-
Επανερχομαι μετα απο 4 μηνες..
Το αυτοκινητο ειναι στα κεντρικα στη πατρα εδω και 1 μηνα..Αρχικα ανοιχτηκε το σασμαν και διαπιστωθηκε προβλημα με το συγχρονιζε της 2ας.. Μετα απο καποιες μερες ειδοποιηθηκε τηλεφωνικα το παιδι οτι εχει γινει παραγγελια καινουργιο σασμαν απο γερμανια το οποιο ακομα αναμενεται καθως το υπαρχον ανηκει οπως του ειπαν σε ελλατωματικη παρτιδα golf-a3 tsi..( αυτο το τελευταιο με ανησυχησε-παραξενεψε ετσι οπως το ειπε αλλα δε γνωριζει τιποτα αλλο) Το αυτοκινητο ειναι 6/2009..Θα περαστει στην εγγυηση κανονικα το κοστος..
Το αυτοκινητο δεν ειχε κλεισει 15000km και δεν ειχε υποστει βαναυση χρηση μηχανολογικα.. -
Στο πασσατ που μας το έκανε στα 55,000 χλμ αλλάχτηκε το συχρονιζέ και αυτή τη στιγμή στα 69,000 χλμ είναι μια χαρά. Τα ανταλλακτικά ήρθαν σε 4 μέρες και το αυτοκίνητο το αφησα εκεί το πρωί και μεχρι το απόγευμα το είχαν επισκευάσει. φυσικά περάστηκε κανονικά στην εγγύηση.. Το γρατσουνισμα μου το έκανε όταν έκανα αλλαγη απο 1η σε 2α σε πάνω απο 5000 στροφές. Εννοείται το αμάξι δεν ήταν καθόλου σκισμένο, οπότε παίζει κατασκευαστικό πρόβλημα
-
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
Το γρατσουνισμα μου το έκανε όταν έκανα αλλαγη απο **1η σε 2α σε πάνω απο 5000 στροφές. Εννοείται το αμάξι δεν ήταν καθόλου σκισμένο, οπότε παίζει κατασκευαστικό πρόβλημα **:)Αν το εσκιζες στις ποσες στροφες θα αλλαζες ταχυτητα
-
Χαχαχα εχεις δίκιο. Το αμαξι είναι του πατέρα μου (συναταξιουχος γαρ ) και αυτός το αντιλήφθηκε μία φορά.. Εε τότε διαβασα στα φόρουμ τι παίζει ,οπότε έκανα ενα άνοιγμα μικρό απο 1η σε 2α για να το διαπιστωσω, το ιδιο κανανε και στο συνεργειο...
Ο πατέρας μου για να μην καίει το παει σαν κότα.. Σκέψου ειναι δίλιτρο και εχει μικτή περίπου 8 λίτρα, ενώ σε επαριχακους δρομους εχει δει και μικτή 6,3 λιτρα στα 100, αλλα το χρησιμοποιει μονο σε ταξιδια.. Στην πολη εχει μπει ελαχιστες φορες
Μπουκωμένο λέμεεεεε
-
Κλασσικος συνταξιουχος κι ο δικος μου αλλαγες καπου στις 2-2500 στροφες
Το παιρνω κι εγω καμμια φορα για ξεκαπνισμα
-
Ο χρήστης citrovag έγραψε:
Κλασσικος συνταξιουχος κι ο δικος μου αλλαγες καπου στις 2-2500 στροφεςΤο παιρνω κι εγω καμμια φορα για ξεκαπνισμα
Τα ίδια κάνω και γω
-
Οικονομια λεμε! Με το 1.5 στην βενζινη οι κοφτες γινονται τρελο ονειρο...
-
Ο χρήστης Drosxo έγραψε:
Οικονομια λεμε! Με το 1.5 στην βενζινη οι κοφτες γινονται τρελο ονειρο...Eδω περναει συνεχεια απεξω ενας με ενα prius και το παει πατωμα
Ηθελα να ξερα τι το ηθελε το υβριδικο -
Ο χρήστης citrovag έγραψε:
Οικονομια λεμε! Με το 1.5 στην βενζινη οι κοφτες γινονται τρελο ονειρο...
Eδω περναει συνεχεια απεξω ενας με ενα prius και το παει πατωμα
Ηθελα να ξερα τι το ηθελε το υβριδικοΜα μετά φρενάρει και γεμίζει τις μπαταρίες του prius.
-
Ή απλά έχει κολλήσει το γκάζι
-
-
τυχερος που βγηκε το προβλημα τοσο νωρις γιατι αργοτερα θα σου ελεγαν το κλασικο''κακη χρηση''......ρωτα τους μονο ποσο εγγυηση σου δινουν απο τωρα σε περιπτωση που ξαναπαρουσιασει προβλημα(απευχομαι)
-
Ο χρήστης citrovag έγραψε:
Eδω περναει συνεχεια απεξω ενας με ενα prius και το παει πατωμα
Ηθελα να ξερα τι το ηθελε το υβριδικοΜαλλον το πηρε γιατι του ειπανε οτι δεν καιει...
-
Τελικα το αυτοκινητο το παρελαβε χθες.Ολα οκ απλα εχει ξενερρωσει με την ολη ιστορια και το ιδιο το αυτοκινητο..
-
Eφόσον λύθηκε το πρόβλημα του γιατι ξενέρωσε; Δηλ αν πλήρωνε τι θα έκανε, θα αυτοκτονούσε ;
Μηχανές είναι κ χαλάνε. Δεν υπάρχει πλέον γερμανικό, ιταλικό, γαλλικό και ιαπωνικό παρά μόνο τρίτοι κατσκευαστές υποσυστημάτων. Παγκοσμιοποίηση θέλαμε.
-
Νονε τα γερμανικα δε χαλανε.Πες του φιλου σου να ξανακοιταξει γιατι αυτος φταιει,το αυτοκινητο αποκλειεται..
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Eφόσον λύθηκε το πρόβλημα του γιατι ξενέρωσε; Δηλ αν πλήρωνε τι θα έκανε, θα αυτοκτονούσε ;Μηχανές είναι κ χαλάνε. Δεν υπάρχει πλέον γερμανικό, ιταλικό, γαλλικό και ιαπωνικό παρά μόνο τρίτοι κατσκευαστές υποσυστημάτων. Παγκοσμιοποίηση θέλαμε.
Ξενερωσε γιατι ακριβως ειναι απο αυτους που δεν εχει καταλαβει την τελευταια προταση που εγραψες..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Eφόσον λύθηκε το πρόβλημα του γιατι ξενέρωσε; Δηλ αν πλήρωνε τι θα έκανε, θα αυτοκτονούσε ;
Μηχανές είναι κ χαλάνε. Δεν υπάρχει πλέον γερμανικό, ιταλικό, γαλλικό και ιαπωνικό παρά μόνο τρίτοι κατσκευαστές υποσυστημάτων. Παγκοσμιοποίηση θέλαμε.
Ξενερωσε γιατι ακριβως ειναι απο αυτους που δεν εχει καταλαβει την τελευταια προταση που εγραψες..
valeo, ihi κτλ
-
Καλησπέρα στην παρέα ……είμαι καινούργιος και δεν ξέρω αν εδώ θα κάνω την ερώτηση που με απασχολεί.
αν όχι συγχωρήστε με …..αλλά βοηθήστε …..
Είμαι κάτοχος Golf 122 DSG καινούργιο …….5.000 χιλ…. ακούω κάποιους μεταλλικούς ήχους όταν είμαι σε πολύ χαμηλή ταχύτητα ( σχεδόν στο σταμάτημα ) που μπορεί να προέρχονται από το DSG την στιγμή τις αλλαγής ….μου φαίνεται παράξενος ως (paraxenos) που είμαι αυτός ο μεταλλικός ήχος.. όταν πάει το αυτ/το να σταματήσει.
Πήγα στην αντιπροσωπεία (επαρχία) και ο νεαρός μου έδωσε απάντηση ότι αυτό τον κτακ κτακ που ακούω είναι φυσιολογικό και αν υπήρχε πρόβλημα θα το έκανε συνέχεια.
Θα ήθελα την γνώμη σας ………ευχαριστώ -
Ο χρήστης paraxenos tsi 122 έγραψε:
Καλησπέρα στην παρέα ……είμαι καινούργιος και δεν ξέρω αν εδώ θα κάνω την ερώτηση που με απασχολεί.
αν όχι συγχωρήστε με …..αλλά βοηθήστε …..
Είμαι κάτοχος Golf 122 DSG καινούργιο …….5.000 χιλ…. ακούω κάποιους μεταλλικούς ήχους όταν είμαι σε πολύ χαμηλή ταχύτητα ( σχεδόν στο σταμάτημα ) που μπορεί να προέρχονται από το DSG την στιγμή τις αλλαγής ….μου φαίνεται παράξενος ως (paraxenos) που είμαι αυτός ο μεταλλικός ήχος.. όταν πάει το αυτ/το να σταματήσει.
Πήγα στην αντιπροσωπεία (επαρχία) και ο νεαρός μου έδωσε απάντηση ότι αυτό τον κτακ κτακ που ακούω είναι φυσιολογικό και αν υπήρχε πρόβλημα θα το έκανε συνέχεια.
Θα ήθελα την γνώμη σας ………ευχαριστώνομίζω ότι καταλαβαίνω ποιόν ήχο λες.Το κάνει όταν πας να σταματήσεις και ουσιαστικά είναι η ώρα της αποσύμπλεξης.Σωστά?
Αν ναι, είναι φυσιολογικό ως ήχος αυτό το.Από την άλλη, πήγαινε σε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο και ρώτα.Δεν χάνεις τίποτα.
Επιπλέον δεν μπορεί να γίνει ασφαλής αξιολόγηση από το internet και χωρίς να δει από κοντά το αμάξι. -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Καλησπέρα στην παρέα ……είμαι καινούργιος και δεν ξέρω αν εδώ θα κάνω την ερώτηση που με απασχολεί.
αν όχι συγχωρήστε με …..αλλά βοηθήστε …..
Είμαι κάτοχος Golf 122 DSG καινούργιο …….5.000 χιλ…. ακούω κάποιους μεταλλικούς ήχους όταν είμαι σε πολύ χαμηλή ταχύτητα ( σχεδόν στο σταμάτημα ) που μπορεί να προέρχονται από το DSG την στιγμή τις αλλαγής ….μου φαίνεται παράξενος ως (paraxenos) που είμαι αυτός ο μεταλλικός ήχος.. όταν πάει το αυτ/το να σταματήσει.
Πήγα στην αντιπροσωπεία (επαρχία) και ο νεαρός μου έδωσε απάντηση ότι αυτό τον κτακ κτακ που ακούω είναι φυσιολογικό και αν υπήρχε πρόβλημα θα το έκανε συνέχεια.
Θα ήθελα την γνώμη σας ………ευχαριστώνομίζω ότι καταλαβαίνω ποιόν ήχο λες.Το κάνει όταν πας να σταματήσεις και ουσιαστικά είναι η ώρα της αποσύμπλεξης.Σωστά?
Αν ναι, είναι φυσιολογικό ως ήχος αυτό το.Από την άλλη, πήγαινε σε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο και ρώτα.Δεν χάνεις τίποτα.
Επιπλέον δεν μπορεί να γίνει ασφαλής αξιολόγηση από το internet και χωρίς να δει από κοντά το αμάξι.ναι σωστα την ωρα της αποσυμπλεξης.......πηγα στο συνεργειο της αντιπροσωπειας και μου ειπαν οτι ειναι φυσιολογικο.........εκανα την ερωτηση και εδω στο φορουμ γιατι ακουγεται στην περιοχη μου οχι και καλα λογια για την εν λογω αντιπροσωπεια......και ο νεαρος που μίλησα μου φανηκε απειρος.
Σ΄ευχαριστώ για την απαντηση
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ME VW GOLF VI