.
Υπάρχουν πάρα πολλοί απόφοιτοι που, επειδή ακριβώς δεν υπάρχει κάτι εδώ, φεύγουν στο εξωτερικό.
(Αστεία σύμπτωση: εγώ και ένα άλλο μέλος του φόρουμ έχουμε δύο διαφορετικούς φίλους/γνωστούς, Έλληνες, που δουλεύουν και οι δύο στη McLaren F1 Team!)
-
Σήμερα πήγα στα παλιά λημέρια (ΑΣΟΕΕ) για την ορκομωσία της κοπέλας μου. Με τεράστια θλίψη διαπίστωσα ότι αν όταν αποφοίτησα εγώ η σχολή ήταν κωλοχανείο (2004), τώρα έχει γίνει μπουρδέλο κανονικό.
Μέσα στην αίθουσα της ορκομωσίας και κατά τη διάρκεια της απονομής των πτυχίων, βαράγαν καραμούζες και κάτι ιστορίες που πέταγαν κονφετί και χαρτοπόλεμο (WTF???) σε όλη την αίθουσα και φυσικά φωνές και κραυγές α λα πατρινό καρναβάλι.
Και ο πρύτανης με τον πρόεδρο του τμήματος -τρομάρα τους- κοίταγαν σαν χάνοι. Αντί να αρπάξουν το μικρόφωνο και να επιβάλλουν την τάξη.
Λίγο νωρύτερα βέβαια ο πρόεδρος δεν παρέλειψε να υπενθυμίσει στα παιδάκια ότι 'τέλειωσαν την καλύτερη σχολή στην Ελλάδα...' έτσι για να μην πέφτει και το τουπέ στην αγορά.
Αυτή είναι η καλύτερη σχολή ρε μάπα; Με καραμούζες και κονφετί;
Δεν ξέρω τι γίνεται σε άλλες σχολές (Ιατρική, Νομική κλπ) αλλά ανυπομονώ να γίνουν ιδιωτικά κολλέγια ισάξια των 'υποτιθέμενων κορυφαίων σχολών' και όλη αυτή η κάστα των καθηγητάδων να φάει σκατά με τη σέσουλα.
Ειλικρινά και στεναχωρήθηκα -που δεν έχω και κανά τρελό κόλημα με τη σχολή μου- και ντράπηκα. -
γιατί, στα ιδιωτικά κολλέγια ποιοι θα διδάσκουν νομίζεις;
Οι ίδιοι...
-
Ο χρήστης eddie147 έγραψε:
υπονοω οτι μπορεις να κρινεις το συνολικο επιπεδο ενος πανεπιστημιου απ'το αν εχει κονφετι και χαρτοπολεμο στην αποφοιτησηLOLWUT?
-
[flame]Ε ναι. Στην αποφοίτηση του ΜΒΑ του columbia να δεις τι γινόταν. Και κονφετί και γκαζόκορνες, γιγαντοοθόνες με παπαριες κλπ. Safe to say, το Columbia είναι ψιλο γτπ [/flame]
-
Αποφοίτηση πανεπιστημίων στο εξωτερικό δεν έχεις δει
εδιτ, με προλάβανε
-
UPDATE:
Τα καλόπαιδα που έκαναν τις ιστορίες αυτές ήταν από παρατάξεις...υπονοω οτι μπορεις να κρινεις το συνολικο επιπεδο ενος πανεπιστημιου απ'το αν εχει κονφετι και χαρτοπολεμο στην αποφοιτηση LOLWUT?
skye το συγκεκριμένο πανεπιστήμιο το ξέρω εδώ και 10 χρόνια. Δεν μπήκα μέσα πρώτη φορά και έβγαλα κρίση από τη σημερινή μέρα. Όταν κάνεις μάθημα και έξω βαράνε κλαπατσίμπανα (στο ισόγειο η ΠΑΣΠ ελληνικές ροκιές και στο υπόγειο η ΔΑΠ house και progressive σετάκια-η ΠΣΚ κάνει μπάφους στο δωματιάκι της) και όταν μπαίνει το κάθε τσουτσέκι παράταξης για να διακόψει το μάθημα και να κάνει μια ενημέρωση ξέρεις ότι βρίσκεσαι σε μπουρδέλο.
Και για όσους δεν κατάλαβαν (επειδή αναφέρθηκε το Columbia) δεν μιλάμε για κάποιο ταρατατζούμ, ζήτω, παλαμάκια κλπ στο πιο πανυγηρέ του. Μιλάμε για καραμούζες και κόρνες που θα άκουγες σε γήπεδο ή στο καρναβάλι.γιατί, στα ιδιωτικά κολλέγια ποιοι θα διδάσκουν νομίζεις;
Οι ίδιοι...
Κάποιοι από αυτούς και μάλιστα αξιολογότατοι που πιστεύω ότι χαραμίζονται στο συγκεκριμένο μπουρδέλο. Κάποιοι άλλοι είναι τόσο μπάζα που ούτε σε Γυμνάσιο δεν θα δίδασκαν αν δεν είχαν μπάρμπα, γκόμενο, πατέρα, μάνα κλπ κλπ
Αποφοίτηση πανεπιστημίων στο εξωτερικό δεν έχεις δει
Έχω δει. Καμμία σχέση. Σήμερα λείπαν οι κροτίδες και οι φωτοβολίδες.
-
Μια ερωτηση σχετικα με εκλογικα κλπ μεσα σε σχολες.
Υποθετουμε οτι γινεται μια ανεξαρτητη προσπαθεια εκπροσωπησης των αναγκων ενος τμηματος
μεσα σε μια σχολη που διοικει αρκετα απο αυτα, ως συνολο. Η προσπαθεια, οπως ειναι προφανες, σκονταφτει σε αρκετα εμποδια ειτε διοικητικα ειτε γραφειοκρατικα κλπ.
Υπαρχει μια προσεγγιση απο ατομα της εκλεγμενης (λεμε τωρα) παραταξης λεγοντας οτι
η μονη δυνατη εκπροσωπηση για το καλο του x τμηματος γινεται μεσω αυτων αλλα ως ανεξαρτητη συμμετοχη.
(διοτι δεν θα εχει προοπτικη μια ανεξαρτητη κινηση, κατα την γνωμη τους)Τι ακριβως παιζει εδω ; Ανεξαρτητη συμμετοχη σε παραταξη διαφωνωντας ανοιχτα στα πιστευω της ;
-
Μιλάς για παρατάξεις του Συλλόγου Φοιτητών, ή κάτι άλλο; Εγώ διαισθάνομαι ότι μιλάς για Σύλλογο Φοιτητών.
Πάρε το καταστατικό του συλλόγου και διάβασέ το. Εκεί θα βρεις ακριβώς πως προβλέπονται τα πράγματα. Μην ακούς την π@π@ριά του καθενός.
ΑΝ πιστεύεις ότι μπορείς [μπορείτε] να φτιάξετε κάποιο σχήμα που να έχει μέλλον, κάν' το. Ή αν πιστεύεις ότι έχεις αρκετά δυνατές θέσεις ώστε να θες να παλέψεις να δημιουργήσεις κάτι γύρω από αυτές.
Το αν θες να συμπαραταχτείς με μια παράταξη με την οποία κατά βάση διαφωνείς, είναι δικό σου θέμα, και σχετίζεται με τις πολιτικές σου θέσεις [και των υπολοίπων φυσικά].
Τι περιμένεις να σου απαντήσει κανείς εδώ, και σε ένα τόσο συγκεχυμένο ερώτημα. Ούτε τις δικές σου πολιτικές θέσεις ξέρουμε, ούτε της παράταξης με την οποία 'καλείσαι' να συνεργαστείς. Ούτε σε τι βάση θες να κάνεις κάτι [πολιτκές θέσεις; Κάποιος συγκεκριμένος πρακτικός σκοπός;]
Κοινώς, μόνο εσύ μπορείς να το απαντήσεις αυτό.
EDIT
Αν όντως εννοείς περί του Συλλόγου Φοιτητών, και προσπαθείσατε να κάνετε κάτι αλλά δεν καταφέρατε να ξεπεράσετε τα 'γραφειοκρατικά και διοικητικα', άποψή μου είναι ότι δεν έχετε τη διάθεση και την επιμονή που απαιτείται για να στήσετε κάτι σοβαρό και με διάρκεια. Ως επ' αυτού, ούτε μια συμπαράταξη με κάτι υπάρχον θα σας βοηθήσει ιδιαιτέρως -
Εχουμε αυτην την πυραμιδα :
Ιδρυμα -> Σχολες -> ΤμηματαΟι εκλογες αφορουν καθαρα το πρωτο + το δευτερο.
Αυτο που επιχειρειται (δεν αφορα μια μικρη προσπαθεια 5-10 φοιτητων) ειναι εκπροσωπηση για οφελη, πρωτιστως τμηματος και κατ' επεκταση σχολης.
Λεχθηκε οτι μεμονωμενη, εκ νεου προσπαθεια δημιουργιας παραταξης δεν οδηγει σε ουσιαστικα αποτελεσματα
σε τομεις που ενδιαφερουν (συμμετοχη σε ληψη αποφασεων, γνωμοδοτησεις κλπ)
διοτι ... '8 στους 10 με ψηφιζουν ...'.Δεν μου ηταν οικεια η δυνατοτητα ( ; ) αυτη της συμμετοχης σε υπαρχουσα παραταξη ως ανεξαρτητοι.
Προσωπικα διαφωνησα βαση αρχων/ ιδεολογιας, το θεμα ειναι οτι δεν μπορεσα να αντικρουσω λεπτομερεια που δεν ηξερα.Με εκλογες νοθειας που συνηθιζονται, συντηρειται μια κατασταση που καποιους συμφερει. Και χωρις εκλογες, δεν υπαρχει τιποτα.
Μεσα σ' ολα, ζημειωμενοι βγαινουμε εμεις, που θελουμε να ειμαστε δραστηριοι για τα κοινα.Η απορια μου ηταν για την ανεξαρτητη συμμετοχη μεσα σε αλλη παραταξη. Δεν βρηκα λογικη αλλα συμφοιτητες ειπαν με ευκολια οτι δυναται και καποιοι προχωρησαν.
Εχει χαθει η μπαλα με κραχτες παραταξεων που μπορουν να παρασυρουν με πιθανη ημιμαθεια μπερδευοντας τα μυαλα μας που ηδη πονανε. -
Αλλάζω λίγο θέμα..αν ξέρει κάποιος να με κατατοπίσει
Τελείωνω επιτέλους φέτος το πολυτεχνειό και σκέφτομαι τη Γερμανία για μεταπτυχιακό(με γλώσσα διδασκαλίας αγγλικά).
Από μία αναζήτηση που έκανα είδα ότι στη Γερμανία υπάρχουν τα πολυτεχνεία όπως και εδώ(Tachnische Universitaten),αλλά και κάτι σαν τα δικά μας τει(Fachhochschulen ή FH).
Tα πρώτα έχουν τίτλο πτυχίου στα μεταπτυχιακά τους ΜSc ενώ τα δεύτερα Μeng.
Στο goethe που ρώτησα μου είπαν πως είναι ισότιμα και το επίπεδο σπουδών παρεμφερές με τη διαφορά ότι στα 2α δίνουν μεγαλύτερη σημασία στην πράξη.Επίσης ότι τα εργασιακά δικαιώματα είναι ίδια και ότι μικρό προβάδισμα στην εύρεση εργασίας έχουν τα FH.
Επειδή δυσκολεύομαι να το πιστέψω,ίσως και από την κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα μεταξύ πολυτεχνείων-τει,ξέρει κανείς πως λειτουργεί το εκπαιδευτικό σύστημα στη Γερμανία να με διαφωτίσει?
Αξίζει ένα μεταπτυχιακό σε FH ή το επίπεδο θα είναι χαμηλότερο από των εδώ πολυτεχνείων? -
Egobrain, χωρις να θελω να σε απογοητευσω, συνηθως αυτες οι προσπαθειες αποτυγχανουν, ειδικα αν η σχολη σου ειναι γενικως μη πολιτικοποιημενη. Ο λογος ειναι οτι στις συνελευσεις κυριως πανε τα κομματοσκυλα αντε και κανας πρωτοετης, οποτε ειναι λιγο δυσκολο να περασει ενα πλαισιο που δεν προερχεται απο καποια παραταξη. Εχει συμβει, αλλα ειναι πολυ σπανιο. Ο βασικος λογος ειναι οτι ελαχιστοι θα πανε να κατσουν σε μια συνελευση για 5 ωρες για να σε ακουσουν και να σε ψηφισουν, βαριουνται.
Αν το επιχειρησεις θελει πολλη δουλεια, συνεχες τρεξιμο, να το εχεις υπ'οψιν. Επισης να περιμενεις οτιδηποτε απ'τον οποιοδηποτε, απο απλως αρνητικη συμπεριφορα μεχρι και κανα τραμπουκισμο (παιζει απο σχολη σε σχολη αυτο). Και ολα αυτα μπορει να πανε στραφι για τους λογους που εγραψα.Το να μπεις σε μια παραταξη δεν ειναι ασχημο κατα τη γνωμη μου, αρκει να συμφωνεις στα βασικα σημεια, οι μικροδιαφορες δεν πρεπει να στεκονται εμποδιο. Αν ομως οι διαφορες ειναι τεραστιες, δεν πιστευω οτι αξιζει τον κοπο. Αυτα βεβαια ειναι προσωπικες αποψεις και εξαρταται αποκλειστικα απο εσενα αυτο.
-
Ο χρήστης egobrain έγραψε:
[...] εμεις, που θελουμε να ειμαστε δραστηριοι για τα κοινα.Το ζήτημα είναι πόσο πραγματικά το θέλετε. Τόσο όσον αφορά στο 'δραστήριοι' όσο -και μάλλον κυριότερα- και στο 'κοινά'.
Γιατί όπως σου έγραψε και ο skye, το ζήτημα των 'κοινών' έχει πάρα πολλές παραμέτρους και δυσκολίες που με τις οποίες θα πρέπει να είσαι διατεθειμένος να σπας τ@@ σου καθημερινά. Να φας τα μούτρα σου συχνά κ.ο.κ. Δεν είναι forum που μπορούμε να συζητάμε και να διαφωνούμε επ άπειρον, πρέπει με το ζόρι να καταλήγει κάπου. Δεν είναι παρέα με φίλους που πάνω κάτω συμφωνούμε εκ των προτέρων.Αν θέλετε πραγματικά να φτιάξετε κάτι, και είστε διατεθειμένοι να αφιερώσετε το χρόνο και την ενέργεια που αυτό απαιτεί [και είναι πραγματικά πολλή] τότε δεν θα έπρεπε να σας σταματάει καμία γραφειοκρατία και καμία άλλη παράταξη. Το ότι σας σταμάτησαν, δείχνει ότι δεν είστε και πολύ διατεθειμένοι.
Μεγάλη σημασία έχει και η ιδεολογική σας συνάφεια. Επί ποίας βάσης δλδ θέλετε να δημιουργήσετε κάτι; Ποιά είναι η συμφωνία σας;Οι φοιτητικές παρατάξεις, έχουν πάρα πολύ χαλαρή δομή. Κατ' ουσίαν το συμμετέχεις σε μια φοιτητική παράταξη ως 'ανεξάρτητος' δεν λέει και πολλά πράγματα. Και δεν καταλαβαίνω που κολλάς σε αυτό. Δλδ εσύ μέχρι τώρα πίστευες ότι προκειμένου να δραστηριοποιηθείς σε μια φοιτητική παράταξη πρέπει να ανήκεις και στο 'μητρικό' κόμμα; Μα αυτό σε πολλές περιπτώσεις δεν υπάρχει καν, τουτέστιν η συμμετοχή ή όχι σε μια υπάρχουσα παράταξη είναι μάλλον άσχετη με το ζήτημα και καθαρά προσωπικό ζήτημα [Αν δεν γράψεις και για ποιες συγκεκριμένες παρατάξεις μιλάμε, μάλλον δεν γίνεται να γραφτεί και κάτι πιο ιδιαίτερο].
Περί Σπουδών