Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    αγορα punto evo 1,6 multijet sport
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. αγορα punto evo 1,6 multijet sport
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    8
    26
    112
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gustom2008 last edited by

      σκεφτομαι να δωσω το grande punto t-jet sport που εχω και να παρω το punto evo 1,6 multijet sport.επειδη απο πετρελαιοκινητηρες δεν σκαμπαζω κ πολλα,τι προτεινεται εσεις?διαβαζω σε διαφορα φορουμ οτι ο συγκεκριμενος ειναι οτι καλυτερο κυκλοφορει αυτη την στιγμη σε πετρελαιο.κανω πολλα χλμ στην εθνικη κ ο λογος ειναι καθαρα η οικονομια.τα τελη κυκοφοριας ειναι ιδια στην βενζινη-πετρελαιο?ποσα χρηματα να πιανει τωρα το αμαξι αν το δωσω με ανταλλαγη το οποιο το αγορασα 6/09,το οποιο εχει κανει 26000 χλμ(τα 25000 καθαρα εθνικη) και του εχω κανει 5 σερβις?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gustom2008 last edited by

        σκεφτομαι να δωσω το grande punto t-jet sport που εχω και να παρω το punto evo 1,6 multijet sport.επειδη απο πετρελαιοκινητηρες δεν σκαμπαζω κ πολλα,τι προτεινεται εσεις?διαβαζω σε διαφορα φορουμ οτι ο συγκεκριμενος ειναι οτι καλυτερο κυκλοφορει αυτη την στιγμη σε πετρελαιο.κανω πολλα χλμ στην εθνικη κ ο λογος ειναι καθαρα η οικονομια.τα τελη κυκοφοριας ειναι ιδια στην βενζινη-πετρελαιο?ποσα χρηματα να πιανει τωρα το αμαξι αν το δωσω με ανταλλαγη το οποιο το αγορασα 6/09,το οποιο εχει κανει 26000 χλμ(τα 25000 καθαρα εθνικη) και του εχω κανει 5 σερβις?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gustom2008 last edited by

          σκεφτομαι να δωσω το grande punto t-jet sport που εχω και να παρω το punto evo 1,6 multijet sport.επειδη απο πετρελαιοκινητηρες δεν σκαμπαζω κ πολλα,τι προτεινεται εσεις?διαβαζω σε διαφορα φορουμ οτι ο συγκεκριμενος ειναι οτι καλυτερο κυκλοφορει αυτη την στιγμη σε πετρελαιο.κανω πολλα χλμ στην εθνικη κ ο λογος ειναι καθαρα η οικονομια.τα τελη κυκοφοριας ειναι ιδια στην βενζινη-πετρελαιο?ποσα χρηματα να πιανει τωρα το αμαξι αν το δωσω με ανταλλαγη το οποιο το αγορασα 6/09,το οποιο εχει κανει 26000 χλμ(τα 25000 καθαρα εθνικη) και του εχω κανει 5 σερβις?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            evgenios last edited by

            Παρα πολυ καλη επιλογη.Δεν καιει τιποτα και παει σαν το T-jet.Τελη κλπ ειναι τα ιδια.Το μονο κακο ειναι οτι ειναι ακριβο.20 χιλιαρικα συν τα εξοδα δεν ειναι λιγα λεφτα.Βεβαια εχει φοβερο εξοπλισμο(τον ιδιο με το T-jet Sport).

            Για το δικο σου πιστευω θα σου πουν γυρω στα 10-12 χιλιαρικα , παραπανω δυσκολο.Δηλαδη πρεπει να δωσεις γυρω στα 8-10 χιλιαρικα επιπλεον.Δυσκολη επιλογη στις μερες μας...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              koubeast last edited by

              Μωρέ μια χαρά επιλογή ειναι το 1,6 πετρέλαιο που θες να πάρεις αλλά : 1. Το πουντακι σου το παλιό θα στο κρατήσουν σε εξευτελιστική τιμή και 2. Δε νομίζω ότι θα αποσβέσεις τα χρήματα που θα δώσεις για να πάρεις τωρα ενα multijet.. Θα πρέπει να δώσεις πολλά λεφτά κάτι το οποίο δε συμφέρει οικονομικά. Καλύτερα μείνε με το tjet σου!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                red_monster last edited by

                Ο χρήστης gustom2008 έγραψε:
                σκεφτομαι να δωσω το grande punto t-jet sport που εχω και να παρω το punto evo 1,6 multijet sport.επειδη απο πετρελαιοκινητηρες δεν σκαμπαζω κ πολλα,τι προτεινεται εσεις?διαβαζω σε διαφορα φορουμ οτι ο συγκεκριμενος ειναι οτι καλυτερο κυκλοφορει αυτη την στιγμη σε πετρελαιο.κανω πολλα χλμ στην εθνικη κ ο λογος ειναι καθαρα η οικονομια.τα τελη κυκοφοριας ειναι ιδια στην βενζινη-πετρελαιο?ποσα χρηματα να πιανει τωρα το αμαξι αν το δωσω με ανταλλαγη το οποιο το αγορασα 6/09,το οποιο εχει κανει 26000 χλμ(τα 25000 καθαρα εθνικη) και του εχω κανει 5 σερβις?

                δεν αξιζει να δώσεις τόσα λεφτα για να πάρεις το ίδιο πράγμα...
                αν θες οπωσδηποτε να χαλάσεις λεφτα , βάλε πρόγραμμα στο πούντο και οδηγα αντιοικονομικα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  konstantinos last edited by

                  Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                  σκεφτομαι να δωσω το grande punto t-jet sport που εχω και να παρω το punto evo 1,6 multijet sport.επειδη απο πετρελαιοκινητηρες δεν σκαμπαζω κ πολλα,τι προτεινεται εσεις?διαβαζω σε διαφορα φορουμ οτι ο συγκεκριμενος ειναι οτι καλυτερο κυκλοφορει αυτη την στιγμη σε πετρελαιο.κανω πολλα χλμ στην εθνικη κ ο λογος ειναι καθαρα η οικονομια.τα τελη κυκοφοριας ειναι ιδια στην βενζινη-πετρελαιο?ποσα χρηματα να πιανει τωρα το αμαξι αν το δωσω με ανταλλαγη το οποιο το αγορασα 6/09,το οποιο εχει κανει 26000 χλμ(τα 25000 καθαρα εθνικη) και του εχω κανει 5 σερβις?

                  δεν αξιζει να δώσεις τόσα λεφτα για να πάρεις το ίδιο πράγμα...
                  αν θες οπωσδηποτε να χαλάσεις λεφτα , βάλε πρόγραμμα στο πούντο και οδηγα αντιοικονομικα...

                  .... ...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • sprsk
                    sprsk last edited by

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • G
                      gustom2008 last edited by

                      χαχαχαχα.ενταξει το εχω ξεχρεωσει το αμαξι.αλλα αν παρω τωρα diesel εχω σκοπο να το κρατησω καμια 8ετια τουλαχιστον...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • sprsk
                        sprsk last edited by

                        Με μέση Κατανάλωση 9 (max) λίτρα βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα , στα 25.000 το χρόνο θέλεις 2250 λίτρα
                        2250 λίτρα * 1,40 έκαστο = 3150 euroπουλα.
                        Αν η κατανάλωση είναι 6,5 ( ? ) λίτρα πετρελαίου ανά 100 χιλιόμετρα στα 25.000 το χρόνο θέλεις 1625 λίτρα
                        1625 λίτρα * 1,15 έκαστο = 2050 euroπουλα

                        Κέρδος ανά έτος 1050
                        Do the maths λοιπόν


                        Υ.Γ. Ελπίζω να μην τα μέτρησα λάθος ..... lol

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          gustom2008 last edited by

                          σωστο κ αυτο που λες,αλλα κατναλωση βλεπω 10λ/100χλμ με μεγιστο 11,5λ/100χλμ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • E
                            evgenios last edited by

                            Eισαι γκαζιαρης

                            Εγω τον τελευταιο μηνα κανω οικονομικη οδηγηση...
                            Ειμαι περιπου στα 6.5-7 l/100km (70% εθνικη , 20% πολη , 10% επαρχια)
                            Και παλι δεν μου φτανουν τα λεφτα(που μου δινουν οι γονεις μου).
                            Αστα σκεφτομαι και την καθε μετακινηση που θα κανω

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              red_monster last edited by

                              Ο χρήστης gustom2008 έγραψε:
                              σωστο κ αυτο που λες,αλλα κατναλωση βλεπω 10λ/100χλμ με μεγιστο 11,5λ/100χλμ.

                              μήπως δεν ξέρεις να οδηγας;
                              Εμένα που φοράει και τη μεγαλύτερη τουρμπινα καίει 1,5-2l κάτω...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                evgenios last edited by

                                Απλα ειναι θεμα πως οδηγαει ο καθενας
                                Και εγω μπορω να το κανω να καιει απο 6 μεχρι 14 l/100km.
                                Εκτος φυσικα αν ειναι συνεχεια σε μποτιλιαρισμα-κινηση , οπου κατω απο 9 δεν πεφτεις που να χτυπας τον κωλο σου κατω

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • sprsk
                                  sprsk last edited by

                                  Για τα νούμερα που λές μάλλον φταίς εσύ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    red_monster last edited by

                                    Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
                                    Απλα ειναι θεμα πως οδηγαει ο καθενας
                                    Και εγω μπορω να το κανω να καιει απο 6 μεχρι 14 l/100km.
                                    Εκτος φυσικα αν ειναι συνεχεια σε μποτιλιαρισμα-κινηση , οπου κατω απο 9 δεν πεφτεις που να χτυπας τον κωλο σου κατω

                                    έχει σχέση με το αν ξέρεις να οδηγας...
                                    Εμένα πχ έχει ελάχιστη καταν μεταξύ 2500-3000rpm... ΕΚΕΙ παίζω όταν οδηγαω οικονομικά... Αν και συνήθως το σκιζω..

                                    Φίλος με το ίδιο μοντέλο δεν το παει ποτέ τάπα όπως εγώ και κίνειται κατα κανόνα στην Αττική οδό... Παρόλα αυτά, επειδή είναι αγαρμπος με το Γκάζι, καίει κατα μ.ο. 1l παραπάνω...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • E
                                      evgenios last edited by

                                      Ναι ετσι ειναι.
                                      Η καλυτερη καταναλωση , οσο βαρβαρο και αν νομιζεις πως ειναι για το μοτερ, ειναι μεταξυ 1500 και το πολυ 2500 στροφες γιατι εχεις αρκετη ροπη για να ανεβεις ακομα και αποτομες ανηφορες με 4 ατομα μεσα.Το παν εινα να εισαι γραμμικος με το γκαζι και οχι αποτομος οπως λες και εσυ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • N
                                        noe last edited by

                                        Ο χρήστης sprsk έγραψε:
                                        Με μέση Κατανάλωση 9 (max) λίτρα βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα , στα 25.000 το χρόνο θέλεις 2250 λίτρα
                                        2250 λίτρα * 1,40 έκαστο = 3150 euroπουλα.
                                        Αν η κατανάλωση είναι 6,5 ( ? ) λίτρα πετρελαίου ανά 100 χιλιόμετρα στα 25.000 το χρόνο θέλεις 1625 λίτρα
                                        1625 λίτρα * 1,15 έκαστο = 2050 euroπουλα

                                        Κέρδος ανά έτος 1050
                                        Do the maths λοιπόν


                                        Υ.Γ. Ελπίζω να μην τα μέτρησα λάθος ..... lol

                                        6.5 με τον m-jet πολυ δυσκολο να γινει γιατι εγω με τον ιδιο κινητηρα στο μπραβο εχω 5,6.(Αλλα εκτος πολης διαδρομες παντα.)
                                        Αν σκεφτεις οτι το πουντο ειναι πιο ελαφρυ και μεση καταναλωση 4,5 σε αντιθεση με το μπραβο που ειναι 4,9 πιστευω οτι θελει πολυ προσπαθεια να περασεις το 6 με το πουντο.
                                        Απλα μην περιμενεις να κανεις καλες εκκινησεις, οσο για ρεπριζ θα πρεπει να πεταει
                                        αν τελικα πουλησεις το t- jet και μηνεις σε αυτην την κατηγορια τοτε θα κανεις πολυ καλα να το παρεις!!
                                        Ασχετο αλλα ο 1,6 m-jet βγαινει και στο mito

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          gustom2008 last edited by

                                          οδηγω απο τα 12(ξεκινησα με τον αγροτη του πατερα).κ λογω δουλειας οδηγω διαφορα αυτοκινητα.το αμαξι το παω χαλαρα.ζητημα να το εχω σκισει κανα δυο φορες.στην εθνικη με 150+ καιει γυρω στα 10,5 λιτρα.αν το σκισω βαραει 11,5.ισως το μοτερ να μην εχει ανοιξει ακομη.η οδηγηση μου ειναι συνηθως απο 2000 μεχρι 3000 στροφες.

                                          το mito ειναι πολυ μικρο ρε παιδια.δεν χωραω εκει μεσα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            gustom2008 last edited by

                                            Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                                            σωστο κ αυτο που λες,αλλα κατναλωση βλεπω 10λ/100χλμ με μεγιστο 11,5λ/100χλμ.

                                            μήπως δεν ξέρεις να οδηγας;
                                            Εμένα που φοράει και τη μεγαλύτερη τουρμπινα καίει 1,5-2l κάτω...

                                            τι τουρμπινα φορας? vl36?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr