-
παιδια νομιζω βιαζεσται λιγακι, ακομα δεν το ειδαμε τιμερ ψαχνεται εσεις.
-
Ο χρήστης toxotis έγραψε:
παιδια νομιζω βιαζεσται λιγακι, ακομα δεν το ειδαμε τιμερ ψαχνεται εσεις.ναι... δεν ειναι ακριβως καινουργιο μοντελο... ενα FL ειναι... ποσο καιρο δλδ θα πρεπει πιστευεις να κανουν για να δωσουν τιμες... που βασικα δεν θα πρεπει να διαφερουν στο ελαχιστο απο τις υπαρχουσες.
-
@ toxotis
εγω θεωρω οτι επρεπε να είχαν ανακοινωθεί..αν προσεξεις την συνεντευξη τυπου του εκπροσωπου της αβαρτη, λεει οτι το μοντελο θα κυκλοφορήσει μαρτιο απριλιο και εκτος αυτού μεσα σε αυτο το διαστημα ταυτοχρονα θα διατείθετε και το κιτ σσ...οποτε οι τιμες επρεπε να είναι γνωστες! επιπροσθετα επρεπε να ξερουμε τι θα έχει το αβαρτη απο θεμα εξοπλισμού...Γιατι δλδ στο polo gti ηδη να ξερουμε τα παντα και στην αβαρτη οχι...? ατιμο ιταλικο μαρκετιγκ....
-
-
-
Πολύ ωραία δουλειά....
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
παιδια νομιζω βιαζεσται λιγακι, ακομα δεν το ειδαμε τιμες ψαχνεται εσεις.
ναι... δεν ειναι ακριβως καινουργιο μοντελο... ενα FL ειναι... ποσο καιρο δλδ θα πρεπει πιστευεις να κανουν για να δωσουν τιμες... που βασικα δεν θα πρεπει να διαφερουν στο ελαχιστο απο τις υπαρχουσες.
Συμφωνω μαζι σου οτι προκειται για f/l και επισης οτι οι τιμες θα πρεπει ναναι πανω κατω ιδιες..αλλα μην ξεχνας την αυξηση του ΦΠΑ που σιγουρ θα ανεβασει την τιμη του κατα € 500- € 800. Ακομα το αυτοκινητο παρουσιαστηκε επισημα και ακομα δεν διατιθεται καν στην Ιταλια(αρα δεν ξερουμε ή δεν εχει ανακοινωθει τιμη), Ελλαδα να το περιμενετουμε μετα το καλοκαιρακι το λιγοτερο και επειδη τις τιμες τις ρυθμιζει και ο εδω αντιπροσωπος....δεν προκειται αμεσα να ξερουμε αλλα θεωρω οτι θαναι λιγο παραπανω απο του ηδη υπαρχοντος.
-
Eχοντας υποψιν καποια προηγουμενα δεδομενα οπως την βασικη τιμη του προ fl GPA
στα 18,400ευρω με την αντιστοιχη της Mito 155 στα 18,500, με δεδομενη την βασικη τιμη της Mito QV 170 πλεον με την αυξηση του Φ.Π.Α στα 22κ το GPA EVO 165 λογικα θα πρεπει να κινηθει στα ιδια ισως και 500-1000ευρω περιπου λιγοτερα... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
θα πρεπει να κινηθει στα ιδια ισως και 500-1000ευρω περιπου λιγοτερα...Η abarth δεν κανει εκπτωσεις... εκτος και αμα ηθελες να πεις παραπανω... που φαινεται και ποιο λογικο!
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
θα πρεπει να κινηθει στα ιδια ισως και 500-1000ευρω περιπου λιγοτερα...
Η abarth δεν κανει εκπτωσεις... εκτος και αμα ηθελες να πεις παραπανω... που φαινεται και ποιο λογικο!
Δεν αναφερθηκα σε εκπτωση. Απλα εικαζω οτι η πολιτικη της Abarth θα ειναι να προσφερει το προιον της ελαχιστα πιο φθηνο σε σχεση με το αντιστοιχο σε κινητηρα της AR Mito...
Tελη καλοκαιριου λογικα θα ξερουμε. -
Ο χρήστης corsair έγραψε:
θα πρεπει να κινηθει στα ιδια ισως και 500-1000ευρω περιπου λιγοτερα...
Η abarth δεν κανει εκπτωσεις... εκτος και αμα ηθελες να πεις παραπανω... που φαινεται και ποιο λογικο!
ναι αυτο ειναι αληθεια η FERRARi εεεεεε ABARTH Εννοουσα, δεν κανει εκπτωσεις οπως η ταπεινη AR που κανει και εκπτωσεις και δωρα, ασε που εχει και αλλη πολιτικη συμπεριφορας απεναντι στον πελατη φυσικα που δινει τα ωραια του λεφτουδακια....και φυσικα μιλαμε για πολυ ενημερο και καταρτισμενο προσωπικο ειδικαααααα στις πωλησεις, α ρε Abarth αλλα περιμενες και αλλα ειδες στο Ελλαδιστάν.
-
παιδια επειδη το evo θα φοραει το multiair θα ειναι φυσικα τουλαχιστον 1000 ευρω πιο πανω η τιμη του απο το σημερινο.σε σηζητηση που ειχα με τον πωλητη του σφακιανακη στη θεσαλονικη που πηρα και το δικο μου μου ανεφερε οτι το περιμενουνε στην ελλαδα τελος του ετους αφου και στην ιταλια θα κυκλοφορησει τον ιουλιο.
-
Ο χρήστης stathis rs έγραψε:
παιδια επειδη το evo θα φοραει το multiair θα ειναι φυσικα τουλαχιστον 1000 ευρω πιο πανω η τιμη του απο το σημερινο.σε σηζητηση που ειχα με τον πωλητη του σφακιανακη στη θεσαλονικη που πηρα και το δικο μου μου ανεφερε οτι το περιμενουνε στην ελλαδα τελος του ετους αφου και στην ιταλια θα κυκλοφορησει τον ιουλιο.ειναι ηλιθιοι... μην τους ακους! ειδικα ο τυπακος στο γραφειο της abarth...
-
Μια ερωτησούλα στους γνώστες: το Punto Abarth πώς πηγαίνει από γκάζι σε σχέση με το αντίστοιχο 500αράκι με τους 20 ίππους κάτω;
-
Ο χρήστης stathis rs έγραψε:
παιδια επειδη το evo θα φοραει το multiair θα ειναι φυσικα τουλαχιστον 1000 ευρω πιο πανω η τιμη του απο το σημερινο.σε σηζητηση που ειχα με τον πωλητη του σφακιανακη στη θεσαλονικη που πηρα και το δικο μου μου ανεφερε οτι το περιμενουνε στην ελλαδα τελος του ετους αφου και στην ιταλια θα κυκλοφορησει τον ιουλιο.Να τον ακουτε τον παλιο.....κατι ξερω .... 1000 ευρω πιο πανω λογω Multiair αλλα 1000 λογω φπα, ιδια τιμη με AR. Τωρα οσο για το αν οι ανθρωποι του Σφακιανακη ειναι ηλιθιοι(δεν το γνωριζω)του παζα παντως ειναι καραγκιοζηδες....και ασχετοι. Εχω τις χειροτερες εντυπωσεις απο τους πωλητες τους που προν σιγουρα πουλαγανε ηλεκτρικες συσκευες.
-
επειδη πριν παρω το αυτοκινητο ειχα ρωτησει και στον παζαροπουλο γιατι με βολευε καλυτερα να το παρω απο την αθηνα σας λεω οτι τα παιδια στο σφακιανακη στη θεσαλονικη ειναι πολυ πιο εξυπηρετικα.εκτος αυτου εχουνε μεχρι και ςς για τεστ drive!!!!!!!!!!!!!!!!!!και κατι αλλο αυτη τη στιγμη το punto abarth εχει εκπτωση 700 ευρω!!!!!!!!!!!!!!παντος ιταλια θα κυκλοφοριση σιγουρα ιουλιο και απο οτι λεγετε σε ιταλικα site θα κοστιζει 1000 euro πιο πανω απο το σημερινο.οσο για το ποσο γρηγορο ειναι το abarth παιζει μεγαλο ρολο τι αυτοκινητα εχεις οδηγηση πριν και ποσο γρηγορα ηταν.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Μια ερωτησούλα στους γνώστες: το Punto Abarth πώς πηγαίνει από γκάζι σε σχέση με το αντίστοιχο 500αράκι με τους 20 ίππους κάτω;Χωρις να εχω την δυνατοτητα μετρησης επιδοσεων, τουλαχιστον ως προς την αισθηση, επειδη τυχαινει να εχω οδηγησει και τα δυο, το 500αρακι μου φανηκε λιγο πιο
σβελτο. Βεβαια παιζει σιγουρα μεγαλο ρολο το μικροτερο μεγεθος που εχει, κατι που σε
επηρεαζει στην τελικη αισθηση που θα εχεις οδηγωντας το.
Για την ιστορια παντως, οι 4τροχοι στις ενδεικτικες επιδοσεις 0-100Km/h, 400m, 1000m εβγαλαν πολυ κοντινες-παρομοιες σχεδον επιδοσεις
δηλαδη 8,1sec , 16sec/143km/h , 29,2sec/179km/h για το GPA και
αντιστοιχα 8,1sec, 16sec/141km/h, 29,4sec/175km/h με ενα μικρο προβαδισμα του GPA
στις ρεπριζ χαμηλων ταχυτητων και ισοπαλια σχεδον στις μεσαιων-υψηλων, πιθανοτατα και λογω του πυκνοτερου κιβωτιου 6σχεσεων του GPA, αντι των 5 σχεσεων του 'μικρου'.
Προσωπικα ως 'παιχνιδι' και μονο θα προτιμουσα το 500 Abarth, απλα οι χωροι του
θετουν περιορισμους, σχεδον επιπεδου 2θεσιου Roadster.
Το GPA αντιστοιχα για να βγαλει την ιδια ποσοτητα αδρεναλινης και ακομα μεγαλυτερη -κατα την γνωμη μου- θα πρεπει να ειναι στην εκδοση SS.Edit: Στις νεες εκδοσεις Punto Evo Abarth, βεβαιως τα πραγματα θα ειναι διαφορετικα, καθως η δυναμη θα ειναι ανεβασμενη στα 165αλογα χαρις τον m-air, συν το TTC (ηλεκτρο-μπλοκε) που φοραει ηδη το 500 Abarth κατι που δεν υπηρχε στα μεχρι στιγμης διαθεσιμα GPA/GPA SS.
-
Στην Πραξη το 500 Abarth εχει μολις 7 αλογα λιγοτερα απο το Punto Abarth(156 - 163).Βαλε τωρα τα 100+ κιλα λιγοτερα του 500 και μου φαινεται αρκτετα λογικο να ειναι πιο σβελτο το 500.Αν ειχε και το 6αρι κιβωτιο του Punto Abarth και οχι το θεομακτο 5αρι του Punto T-jet θα ηταν σιγουρα πιο γρηγορο.
-
...με την ευκαιρια θα ηθελα να ρωτησω αν γνωριζει κανεις απο τους
'ψαγμενους' Ιταλοφιλους, ποια θα ειναι η επιλογη χειροκινητου κιβωτιου των Punto Evo Abarth και SS.
Θα ειναι το ιδιο οπως και του τωρινου 6σχεσεων ή του νεου βελτιωμενου C635 της Magnetti-Marelli?
Eπιπλεον ειχα διαβασει σε καποια συνεντευξη του υπευθυνου τυπου του Gruppo,
μεταξυ αλλων αναφερομενος στην παραγωγη του 500 στo Μεξικο (για την Αμερικανικη αγορα, που θα μοιραζεται την νεα πλατφορμα που θα εχει και το καινουργιο panda (2011) ),
οτι το Punto Evo Abarth που επισης θα κανει την εμφανιση του στην Αμερικη(?), θα εχει
εξελιγμενη πισω ανεξαρτητη αναρτηση σε αντιθεση με αυτην του Punto Evo Abarth, που θα αφορα την Ευρωπαικη εκδοση...
Ισχυει κατι τετοιο? -
To Punto Abarth συνεχίζει με το κιβώτιο Μ32.Δεδομένου ότι το fl του μοντέλου πραγματοποιήθηκε χωρίς να συνοδευθεί από το κιβώτιο 635 (το ντεμπούτο του οποίου το επεφύλαξαν αποκλειστικά για την AR),όλα δείχνουν ότι το κιβώτιο αυτό θα εμφανισθεί στον αντικαταστάστη του Punto.
To Ρunto Abarth στην Αμερική; Σε ποιό film;
Τόσο στον αντικαταστάτη του Punto όσο και της MiTo θα χρησιμοποιηθεί η ανεξάρτητη πίσω b-link που φέρει το Doblo σήμερα.Αν υπάρχουν κάποιες μικρές πιθανότητες να φορέσει κάποιο μοντέλο αυτή την ανάρτηση σύντομα,αυτό είναι το fl της MiTo (με το οποίο,μολονότι όλοι το περιμένουν κάπου στο 2011,κανείς δεν ασχολείται αυτή τη στιγμή στο centro stile).
Fiat Grande Punto ABARTH