Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φανάρια στην παραλιακή Αθηνών-Σουνίου
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Φανάρια στην παραλιακή Αθηνών-Σουνίου
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    8
    18
    187
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      saudi last edited by

      Στην παραλιακή οδό Αθηνών Σουνίου κάθε καλοκαίρι χάνονται πολλές ζωές.

      Σίγουρα κάποιοι από εσάς θα έχετε χάσει φίλους σε αυτον τον δρόμο και καταλαβαίνετε.

      Πως θα ήταν η παραλιακή μετά την Βάρκιζα με μερικά φανάρια παραπάνω? Ειδικά σε κάποια κομμάτια που υπάρχουν γλύστρες για τα φουσκοτά γίνετε πανικός.

      Με αφορμή τον θάνατο ενός πολύ καλού μου φίλου στις 2 Μαίου ανοίγω αυτό το topic μήπως και μπορέσουμε να κάνουμε κάτι καλό για τον τόπο αυτό.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        saudi last edited by

        Στην παραλιακή οδό Αθηνών Σουνίου κάθε καλοκαίρι χάνονται πολλές ζωές.

        Σίγουρα κάποιοι από εσάς θα έχετε χάσει φίλους σε αυτον τον δρόμο και καταλαβαίνετε.

        Πως θα ήταν η παραλιακή μετά την Βάρκιζα με μερικά φανάρια παραπάνω? Ειδικά σε κάποια κομμάτια που υπάρχουν γλύστρες για τα φουσκοτά γίνετε πανικός.

        Με αφορμή τον θάνατο ενός πολύ καλού μου φίλου στις 2 Μαίου ανοίγω αυτό το topic μήπως και μπορέσουμε να κάνουμε κάτι καλό για τον τόπο αυτό.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          saudi last edited by

          Στην παραλιακή οδό Αθηνών Σουνίου κάθε καλοκαίρι χάνονται πολλές ζωές.

          Σίγουρα κάποιοι από εσάς θα έχετε χάσει φίλους σε αυτον τον δρόμο και καταλαβαίνετε.

          Πως θα ήταν η παραλιακή μετά την Βάρκιζα με μερικά φανάρια παραπάνω? Ειδικά σε κάποια κομμάτια που υπάρχουν γλύστρες για τα φουσκοτά γίνετε πανικός.

          Με αφορμή τον θάνατο ενός πολύ καλού μου φίλου στις 2 Μαίου ανοίγω αυτό το topic μήπως και μπορέσουμε να κάνουμε κάτι καλό για τον τόπο αυτό.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            alfa-156 last edited by

            Ο χρήστης saudi έγραψε:
            Στην παραλιακή οδό Αθηνών Σουνίου κάθε καλοκαίρι χάνονται πολλές ζωές.

            Σίγουρα κάποιοι από εσάς θα έχετε χάσει φίλους σε αυτον τον δρόμο και καταλαβαίνετε.

            Πως θα ήταν η παραλιακή μετά την Βάρκιζα με μερικά φανάρια παραπάνω? Ειδικά σε κάποια κομμάτια που υπάρχουν γλύστρες για τα φουσκοτά γίνετε πανικός.

            Με αφορμή τον θάνατο ενός πολύ καλού μου φίλου στις 2 Μαίου ανοίγω αυτό το topic μήπως και μπορέσουμε να κάνουμε κάτι καλό για τον τόπο αυτό.

            καλημερα φιλε μου.να υποθεσω οτι ενοεις το ατυχημa με το ασημι evo με γερμανικα νουμερα.¨??γιατι στην βουλιαγμενης που ειναι τιγγα στα φαναρια,δεν εχουν σκοτωθει ατομα?περισσοτερα θα ελεγα....
            δεν ειναι λυσει αυτο.
            ξερεις απο ποτε εχει να μπει ασφαλτος στην λεωφορο σουνιου???
            εκτοσ απο μερικα κοματια που εγιναν τωρα προσφατα και αυτα φυσικα τα εφτιαξαν σαν τα μουτρα τους,ειναι απο την δεκατια του 70!!!αν δεις σε πολλα τμηματα φενεται ακομα η διπλη γραμμη απο πριν γινει η διαπλατυνση του δρομου........ξερεις ποτε εγινε η διαπλατυνση στην σουνιου φανταζομαι.......τουλαχιστον πριν 20+χρονια.....
            στο μεροσ που εφυγε το εβο ειναι μετα απο στροφη με πολυ καλη ορατοτητα με χαλια οδοστρωμα ομως.
            να σου πω φιλε μου και το αλλο οτι,ο θεος να το συνχωρεσει το παλικαρι εκει που βρισκεται και να μην ξανασυμβει τετοιο πραγμα σε κανενα,αλλα ειναι απαραδεκτο να οδηγουσε τετοιο εργαλειο,να πηγαινε μαλλια κουβαρια καλως η κακως,και να μην φοραγε ζωνη με αποτελεσμα να εκσφενδονησθει εξω απο το αυτοκινητο και να χτυπησει θανασιμα στο κεφαλι....καταγμα βασεις κρανιου συμφωνα απο γιατρο που ηταν στο σημειο.....
            εαν φοραγε ζωνη θα ηταν σιγουρα εν ζωη με ελαφρα τραυματα.η καμπινα του οδηγου ηταν αθικτη.....αυτο τα λεει ολα νομιζω......
            αρα δεν φταινε οπωs καταλαβαινεις τα φαναρια.....και ουτε συμφωνω να μπουν φαναρια σε μια τοσο ωραια διαδρομη.......
            εξαλλου υπαρχουν συνολικα 4-5φαναρια....φτανουν!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              techadmin admin last edited by

              Σας παρακαλώ, για προφανείς λόγους ευαισθησίας να μην σχολιάζετε το συγκεκριμένο ατύχημα και το αν ο άνθρωπος που σκοτώθηκε έφταιγε ή όχι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                alfa-156 last edited by

                Ο χρήστης kyan έγραψε:
                Σας παρακαλώ, για προφανείς λόγους ευαισθησίας να μην σχολιάζετε το συγκεκριμένο ατύχημα και το αν ο άνθρωπος που σκοτώθηκε έφταιγε ή όχι.

                δεν εριξα ευθυνες οσον αφορα τα αιτια του ατυχηματος,αναφερω αυτο με την ζωνη ωστε να συνετιστουν και αυτοι που δεν την χρησιμοποιουν...και ειδικα οσοι οδηγουν γρηγορα και δεν τηρουν ουτε τα ελαχιστα μετρα προσωπικης αφαλειας...
                και εξαλου ειμαι υπερ της αναφορας απο τα μμε αν ο οδηγος μηχανης η αυτοκινητου τυρουσε αυτα τα στοιχειωδη μετρα ασφαλειας σε καθε ατυχημα που καλυπτουν και το δειχνουν απο την τηλεοραση ασχετα αν δεν το αναφερει κανενας δυστηχως μεχρι τωρα,πιστευω οτι θα παραδειγματιζοντουσαν αρκετοι...
                ωσες φορες εχω βρεθει μπροστα σε ατυχημα η πρωτη ερωτηση ολων ειναι αν φοραγε κρανος η ζωνη.....αυτο σημαινει ι διψα του κοσμου για τι αν τα μετρα ασφαλειασ κρανος ζωνη,κανουν δουλεια ωστε να το συνιδιτοποιησει και ο τελευταιος οδηγος ωστε να γινει βιωμα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • nasos
                  nasos last edited by

                  Σίγουρα το θέμα δεν είναι να σχολιαστεί αν έφταιγε ή όχι ο συγκεκριμένος οδηγός πλέον. Δημήτρη, για άλλη μια φορά συλληπητήρια για τον φίλο σου, στην θέση του οποίου μπορεί να ήταν οποιοσδήποτε από εμάς, και σίγουρα ότι και να πούμε δεν πρόκειται να τον φέρει πίσω.

                  Οσον αφορά όμως το θέμα των φαναριών, πιστεύω πως δεν υπάρχει λόγος να μπούνε. Αλλωστε είναι τόσο μεγάλη η διαδρομή, και ορισμένοι (ξέρεις κι εσύ από τον εαυτό σου όπως κι εγώ από τον δικό μου) μπορούν να πιάσουν τέτοια ταχύτητα κατά μήκος όλης αυτής της κατά τ'άλλα πανέμορφης διαδρομής, οπότε λες μετά 'που να πρωτοβάλεις φανάρι';

                  Στην συγκεκριμένη διαδρομή, πιστεύω πως τρέχουν συστηματικά συγκεκριμένοι οδηγοί και όχι τυχαίοι. Οι περισσότεροι από αυτούς, τουλάχιστον αυτοί που ξέρω εγώ προσωπικά, πέρα από πολύ καλές οδηγικές ικανότητες, έχουν και συναίσθηση (άλλοι εδώ και καιρό και άλλοι πρόσφατα) του κινδύνου και κάνουν το κέφι τους τηρώντας όσο το δυνατόν τους περισσότερους κανόνες ασφάλειας για τον εαυτό τους και τους άλλους οδηγούς.

                  Οι περισσότεροι 'τυχαίοι' γρήγοροι, κάνουν την διαδρομή Λίμνη-Riba's-Λίμνη 20 φορές σε ένα βράδυ και η διασκέδασή τους φτάνει μέχρι εκεί, χωρίς να κινδυνεύει ο υπόλοιπος δρόμος. Πρέπει εμείς λοιπόν πρώτοι που κινούμαστε και πιο πέρα από το Riba's, να φροντίζουμε για την δική μας ασφάλεια καθώς και των συνανθρώπων μας.

                  Πίστα; Ποιά πίστα; Παραλία! ™

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    saudi last edited by

                    Υπάρχουν κάποια κομμάτια που ειδικά το καλοκαίρι θέλουν φανάρια ή υπόγειες διαβάσεις.

                    Που έχει να κάνει U turn στην παραλιακή??

                    Μόνο στον Αγ.Νικόλαο πρίν την Ανάβυσσο. Δεν θα έπρεπε να έχει κάθε 5-8 χιλιόμετρα για να μην κάνουν οι οδηγοί U turn πάνω στις στροφές??

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Ποιο Ribas ρε παιδιά; Μετά την Ανάβυσσο είναι το ωραίο! Και μη διανοηθεί κανείς να βάλει φανάρια εκεί γιατί αυτή η διαδρομή είναι από τις ελάχιστες κοντά στην Αθήνα που μπορείς να διασκεδάσεις χωρίς να κινδυνεύσεις ή να βάλεις άλλους σε κίνδυνο. Και όποιος είναι διατεθειμένος να κάνει τόσο δρόμο να πάει εκεί για να στρίψει σίγουρα μόνο κάγκουρας δεν είναι.

                      Πριν την Ανάβυσσο (χασμουρητό) κάντε ό,τι θέλετε.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Νομίζω ότι η παραλιακή μετά τη Βάρκιζα δεν θα έπρεπε να έχει φανάρια αλλά δεν θα έπρεπε και να περνάει από κατοικημένες περιοχές...... και το ίδιο θα έπρεπε να ισχύει για πάρα πολλά μέρη στην Ελλάδα. Οι περισσότεροι σημερινοί δρόμοι αποτελούν διαπλατύνσεις των παλιών. Τότε η ανάγκη ήταν η στοιχειώδης πρόσβαση σε κάποια κατοικημένη περιοχή. Τώρα όμως που αυτή είναι δεδομένη η ανάγκη είναι η ταχύτερη μεταφορά σε μακρύτερους προορισμούς και απαιτεί διαφορετική δομή οδικού δικτύου με άξονες ταχείας κυκλοφορίας και περιφερειακούς δρόμους, περιφραγμένους-κλειστούς, που δεν περνάνε μέσα από κατοικημένες περιοχές που διαθέτουν ανεξάρτητο οδικό δίκτυο με τοπικούς δρόμους. Δυστυχώς ακόμα αυτό στην Ελλάδα δεν έχει γίνει εφικτό και οι μεγάλοι άξονες περνάνε μέσα από κατοικημένες περιοχές και εκτελούν και το ρόλο του τοπικού δρόμου.....όπου υπάρχουν περίπτερα, φανάρια, διαβάσεις, λουόμενοι, ποδήλατα, παιδάκια, μπάλλες, κατοικίδια, σερβιτόροι κλπ.
                        Ακόμα όμως κι αν υπήρχαν τα φανάρια τι ρόλο θα έπαιζαν και με τι κριτήρια θα τοποθετηθούν? Ποιον θα εξυπηρετούσαν, θα περπάταγες πχ 500 μέτρα και άλλα τόσα για να περάσεις από τη θάλασσα απέναντι που είναι το σπίτι σου ή η στάση? Όχι βέβαια και απλά με το σταμάτα ξεκίνα μειώνεις το μέγιστο φορτίο που μπορεί να σηκώσει ο δρόμος, αυξάνεις την κατανάλωση και τα τροχαία μεταξύ αυτοκινήτων ενώ για τους πεζούς δεν αλλάζει κάτι. Για τους πεζούς χρειάζονται κλείσιμο του δρόμου με δίμετρη περίφραξη ώστε να μην μπορούν να βγουν στο δρόμο, περισσότερες υπέργειες διαβάσεις (οι υπόγειες είναι εστίες σκουπιδιών, εγκληματικότητας οπότε πολλοί τις αποφεύγουν και αντικαθιστούν τα δημόσια ουρητήρια....) με καλή σήμανση ώστε να ξέρεις προς τα πού είναι, ιδανικά ηλεκτρικές σκάλες γιατί οι Έλληνες δεν είμαστε για άθληση με 40 βαθμούς θερμοκρασία και έχουμε και πολλούς υπερήλικες μαζί! Αυτή είναι η προσωρινή και φτηνή λύση, αλλιώς αυτό που είναι και το καλύτερο αλλά και δυσκολότερο και ακριβότερο είναι είτε περιφερειακός είτε όπου υπάρχει έλλειψη χώρου θάψιμο του δρόμου σαν τούνελ με εισόδους εξόδους σε κάθε χωριό με την τοπική κυκλοφορία από πάνω.....ακόμα δυσκολότερο και ακόμα ακριβότερο....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lkar last edited by

                          Ο χρήστης saudi έγραψε:
                          Υπάρχουν κάποια κομμάτια που ειδικά το καλοκαίρι θέλουν φανάρια ή υπόγειες διαβάσεις.

                          Που έχει να κάνει U turn στην παραλιακή??

                          Μόνο στον Αγ.Νικόλαο πρίν την Ανάβυσσο. Δεν θα έπρεπε να έχει κάθε 5-8 χιλιόμετρα για να μην κάνουν οι οδηγοί U turn πάνω στις στροφές??

                          Πριν την Ανάβυσσο στις σχολές τουριστικών επαγγελμάτων στη γέφυρα.

                          Σαρωνίδα: στρίβεις αριστερά στο φανάρι, κάνεις μερικά μέτρα προς τα πάνω και γυρνάς με ασφάλεια (αν και έχει απαγορευτικό στην αναστροφή)

                          Καλύβια στο deck: όπως παραπάνω (και χωρίς απαγορευτικό)

                          Αγ. Μαρίνα: επίσης

                          Ακόμα μπορείς να μην κάνεις αναστροφή και να μπεις αριστερά στα άπειρα δρομάκια, να γυρίσεις με την ησυχία σου και να μπεις κανονικά προς την αντίθετη κατεύθυνση -χάσιμο χρόνου-

                          Στην παραλιακή απλώς έχουμε 'μάθει' να παρκάρουμε όπου θέλουμε, (για να μην περπατήσουμε για να πάμε στην παραλία) να κάνουμε αναστροφές όπου θέλουμε (σιγά μην κάψω βενζίνη να κάνω μερικά μέτρα) να σταματάμε όπου θέλουμε (ξέμεινα από τσιγάρα-νερό-είδα κολλητό) και να κόβουμε τη διπλή διαχωριστική όπου μας βολεύει (αφού εδώ είναι το σπίτι μου θα στρίψω)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            saudi last edited by

                            Ο χρήστης lkar έγραψε:

                            Ακόμα μπορείς να μην κάνεις αναστροφή και να μπεις αριστερά στα άπειρα δρομάκια, να γυρίσεις με την ησυχία σου και να μπεις κανονικά προς την αντίθετη κατεύθυνση -χάσιμο χρόνου-

                            Αυτό κάνουν πολλοί και πάνε οι άλλοι και πέφτουν από πίσω. Πάνω σε στροφή περιμένουν να στρίψουν αριστερά και έρχονται 2 αυτοκίνητα μαζί και ο ένας πέφτει πίσω από αυτόν που περιμένει να στρίψει.

                            Το σωστό είναι να μπαίνεις μέσα στην Σαρωνίδα ή όπου έχει φανάρια.

                            Πάντος ο Έλληνας παρακάρει όπου λάχει...Και αυτό οχι ότι φταίει αλλά γιατί δεν υπάρχουν χώροι στάθμευσης.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Πολυ απλα, θα μπορουσαν να τοποθετησουν μπαριερα στην μεση, ωστε ουτε προσπερασματα να εχουμε απο το αντιθετο ρευμα, ουτε (το κυριοτερο!!!!) αναστροφες που οδηγουν σε καταστροφες. Οποιος θελει να γυρισει, μπορει ανετα να οδηγησει 1-2 χλμ και να φτασει σε ενα φαναρι. Εχω καει απο τετοια αναστροφη και ο μονος λογος που ειμαι εδω και σας γραφω, ειναι επειδη απλα ΕΤΥΧΕ να πηγαινουμε με λιγα χιλιομετρα τη συγκεκριμενη χρονικη στιγμη. Ζω την κατασταση με τα ατυχηματα απο πολυ κοντα, μια και μενω κοντα στο Λαγονησι τα καλοκαιρια και τα τελευταια χρονια η κατασταση ειναι τραγικη. Καθε βδομαδα μετραω τουλαχιστον 2-3 ατυχηματα με ολικες καταστροφες αυτοκινητων και συνηθως καποιους τραυματιες. Καποιες φορες τα πραγματα ειναι ακομα χειροτερα. Εφοσον λοιπον δεν υπαρχει σεβασμος στις ζωες των αλλων, ας μπει μπαριερα.....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης kyan έγραψε:
                                Ποιο Ribas ρε παιδιά; Μετά την Ανάβυσσο είναι το ωραίο! Και μη διανοηθεί κανείς να βάλει φανάρια εκεί γιατί αυτή η διαδρομή είναι από τις ελάχιστες κοντά στην Αθήνα που μπορείς να διασκεδάσεις χωρίς να κινδυνεύσεις ή να βάλεις άλλους σε κίνδυνο. Και όποιος είναι διατεθειμένος να κάνει τόσο δρόμο να πάει εκεί για να στρίψει σίγουρα μόνο κάγκουρας δεν είναι.

                                Πριν την Ανάβυσσο (χασμουρητό) κάντε ό,τι θέλετε.

                                Ειδικα τα σαββατοκυριακα το καλοκαιρι, ξεχασε την και αυτη τη διαδρομη. Τι σε κανεις να πιστευεις οτι θα τη βγαλεις καθαρη οταν θα σου βγει απο τον Χ, Ψ οικισμο ή παρκινγκ σκαφων ή καμπινγκ, Suv με ρυμουλκουμενο φουσκωτο ενω εσυ εχεις στριψει την αμεσως προηγουμενη στροφη με γεματη 3η (ή 4η ακομα χειροτερα)?? Ειναι γρηγορη διαδρομη και εφοσον υπαρχει κινηση, δεν προσφερεται για παιχνιδια. Προτιμησε εσωτερικους δρομους, που ειναι πιο ασφαλεις και δεν ειναι γεματη εκδρομεις...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  saudi last edited by

                                  timkoul πολύ καλά τα λες...Η μπαριέρα είναι μια πολύ καλή λύση.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ο χρήστης saudi έγραψε:
                                    timkoul πολύ καλά τα λες...Η μπαριέρα είναι μια πολύ καλή λύση.

                                    Οταν παθαινεις, μαθαινεις φιλε saudi....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      techadmin admin last edited by

                                      Ο χρήστης timkoul έγραψε:
                                      Ειδικα τα σαββατοκυριακα το καλοκαιρι, ξεχασε την και αυτη τη διαδρομη.

                                      Ειδικά τα ΣΚ το καλοκαίρι δεν υπάρχει περίπτωση να πάω από κει. Μόνο καθημερινή απόγευμα ή βράδυ. Για να μη σου πω ότι δεν πάω καθόλου ολόκληρο το καλοκαίρι. Μόνο φθινόπωρο και άνοιξη.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        gfon last edited by

                                        Είναι πολυ ομορφη διαδρομή για να την χαλασουμε με τα φαναρια, ασε που λογο κινησης θα γινει απροσπελαστη.
                                        Προσωπικα την αποφευγω διοτι εκει βλεπεις τον καθε ινδιανο να κανει την μαλακια του ,ειτε αυτός ειναι κατοικος που θα φγει απο το παρκινκ , ειτε , μην τον ονοματίσω καλύτερα , που πηγαινει μαλλιοκουβαρα μερα μεσημερη με το ρημαδη του, αδιαφορωντας για τον κινδυνο που προκαλει στους υπολοιπους οδηγούς, ειτε πεζος που θεωρεί οτι το αυτοκινητο ειναι γαιδαρος και θα σταματησει αμεσως και ετσι μπαινει αδιαφορα στον δρομο
                                        Το χειμωνα ειναι αψογα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ο χρήστης kyan έγραψε:

                                          Ειδικα τα σαββατοκυριακα το καλοκαιρι, ξεχασε την και αυτη τη διαδρομη.

                                          Ειδικά τα ΣΚ το καλοκαίρι δεν υπάρχει περίπτωση να πάω από κει. Μόνο καθημερινή απόγευμα ή βράδυ. Για να μη σου πω ότι δεν πάω καθόλου ολόκληρο το καλοκαίρι. Μόνο φθινόπωρο και άνοιξη.

                                          Καλα κανεις.... Μαζι σου....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1 / 1
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr