-
Έγινε το test ελαστικών από την ADAC για το 2010.
Έν συντομία:
Στην διάσταση 185/65/R15Η κορυφαία αναδείχθηκαν τα Nokian H, Conti PC2, Pirelli Cinturato P6, Uniroyal RainExpert, Dunlop SP sport fast response
*Καλύτερη επίδοση στο στεγνό -> Nokian H
*Καλύτερη επίδοση στο βρεγμένο -> Pirelli Cinturato P6
*Καλύτερη επίδοση συνολικά -> Pirelli Cinturato P6Στην διάσταση **225/45/R17W|Y ** κορυφαία αναδείχθηκαν τα Pirelli Cinturato P7, Conti SC3, Bridgestone Potenza RE050A, Dunlop SP sport maxx TT, Michelin PS3
*Καλύτερη επίδοση στο στεγνό -> Conti SC3
*Καλύτερη επίδοση στο βρεγμένο -> Dunlop SP sport maxx TT
*Καλύτερη επίδοση συνολικά -> Pirelli Cinturato P7Γενικότερα σχόλια υπάρχουν και στο tyrereviews.co.uk
-
Ο χρήστης PiCo έγραψε:
Έγινε το test ελαστικών από την ADAC για το 2010.για την διάσταση 225 40 R 18 ????
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
μια άλλη επιλογή είναι και τα bridgestone 050A , που έχουν δείκτη φθοράς 140
δεν ξέρω πώς κάθονται στα άλλα αμάξια, αλλά στο πάτωμα του Golf 4/5/6 κάθονται Α-ΘΛΙ-Α και είναι εντελώς για πέταμα.
Αν νομίζει κάποιος ότι υπερβάλω, ας πάρει το αμάξι μου μία βόλτα μετά από 1,5 χρόνο που τα έχω πάνω και σχετικά ήπια οδήγηση (μόνο σε εθνικές κάνω κάποια ανοίγματα αλλά δεν οδηγώ βίαια σε καμία περίπτωση).Το πέλμα τους δεν είναι ξεραμένο και δεν είναι φαγωμένο όσο τουλάχιστον θα έπρεπε για τα ~30.000km που έχω κάνει.
Και μετά από όλα αυτά να πω ότι το αμάξι κάνει όλα όσα δεν πρέπει:
γλιστράει για πλάκα.σπινιάρει για πλάκα σε οποιοδήποτε οδόστρωμα και το abs έχει γίνει ο κολλητός μου.
Έχω παίξει με πιέσεις, έχω κάνει ό,τι μπορεί να κάνει κάποιος για να πειραματιστεί με τα λάστιχα.
Νομίζω το έχω ξαναγράψει εδώ:όσο δεν είναι τα λάστιχα σε θερμοκρασία λειτουργίας (που είναι πολύ δύσκολο να την πιάσεις γενικότερα και δη μεσα σε πόλη με τι-πο-τα), η κατάσταση που έχεις στις ρόδες σου είναι μία: σαπούνι.Μέσα στο μήνα πάνε για φούντο γιατί μου έχουν σπάσει τα νεύρα στην κυριολεξία.
vell, αν κάνεις πολλά km, καλό είναι να μην κοιτάς semi λάστιχα.Φθείρονται πολύ γρήγορα.
μηπως φταιει το αμαξι σου κατα πρωτο λογο και κατα δευτερον ας το πουμε η κακη επιλογη ελαστικων???
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
Έγινε το test ελαστικών από την ADAC για το 2010.
για την διάσταση 225 40 R 18 ????
Δεν υπάρχει, πας σε ότι είναι πιο κοντά, δηλαδή στην 225/45/17.
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
γιατί είναι ακόμα πιο μαλακά και πολύ πιο ακριβά, τι δείκτη φθοράς έχουν ???
μια άλλη επιλογή είναι και τα bridgestone 050A , που έχουν δείκτη φθοράς 140
υπάρχουν και αυτά ...
http://www.in.gr/auto/tech/introduction ... chID=70102toyo t1r και απο μενα
τωρα φοραω τα BRIDGESTONE 050A και δεν βλεπω την ωρα να τα αλλαξω καθως ειναι πολυ θορυβωδη και αποδιδουν αισθητα καλυτερα στο βρεγμενο οπου εκ των πραγματων πας πιο νορμαλ παρα στο στεγνο δρομο,απο φθορα δεν την ακουν με τιποτα!Αν τα RΕ050Α είναι θορυβώδη τότε τα t1r τί είναι;
-
Tα 050 είναι όντως κάπως θορυβώδη.
Για το vel προτείνω για all around χρήση τα ακόλουθα :
Μichelin PS3 (δεν έχουν πολύ καιρό που βγήκαν και έτσι δεν υπάρχουν και πολλές εμπειρίες αλλά από όσα γράφει η εταιρία αλλά και μου είπε και ο λαστιχάς από εμπειρίες πελατών είναι ισάξια των προηγούμενων στο στεγνό αλλά αρκετά καλύτερα στο βρεγμένο). Δεν μου αρέσουν στην εμφάνιση. Δεν φαίνονται ελαστικά υψηλών επιδόσεων και ας είναι τέτοια.
Conti SC3 , ομοίως ως άνω. Πολυ καλά λάστιχα για γενική χρήση. Δεν μου αρέσουν στην εμφάνιση. Δεν φαίνονται ελαστικά υψηλών επιδόσεων και ας είναι τέτοια.
Pirelli Pzero Rosso, επειδή οι ιταλοί είναι λίγο καραγκιόζηδες στην ονοματολογία να διευκρινήσω ότι μιλάω για αυτό το πέλμα :
Απο προσωπική πείρα (σε Golf 5) το λάστιχο είναι επιεικώς μέτριο. Στο βρεγμένο γίνεται καταπληκτικό αλλά τι να κάνω> Να περιμένω να βρέξει για να έχω πρόσφυση? Στο στεγνό αργούν πολύ να ζεσταθούν αλλά και όταν ζεσταθούν θεωρώ ότι δεν φτάνουν σε καμία περίπτωση την πρόσφυση των Μπριτζ 050. Δεν μπορώ να τα προτείνω. Επίσης ...Δεν μου αρέσουν στην εμφάνιση. Δεν φαίνονται ελαστικά υψηλών επιδόσεων και ας είναι τέτοια.
Τα Μπριτζ 050 θα τα πρότεινα σαν γενικής χρήσης. Παρομοίως ... Δεν μου αρέσουν στην εμφάνιση. Δεν φαίνονται ελαστικά υψηλών επιδόσεων και ας είναι τέτοια.
Τα PS3 έχουν ξεκινήσει με πολύ χαμηλές τιμές. Περίπου 100 ευρώ κάτω από όσα είχαν ξεκινήσει τα PS2. Τα 050 επίσης έχουν πέσει στις τιμές λόγω παλιαότητας.
Τα R1R που αναφέρθηκαν είναι αυτά :
ΔΕΝ θεωρούνται ημισλίκ άσχετα αν η χάραξη τους παραπέμπει εκεί. Είναι μια μέση κατάσταση μεταξύ 'πολιτικού' και ημισλίκ. Θέλουν και αυτά αρκετό ζέσταμα στο στεγνό αλλά μόλις ζεσταθούν είναι πολύ καλά. Κρύα ΔΕΝ πιάνουν καλά. Επίσης και στο βρεγμένο θέλουν προσοχή. Ζεσταμένα και στεγνό όμως ξεκολλάνε τους θόλους !
Επίσης ... Μου αρέσουν στην εμφάνιση... Φαίνονται ελαστικά υψηλών επιδόσεων και ας είναι τέτοια.Ο δείκτης φθορά (treadwear) είναι μια ένδειξη για την αντοχή του ελαστικού στη φθορά. Χοντρικά δείχνει όταν το διαιρέσουμε δια δύο πόσα χλμ αντέχει το λάστιχο για κίνηση σε εθνική οδό. Π.χ. treadwear 140 σημαίνει 140/2= 70.000 χλμ για κίνηση στην εθνική οδό με σταθερή ταχύτητα (?). φυσικά αυτοί οι δείκτες ΔΕΝ ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Αλλά για να έχετε μια εικόνα το Michelin PS3 έχει δείκτη 200 αν θυμάμαι καλά και το ημισλικ Toyo 888 έχει 100. Οπότε αν βγάζεις περίπου 40000 με ένα 'πολιτικό' τότε με ένα ημισλικ περιμένεις περίπου τα μισα. Χοντρικά πάντοτε.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
μια άλλη επιλογή είναι και τα bridgestone 050A , που έχουν δείκτη φθοράς 140
δεν ξέρω πώς κάθονται στα άλλα αμάξια, αλλά στο πάτωμα του Golf 4/5/6 κάθονται Α-ΘΛΙ-Α και είναι εντελώς για πέταμα.
Αν νομίζει κάποιος ότι υπερβάλω, ας πάρει το αμάξι μου μία βόλτα μετά από 1,5 χρόνο που τα έχω πάνω και σχετικά ήπια οδήγηση (μόνο σε εθνικές κάνω κάποια ανοίγματα αλλά δεν οδηγώ βίαια σε καμία περίπτωση).Το πέλμα τους δεν είναι ξεραμένο και δεν είναι φαγωμένο όσο τουλάχιστον θα έπρεπε για τα ~30.000km που έχω κάνει.
Και μετά από όλα αυτά να πω ότι το αμάξι κάνει όλα όσα δεν πρέπει:
γλιστράει για πλάκα.σπινιάρει για πλάκα σε οποιοδήποτε οδόστρωμα και το abs έχει γίνει ο κολλητός μου.
Έχω παίξει με πιέσεις, έχω κάνει ό,τι μπορεί να κάνει κάποιος για να πειραματιστεί με τα λάστιχα.
Νομίζω το έχω ξαναγράψει εδώ:όσο δεν είναι τα λάστιχα σε θερμοκρασία λειτουργίας (που είναι πολύ δύσκολο να την πιάσεις γενικότερα και δη μεσα σε πόλη με τι-πο-τα), η κατάσταση που έχεις στις ρόδες σου είναι μία: σαπούνι.Μέσα στο μήνα πάνε για φούντο γιατί μου έχουν σπάσει τα νεύρα στην κυριολεξία.
Ειναι τα εργοστασιακα?
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Απο προσωπική πείρα (σε Golf 5) το λάστιχο είναι επιεικώς μέτριο. Στο βρεγμένο γίνεται καταπληκτικό αλλά τι να κάνω> Να περιμένω να βρέξει για να έχω πρόσφυση? Στο στεγνό αργούν πολύ να ζεσταθούν αλλά και όταν ζεσταθούν θεωρώ ότι δεν φτάνουν σε καμία περίπτωση την πρόσφυση των Μπριτζ 050. Δεν μπορώ να τα προτείνω. Επίσης ...Δεν μου αρέσουν στην εμφάνιση. Δεν φαίνονται ελαστικά υψηλών επιδόσεων και ας είναι τέτοια.
Τα Μπριτζ 050 θα τα πρότεινα σαν γενικής χρήσης. Παρομοίως ... Δεν μου αρέσουν στην εμφάνιση. Δεν φαίνονται ελαστικά υψηλών επιδόσεων και ας είναι τέτοια.
να που οι απόψεις διαφέρουν!
....κατά κανόνα, μόνο αρνητικά σχόλια έχω ακούσει για τα Bridgestone (ενννοώ face to face κι όχι εδώ) επίσης ότι αυτοκίνητο οδήγησα, π.χ. RX8, S3 Mk1, GTi κλπ δεν μου φάνηκαν ούτε καν αντάξια της σπορ καταβολής τους.
Αντιθέτως τα Pirelli P Zero Rosso Assymetrico, που βρίσκονται πάνω σε γκολφ μέχρι και σε Πορσε, έχει αποδειχτεί πέρα για πέρα ελαστικό επιδόσεων, σε στεγνό, ειδικά όταν ζεσταθεί και σε βρεγμένο πάντοτε... ειδικά σε αλλαγή πορείας, γκάζι, φρένο... επίσης έχει κατά κανόνα πάλι την ελαφρύτερη ανάγκη ζυγοστάθμισης από οποιοδήποτε άλλο ελαστικό έχω φορέσει στα αυτοκίνητα μου και στις Πορσε που είχα την τύχη να γνωρίσω...
ΔΕν ξέρω σε ποιο αναφέρεσαι με την φωτογραφία γιατί δεν μπορώ να την δω από εδώ που είμαι αλλά υπάρχει κι ένα απαρχαιωμένο P Zero που δε λέει τώρα πια πολλά παρότι το φορούσαν FErrari, Lambo, Porsche et al...
έχει βγει όμως ο αντικαταστάτης, το οποίο και δοκίμασα όπως είπα πιο πάνω, που ονομάζεται πάλι P Zero σκέτο.
-
Αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι η καλύτερη κρίση για ενα λάστιχο είναι όταν το ... φορέσεις πάνω στο κάθε αυτοκίνητο. Παλιότερα το αμφισβητούσα αυτό αλλά όσο περνάνε τα χρόνια βλέπω ότι παίζουν πολλά ρόλο στην πρόσφυση και έτσι κάτι που είναι καλό για μένα μπορεί να είναι μέτριο για κάποιον άλλον. Απλά μια γενική εικόνα παίρνουμε από γνωστούς και φίλους.
Βέβαια, αν κάποιος μου πει άσχημα λόγια για κάποιο λάστιχο φυσικά και δεν θα το δοκιμάσω. Αποκλείεται κάτι κακό για κάποιον να γίνει ξαφνικά εξαιρετικό για μένα. Κάτι καλό μπορεί να γίνει και εξαιρετικό ή ένα εξαιρετικό για κάποιον μπορεί να γίνει μέτριο για μένα (ανεκτός κίνδυνος) .
-
ρώτησα για τα ημισλικ Michelin & Pirelli και δε βγαίνουν στην διάστασή μου... κρίμα... επίσης η τιμή τους είναι σημαντική.
Toyo δε βάζω... Yokohama ίσως και να το σκεφτόμουν υπάρχει κάτι αξιόλογο στην κατηγορία που ενδιαφέρομαι?
οι τιμές του Dunlop Sp Sport GT είναι πολύ παραπλήσιες με αυτές των Pirelli και Michelin PS3 με αυτή των Ιταλών να είναι η ακριβότερη όπου κι ρώτησα.
-
Εγω παλι με τα 050A XL με δεικτη Y σε 205/50-17 και treadware 140 ειμαι πολυ ευχαριστημενος..Θα ηθελα βεβαια να φθειρεται λιγοτερο ευκολα λογω και του αυξημενου πισω καμπερ μου, αλλα μπρος στα καλλη..
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι η καλύτερη κρίση για ενα λάστιχο είναι όταν το ... φορέσεις πάνω στο κάθε αυτοκίνητο. Παλιότερα το αμφισβητούσα αυτό αλλά όσο περνάνε τα χρόνια βλέπω ότι παίζουν πολλά ρόλο στην πρόσφυση και έτσι κάτι που είναι καλό για μένα μπορεί να είναι μέτριο για κάποιον άλλον. Απλά μια γενική εικόνα παίρνουμε από γνωστούς και φίλους.εννοείται φίλε... αλλά γενικότερα μου έκανε εντύπωση η δική σου θετική άποψη όταν δεν τα φοράς στο δικό σου απ'όσο θυμάμαι, φοράς κάτι ημισλίκ... και γνωρίζω πολύ κόσμο με GTi & RX8 που ήταν τόσο δυσαρεστημένοι που δεν ξανά έβαλαν ποτέ αυτό το λάστιχο, ούτε καν σε επόμενο αυτοκίνητο τους! Έτσι κι εγώ, φορούσε το πρώτο μου S3 τα RE040 και μετά δοκίμασα τα RE050A που μόλις είχαν βγει και έμεινα εντελώς απαγοιτευμένος, ακόμη σε σχέση και με τα της πρώτης τοποθέτησης... μετά δοκίμασα το Michelin PS2 που μόλις είχε βγεί και αποδείχτεικε κλάσεις ανώτερο λάστιχο σε όλες τις συνθήκες, ειδικά σε βρεγμένο ήταν νύχτα με τη μέρα η διαφορά τους, και τέλος, λίγο πριν το πουλήσω έιχα φορέσει ζαντες OZ με λάστιχα Pirelli και πάλι φάνηκαν ακόμη πιο καλά από τα Michelin ειδικά σε πίεση όπου κρατούσαν τη γόμα τους αυτούσια και τη θερμοκρασία ύπο έλεγχο κάτι το οποίο τα γαλλικά δεν μπορούσαν να κάνουν. Το καλοκαίρι δε, τα Michelin ανέβαζαν τόσο τη θερμοκρασία τους, ιδιαιτέρως όταν έτρεχα, που διαλύθηκε το πέλμα... επίσης σε σκληρή χρήση έφευγαν κομμάτια με τους ελληνικούς δρόμους... πάραυτα, το θεωρώ πολύ καλύτερο ελαστικό από τα Βridgestone RE050A
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Εγω παλι με τα 050A XL με δεικτη Y σε 205/50-17 και treadware 140 ειμαι πολυ ευχαριστημενος..Θα ηθελα βεβαια να φθειρεται λιγοτερο ευκολα λογω και του αυξημενου πισω καμπερ μου, αλλα μπρος στα καλλη..τι άλλο έχεις ζήσει πάνω σε αυτό το Volvo?
-
Tα 050Α τα φορούσα για περίπου 25.000 χλμ. Έχω προσωπική πείρα από το λάστιχο. Αν εξαιρέσω τον κάπως αυξημένο θόρυβο (το οποίο δεν με απασχολεί ιδιαίτερα γιατί όταν δεν τρέχω πάω με μουσική χαλαρά ή με κουβέντα και όταν τρέχω ο αέρας και και ο κινητήρας υπερκαλύπτουν το θορυβώδες ελαστικό. Άσε που γουστάρω και το βουητό από ένα καλό λάστιχο! ) και τα κάπως σκληρά πλαϊνά (για μένα προσόν σε ένα ελαστικό και ας είναι λιγότερο άνετα) τα λάστιχα τα θεωρώ αρκετά καλά για all around χρήση.
Εντιτ: τα Μισελεν έχω ακούσει και εγώ ότι έχουν θέμα με υπερθέρμανση. Μπορεί να μην θέλουν πολύ ζέσταμα (θετικό για κάποιους) αλλά μόλις ανεβάσουν μερικές φορές δεν μπορούν να την ελέγξουν και αν συνεχίσεις να πιέζεις διαλύονται κομμάτι κομμάτι...
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
Τα Μπριτζ 050 θα τα πρότεινα σαν γενικής χρήσης. Παρομοίως ... Δεν μου αρέσουν στην εμφάνιση. Δεν φαίνονται ελαστικά υψηλών επιδόσεων και ας είναι τέτοια.
να που οι απόψεις διαφέρουν!
....κατά κανόνα, μόνο αρνητικά σχόλια έχω ακούσει για τα Bridgestone (ενννοώ face to face κι όχι εδώ) επίσης ότι αυτοκίνητο οδήγησα, π.χ. RX8, S3 Mk1, GTi κλπ δεν μου φάνηκαν ούτε καν αντάξια της σπορ καταβολής τους.
Εμένα πάντως τα 050 μου αρέσουν στο gti.
-
Conti sportcontact 3, XL κι αυτα, και τα εργοστασιακα τραγικα Ρ7..
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Conti sportcontact 3, XL κι αυτα, και τα εργοστασιακα τραγικα Ρ7..σε σύγκριση με τα προηγούμενα ίσως έχεις δίκιο που τα θεωρείς καλά... είσαι άλλη κατηγορία όμως με τα Pirelli P7...
βέβαια παίζει τα Conti να ήταν καλύτερα σε στεγνό και φρένο σε στεγνό...
εσύ με το δικό σου Michelin άκια πρέπει να φόραγες... Exalto ή Primacy HP
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Conti sportcontact 3, XL κι αυτα, και τα εργοστασιακα τραγικα Ρ7..γι'αυτό σου φαίνονται καλά τα 050Α.
Τα εργοστασιακά είναι ναι, αλλά δεν έχει σημασία αυτό.Τα λάστιχα είναι πολύ κοντά στην ημερομηνία παραγωγής του οχήματος και στην ημερομηνία που το παρέλαβα, οπότε θέμα να είναι ξερά-καμμένα τα λάστιχα, δεν παίζει.
@ popol@ros
με ποιά λογική λες ότι φταίει το αμάξι?
Ζυγοστάθμιση-ευθυγράμμιση κτλ γίνονται κάθε 6 μήνες περίπου.
Η ανάρτηση έχει πάρα πολύ ψωμί ακόμα και η απόσβεση (σύμφωνα ΚΑΙ με το μηχάνημα) είναι σε πολύ καλά επίπεδα (90φεύγα % έβγαλε και στα μπρος και στα πίσω )
Ακόμα κι όταν έγιναν μπρος-πίσω τα λάστιχα (στον 1 χρόνο), δεν υπήρξε κάποια αλλαγή (προς το καλύτερο ή προς το χειρότερο) ως προς την συμπεριφορά των ελαστικών.
Στο συγκεκριμένο αμάξι δεν έχω φορέσει άλλα λάστιχα (απλώς γιατί δεν έχει γίνει αλλαγή ελαστικών ακόμα )Προσωπικά πιστεύω ότι μάλλον δεν 'είναι' για του δικού μου τύπου αμάξι αυτά τα λάστιχα (είτε μιλάμε για ιπποδύναμη είτε για μετάδοση κίνησης εμπρός ή πίσω) και γι'αυτό δεν έχουν 'κάτσει' καλά.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
δεν ξέρω πώς κάθονται στα άλλα αμάξια, αλλά στο πάτωμα του Golf 4/5/6 κάθονται Α-ΘΛΙ-Α και είναι εντελώς για πέταμα.
Αν νομίζει κάποιος ότι υπερβάλω, ας πάρει το αμάξι μου μία βόλτα μετά από 1,5 χρόνο που τα έχω πάνω και σχετικά ήπια οδήγηση (μόνο σε εθνικές κάνω κάποια ανοίγματα αλλά δεν οδηγώ βίαια σε καμία περίπτωση).Το πέλμα τους δεν είναι ξεραμένο και δεν είναι φαγωμένο όσο τουλάχιστον θα έπρεπε για τα ~30.000km που έχω κάνει.
Και μετά από όλα αυτά να πω ότι το αμάξι κάνει όλα όσα δεν πρέπει:
γλιστράει για πλάκα.σπινιάρει για πλάκα σε οποιοδήποτε οδόστρωμα και το abs έχει γίνει ο κολλητός μου.
Έχω παίξει με πιέσεις, έχω κάνει ό,τι μπορεί να κάνει κάποιος για να πειραματιστεί με τα λάστιχα.
Νομίζω το έχω ξαναγράψει εδώ:όσο δεν είναι τα λάστιχα σε θερμοκρασία λειτουργίας (που είναι πολύ δύσκολο να την πιάσεις γενικότερα και δη μεσα σε πόλη με τι-πο-τα), η κατάσταση που έχεις στις ρόδες σου είναι μία: σαπούνι.Μέσα στο μήνα πάνε για φούντο γιατί μου έχουν σπάσει τα νεύρα στην κυριολεξία.
+00
Το ιδιο λαστιχο εχω και εγω και η δευτερα σπινιαρει για πλακα(και να πεις οτι εχω κανα δυνατο αμαξι).Το abs επισης μπαινει για πλακα σε σχετικα κακο οδοστρωμα.Τα ιδια πραγματα ακριβως μου εχουν πει και δυο αλλοι φιλοι μου που τα ειχαν βαλει.Σε μια δυο περιπτωσεις οταν το λαστιχο ηταν εντελως κρυο(βασικα παντα κρυο ειναι ) και σε χαλια οδοστρωμα σπινιαρε ελαχιστα και η τριτη .Στο Clio που εχουμε τα Michelin Primacy(καπως ετσι λεγονται τελος παντων) σε σχεση με τα Potenza νομιζεις οτι ειναι βεντουζες.Ομως οντως ζεστενονται γρηγορα και βρωμανε πολυ για πλακα.Με τα Potenza πρεπει να αφησω ολη την πρωτη κατω 2-3 φορες για να καταλαβω οτι ισως κατι βρωμαει
Σε πιστα δεν ξερω τι κανουν αλλα λογικα πρεπει να ειναι καλα
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Conti sportcontact 3, XL κι αυτα, και τα εργοστασιακα τραγικα Ρ7..
γι'αυτό σου φαίνονται καλά τα 050Α.
Τα εργοστασιακά είναι ναι, αλλά δεν έχει σημασία αυτό.Τα λάστιχα είναι πολύ κοντά στην ημερομηνία παραγωγής του οχήματος και στην ημερομηνία που το παρέλαβα, οπότε θέμα να είναι ξερά-καμμένα τα λάστιχα, δεν παίζει.
Κυριακη κοντη γιορτη...
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]