-
σκεφτομαι να δωσω το grande punto t-jet sport που εχω και να παρω το punto evo 1,6 multijet sport.επειδη απο πετρελαιοκινητηρες δεν σκαμπαζω κ πολλα,τι προτεινεται εσεις?διαβαζω σε διαφορα φορουμ οτι ο συγκεκριμενος ειναι οτι καλυτερο κυκλοφορει αυτη την στιγμη σε πετρελαιο.κανω πολλα χλμ στην εθνικη κ ο λογος ειναι καθαρα η οικονομια.τα τελη κυκοφοριας ειναι ιδια στην βενζινη-πετρελαιο?ποσα χρηματα να πιανει τωρα το αμαξι αν το δωσω με ανταλλαγη το οποιο το αγορασα 6/09,το οποιο εχει κανει 26000 χλμ(τα 25000 καθαρα εθνικη) και του εχω κανει 5 σερβις?
-
σκεφτομαι να δωσω το grande punto t-jet sport που εχω και να παρω το punto evo 1,6 multijet sport.επειδη απο πετρελαιοκινητηρες δεν σκαμπαζω κ πολλα,τι προτεινεται εσεις?διαβαζω σε διαφορα φορουμ οτι ο συγκεκριμενος ειναι οτι καλυτερο κυκλοφορει αυτη την στιγμη σε πετρελαιο.κανω πολλα χλμ στην εθνικη κ ο λογος ειναι καθαρα η οικονομια.τα τελη κυκοφοριας ειναι ιδια στην βενζινη-πετρελαιο?ποσα χρηματα να πιανει τωρα το αμαξι αν το δωσω με ανταλλαγη το οποιο το αγορασα 6/09,το οποιο εχει κανει 26000 χλμ(τα 25000 καθαρα εθνικη) και του εχω κανει 5 σερβις?
-
σκεφτομαι να δωσω το grande punto t-jet sport που εχω και να παρω το punto evo 1,6 multijet sport.επειδη απο πετρελαιοκινητηρες δεν σκαμπαζω κ πολλα,τι προτεινεται εσεις?διαβαζω σε διαφορα φορουμ οτι ο συγκεκριμενος ειναι οτι καλυτερο κυκλοφορει αυτη την στιγμη σε πετρελαιο.κανω πολλα χλμ στην εθνικη κ ο λογος ειναι καθαρα η οικονομια.τα τελη κυκοφοριας ειναι ιδια στην βενζινη-πετρελαιο?ποσα χρηματα να πιανει τωρα το αμαξι αν το δωσω με ανταλλαγη το οποιο το αγορασα 6/09,το οποιο εχει κανει 26000 χλμ(τα 25000 καθαρα εθνικη) και του εχω κανει 5 σερβις?
-
Παρα πολυ καλη επιλογη.Δεν καιει τιποτα και παει σαν το T-jet.Τελη κλπ ειναι τα ιδια.Το μονο κακο ειναι οτι ειναι ακριβο.20 χιλιαρικα συν τα εξοδα δεν ειναι λιγα λεφτα.Βεβαια εχει φοβερο εξοπλισμο(τον ιδιο με το T-jet Sport).
Για το δικο σου πιστευω θα σου πουν γυρω στα 10-12 χιλιαρικα , παραπανω δυσκολο.Δηλαδη πρεπει να δωσεις γυρω στα 8-10 χιλιαρικα επιπλεον.Δυσκολη επιλογη στις μερες μας...
-
Μωρέ μια χαρά επιλογή ειναι το 1,6 πετρέλαιο που θες να πάρεις αλλά : 1. Το πουντακι σου το παλιό θα στο κρατήσουν σε εξευτελιστική τιμή και 2. Δε νομίζω ότι θα αποσβέσεις τα χρήματα που θα δώσεις για να πάρεις τωρα ενα multijet.. Θα πρέπει να δώσεις πολλά λεφτά κάτι το οποίο δε συμφέρει οικονομικά. Καλύτερα μείνε με το tjet σου!
-
Ο χρήστης gustom2008 έγραψε:
σκεφτομαι να δωσω το grande punto t-jet sport που εχω και να παρω το punto evo 1,6 multijet sport.επειδη απο πετρελαιοκινητηρες δεν σκαμπαζω κ πολλα,τι προτεινεται εσεις?διαβαζω σε διαφορα φορουμ οτι ο συγκεκριμενος ειναι οτι καλυτερο κυκλοφορει αυτη την στιγμη σε πετρελαιο.κανω πολλα χλμ στην εθνικη κ ο λογος ειναι καθαρα η οικονομια.τα τελη κυκοφοριας ειναι ιδια στην βενζινη-πετρελαιο?ποσα χρηματα να πιανει τωρα το αμαξι αν το δωσω με ανταλλαγη το οποιο το αγορασα 6/09,το οποιο εχει κανει 26000 χλμ(τα 25000 καθαρα εθνικη) και του εχω κανει 5 σερβις?δεν αξιζει να δώσεις τόσα λεφτα για να πάρεις το ίδιο πράγμα...
αν θες οπωσδηποτε να χαλάσεις λεφτα , βάλε πρόγραμμα στο πούντο και οδηγα αντιοικονομικα... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
σκεφτομαι να δωσω το grande punto t-jet sport που εχω και να παρω το punto evo 1,6 multijet sport.επειδη απο πετρελαιοκινητηρες δεν σκαμπαζω κ πολλα,τι προτεινεται εσεις?διαβαζω σε διαφορα φορουμ οτι ο συγκεκριμενος ειναι οτι καλυτερο κυκλοφορει αυτη την στιγμη σε πετρελαιο.κανω πολλα χλμ στην εθνικη κ ο λογος ειναι καθαρα η οικονομια.τα τελη κυκοφοριας ειναι ιδια στην βενζινη-πετρελαιο?ποσα χρηματα να πιανει τωρα το αμαξι αν το δωσω με ανταλλαγη το οποιο το αγορασα 6/09,το οποιο εχει κανει 26000 χλμ(τα 25000 καθαρα εθνικη) και του εχω κανει 5 σερβις?
δεν αξιζει να δώσεις τόσα λεφτα για να πάρεις το ίδιο πράγμα...
αν θες οπωσδηποτε να χαλάσεις λεφτα , βάλε πρόγραμμα στο πούντο και οδηγα αντιοικονομικα....... ...
-
-
χαχαχαχα.ενταξει το εχω ξεχρεωσει το αμαξι.αλλα αν παρω τωρα diesel εχω σκοπο να το κρατησω καμια 8ετια τουλαχιστον...
-
Με μέση Κατανάλωση 9 (max) λίτρα βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα , στα 25.000 το χρόνο θέλεις 2250 λίτρα
2250 λίτρα * 1,40 έκαστο = 3150 euroπουλα.
Αν η κατανάλωση είναι 6,5 ( ? ) λίτρα πετρελαίου ανά 100 χιλιόμετρα στα 25.000 το χρόνο θέλεις 1625 λίτρα
1625 λίτρα * 1,15 έκαστο = 2050 euroπουλαΚέρδος ανά έτος 1050
Do the maths λοιπόν
Υ.Γ. Ελπίζω να μην τα μέτρησα λάθος ..... lol
-
σωστο κ αυτο που λες,αλλα κατναλωση βλεπω 10λ/100χλμ με μεγιστο 11,5λ/100χλμ.
-
Eισαι γκαζιαρης
Εγω τον τελευταιο μηνα κανω οικονομικη οδηγηση...
Ειμαι περιπου στα 6.5-7 l/100km (70% εθνικη , 20% πολη , 10% επαρχια)
Και παλι δεν μου φτανουν τα λεφτα(που μου δινουν οι γονεις μου).
Αστα σκεφτομαι και την καθε μετακινηση που θα κανω -
Ο χρήστης gustom2008 έγραψε:
σωστο κ αυτο που λες,αλλα κατναλωση βλεπω 10λ/100χλμ με μεγιστο 11,5λ/100χλμ.μήπως δεν ξέρεις να οδηγας;
Εμένα που φοράει και τη μεγαλύτερη τουρμπινα καίει 1,5-2l κάτω... -
Απλα ειναι θεμα πως οδηγαει ο καθενας
Και εγω μπορω να το κανω να καιει απο 6 μεχρι 14 l/100km.
Εκτος φυσικα αν ειναι συνεχεια σε μποτιλιαρισμα-κινηση , οπου κατω απο 9 δεν πεφτεις που να χτυπας τον κωλο σου κατω -
Για τα νούμερα που λές μάλλον φταίς εσύ
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Απλα ειναι θεμα πως οδηγαει ο καθενας
Και εγω μπορω να το κανω να καιει απο 6 μεχρι 14 l/100km.
Εκτος φυσικα αν ειναι συνεχεια σε μποτιλιαρισμα-κινηση , οπου κατω απο 9 δεν πεφτεις που να χτυπας τον κωλο σου κατωέχει σχέση με το αν ξέρεις να οδηγας...
Εμένα πχ έχει ελάχιστη καταν μεταξύ 2500-3000rpm... ΕΚΕΙ παίζω όταν οδηγαω οικονομικά... Αν και συνήθως το σκιζω..Φίλος με το ίδιο μοντέλο δεν το παει ποτέ τάπα όπως εγώ και κίνειται κατα κανόνα στην Αττική οδό... Παρόλα αυτά, επειδή είναι αγαρμπος με το Γκάζι, καίει κατα μ.ο. 1l παραπάνω...
-
Ναι ετσι ειναι.
Η καλυτερη καταναλωση , οσο βαρβαρο και αν νομιζεις πως ειναι για το μοτερ, ειναι μεταξυ 1500 και το πολυ 2500 στροφες γιατι εχεις αρκετη ροπη για να ανεβεις ακομα και αποτομες ανηφορες με 4 ατομα μεσα.Το παν εινα να εισαι γραμμικος με το γκαζι και οχι αποτομος οπως λες και εσυ. -
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Με μέση Κατανάλωση 9 (max) λίτρα βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα , στα 25.000 το χρόνο θέλεις 2250 λίτρα
2250 λίτρα * 1,40 έκαστο = 3150 euroπουλα.
Αν η κατανάλωση είναι 6,5 ( ? ) λίτρα πετρελαίου ανά 100 χιλιόμετρα στα 25.000 το χρόνο θέλεις 1625 λίτρα
1625 λίτρα * 1,15 έκαστο = 2050 euroπουλαΚέρδος ανά έτος 1050
Do the maths λοιπόν
Υ.Γ. Ελπίζω να μην τα μέτρησα λάθος ..... lol
6.5 με τον m-jet πολυ δυσκολο να γινει γιατι εγω με τον ιδιο κινητηρα στο μπραβο εχω 5,6.(Αλλα εκτος πολης διαδρομες παντα.)
Αν σκεφτεις οτι το πουντο ειναι πιο ελαφρυ και μεση καταναλωση 4,5 σε αντιθεση με το μπραβο που ειναι 4,9 πιστευω οτι θελει πολυ προσπαθεια να περασεις το 6 με το πουντο.
Απλα μην περιμενεις να κανεις καλες εκκινησεις, οσο για ρεπριζ θα πρεπει να πεταει
αν τελικα πουλησεις το t- jet και μηνεις σε αυτην την κατηγορια τοτε θα κανεις πολυ καλα να το παρεις!!
Ασχετο αλλα ο 1,6 m-jet βγαινει και στο mito -
οδηγω απο τα 12(ξεκινησα με τον αγροτη του πατερα).κ λογω δουλειας οδηγω διαφορα αυτοκινητα.το αμαξι το παω χαλαρα.ζητημα να το εχω σκισει κανα δυο φορες.στην εθνικη με 150+ καιει γυρω στα 10,5 λιτρα.αν το σκισω βαραει 11,5.ισως το μοτερ να μην εχει ανοιξει ακομη.η οδηγηση μου ειναι συνηθως απο 2000 μεχρι 3000 στροφες.
το mito ειναι πολυ μικρο ρε παιδια.δεν χωραω εκει μεσα.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
σωστο κ αυτο που λες,αλλα κατναλωση βλεπω 10λ/100χλμ με μεγιστο 11,5λ/100χλμ.
μήπως δεν ξέρεις να οδηγας;
Εμένα που φοράει και τη μεγαλύτερη τουρμπινα καίει 1,5-2l κάτω...τι τουρμπινα φορας? vl36?
αγορα punto evo 1,6 multijet sport